Προεδρικό Διάταγμα 546/1988 - ΦΕΚ 257/Α/17-11-1988 (Κωδικοποιημένο)
Οργανισμός Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας (ΟΕΕ).
Συνδρομητικές Υπηρεσίες
- Το Νομοθέτημα έχει κωδικοποιηθεί σε αρχείο ενιαίο κειμένου, με ενσωματωμένες τις διατάξεις με τις οποίες έχει συμπληρωθεί - τροποποιηθεί μεταγενέστερα.
- Η υπηρεσία προβολής και μεταφόρτωσης κωδικοποιημένων κειμένων είναι διαθέσιμη ΔΩΡΕΑΝ, μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη, με πρόσβαση στις Συνδρομητικές Υπηρεσίες.
- Απαιτείται μεγαλύτερο επίπεδο πρόσβασης για την προβολή των Συνδρομητικών Υπηρεσιών.
Εάν είστε μέλος και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές Υπηρεσίες, πατήστε ΕΔΩ για Σύνδεση.
-Θέματα Βοήθειας και Υποστήριξης για τις συνδρομητικές υπηρεσίες.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ Φ.Ε.Κ.
Το αρχικό κείμενο με τις διατάξεις όπως ήταν δημοσιευμένες στο Φ.Ε.Κ. οι οποίες έχουν τροποποιηθεί μεταγενέστερα.
ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΑΡΙΘ. 546/1988
ΦΕΚ 257/Α/17-11-1988
Οργανισμός Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας (ΟΕΕ).
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Έχοντας υπόψη:
1.Τις διατάξεις:
α) του άρθρου 24 παρ. 5 του Ν. 1558/1905 «Κυβέρνηση και Κυβερνητικά Όργανα» (ΦΕΚ 137/τ.Α'/26.7.85), β) του άρθρου 17 παρ. 1 του Ν. 1320/1983 «Πρόσληψη στον Δημόσιο Τομέα και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 6/τ.Α'/11.1.83), γ) του άρθρου 9 παρ. 10 του Ν. 1586/1986 «Βαθμολογική διάρθρωση των θέσεων του Δημοσίου, Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 37/τ.Α’/1.4.86),
δ) του άρθρου 2 παρ. 1 εδαφ. β' του Ν. 1735/1987 «Προσλήψεις στον δημόσιο τομέα, κοινωνικός έλεγχος στη δημόσια διοίκηση, πολιτικά δικαιώματα και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 195/τ.Α’/11.11.87).
2.Την απόφαση με αριθ. Α. 9211/ΔΙΟΝΟΣΕ 1737/3.12.1987 του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στους Υφυπουργούς Εθνικής Οικονομίας» (ΦΕΚ 702/ τ.Β'/4.12.87).
3.Την απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού των Οικονομικών με αρ. 6474/1988 «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Οικονομικών Ηλία Παπαηλία» (ΦΕΚ 451/τ.Β'/30.6.88).
4.Την από 7.7.1987 σύμφωνη γνώμη της Κεντρικής Διοίκησης του ΟΕΕ.
5.Τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου της Επικράτειας με αριθμό 544/1988 μετά από πρόταση του Υπουργού Προεδρίας της Κυβέρνησης και των Υφυπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, αποφασίζουμε:
Άρθρο 1
Βασική Διάρθρωση Υπηρεσιών του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας (ΟΕΕ)
Οι υπηρεσίες του ΟΕΕ έχουν την ακόλουθη διάρθρωση:
Α. Κεντρική Υπηρεσία με διευθύνσεις
1.Μελετών και Δραστηριοτήτων
2.Διοικητικών Υπηρεσιών.
Β. Περιφερειακές Υπηρεσίες.
Άρθρο 2
Διάρθρωση - Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Μελετών και Δραστηριοτήτων
1. Η Διεύθυνση Μελετών και Δραστηριοτήτων αποτελείται από τα ακόλουθα τμήματα:
α) Τμήμα Έρευνας και Μελετών
β) Τμήμα Κλαδικών Προβλημάτων
γ) Τμήμα Εκδηλώσεων - Επικοινωνίας και περιλαμβάνει:
α) Το Γραφείο Επιμόρφωσης και
β) το Γραφείο Εκδόσεων - Επικοινωνίας
δ) Βιβλιοθήκη.
2. Η αρμοδιότητα της Διεύθυνσης Μελετών και Δραστηριοτήτων ανάγεται στα παρακάτω θέματα που κατανέμονται στα Τμήματα αυτής ως εξής:
α) Το Τμήμα Έρευνας και Μελετών έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες:
Αναλαμβάνει την έρευνα και τη σύνταξη μελετών, γνωμοδοτήσεων και ανακοινώσεων πάνω σε ζητήματα Κοινωνικής και Ιδιωτικής Οικονομικής και Οικονομικής Παιδείας, ύστερα από απόφαση των αρμοδίων οργάνων του ΟΕΕ ή σχετική παραγγελία κρατικών αρχών, οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, δημοσίων επιχειρήσεων, ΝΠΔΔ, ιδιωτικών επιχειρήσεων και απλών ιδιωτών.
Εισηγείται και αναλαμβάνει τη μετάφραση ξένων βιβλίων και άρθρων.
Επιλέγει κείμενα προς δημοσίευση στα έντυπα του Επιμελητηρίου, προς αυτοτελή έκδοση ή άλλου είδους αξιοποίηση.
β) Το Τμήμα Κλαδικών Προβλημάτων έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες:
Καταρτίζει μελέτες για την οργάνωση και τη νομοθετική κατοχύρωση διαφόρων επαγγελμάτων και κλάδων και γενικά χειρίζεται κλαδικά προβλήματα.
γ) Το Τμήμα Εκδηλώσεων - Επικοινωνίας έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες:
Έχει την ευθύνη για τις κάθε είδους εκδηλώσεις και δραστηριότητες και την ευθύνη των εκδόσεων και της επικοινωνίας του ΟΕΕ.
Το Τμήμα αυτό περιλαμβάνει:
1)Το Γ ραφείο Επιμόρφωσης που έχει την ευθύνη για τις επιστημονικές δραστηριότητες του ΟΕΕ (συνέδρια, σεμινάρια, διαλέξεις, κύκλους μαθημάτων) και εισηγείται προς την Κεντρική Διοίκηση τη συμμετοχή εκπροσώπων του Επιμελητήριου σε διεθνή συνέδρια και άλλες εκδηλώσεις.
2)Το Γ ραφείο Εκδόσεων - Επικοινωνίας που έχει την ευθύνη για τις τακτικές, περιοδικές και αυτοτελείς εκδόσεις του ΟΕΕ και μεριμνά για την επικοινωνία και ανταλλαγή στοιχείων και πληροφοριών με τα μέλη του ΟΕΕ, τις κρατικές υπηρεσίες, τους οργανισμούς, τις επιχειρήσεις και τις ξένες διπλωματικές αποστολές, σύμφωνα με τις οδηγίες της Κεντρικής Διοίκησης.
δ) Η Βιβλιοθήκη έχει τις ακόλουθες δραστηριότητες:
Έχει την ευθύνη για την οργάνωση και λειτουργία της Βιβλιοθήκης και του κέντρου τεκμηρίωσης καθώς και την ευθύνη για την κάλυψη των πληροφοριακών αναγκών ενημέρωσης, έρευνας και μελέτης, κυρίως των μελών του ΟΕΕ, με την έγκαιρη και έγκυρη παροχή υλικού και πληροφοριών σε θέματα σχετικά με τους σκοπούς του ΟΕΕ.
Άρθρο 3
Διάρθρωση - Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών
1.Η Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών του ΟΕΕ αποτελείται από τα ακόλουθα Τμήματα:
α) Τμήμα Προσωπικού - Γραμματεία
β) Τμήμα Οικονομικού
γ) Τμήμα Οργάνωσης Μελών που περιλαμβάνει:
α) Το Γραφείο Μητρώου και
β) Το Γραφείο Περιφερειακής Οργάνωσης
δ) Γραφείο Πληροφορικής.
2.Η αρμοδιότητα της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών ανάγεται στα παρακάτω θέματα, που κατανέμονται στα τμήματα αυτής ως εξής:
α) Το Τμήμα Προσωπικού - Γραμματείας έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες:
Χειρίζεται θέματα, που σχετίζονται με τη στελέχωση των υπηρεσιών του ΟΕΕ και την υπηρεσιακή κατάσταση του προσωπικού όλων των κατηγοριών.
Τηρεί τον πίνακα αρχαιότητας, τα μητρώα και τους ατομικούς φακέλλους του υπηρετούντος προσωπικού και ενημερώνει αυτούς με τις επερχόμενες μεταβολές.
Χορηγεί στο προσωπικό πιστοποιητικά υπηρεσιακής κατάστασης και των σχετικών μεταβολών για κάθε νόμιμη χρήση.
Κοινοποιεί προς το προσωπικό τις εντολές της Κεντρικής Διοίκησης και τις σχετικές εγκυκλίους άλλων αρχών.
Προγραμματίζει τις κανονικές άδειες απουσίας και παρακολουθεί τις αναρρωτικές άδειες του προσωπικού.
Παρακολουθεί τη σχετική με τα θέματα του προσωπικού νομοθεσία και ενημερώνει τα όργανα και τις υπηρεσίες του ΟΕΕ.
Διακινεί την αλληλογραφία, δακτυλογραφεί και αναπαράγει έγγραφα και έντυπα.
Τηρεί τα αρχεία πρωτοτύπων εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων.
Εκδίδει και κοινοποιεί την ημερήσια διάταξη των συνεδριάσεων της Κεντρικής Διοίκησης, της Συνέλευσης των Αντιπροσώπων και των διαφόρων οργάνων και επιτροπών του ΟΕΕ.
Μεριμνά για την τήρηση, δακτυλογράφηση και βιβλιοδέτηση των πρακτικών των συνεδρίων της Συνέλευσης των Αντιπροσώπων, διαφόρων οργάνων και επιτροπών του ΟΕΕ καθώς και συνεδρίων, σεμιναρίων και διαλέξεων που οργανώνονται από το ΟΕΕ.
Μεριμνά για την παραλαβή από το Εθνικό Τυπογραφείο των ΦΕΚ ή άλλων εντύπων και τη διανομή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες.
Βεβαιώνει την ακρίβεια εγγράφων και γενικά δικαιολογητικών, ύστερα από αντιπαραβολή με το επιδεικνυόμενο σχετικό πρωτότυπο ή ακριβές αντίγραφο.
Μεριμνά για τη βεβαίωση του γνήσιου της υπογραφής του προσωπικού και των πολιτών.
Μεριμνά για τη σύσταση στις Υπηρεσίες πάγιας προκαταβολής χαρτοσήμου και λοιπών ενσήμων για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Μεριμνά για την φύλαξη και τον καθορισμό του καταστήματος της υπηρεσίας.
Μεριμνά για τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου, των τηλετύπων και λοιπών μέσων επικοινωνίας.
β) Το Τμήμα Οικονομικού έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες: Μεριμνά για την κατάρτιση και τροποποίηση του ετήσιου προϋπολογισμού του ΟΕΕ καθώς και για την έγκρισή του.
Παρακολουθεί την εκτέλεση του παραπάνω προϋπολογισμού. Μεριμνά για την είσπραξη κάθε εσόδου.
Διαχειρίζεται κάθε δαπάνη, καθώς και την εκκαθάριση αποδοχών και γενικά αποζημιώσεων του προσωπικού.
Μεριμνά για τον ανεφοδιασμό των υπηρεσιών με κάθε είδους αναλώσιμα υλικά, για τον εξοπλισμό με τα αναγκαία έπιπλα και μηχανήματα και για την συντήρηση των τελευταίων.
γ) Το Τμήμα Οργάνωσης Μελών έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες:
Τηρεί το Γενικό Μητρώο και συγκεντρώνει στατιστικά στοιχεία σχετικά με την προέλευση και τους τίτλους των μελών του ΟΕΕ και την επαγγελματική απασχόλησή τους.
Ενημερώνεται για τους νέους πτυχιούχους που εξέρχονται από τις ανώτατες οικονομικές σχολές και ελέγχει τη νομιμότητα και πληρότητα της εγγραφής των οικονομικών επιστημόνων στο ΟΕΕ.
Το Τμήμα αυτό περιλαμβάνει:
1)Το Γραφείο Μητρώου που καταρτίζει και αναπαράγει ειδικά έντυπα για την εγγραφή των μελών του ΟΕΕ.
Παρακολουθεί την εκπλήρωση της υποχρεωτικής εγγραφής των οικονομικών επιστημόνων στο ΟΕΕ.
Εκδίδει και χορηγεί στα μέλη του ΟΕΕ βεβαιώσεις εγγραφής. Τηρεί ειδικά μητρώα των μελών του ΟΕΕ ανάλογα με την επαγγελματική τους απασχόληση.
Τηρεί αρχείο των Γραφείων Οικονομικών Μελετών και αυτοτελών Μελετητών κατά ειδικότητα.
Εκδίδει καταλόγους Μελετητών και Πραγματογνωμόνων διαφόρων ειδικοτήτων.
Χορηγεί βεβαιώσεις επαγγελματικής απασχόλησης ή ειδικότητας στα μέλη τα οποία πληρούν τις οριζόμενες από το ΟΕΕ προϋποθέσεις.
Παρακολουθεί την τήρηση των κειμένων, νόμων, των αποφάσεων του ΟΕΕ και της επαγγελματικής δεοντολογίας κατά την άσκηση επαγγελματικής δραστηριότητας από τα μέλη.
Χειρίζεται διαδικαστικά τις πειθαρχικές υποθέσεις των μελών, μεριμνά για την λειτουργία του Πειθαρχικού και του Ανώτατου Πειθαρχικού Συμβουλίου, τηρεί τα αρχεία τους και παρακολουθεί την εκτέλεση των αποφάσεών τους.
2)Το Γραφείο Περιφερειακής Οργάνωσης έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες:
Τηρεί μητρώο μελών των περιφερειακών τμημάτων του ΟΕΕ το οποίο ενημερώνει με κάθε επερχόμενη μεταβολή.
Τηρεί καταστάσεις των μελών των Τοπικών Διοικήσεων των Περιφερειακών Τμημάτων καθώς και των μελών της Συνέλευσης των Αντι-προσώπων.
Έχει την ευθύνη της εκλογικής διαδικασίας για την ανάδειξη των μελών της Συνέλευσης των Αντιπροσώπων και των μελών των τοπικών διοικήσεων των περιφερειακών τμημάτων.
Κοινοποιεί, τις αποφάσεις της Κεντρικής Διοίκησης προς τις τοπικές διοικήσεις.
Μεριμνά για τον ανεφοδιασμό των περιφερειακών τμημάτων σε αναλώσιμα υλικά.
Έχει την ευθύνη του ανεφοδιασμού των περιφερειακών τμημάτων με έντυπα αιτήσεων εγγραφής και οικονομικής τακτοποίησης των μελών.
δ) Το Γραφείο Πληροφορικής έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες:
Έχει την ευθύνη για την μηχανοργάνωση της Υπηρεσίας και τη συγκέντρωση διαφόρων οικονομικών και στατιστικών στοιχείων, τη μηχανογράφηση του μητρώου των μελών του ΟΕΕ και την κατάταξή τους σε κλάδους και ειδικότητες.
Άρθρο 4
Γραφείο Νομικών Υποθέσεων
Γνωμοδοτεί για τα θέματα που θέτονται από τα όργανα του ΟΕΕ. Προβαίνει σε νομικό έλεγχο όλων των συμβάσεων όλων των ειδών που καταρτίζονται για λογαριασμό του ΟΕΕ και σε έλεγχο της νομικής πληρότητας των δικαιολογητικών που αφορούν κάθε υπόθεση. Παραλαμβάνει και χειρίζεται δικόγραφα κάθε είδους που κοινοποιούνται, στο ΟΕΕ.
Εισηγείται στα διοικητικά όργανα για κάθε νομικό θέμα. Μεριμνά για την παρουσία και εκπροσώπηση του ΟΕΕ, ύστερα από έγγραφη εξουσιοδότηση του Προέδρου της Κεντρικής Διοίκησης σε Δικαστήρια κάθε βαθμού και δικαιοδοσίας και άλλες αρχές.
Άρθρο 5
θέσεις μόνιμου προσωπικού
1. Οι θέσεις μόνιμου προσωπικού (ανέρχονται σε εξήντα (60) και διαρθρούνται σε κλάδους ως εξής:
α) Κλάδος Π.Ε. Διοικητικός - Οικονομικός, θέσεις δεκατέσσερις (Η) β) Κλάδος Π.Ε. Μεταφραστών - Διερμηνέων, θέση μία (1) γ) Κλάδος Π.Ε. Πληροφορικής, θέση μία (1) δ) Κλάδος Τ.Ε. Διοικητικός - Λογιστικός θέσεις δεκατέσσερις (14) Από τις θέσεις αυτές δεν πληρούνται ισάριθμες με τους τυχόν υπηρετούντες επιπλέον του αριθμού των προβλεπομένων θέσεων του κλάδου Π.Ε. Διοικητικού - Οικονομικού ή Δ.Ε. Διοικητικού Λογιστικού, ε) Κλάδος ΤΕ Βιβλιοθηκονόμων, θέση μία (1)
στ) Κλάδος Δ.Ε. Διοικητικός - Λογιστικός, θέσεις δεκαοκτώ (18)
ζ) Κλάδος Δ.Ε. Δακτυλογράφων - Στενογράφων, θέσεις τέσσερις (4)
η) Κλάδος Δ.Ε. Προσωπικού Η/Τ, θέση μία (1)
θ) Κλάδος Δ.Ε. Τηλεφωνητού, θέση μία (1)
ι) Κλάδος Τ.Ε. Επιμελητών, θέσεις τρεις (3)
ια) Κλάδος Τ.Ε. Προσωπικού καθαριότητας, θέσεις δύο (2)
2. Προσόντα διορισμού στις παραπάνω θέσεις ορίζονται τα καθοριζόμενα από το Π.Δ. 194/1988.
Άρθρο 6
Περιφερειακές υπηρεσίες - Κατανομή θέσεων
1.Τα συσταθέντα με το Π.Δ. 225/1986 (ΦΕΚ 91 τ.Α’/1986) περιφερειακά τμήματα του Ο.Ε.Ε., έχουν τις έδρες και τις αρμοδιότητες που προσδιορίζονται στο διάταγμα αυτό.
2.Από τις προβλεπόμενες στην παρ. 1 του προηγούμενου άρθρου θέσεις των νομίμων υπαλλήλων κατανέμονται στις περιφερειακές υπηρεσίες οι εξής:
α) Κλάδος Π.Ε. Διοικητικός - Οικονομικός, θέσεις τέσσερις (4) β) Κλάδος Τ.Ε. Διοικητικός - Λογιστικός, θέσεις πέντε (5) γ) Κλάδος Δ.Ε. Διοικητικός - Λογιστικός, θέσεις δεκατρείς (13) Από τις θέσεις του τακτικού προσωπικού δεν πληρούται αριθμός ίσος με τους υπηρετούντες σε μόνιμες προσωρινές θέσεις αντίστοιχης ειδικότητας που συστήθηκαν σε εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 1476/84.
Άρθρο 7
Προσωπικό με έμμισθη εντολή
Μία (1) θέση Δικηγόρου παρ’ Αρείω Πάγω.
Η πρόσληψη αυτού γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 1649/1986.
Άρθρο 8
Προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου.
Οι οργανικές θέσεις του Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού του Επιμελητηρίου που καλύπτονται με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ανέρχονται σε δεκαπέντε (15) και είναι οι ακόλουθες:
α) Μία (1) θέση οικονομικού επιστήμονα.
Προσόντα διορισμού ορίζονται τα καθοριζόμενα από το Π.Δ. 194/1988.
Πρόσθετα προσόντα ορίζονται: η άριστη γνώση δύο (2) ξένων γλωσσών (αγγλικής, γαλλικής, γερμανικής, ιταλικής, ρωσικής) και μία (1) τουλάχιστον από τις ακόλουθες ιδιότητες, γνώσεις ή εμπειρίες διαζευτικά:
1.Προϋπηρεσία δύο (2) τουλάχιστον ετών σε θέση Καθηγητή ή Αναπληρωτή Καθηγητή ή Επίκουρου Καθηγητή ελληνικής ή αλλοδαπής ανώτατης σχολής, στον τομέα των οικονομικών επιστημών.
2.Τετραετής (4) τουλάχιστον μελετητική ή ερευνητική εμπειρία σε Διεύθυνση, Τμήμα, Γραφείο ή Υπηρεσία Μελετών ή ερευνών οργανισμού, ιδρύματος, επιμελητηρίου ή ανώνυμης εταιρείας ελεγχόμενης από το Δημόσιο, σε ελληνικό ή αλλοδαπό ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα ή σε διεθνή οργανισμό.
3.Σημαντικό συγγραφικό έργο στον τομέα των οικονομικών επιστημών.
β) Δύο (2) θέσεις Οικονομικών επιστημόνων Ερευνητών και Κοινωνικής και Ιδιωτικής Οικονομικής αντίστοιχα.
Προσόντα διορισμού ορίζονται τα καθοριζόμενα από το Π.Δ. 194/1988
Πρόσθετα προσόντα ορίζονται: η άριστη γνώση μιας ξένης γλώσσας, (αγγλικής, γαλλικής, γερμανικής, ιταλικής, ρωσικής) και μία (1) τουλάχιστον από τις ακόλουθες ιδιότητες ή εμπειρίες διαζευτικά (οι οποίες να έχουν αποκτηθεί μετά τη λήψη πτυχίου ΑΕΙ):
1.Ερευνητική εμπειρία ενός (1) έτους τουλάχιστον.
2.Διδακτική εμπειρία ενός (1) έτους τουλάχιστον.
3.Συγγραφικό έργο στον Τομέα των οικονομικών επιστημών (τουλάχιστον δύο (2) μονογραφίες ή τουλάχιστον δύο (2) άρθρα σε επιστημονικο περιοδικό).
γ) Μία (1) θέση οικονομικού επιστήμονα σε θέματα «Κλαδικών Προβλημάτων».
Προσόντα διορισμού ορίζονται τα καθοριζόμενα από το Π.Δ. 194/1988
Πρόσθετα προσόντα ορίζονται: πενταετής (5) τουλάχιστον επαγγελματική απασχόληση στον τομέα της Ελεγκτικής ή Λογιστικής με την ιδιότητα του μισθωτού ή του ελεύθερου επαγγελματία αθροιστικά και μία (1) τουλάχιστον από τις ακόλουθες ιδιότητες, γνώσεις ή εμπειρίες διαζευτικά:
1.Τετραετής (4) τουλάχιστον συνδικαλιστική δραστηριότητα στα πλαίσια των αναγνωρισμένων επαγγελματικών ή επιστημονικών οργανώσεων των οικονομικών επιστημόνων.
Ως συνδικαλιστική δραστηριότητα θεωρείται η εκλογή και συμμετοχή σε εκτελεστικά διοικητικά όργανα (διοικητικά ή εκτελεστικά συμβούλια ή επιτροπές).
2.Συγγραφικό έργο ή αξιόλογα δημοσιεύματα σχετικά με τα προ-βλήματα και την οργάνωση των επαγγελμάτων των οικονομικών επι-στημόνων.
δ) Μία (1) θέση οικονομικού επιστήμονα σε θέματα επιμόρφωσης.
Προσόντα διορισμού ορίζονται τα καθοριζόμενα από το Π.Δ. 194/ 1988.
Πρόσθετα προσόντα ορίζονται: η γνώση μιάς ξένης γλώσσας (αγγλικής, γαλλικής, γερμανικής, ιταλικής, ρωσικής) και η τετραετής τουλάχιστον προϋπηρεσία σε δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα στην Ελλάδα ή το εξωτερικό σε καθήκοντα επεξεργασίας επιστημονικών προγραμμάτων ή οργάνωσης συνεδρίου, σεμιναρίων και διαλέξεων.
ε) Μία (1) θέση οικονομικού επιστήμονα σε θέματα εκδόσεων.
Προσόντα διορισμού ορίζονται τα καθοριζόμενα από το Π.Δ. 194/1988.
Πρόσθετα προσόντα ορίζονται: η άριστη γνώση μιάς (1) ξένης γλώσσας και η τετραετής (4) τουλάχιστον προϋπηρεσία σε καθήκοντα υπεύθυνου ή επιμελητή εκδόσεων, διευθυντή σύνταξης ή αρχισυντάκτη εφημερίδας ή περιοδικού γνωστού κύρους και κατά προτίμηση οικονομικού περιεχομένου.
στ) Έξι (6) θέσεις οικονομικών επιστημόνων Κοινωνικής και Ιδιωτικής Οικονομικής.
Προσόντα διορισμού ορίζονται τα καθοριζόμενα από το Π.Δ. 194/ 1988.
Πρόσθετα προσόντα ορίζονται: η άριστη γνώση μιάς (1) ξένης γλώσσας και ειδική επιστημονική εξειδίκευση στον τομέα της Δημόσιας Οικονομικής ή Ελεγκτικής που αποδεικνύεται μόνο μ’ ένα από τους ακολούθους τρεις τρόπους: είτε με αναγνωρισμένο διδακτορικό δίπλωμα, είτε με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών διάρκειας τουλάχιστον ενός (1) ακαδημαϊκού έτους και εμπειρία τουλάχιστον δύο (2) ετών, είτε με σημαντική εμπειρία τουλάχιστον τεσσάρων (4) ετών στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα σε καθήκοντα οικονομικού επιστήμονα ή τετραετή (4) άσκηση ελεύθερου επαγγέλματος σχετιζόμενου άμεσα με την οικονομική ζωή της χώρας.
ζ) Τρεις (3) θέσεις βοηθών Ερευνητών Οικονομικών Επιστημόνων σε θέματα Κλαδικών Προβλημάτων.
Προσόντα διορισμού ορίζονται τα καθοριζόμενα από το Π.Δ. 194/1988.
Πρόσθετα προσόντα ορίζονται: τετραετής (4) τουλάχιστον επαγγελματική απασχόληση στον τομέα της Ελεγκτικής ή Λογιστικής με την ιδιότητα του μισθωτού ή του ελεύθερου επαγγελματία και μία (1) του-λάχιστον από τις ακόλουθες ιδιότητες, γνώσεις ή εμπειρίες διαζευκτικά:
1.Συνδικαλιστική δραστηριότητα ενός (1) έτους τουλάχιστον στα πλαίσια των αναγνωρισμένων επαγγελματικών ή επιστημονικών οργανώσεων των οικονομικών επιστημόνων στην οποία περιλαμβάνεται εκλογή και συμμετοχή σε εκτελεστικό διοικητικό όργανο (διοικητικό ή εκτελεστικό συμβούλιο ή επιτροπή) επαγγελματικής ή επιστημονικής οργάνωσης.
2. Δημοσιεύματα σχετικά με τα προβλήματα και την οργάνωση των επαγγελμάτων των οικονομικών επιστημόνων.
Με την προκήρυξη πλήρωσης των θέσεων καθορίζεται το γνωστικό αντικείμενο κάθε θέσης.
Άρθρο 9
Προϊστάμενοι
1.Ως προϊστάμενοι των Διευθύνσεων Μελετούν και Δραστηριοτήτων και Διοικητικών Υπηρεσιών ορίζονται μόνιμοι υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού.
2.Ως Προϊστάμενοι των Τμημάτων των Διευθύνσεων της προηγούμενης παραγράφου ορίζονται μόνιμα υπάλληλα του κλάδου ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού ή ΔΕ Διοικητικού - Λογιστικού.
3.Στη Βιβλιοθήκη προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ΤΕ Βιβλιοθηκονόμων.
Άρθρο 10
Ασυμβίβαστες Ιδιότητες
1.Τα μέλη της Κεντρικής Διοίκησης του ΟΕΕ δεν μπορούν να διοριστούν ως υπάλληλοι του ΟΕΕ μόνιμοι ή με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ή να αναλάβουν οποιαδήποτε εργασία με σύμβαση έργου κατά τον χρόνο της θητείας τους. Η απαγόρευση ισχύει για τα μέλη της Συνέλευσης των Αντιπροσώπων μόνο ως προς την ιδιότητα του μόνιμου υπαλλήλου.
2.Οι υπάλληλοι του ΟΕΕ δεν μπορούν να καταστούν μέλη της Κεντρικής Διοίκησης του ΟΕΕ εκτός εάν παραιτηθούν από την υπαλληλική τους ιδιότητα ένα (1) χρόνο πριν την υποβολή υποψηφιότητας.
Τα παραπάνω ισχύουν για τους μόνιμους υπαλλήλους του ΟΕΕ και ως προς την εκλογή τους ως μέλη της Συνέλευσης των Αντιπροσώπων του ΟΕΕ.
Στον Υφυπουργό Εθνικής Οικονομίας αναθέτουμε τη δημοσίευση και εκτέλεση του παρόντος διατάγματος.
Αθήνα, 17 Νοεμβρίου 1988
Προεδρικό Διάταγμα 546/1988 - ΦΕΚ 257/Α/17-11-1988
Οργανισμός Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας (ΟΕΕ).