x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Κοινή Υπουργική Απόφαση Α-33824/2683/2004 - ΦΕΚ 1514/Β/8-10-2004 (Κωδικοποιημένη)

Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις των οδηγιών 1999/37/ΕΚ του Συμβουλίου της 29ης Απριλίου 1999 (τεύχος Ε.Ε. αρ. L 138/1-6-1999, σελ 57- 65) και 2003/127/ΕΚ της Επιτροπής της 23ης Δεκεμβρίου 2003 που τροποποιεί την οδηγία 1999/37/ΕΚ

Τρέχουσα ενοποιημένη έκδοση: 27.07.2024. Το Κωδικοποιημένο αρχείο, εκδόθηκε σε ενοποιημένο κείμενο με ενσωματωμένες τις μεταγενέστερες τροποποιήσεις. Για να το δείτε ή να το κατεβάσετε πρέπει να είστε συνδρομητής.

Συνδρομητικές Υπηρεσίες
- Το Νομοθέτημα έχει κωδικοποιηθεί σε αρχείο ενιαίο κειμένου, με ενσωματωμένες τις διατάξεις με τις οποίες έχει συμπληρωθεί - τροποποιηθεί μεταγενέστερα.
- Η υπηρεσία προβολής και μεταφόρτωσης κωδικοποιημένων κειμένων είναι διαθέσιμη ΔΩΡΕΑΝ, μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη, με πρόσβαση στις Συνδρομητικές Υπηρεσίες.

- Απαιτείται μεγαλύτερο επίπεδο πρόσβασης για την προβολή των Συνδρομητικών Υπηρεσιών.
Εάν είστε μέλος και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές Υπηρεσίες, πατήστε ΕΔΩ για Σύνδεση. -Θέματα Βοήθειας και Υποστήριξης για τις συνδρομητικές υπηρεσίες.

ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ Φ.Ε.Κ.

Το αρχικό κείμενο με τις διατάξεις όπως ήταν δημοσιευμένες στο Φ.Ε.Κ. οι οποίες έχουν τροποποιηθεί μεταγενέστερα.

Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθ. Α-33824/2683/2004

ΦΕΚ 1514/Β/8-10-2004

Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις των οδηγιών 1999/37/ΕΚ του Συμβουλίου της 29ης Απριλίου 1999 (τεύχος Ε.Ε. αρ. L 138/1-6-1999, σελ 57- 65) και 2003/127/ΕΚ της Επιτροπής της 23ης Δεκεμβρίου 2003 που τροποποιεί την οδηγία 1999/37/ΕΚ του Συμβουλίου σχετικά με τα έγγραφα κυκλοφορίας οχημάτων.

ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΩΝ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) του άρθρου 88 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που κυρώθηκε με τον Ν. 2696/1999 (Α΄ 57),

β) των άρθρων 1 παρ. 1, 2 και 3 του N. 1338/1983 (Α΄ 34) «Εφαρμογή του κοινοτικού δικαίου» όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 6 του N. 1440/1984 (Α΄ 70) και το άρθρο 65 του N. 1892/1990 (Α΄ 101) «Για τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη και άλλες διατάξεις»

γ) του άρθρου 29Α του N.1558/1985 (Α΄ 137) «Κυβέρνηση και κυβερνητικά όργανα», όπως σε αυτό προστέθηκε το άρθρο 27 του Ν. 2081/1992 (Α΄154) και αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 2α του άρθρου 1 του Ν.2469/1997 (Α΄ 38).

2. Την ανάγκη προσαρμογής της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις των οδηγιών 1999/37/ΕΚ του Συμβουλίου της 29ης Απριλίου 1999 (τεύχος Ε.Ε. αρ. L138/ 1.6.1999, σελ. 57 - 65) και 2003/127/ΕΚ της Επιτροπής της 23ης Δεκεμβρίου 2003 που τροποποιεί την οδηγία 199/37/ΕΚ του Συμβουλίου σχετικά με τα έγγραφα κυκλοφορίας οχημάτων.

3. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

 

ΑΡΘΡΟ 1

Η παρούσα απόφαση αφορά στην μορφή και στο περιεχόμενο των αδειών κυκλοφορίας των οχημάτων που εκδίδονται στην Ελλάδα.

 

ΑΡΘΡΟ 2

Για τους σκοπούς  της παρούσας απόφασης, νοείται ως:

α) όχημα: κάθε όχημα σύμφωνα με τον ορισμό του άρθρου 2 της οδηγίας 70/156/ΕΟΚ του Συμβουλίου, της 6ης Φεβρουαρίου 1970, περί προσεγγίσεως των νομοθεσιών των κρατών μελών σχετικά με την έγκριση των οχημάτων με κινητήρα και των ρυμουλκούμενων τους (ενσωματώθηκε με το Π.Δ. 431/1983 Α~ 160) όπως τροποποιήθηκε από την οδηγία 98/14/ΕΚ της Επιτροπής, (ενσωματώθηκε με την κοινή υπουργική απόφαση 1386/74/1998 Β~ 86) καθώς και του άρθρου 1 της οδηγίας 92/61/ΕΟΚ του Συμβουλίου, της 30ής Ιουνίου 1992, περί εγκρίσεως των δικύκλων ή τρίκυκλων οχημάτων με κινητήρα ( ενσωματώθηκε με την κοινή υπουργική απόφαση 21090/1874/1993 Β~ 428) όπως τροποποιήθηκε από την πράξη προσχώρησης του 1994.

β) έκδοση άδειας κυκλοφορίας: η διοικητική άδεια οδικής κυκλοφορίας οχήματος, που περιλαμβάνει τα στοιχεία αναγνώρισής του και τη χορήγηση αύξοντος αριθμού, ο οποίος καλείται αριθμός κυκλοφορίας.

γ) άδεια κυκλοφορίας: το έγγραφο με το οποίο πιστοποιείται ότι έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας για το όχημα σε ένα κράτος μέλος.

δ) κάτοχος άδειας κυκλοφορίας: το πρόσωπο στο όνομα του οποίου έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας για όχημα.

 

ΑΡΘΡΟ 3

1. Οι άδειες κυκλοφορίας των οχημάτων τα οποία υπόκεινται σε έκδοση άδειας κυκλοφορίας σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία  πρέπει να πληρούν τα οριζόμενα στα παραρτήματα  της παρούσας απόφασης.

2. Τα στοιχεία που περιέχονται στην άδεια κυκλοφορίας σύμφωνα με τα ανωτέρω παραρτήματα συμβολίζονται με τους κωδικούς που ορίζονται στο παράρτημα ΙΙ της παρούσας.

3. Σε περίπτωση έκδοσης νέας άδειας κυκλοφορίας για κάποιο όχημα, για το οποίο είχε εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας πριν από τη θέση σε εφαρμογή της   παρούσας απόφασης, χρησιμοποιείται έντυπο άδειας σύμφωνο με τα υποδείγματα των παραρτημάτων της παρούσας απόφασης, στο οποίο συμπληρώνονται οι κωδικοί για τους  οποίους  υπάρχουν τα απαιτούμενα στοιχεία.

 

ΑΡΘΡΟ  4

Για τους σκοπούς της παρούσας απόφασης, η άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί από ένα κράτος μέλος αναγνωρίζεται στην Ελλάδα για την αναγνώριση του οχήματος κατά τη  διεθνή κυκλοφορία ή για την έκδοση νέας άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα.

 

ΑΡΘΡΟ  5

1. Για τους σκοπούς της αναγνώρισης οχήματος κατά την οδική κυκλοφορία, απαιτείται να φέρει  ο οδηγός  άδεια κυκλοφορίας σύμφωνη με την παρούσα απόφαση. Σε περίπτωση οχήματος του οποίου η άδεια κυκλοφορίας έχει εκδοθεί σε άλλο κράτος μέλος και περιλαμβάνει μέρος Ι και ΙΙ, σύμφωνα με την οδηγία 1999/37/ΕΚ απαιτείται να φέρει ο οδηγός το μέρος Ι.

2. Προκειμένου για την έκδοση στην Ελλάδα νέας άδειας κυκλοφορίας οχήματος, για το οποίο είχε εκδοθεί προηγουμένως άδεια κυκλοφορίας σε άλλο κράτος μέλος, απαιτείται οπωσδήποτε η παράδοση  στις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων  του μέρους Ι της προηγούμενης άδειας κυκλοφορίας, καθώς και του μέρους ΙΙ εφόσον είχε εκδοθεί. Οι  Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων αποσύρουν το ή τα παραδιδόμενα μέρη της προηγούμενης άδειας κυκλοφορίας και το (τα) φυλάσσουν έξι μήνες τουλάχιστον. Ενημερώνουν σχετικά, εντός δύο μηνών, τις αρχές του κράτους μέλους που την είχαν εκδώσει και την επιστρέφουν στις αρχές αυτές, εάν αυτό ζητηθεί, εντός έξι μηνών από την απόσυρση.

3. Όταν η άδεια κυκλοφορίας αποτελείται από τα μέρη I και  II αλλά το μέρος II λείπει, οι Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων στις οποίες ζητήθηκε η νέα έκδοση άδειας δύνανται, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, να εκδώσουν εκ νέου άδεια για το όχημα, μόνον όμως αφού θα έχουν λάβει, εγγράφως ή δια της ηλεκτρονικής οδού, επιβεβαίωση από τις αρμόδιες αρχές του κράτους μέλους, στο οποίο είχε προηγουμένως εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας για το όχημα, σύμφωνα με την οποία ο αιτών έχει δικαίωμα να λάβει νέα άδεια κυκλοφορίας για το όχημα σε άλλο κράτος μέλος.

4. Για την ορθή εφαρμογή των ισχυουσών διατάξεων στους νέους όρους (ορισμούς - έννοιες) που αναφέρονται στη νέα άδεια κυκλοφορίας που καθιερώνεται με την παρούσα, από ισχύος της εφαρμόζονται τα παρακάτω:

α) Όπου στις ισχύουσες διατάξεις αναφέρεται ο όρος βάρος με χρησιμοποιούμενη μονάδα μέτρησης το kg (ή πολλαπλάσια ή υποπολλαπλάσια αυτού) χρησιμοποιείται πλέον ο όρος μάζα με μονάδα μέτρησης το kg.

β) Όπου στις ισχύουσες διατάξεις συμπεριλαμβάνεται ως συνθετικό ορισμού ο όρος βάρος (όπως μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος) με χρησιμοποιούμενη μονάδα μέτρησης το kg (ή πολλαπλάσια ή υποπολλαπλάσια αυτού) χρησιμοποιείται πλέον ο ίδιος ορισμός αντικαθιστώντας τη λέξη βάρος με τη λέξη μάζα (όπως μέγιστη επιτρεπόμενη μάζα).

γ) Ειδικότερα αντικαθίστανται οι παρακάτω ορισμοί:

αα) «Απόβαρο» με τον ορισμό «Μάζα του οχήματος εν κυκλοφορία» (ΜΟΚ).

ββ) «Έλξη» με τον ορισμό «Ρυμουλκούμενη μάζα».      

 

 ΑΡΘΡΟ 6

Προσαρτώνται στην παρούσα απόφαση, ως αναπόσπαστο μέρος αυτής, τα παρακάτω παραρτήματα:

 

 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΝΤΥΠΟΥ

Α. ΕΝΤΥΠΟ ΑΔΕΙΑΣ

1. Οι εξωτερικές διαστάσεις του εντύπου της άδειας κυκλοφορίας, είναι πριν διπλωθεί 240 Χ 142 χιλιοστά του μέτρου (mm) και όταν διπλωθεί έχει 80 Χ 142 χιλιοστά του μέτρου (mm).

2. Το έντυπο φέρει πίκμαση (τσάκισμα) ώστε να διπλώνει ευχερώς και να καταλήγει (μετά το δίπλωμα) σε σχήμα διαστάσεων 80 Χ 142 χιλιοστά του μέτρου (mm).

3. Κάθε έντυπο να φέρει αρίθμηση στο κάτω μέρος της σελίδας 3, με τον αριθμό του εντύπου, αρχίζοντας από το 0.000.001, δηλαδή 0.000.001, 0.000.002 κ.ο.κ.

4. Η άδεια κυκλοφορίας αποτελείται από δύο όψεις την Α και Β. Κάθε όψη αποτελείται από τρεις σελίδες την 1η, την 2η και την 3η. Στην 3η σελίδα της Α όψης, αναγράφονται  ο τίτλος της εκδούσας Υπηρεσίας  και ο αριθμός κυκλοφορίας, κωδικός (Α). 

Β. ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΧΑΡΤΙΟΥ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ

1. Χρώμα λαχανί. 

2. Συνθετικό χαρτί υψηλής περιεκτικότητας σε συνθετικές ίνες και συνθετικά υλικά σύνδεσης, ώστε να είναι αναλλοίωτο και ανθεκτικό, κυρίως στις αναδιπλώσεις (στραπατσάρισμα).

3. Το συνολικό ποσό των ινών δεν πρέπει να είναι μικρότερο του 50% του βάρους του έτοιμου προϊόντος.

4. Να παρέχει τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια απέναντι σε οποιαδήποτε πλαστογράφηση.

Για το σκοπό αυτό πρέπει:

α) Να φέρει ενσωματωμένη υδατογράφιση με την ένδειξη κεφαλαίων γραμμάτων «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ», που να είναι ορατή με το διερχόμενο απ’ αυτό φως.

β) Στη μάζα του χαρτιού να περιέχονται φθορίζουσες έγχρωμες ίνες, από δύο ή τρεις χρωματισμούς (ερυθρές, μπλε και κίτρινες) και σε ποσοστό τουλάχιστον 0,10% του συνολικού ποσού των ινών του χαρτιού, ορατές μόνο με υπεριώδεις ακτίνες.

γ) Να είναι και από τις δύο πλευρές επιστρωμένες με υλικό που να δίνει τον χαρακτήρα του ματ, χρώματος λαχανί.

5. Να είναι ευχερής η αμφίπλευρη εκτύπωση σε αυτό των διαφόρων στοιχείων της άδειας κυκλοφορίας. Για το σκοπό αυτό πρέπει να έχει επιφάνεια με μεγάλη απορροφητικότητα και να εξασφαλίζει τη συγκράτηση των εκτυπωτικών, όπως μελάνης γραφής, μελάνης διαρκείας, χρώματα σφραγίδας, μελανοταινίας γραφομηχανής, μελανοταινίας Υ.Η. κ.λ.π. Η απορροφητικότητα να είναι τόσο βαθιά ώστε, για να σβηστεί το αναγραφέν στοιχείο να χρειάζεται βαθιά και επομένως ορατή απόξυση του υλικού.

6. Να αντέχει στην κακομεταχείριση, όπως συνεχείς πτυχώσεις (στραπατσαρίσματα), σχίσιμο, κ.λ.π.

Γι’ αυτό πρέπει:

α) Το βάρος του, μετρούμενο κατά ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 536 και 3039, να είναι 200 γρμ/Μ2, με επιτρεπτή απόκλιση ±  5γρμ/Μ2.

β) Η αντοχή του σε εφελκυσμό κατά ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 1924 (2ο μέρος) και ISO 3781, να μην είναι μικρότερη από 90Ν σε εφελκυσμό προς την κατεύθυνση της μηχανής και των 60Ν σε εφελκυσμό προς την εγκάρσια κατεύθυνση.

γ) Η αντοχή στο σχίσιμο κατά ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 1974, να μην είναι μικρότερη των 4000mΝ προς την κατεύθυνση της μηχανής και των 4500mΝ προς την εγκάρσια κατεύθυνση.

δ) Η αντοχή του σε διάτρηση κατά ISO 2758, να μην είναι μικρότερη των 550 Κρα.

ε) Η αντοχή του σε συνεχείς πτυχώσεις κατά  ISO 5626  να μην είναι μικρότερη των 40.000 προς την κατεύθυνση της μηχανής και των 20.000 προς την εγκάρσια κατεύθυνση.

στ) Η επιμήκυνση σε θραύση προς την κατεύθυνση της μηχανής κατά ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 1924 (2ο μέρος) και ISO 3781, να είναι 10% και προς την εγκάρσια κατεύθυνση 17%.

7. Οι ίνες κατά ISO 9184-1,2,3, να αποτελούνται από κυτταρίνη RAYON συνθετικές ίνες του τύπου «RES» ή «ΡΑ».

8. Να είναι ποτισμένο με ανθεκτικά στη γήρανση συνθετικά μέσα.

9. Την προσφορά πρέπει να συνοδεύει δείγμα του χαρτιού που θα προσφερθεί, με μία υδατογράφιση (για την περίπτωση δείγματος) οποιουδήποτε περιεχομένου.

10. Η κατασκευή και η σύνθεση του υλικού του χαρτιού, πρέπει να γίνουν σύμφωνα με τις συνήθεις προδιαγραφές ασφαλείας.

11. Οι γραμμές που διαχωρίζουν τους κωδικούς στην 1η, 2η και 3η σελίδα της Α όψης και στην 1η σελίδα της Β όψης θα πρέπει να γίνουν σε ποιο σκούρα απόχρωση του χρώματος λαχανί.

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ

Α/Α

ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΣ

ΚΩΔΙΚΟΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1

A

Αριθμός κυκλοφορίας

2

B

Ημερομηνία έκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας του οχήματος

 


C

Ονομαστικά στοιχεία:

 


C.1

Κάτοχος της άδειας κυκλοφορίας

3

C.1.1

Επώνυμο ή επωνυμία της επιχείρησης

4

C.1.2

Μικρό όνομα ή ονόματα ή αρχικά (κατά περίπτωση)

5

C.1.3

Διεύθυνση στο κράτος μέλος που εκδίδει την άδεια κυκλοφορίας κατά τη στιγμή έκδοσης του εγγράφου

6

C.4

Μνεία του γεγονότος ότι ο κάτοχος της άδειας κυκλοφορίας:

Είναι ο κύριος του οχήματος

Δεν είναι ο κύριος του οχήματος

Δεν πιστοποιείται από την άδεια κυκλοφορίας ως ο κύριος του οχήματος

 


D

Όχημα:

7

D.1

Μάρκα

8

D.2

Τύπος

Παραλλαγές (εφόσον υπάρχουν)

Έκδοση (εφόσον υπάρχει)

9

D.3

Εμπορική(-ές) ονομασία(-ες)

10

E

Αριθμός αναγνώρισης οχήματος

 


F

Μάζα:

11

F.1

Τεχνικά επιτρεπτή μέγιστη μάζα, εκτός προκειμένου για μοτοσικλέτες

12

F.2

Μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία στο κράτος μέλος που έχει εκδώσει την άδεια κυκλοφορίας

13

F.3

Μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου συνδυασμού εν λειτουργία στο κράτος μέλος που έχει εκδώσει την άδεια κυκλοφορίας

14

G

Μάζα του οχήματος εν κυκλοφορία με το αμάξωμα και με το σύστημα ζεύξης στην περίπτωση ρυμουλκού οχήματος, κατηγορίας πλην της Μ1

15

Η

Διάρκεια ισχύος της άδειας, εφόσον δεν είναι απεριόριστη

16

I

Ημερομηνία έκδοσης της άδειας κυκλοφορίας στην οποία αναφέρεται η παρούσα άδεια

17

J

Κατηγορία του οχήματος

18

Κ

Αριθμός έγκρισης τύπου (εάν υπάρχει)

19

L

Αριθμός αξόνων

20

M

Μεταξόνιο (σε mm)

 


O

Μέγιστη τεχνικά επιτρεπτή ρυμουλκούμενη μάζα:

21

O.1

Με συστήματα πέδησης (σε Kg)

22

O.2

Χωρίς συστήματα πέδησης (σε Kg)

 


P

ΚΙνητήρας:

23

P.1

Κυλινδρισμός (σε cm3)

24

P.2

Μέγιστη ωφέλιμη ισχύς (σε KW) (εάν υπάρχει)

25

P.3

Τύπος καυσίμου ή πηγή ενέργειας

26

P.4

Ονομαστική ταχύτητα της P.2 (σε min-1)

27

P.5

Αριθμός αναγνώρισης του κινητήρα

28

Q

Λόγος ισχύος / βάρους (σε kW /kg) (μόνο για μοτοσικλέτες)

29

R

Χρώμα του οχήματος

 


S

Αριθμός θέσεων:

30

S.1

Αριθμός θέσεων για καθισμένους, του οδηγού συμπεριλαμβανομένου

31

S.2

Αριθμός θέσεων για όρθιους (ενδεχομένως)

32

T

Μέγιστη ταχύτητα (σε km/h) (μόνο για L)

 


U

Στάθμη θορύβου:

33

U.1

Εν στάση [σε >dB(A)]

34

U.2

Ταχύτητα του κινητήρα της U.1 (σε min-1)

35

U.3

Εν κινήσει (όταν περνά) [σε dB(A)]

 


V

Καυσαέρια:

36

V.6

Διορθωμένος συντελεστής απορρόφησης προκειμένου για ντίζελ (σε m-1)

37

V.7

CO2 (σε g/km)

38

V.9

Ένδειξη περιβαλλοντικής κατηγορίας έγκρισης ΕΚ: αναγραφή της έκδοσης της εφαρμοστέας δυνάμει της οδηγίας 70/220/ΕΟΚ ή της οδηγίας 88/77/ΕΟΚ

39

W

Χωρητικότητα δεξαμενής(-ών) καυσίμου (σε λίτρα) εκτός Μ1 και L

 


 


 


Α/Α

ΕΘΝΙΚΟΣ

ΚΩΔΙΚΟΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

40

1

Όνομα πατρός

 

41

2

Ποσοστό συνιδιοκτησίας

42

3

Αριθμός Φορολογικού Μητρώου

43

4

Ημερομηνία 1ης άδειας στην Ελλάδα

44

5

Κωδικός εργοστασίου

45

6

Κωδικός τύπου

46

7

Είδος οχήματος

47

8

Χρήση

48

9

Κωδικός καυσίμου

49

10

Φορολογήσιμη !σχύς

50

11

Κωδικός χρώματος

51

12

Οδηγία πέδησης

52

13

Σχήμα αμάξης

53

14

Οπίσθιος πρόβολος (σε mm) (εκτός L και Μ1 IX)

54

15

Τύπος αμάξης

55

16

Τροχοί (Αριθμός)

56

17

Ελαστικά (εκτός L και Μ1 IX)

57

18

ΦΟΠ/ΦΠΡ (σε kg)

58

19

Ωφέλιμη μάζα (σε kg) (εκτός L και Μ1 IX)

59

20

Ωφέλιμη μάζα συρμού (σε kg)

60

21

Μάζα συρμού εν κυκλοφορία (σε kg)

61

22

Πρώτος αριθμός κυκλοφορίας στην Ελλάδα

62

23

Έδρα

63

24

Ειδικός αριθμός δικαιώματος

64

25

Διαστάσεις αμάξης (σε mm)

65

26

Αριθμός Βιβλιάριου Μεταβολών

66

27

Ολικές διαστάσεις συρμού (σε mm)

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ

 

yaa3382426832004 img 1

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ IV

yaa3382426832004 img 2a

 

 

ΑΡΘΡΟ 7

Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Παπάγου, 30 Σεπτεμβρίου 2004


Κατεβάσετε επίσης το αρχείο με το πρωτότυπο κείμενο, όπως είναι δημοσιευμένο στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (Φ.Ε.Κ.) του Εθνικού Τυπογραφείου.


 

Έχει διαβαστεί 6213 φορές

Τελευταία Νέα