x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Υπουργική Απόφαση 147474/ΓΔ4/2024 - ΦΕΚ 6879/Β/16-12-2024

Τροποποίηση της υπό στοιχεία 121228/ΓΔ4/ 15-10-2024 υπουργικής απόφασης «Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2024-2025» (Β'5767).


Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 147474/ΓΔ4/2024

ΦΕΚ 6879/Β/16-12-2024

Τροποποίηση της υπό στοιχεία 121228/ΓΔ4/ 15-10-2024 υπουργικής απόφασης «Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2024-2025» (Β'5767).

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

(α) Του ν. 1566/1985 «Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» (Α'167),

(β) του άρθρου 26 του ν. 4368/2016 «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις» (Α' 21),

(γ) του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007, Α' 26),

(δ) του ν. 4914/2022 «Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027, σύσταση Ανώνυμης Εταιρείας "Εθνικό Μητρώο Νεοφυών Επιχειρήσεων Α.Ε."» και άλλες διατάξεις (Α'61),

(ε) του ν. 4354/2015 «Διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, μισθολογικές ρυθμίσεις και άλλες επείγουσες διατάξεις εφαρμογής της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων» (Α' 176),

(στ) του Κεφαλαίου Ε' (άρθρα 53-67) του ν. 4589/2019 (Α' 13) και ιδίως της παρ. 1 του άρθρου 63 αυτού.

2. Το π.δ. 18/2018 «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων» (Α' 31).

3. Το π.δ. 84/2019 «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων» (Α' 123).

4. Το π.δ. 77/2023 «Σύσταση Υπουργείου και μετονο- μασία Υπουργείων-Σύσταση, κατάργηση και μετονομα- σία Γενικών και Ειδικών Γραμματειών-Μεταφορά αρμοδιοτήτων, υπηρεσιακών μονάδων, θέσεων προσωπικού και εποπτευόμενων φορέων» (Α' 130).

5. Το π.δ. 79/2023 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α' 131).

6. Την υπ' αρ. 80/05-01-2024 κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Ζωή Μακρή» (Β'69).

7. Την υπό στοιχεία Φ.353.1/324/105657/Δ1/2002 υπουργική απόφαση «Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των προϊσταμένων και περιφερειακών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των διευθυντών και υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων και ΣΕΚ και των συλλόγων των διδασκόντων» (Β' 1340), και την υπό στοιχεία 170405/ΓΓ1/28-12-2021 υπουργική απόφαση «Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των Διευθυντών Εκπαίδευσης» (Β'6273).

8. Την υπ' αρ. 329/2005 (Β'210) κοινή υπουργική απόφαση, καθώς και την υπ' αρ. 4327/2010 «Τροποποίηση της υπ' αρ. 329/2005 (Β'210) Κοινής Υπουργικής Απόφασης» (Β' 1387).

9. Την υπ' αρ. 120702/13-12-2022 κοινή υπουργική απόφαση «Αναδιάρθρωση της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» (Β'6330).

10. Την υπ' αρ. 114947/29-11-2022 υπουργική απόφαση «Εθνικοί Κανόνες Επιλεξιμότητας των δαπανών των πράξεων των Προγραμμάτων 2021-2027» (Β'6132).

11. Την υπό στοιχεία 102791/ΓΔ4/10-09-2024 κοινή υπουργική απόφαση «Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν στην έναρξη και λήξη του σχολικού και διδακτικού έτους, στις αργίες, στις διακοπές, στις εγγραφές, στις μετεγγραφές, στη φοίτηση, στις απουσίες, στα παιδαγωγικά μέτρα, στον χαρακτηρισμό της διαγωγής και στην οργάνωση των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» (Β' 5130).

12. Την υπό στοιχεία 85980/Δ2/03-07-2020 υπουργική απόφαση «Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου» (Β'2737).

13. Την υπό στοιχεία Φ22/75401/Δ4/10-05-2018 υπουργική απόφαση «Αναθέσεις μαθημάτων Επαγγελματικού Λυκείου» (Β'1664).

14. Την υπό στοιχεία 104627/ΓΔ5/7-8-2020 υπουργική απόφαση «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)» (Β'3344).

15. Την υπό στοιχεία 100548/ΓΔ5/13-8-2021 κοινή υπουργική απόφαση «Διαδικασία σύναψης ψηφιακών συμβάσεων εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού» (Β'3785).

16. Τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ: 1ΓΕ/2023 «Για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, υποψήφιων εκπαιδευτικών, κλάδων ΠΕ60, ΠΕ70 και ΠΕ73, πρωτοβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης και κλάδου ΠΕ79 (ειδικότητες ΠΕ 79.01 και ΠΕ 79.02) πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης, κατά κλάδο και ειδικότητα, καθώς και ανά μουσική ειδίκευση, κατηγορίας Π.Ε.» (Α.Σ.Ε.Π. 5), 2ΓΕ/2023 «Για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης, κατηγορίας Π.Ε.» (Α.Σ.Ε.Π. 4), 3ΕΑ/2022 «Προκήρυξη για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) κατηγορίας ΠΕ» (Α.Σ.Ε.Π. 20), 4ΕΑ/2022 «Για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) κατηγορίας ΤΕ» (Α.Σ.Ε.Π. 18).

17. Τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α' υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης των 1ΓΕ/2023 και 2ΓΕ/2023 προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π., κατηγορίας ΠΕ, οι οποίοι δημοσιεύθηκαν στα Φ.Ε.Κ. Γ' 1851/2024 (διό ρθω- ση σφάλματος στο Γ' 2024/2024), και Γ' 2415/2024 και Γ'2416/2024, αντίστοιχα.

18. Τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β' και τελικούς επικουρικούς αξιολογικούς πίνακες της παρ. 4 του άρθρου 58 του ν. 4589/2019 υποψήφιων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με εξειδίκευ- ση στην Ε.Α.Ε. των 3ΕΑ/2022 και 4ΕΑ/2022 προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π., οι οποίοι δημοσιεύθηκαν, αντιστοίχως, στα Φ.Ε.Κ. Γ' 1618/2023 και Γ' 1845/2023.

19. Την υπ' αρ. 101847/1-11-2023 (ΑΔΑ: ΨΤΧΕΗ-02Ν) απόφαση ένταξης της πράξης «Ενισχυτική Διδασκαλία για παροχή υποστηρικτικού προγράμματος διδασκαλίας σε πανελληνίως εξεταζόμενα μαθήματα που δε διδάσκονται ενδοσχολικά» με Κωδικό ΟΠΣ 6001780 στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» όπως τροποποιείται και ισχύει.

20. Την υπό στοιχεία 121228/ΓΔ4/15-10-2024 υπουργική απόφαση «Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2024-2025» (Β'5767).

21. Την υπ'αρ. 69/28-11-2024 πράξη του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

22. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη, σύμφωνα με την υπό στοιχεία Φ.1/Γ/758/144797/β1/03-12-2024 εισήγηση του άρθρου 24 του ν. 4270/2014 (Α' 143) της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, αποφασίζουμε:

Τροποποιούμε την υπό στοιχεία 121228/ΓΔ4/ 15-10-2024 υπουργική απόφαση «Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2024-2025» (Β' 5767), ως προς το ειδικό μάθημα με αριθμό 7 της παρ. 1 του Άρθρου Μόνο, το οποίο αντικαθίσταται από το «7) Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία» σύμφωνα με την υπ' αρ. 69/28-11-2024 πράξη του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, με την οποία το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής εισηγείται τη διόρθωση του τίτλου του μαθήματος και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:

«1. Με τον όρο «Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων» (Ε.Δ.Ε.Μ.) νοείται η παρακολούθηση από τον/ την μαθητή/τρια της Γ' τάξης Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, Λυκείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της τέταρτης Δ'τάξης των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) ειδικού ετησίου προγράμματος υποστήριξης στα εξεταζόμενα στις πανελλαδικές εξετάσεις ειδικά μαθήματα: 1) Ελεύθερο Σχέδιο, 2) Γραμμικό Σχέδιο, 3) Γαλλικά, 4) Γερμανικά, 5) Ιταλικά, 6) Ισπανικά, 7) Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία. Η Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων αποτελεί πρόγραμμα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης, εντός του ευρύτερου εκπαιδευτικού και κοινωνικού πεδίου της πολιτείας, για την οποία αποκλειστικά αρμόδιο, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, είναι το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.), μέσω της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.».

Κατά τα λοιπά ισχύει η υπό στοιχεία 121228/ΓΔ4/ 15-10-2024 (Β'5767) απόφαση.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 9 Δεκεμβρίου 2024

 



Έχει διαβαστεί 266 φορές