x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Υπουργική Απόφαση Φ5/72535/Β3/2006 - ΦΕΚ 1091/Β/10-8-2006

Καθορισμός Παραρτήματος διπλώματος.


Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Φ5/72535/Β3/2006

ΦΕΚ 1091/Β/10-8-2006

Καθορισμός Παραρτήματος διπλώματος.

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρ. 15 παρ. 3 του ν. 3374/2005 «Διασφάλιση της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση. Σύστημα μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων - Παράρτημα διπλώματος» (Α΄ 189).

2. Το άρ. 90 του Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2005 Α΄ 198).

3. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

 

Άρθρο μόνο

1. Το παράρτημα διπλώματος είναι ένα επεξηγηματικό έγγραφο, το οποίο δεν υποκαθιστά τον επίσημο τίτλο σπουδών ή την αναλυτική βαθμολογία των μαθημάτων που χορηγούν τα ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης. Το παράρτημα επισυνάπτεται στους τίτλους προπτυχιακών ή μεταπτυχιακών σπουδών που χορηγούν τα ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης (πτυχία, διπλώματα κ.λπ.) και παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη φύση, το επίπεδο, το γενικότερο πλαίσιο εκπαίδευσης, το περιεχόμενο και το καθεστώς των σπουδών, οι οποίες ολοκληρώθηκαν με επιτυχία από το άτομο που αναγράφεται ονομαστικά στο πρωτότυπο του τίτλου, στον οποίο επισυνάπτεται το παράρτημα. Στο παράρτημα δε γίνονται αξιολογικές κρίσεις και δεν υπάρχουν δηλώσεις ισοτιμίας ή αντιστοιχίας ή προτάσεις σχετικά με την αναγνώριση του τίτλου στο εξωτερικό.

2. Το παράρτημα διπλώματος εκδίδεται αυτομάτως και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα. Το πρωτότυπο του παραρτήματος πρέπει να πληροί τις προϋποθέσεις γνησιότητας που απαιτούνται για το χορηγούμενο τίτλο σπουδών. Η ημερομηνία έκδοσης του παραρτήματος δε συμπίπτει υποχρεωτικά με την ημερομηνία χορήγησης του τίτλου σπουδών, αλλά δεν μπορεί ποτέ να είναι προγενέστερη από αυτή. Σε κάθε σελίδα του παραρτήματος θα πρέπει να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του πτυχιούχου και ο αριθμός μητρώου.

3. Το βασικό περιεχόμενο του παραρτήματος διπλώματος είναι ενιαίο για όλα τα ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης. Το ίδιο ισχύει και για τον τύπο και τους τομείς του παραρτήματος, οι οποίοι ορίζονται σε οκτώ (8).

Οι τομείς αυτοί διαμορφώνονται επί χάρτου γραφής χρώματος λευκού, διαστάσεων 30 επί 21 εκατοστών περίπου, σύμφωνα με τον ακόλουθο τύπο:

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ

Αυτό το παράρτημα διπλώματος ακολουθεί το υπόδειγμα που ανέπτυξε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Συμβούλιο της Ευρώπης και η UNESCO/CEPES. Στόχος του παραρτήματος είναι να παράσχει επαρκή ανεξάρτητα στοιχεία για τη βελτίωση της διεθνούς «διαφάνειας» και τη δίκαιη ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναγνώριση των τίτλων σπουδών (διπλώματα, πτυχία, πιστοποιητικά κ.τ.λ.). Σχεδιάστηκε για να δίνει περιγραφή της φύσης, του επιπέδου, του υπόβαθρου, του περιεχομένου και του καθεστώτος των σπουδών, οι οποίες ολοκληρώθηκαν με επιτυχία από το άτομο που αναγράφεται ονομαστικά στο πρωτότυπο του τίτλου, στον οποίο επισυνάπτεται αυτό το παράρτημα. Στο παράρτημα αυτό δε θα κρίνεται η αξία, και δε θα υπάρχουν δηλώσεις ισοτιμίας ή προτάσεις σχετικά με την αναγνώριση. Θα υπάρχουν πληροφορίες και στα οκτώ τμήματα. Όπου δεν υπάρχουν πληροφορίες, θα δίδεται η σχετική εξήγηση.

THE DIPLOMA SUPPLEMENT

This Diploma Supplement model was developed by the European Commission, Council of Europe an UNESCO/CEPES. The purpose of the supplement is to provide sufficient independent data to improve the international “transparency” and fair academic and professional recognition of qualifications (diplomas, degrees, certificates etc.). It is designed to provide a description of the nature, level, context, content and status of the studies that were pursued and sucessfully completed by the individual named on the original qualification to which this supplement is appended. It should be free from any value judgements, equivalence statements or suggestions about recognition. Information in all eight sections should be provided. Where information is not provided, an expanation should give the reason why.

 

1. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ
1.1 Επώνυμο:
1.2 Όνομα:
1.3 Ημερομηνία γεννήσεως (ημέρα/ μήνας/ έτος) - Τόπος- Χώρα:
1.4 Αριθμός φοιτητικής ταυτότητας ή κωδικός (αν υπάρχει):

1. INFORMATION IDENTIFYING THE HOLDER OF THE QUALIFICATION
1.1 Family name(s):
1.2 Given name(s):
1.3 Date of birth (day/month/year)- Place, Country of Birth:
1.4 Student identification number or code (if available):

2. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ
2.1 Ονομασία του τίτλου σπουδών και (αν υπάρχει) ο συγκεκριμένος τίτλος (στην πρωτότυπη γλώσσα):
2.2 Κύριος τομέας σπουδών για την απόκτηση τίτλου:
2.3 Ονομασία και καθεστώς του απονέμοντος ιδρύματος (στην πρωτότυπη γλώσσα):
2.4 Ονομασία και καθεστώς του ιδρύματος (εάν διαφέρει από το σημείο 2.3) που παρέχει τις σπουδές (στην πρωτότυπη γλώσσα):
2.5 Γλώσσα(-ες) διδασκαλίας/ εξετάσεων:

2. INFORMATION IDENTIFYING THE QUALIFICATION
2.1 Name of qualification and (if applicable) title conferred (in original language):
2.2 Main field(s) of study for the qualification:
2.3 Name and status of awarding institution (in original language):
2.4 Name and status of institution (if different from 2.3) administering studies (in original language):
2.5 Language(s) of instruction/ examination:

3. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ
3.1 Επίπεδο του τίτλου:
3.2 Επίσημη διάρκεια του προγράμματος:
3.3 Απαιτήσεις εισαγωγής:

3. INFORMATION ON THE LEVEL OF THE QUALIFICATION
3.1 Level of qualification:
3.2 Official length of programme:
3.3 Access requirement(s):

4. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΑΝ
4.1 Τρόπος σπουδών:
4.2 Απαιτήσεις του προγράμματος:
4.3 Λεπτομέρειες του προγράμματος: (π.χ. ενότητες ή μονάδες σπουδών) και οι ατομικοί βαθμοί/ διδακτικές μονάδες που ελήφθησαν: (εάν η πληροφορία αυτή διατίθεται σε επίσημο έγγραφο, αυτό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί εδώ)
4.4 Σύστημα βαθμολογίας και, αν υπάρχει, οδηγός κατανομής των βαθμών:
4.5 Γενική ταξινόμηση του τίτλου (στην πρωτότυπη γλώσσα):

4. INFORMATION ON THE CONTENTS AND RESULTS GAINED
4.1 Mode of study:
4.2 Programme requirements:
4.3 Programme details: (e.g. modules or units studied), and the individual grades/ marks/ credits obtained: (if this information is available on an official transcript this should be used here)
4.4 Grading scheme and, if available, grade distribution guidance:
4.5 Overall classification of the qualification (in original language):

5. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ
5.1 Πρόσβαση σε περαιτέρω σπουδές:
5.2 Επαγγελματικό καθεστώς (εάν υπάρχει):

5. INFORMATION ON THE FUNCTION OF THE QUALIFICATION
5.1 Access to further study:
5.2 Professional status (if applicable):

6. ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
6.1 Συμπληρωματικές πληροφορίες:
6.2 Άλλες πηγές πληροφοριών:

6. ADDITIONAL INFORMATION
6.1 Additional information:
6.2 Further information sources:

7. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ
7.1 Ημερομηνία:
7.2 Υπογραφή:
7.3 Ιδιότητα:
7.4 Σφραγίδα:

7. CERTIFICATION OF THE SUPPLEMENT
7.1 Date:
7.2 Signature:
7.3 Capacity:
7.4 Official stamp or seal:

8. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
http://www.eurydice.org
http://www.eurydice.org/Eurybase/frameset_eurybase.html

8. INFORMATION ON THE NATIONAL HIGHER EDUCATION SYSTEM
http://www.eurydice.org
http://www.eurydice.org/Eurybase/frameset_eurybase.html

 

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 18 Ιουλίου 2006

 


ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ ΦΕΚ 2161/Β/8-11-2007

Στην υπ’ αριθμ. Φ5/72535/Β3/18.7.2006 απόφαση της Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων «Καθορισμός Παραρτήματος Διπλώματος», η οποία δημοσιεύθηκε στο Φ.Ε.Κ. 109/10.8.2006 τ.Β΄ γίνονται οι ακόλουθες διορθώσεις:

1. Στη στήλη με αγγλικούς χαρακτήρες «THE DIPLOMA SUPPLEMENT» στη 2η και 14η γραμμή οι λέξεις από το εσφαλμένο «an» και «expanation» διορθώνονται στο σωστό «and» και «explanation», αντίστοιχα.

2. Στην παρ. 1 και στις υποπαραγράφους 1.1 και 1.2 με ελληνικούς χαρακτήρες από το εσφαλμένο «1.1 Επώνυμο:» και «1.2 Όνομα:» διορθώνονται στο σωστό «1.1 Επώνυμο(α):» και «1.2 Όνομα(τα):», αντίστοιχα.

3. Στην παρ. 2 και στην υποπαράγραφο 2.2 με ελληνικούς χαρακτήρες από το εσφαλμένο «2.2...για την απόκτηση τίτλου» διορθώνεται στο σωστό «2.2...για την απόκτηση του τίτλου».

4. Στην παρ. 4 και στις υποπαραγράφους 4.3 και 4.4 με ελληνικούς χαρακτήρες από το εσφαλμένο «4.3 Λεπτομέρειες του προγράμματος: (π.χ. ενότητες ή μονάδες σπουδών) και οι ατομικοί βαθμοί/ διδακτικές μονάδες που ελήφθησαν: (εάν η πληροφορία αυτή διατίθεται σε επίσημο έγγραφο, αυτό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί εδώ)» και «4.4 Σύστημα βαθμολογίας και, αν υπάρχει, οδηγός κατανομής των βαθμών:» στο σωστό «4.3 Λεπτομέρειες του προγράμματος: (π.χ. ενότητες μαθημάτων ή μαθήματα) και οι ατομικοί βαθμοί / διδακτικές μονάδες/ πιστωτικές μονάδες που ελήφθησαν: (εάν αυτές οι πληροφορίες παρέχονται μέσω επίσημου πιστοποιητικού αναλυτικής βαθμολογίας, αυτές πρέπει να αναφέρονται εδώ) και «4.4 Σύστημα βαθμολογίας και, αν υπάρχει, κλίμακα κατανομής των βαθμών:» αντίστοιχα.

5. Ο τίτλος της παρ. 6 με ελληνικούς χαρακτήρες από το εσφαλμένο «6. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ» διορθώνεται στο σωστό «6. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ».

(Από το Υπουργείο

Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων)

 

 


Έχει διαβαστεί 597 φορές

Τελευταία Νέα