x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Υπουργική Απόφαση 3131.2/08/94 - ΦΕΚ 449/Β/16-6-1994

Έγκριση του Ειδικού Κανονισμού Λιμένα Ελευσίνας με αριθ. 43 «Περί παροπλισμού πλόων στα αγκυροβόλια Ελευσίνας».

ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ Φ.Ε.Κ.

Το παρακάτω κείμενο διατάξεων αποτελεί το αρχικό κείμενο των διατάξεων, όπως ήταν δημοσιευμένες στο Φ.Ε.Κ., οι οποίες έχουν τροποποιηθεί με μεταγενέστερες διατάξεις.


Υπουργική Απόφαση Αριθ. 3131.2/08/94

ΦΕΚ 449/Β/16-6-1994

Έγκριση του Ειδικού Κανονισμού Λιμένα Ελευσίνας με αριθ. 43 «Περί παροπλισμού πλόων στα αγκυροβόλια Ελευσίνας».

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

Σύμφωνα με:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 10 του Ν. 1940 (ΦΕΚ 40Α’/18.3.1991) «Περί Μονάδας Ειδικών αποστολών Λιμενικού Σώματος (ΜΕΑ/ΛΣ) και άλλες διατάξεις περί αυτού», που αντικαθιστά το άρθρο 156 του ΝΔ 187/1973 (ΦΕΚ 261 Α’/3.10.73) περί Κ.Δ.Ν.Δ.

2. Τις με αριθ. πρωτ. 28865/14.1.94 και 8828/25.4.94 εγκρίσεις της Νομάρχη Δ. Αττικής.

3.  Τον αριθ. 43 Ειδικό Κανονισμό Λιμένα Ελευσίνας, που μας υποβλήθηκε με την με αριθ. 3131 /4/94/23.5.94 αναφορά της Λιμενικής Αρχής, με τις διατάξεις του οποίου ρυθμίζονται θέματα που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του λιμένος Ελευσίνας.

4. Το άρθρο 29Α του Ν. 1558/85, όπως προστέθηκε με το άρθρο 27 του Ν. 2081/92 (ΦΕΚ 154 Α’/10.9.92).

5. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

 

Άρθρο μόνο

α) Εγκρίνουμε τον πιο κάτω Ειδικό Κανονισμό Λιμένα Ελευσίνας με αριθ. 43.

 

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΜΕ ΑΡΙΘ. 43

«Περί παροπλισμού πλοίων στα αγκυροβόλια Ελευσίνας».

 

Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΛΙΜΕΝΑΡΧΗΣ

Έχουμε υπόψη:

α. Τις διατάξεις του διά του από 9 Ιουνίου 1948 ΒΔ Κωδικοποιημένου Νόμου 499/47 «Περί Πειθαρχικής εξουσίας των Προϊσταμένων Λιμενικών Αρχών» (ΦΕΚ 162Α’), συνδυαζόμενες με τα άρθρα 141-157 του Ν.Δ. 187/73, με το οποίο κυρώθηκε ο Κώδικας Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου (ΦΕΚ 261 Α’).

β. Το άρθρο 156 του Ν.Δ. 187/73 (ΦΕΚ 261 Α’/3.10.73) «Περί Κ.Δ.Ν.Δ.», όπως αυτό αντικαταστάθηκε με το άρθρο 10 του Ν. 1940/91 (ΦΕΚ 40Α/91).

«Περί μονάδας Ειδικών Αποστολών Λιμενικού Σώματος (ΜΕΑ/ΛΣ) και άλλες διατάξεις περί αυτού».

γ. Τις διατάξεις του Ν.Δ. 444/70 «Περί αρμοδιότητας του ΛΣ και σχέσεως προς τις αρμοδιότητες των Σωμάτων Ασφαλείας» (ΦΕΚ 39Α 770).

δ. Το άρθρο 29Α του Ν. 1558/85, όπως προστέθηκε με το άρθρο 27 του Ν. 2081/92 (ΦΕΚ 154Α’/10.9.92).

ε. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις του παρόντος Κανονισμού δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού και εκδίδουμε τον ακόλουθο Κανονισμό:

 

Άρθρο 1

ΟΡΙΑ ΙΣΧΥΟΣ

Ο παρών Ειδικός Κανονισμός Λιμένα ισχύει για τη θαλάσσια έκταση της περιοχής δικαιοδοσίας της Λιμενικής Αρχής Ελευσίνας, όπως αυτή καθορίζεται από τις κείμενες διατάξεις.

 

Άρθρο 2

ΟΡΙΣΜΟΙ

ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΠΛΟΙΟ

Παροπλισμένο πλοίο, κατά την έννοια του παρόντος Κανονισμού, θεωρείται οποιοδήποτε πλοίο όταν συντρέχουν αθροιστικά γι’ αυτό οι ακόλουθοι όροι:

α) Παραμένει μετά από σχετική άδεια της Λιμενικής Αρχής Ελευσίνας αγκυροβολημένο ή προσδεδεμένο από τη ξηρά, σε ειδικά καθορισμένη θαλάσσια περιοχή, χωρίς να έχει δυνατότητα άμεσης αυτοδύναμης μετακίνησής του. β) Δε διατηρεί, σε ετοιμότητα ή κατάσταση λειτουργίας, τον προβλεπόμενο μηχανολογικό και λοιπό λειτουργικό εξοπλισμό.

γ) Έχει απολύσει το πλήρωμά του και έχει προσλάβει φύλακες για τη φύλαξή του.

δ) Δεν εκτελεί εμπορικές πράξεις, ούτε χρησιμοποιείται ως αποθήκη εμπορευμάτων, ούτε χρησιμοποιεί τα δικά του μηχανήματα για φορτοεκφορτώσεις ή μεταφορτώσεις φορτίων σε πλοία.

Υπεύθυνος Παροπλισμού: Είναι το φυσικό πρόσωπο, που με επιστολή της προς τη Λιμενική Αρχή έχει ορίσει η πλοιοκτήτρια εταιρεία, ως υπεύθυνο, για κάθε είδους πράξη ή παράλειψη που αφορά στα καθήκοντα και τις

υποχρεώσεις που περιγράφονται λεπτομερώς παρακάτω και ο οποίος αποδέχεται εγγράφως το διορισμό του.

Φύλακας παροπλισμένου πλοίου: Είναι το φυσικό πρόσωπο, που με επιστολή της προς το Λιμενική Αρχή έχει ορίσει η πλοιοκτήρια εταιρεία ή ο νόμιμος εκπρόσωπός της, ως υπεύθυνο, για κάθε είδους πράξη ή παράλειψη που αφορά τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις που περιγράφονται λεπτομερώς παρακάτω.

Καραβοστάσι παροπλισμένων πλοίων: Είναι ο ασφαλής θαλάσσιος χώρος που καθορίζεται από τη Λιμενική Αρχή για την παραμονή ομάδος παροπλισμένων πλοίων.

 

Άρθρο 3

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟΥ

1. Προκειμένου να εγκριθεί ο παροπλισμός ενός πλοίου, πρέπει να εξασφαλίζεται από τους εκπροσώπους του η ύπαρξη των ακολούθων προϋποθέσεων:

α) Το πλοίο να βρίσκεται σε ικανοποιητική κατάσταση, από πλευράς στεγανότητας και ασφαλούς πλευστότητας.

β) Να βρίσκονται σε καλή κατάσταση και ετοιμότητα λειτουργίας τ’ αυτόνομα πυροσβεστικά μέσα του πλοίου, να είναι σε ισχύ τα φωτιστικά σήματα κινδύνου και να υπάρχουν τα προβλεπόμενα σήματα και οι φανοί αγκυροβολίας.

γ) Να υπάρχει δυνατότητα διαρκούς επικοινωνίας, πλοίου - ξηράς - Λιμενικής Αρχής, σε συχνότητες V.H.F.

δ) Να είναι κενές οι δεξαμενές καταλοίπων (SLUDGE TANKS) και συγκέντρωσης πετρελαιοειδών μιγμάτων, επιτρεπομένης μόνο της ύπαρξης ποσοτήτων ασφαλείας από καύσιμα και λιπαντικά στις αντίστοιχες δεξαμενές του.

ε) Τα κύτη να είναι κενά φορτίου και απολύτως καθαρά, για δε τα δεξαμενόπλοια να έχουν τελείως στεγανές δεξαμενές φορτίων και απαλλαγμένες αερίων (GAS FREE).

στ) Τα πετρελαιοειδή κατάλοιπα και κάθε μορφής απορρίμματα που προκύπτουν από τη συντήρηση των μηχανημάτων του πλοίου, τις μικροεπισκευές και τη διανομή φυλάκων, να συγκεντρώνονται σε κατάλληλους χώρους και να παραδίδονται τακτικά στις αναγνωρισμένες ευκολίες υποδοχής.

ζ) Να είναι κλειστά και σφραγισμένα όλα τα εσωτερικά επιστόμια (βαλβίδες) των δικτύων απόρριψης σεντινόνερων, ακαθάρτου έρματος και λυμάτων.

η) Να βρίσκεται σε καλή κατάσταση και ετοιμότητα λειτουργίας ένα τουλάχιστον από τα κύρια ηλεκτροπαραγωγό ζεύγη του πλοίου για την τροφοδοσία του κύριου φωτισμού, των απαραιτήτων αντλιών και βαρούλκων.

θ) Να βρίσκεται σε καλή κατάσταση και ετοιμότητα λειτουργίας μία τουλάχιστον αντλία κυτών που να καλύπτει όλα τα διαμερίσματα του σκάφους καθώς και βαρούλκα πρόσδεσης και αγκυρών, ώστε να είναι δυνατή η ασφαλής αγκυροβολία και η άμεση διόρθωση της θέσης του πλοίου οποτεδήποτε χρειασθεί.

ι) Να βρίσκεται σε καλή κατάσταση και ετοιμότητα λειτουργίας η αντλία πυρκαϊάς ανάγκης που βρίσκεται εκτός μηχανοστασίου.

ια) Να βρίσκεται σε καλή κατάσταση και ετοιμότητα λειτουργίας το ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος ανάγκης (εάν υπάρχει) ή οι συσσωρευτές, που τροφοδοτούν όλα τα φορτία ανάγκης (φωτισμό κ.λπ.).

ιβ) Να βρίσκεται σε καλή κατάσταση και ετοιμότητα λειτουργίας ο φωτισμός ασφαλείας του πλοίου.

ιγ) Να υπάρχουν στο πλοίο και οι δύο άγκυρες με τις αλυσίδες τους, αρκετοί ελαστικοί προσκρουστήρες καθώς και μία κλίμακα πιλότου.

2. Οι προαναφερθείσες απαιτήσεις εξακολουθούν να ισχύουν τόσο κατά την έναρξη όσο και κατά τη διάρκεια του παροπλισμού.

 

Άρθρο 4

ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΑ - ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

1. Ο πλοιοκτήτης του πλοίου που πρόκειται να παροπλισθεί ή ο εκπρόσωπός του, υποχρεούται με έγγραφό του, να ορίσει έναντι της Λιμενικής Αρχής τον Υπεύθυνο παροπλισμού του πλοίου, ο οποίος πρέπει απαραίτητα να είναι μόνιμος κάτοικος των Κρατών - Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ο διορισμός αυτός είναι ισχυρός εφόσον γίνει ανεπιφύλακτα αποδεκτός από τον οριζόμενο εκπρόσωπο, με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86, ενώπιον της Λιμενικής Αρχής, στην οποία επίσης θα δηλώνει ότι «γνωρίζει και αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις και ευθύνες που θα έχει από την ιδιότητά του, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και κανονισμούς και ανεξάρτητα από παράλληλες ευθύνες των πλοιοκτητών».

2. Ο υπεύθυνος παροπλισμού έχει τις ακόλουθες υποχρεώσεις:

α) Ελέγχει τα βυθίσματα, την κλίση ή τη διαγωγή του πλοίου και ερευνά τα αίτια τυχόν μεταβολών τους.

β) Ελέγχει την ασφαλή αγκυροβολία - πρόσδεση και σήμανση του πλοίου και μεριμνά για την παροχή κάθε δυνατής συνδρομής για την εκτέλεση των ελέγχων του άρθρου 9.

γ) Παρακολουθεί την κατάσταση του πλοίου, από πλευράς Στεγανότητας - Αντοχής - Ευστάθειας και Ασφαλείας Πλευστότητας.

δ) Ελέγχει την καλή κατάσταση και ετοιμότητα του αυτόνομου πυροσβεστικού εξοπλισμού και των απαιτουμένων σημάτων κινδύνου.

ε) Παρακολουθεί την καλή εκτέλεση της Υπηρεσίας Φύλακος, τη δυνατότητα διαρκούς επικοινωνίας VHF με τη Λιμενική Αρχή, την κανονική ενημέρωση του «Ημερολογίου Φύλακα» και την τακτική θεώρησή του από τη Λιμενική Αρχή.

στ) Ελέγχει την κατάσταση δεξαμενών και χώρων φορτίου καυσίμων - λιπαντικών - καταλοίπων και έρματος.

ζ) Ελέγχει την κατάσταση και ασφάλιση των στομίων βαλβίδων και δικτύων του πλοίου, για διαπίστωση τυχόν διαρροών.

η) Παρακολουθεί τη συγκέντρωση και εξασφαλίζει την παράδοση τυχόν απορριμμάτων από το πλοίο του, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 παράγρ. 1 (στ).

θ) Παρακολουθεί την ισχύ και μεριμνά για τις απαιτούμενες ανανεώσεις των προβλεπομένων πιστοποιητικών.

ι) Παρακολουθεί την εκτέλεση των εγκρινομένων επισκευών ή εργασιών συντήρησης του πλοίου, σύμφωνα με τους όρους της σχετικής άδειας της Λιμενικής Αρχής.

ια) Ενεργεί άμεσα και υπεύθυνα για την αποκατάσταση κάθε παρουσιαζομένου προβλήματος.

ιβ) Ανανεώνει έγκαιρα και προσκομίζει στη Λιμενική Αρχή αντίγραφα των ανανεωμένων πιστοποιητικών ασφαλείας, που προβλέπονται από τις διατάξεις του κανονισμού καθώς και του πιστοποιητικού GAS FREE, όπου

απαιτείται.

3. Για τους παραπάνω ελέγχους ο υπεύθυνος παροπλισμού συντάσσει και υποβάλλει, κάθε μήνα και εφόσον συντρέχει λόγος εκτάκτως, λεπτομερή έκθεση των διαπιστώσεών του στον πλοιοκτήτη, ευθυνόμενος για την ακρίβεια του περιεχομένου της.

4.  Σε περίπτωση διαπίστωσης αποκλίσεων της κατάστασης του πλοίου, από τις αρχικές συνθήκες έναρξης του παροπλισμού, ο υπεύθυνος παροπλισμού υποχρεούται να ενημερώσει αμέσως τη Λιμενική Αρχή και να προβεί σε ενέργειες αποκατάστασης, σύμφωνα με τις οδηγίες της.

5.  Εφόσον από το παροπλισμένο πλοίο προκλήθηκε ή απειλείται περιστατικό θαλάσσιας ρύπανσης, ο υπεύθυνος παροπλισμού υποχρεούται στην άμεση λήψη όλων των απαραιτήτων μέτρων, που επιβάλλονται από τις περιστάσεις ή θα υποδειχθούν από τη Λιμενική Αρχή, ευθυνόμενος για κάθε αμέλεια ή παράλειψη.

6.   Εφόσον επίκειται επανακκίνηση παροπλισμένου πλοίου, ο υπεύθυνος παροπλισμού του, υποχρεούται:

α) να ενημερώσει έγκαιρα με έγγραφό του τη Λιμενική Αρχή.

β) Να ενημερώσει τους εκπροσώπους παραπλεύρως ευρισκομένων πλοίων, για την επικείμενη αναχώρηση του παροπλισμένου πλοίου του και να λάβει όλα τα απαιτούμενα μέτρα για την αποτροπή ζημιών στα παραπλεύρως ευρισκόμενα παροπλισμένα πλοία.

 

Άρθρο 5

ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟΥ - ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

1. Πλοιοκτήτες ή νόμιμοι εκπρόσωποι τους, υποβάλλουν στη Λιμενική Αρχή σχετική αίτηση, στην οποία περιέχονται υποχρεωτικά τα παρακάτω στοιχεία για το πλοίο που επιθυμούν να παροπλισθεί:

α) Τύπος πλοίου - Όνομα - Σημαία - Νηολόγιο

β) Δ.Δ.Σ. - ΚΟΧ - ΚΚΧ - DW

γ) Ολικό μήκος - πλάτος - άφορτο βύθισμα

δ) Επιθυμητή θέση παροπλισμού

ε) Προβλεπόμενος χρόνος παροπλισμού (Έναρξη, Διάρκεια)

στ) Πλήρη στοιχεία (Επωνυμία - Διεύθυνση - Αριθμό τηλεφώνου κ.λπ.) της πλοιοκτήτριας εταιρείας και του νομίμου εκπροσώπου της στην Ελλάδα.

2. Δικαιολογητικά που πρέπει να συνοδεύουν την αίτηση παροπλισμού, είναι τα ακόλουθα:

α) ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΛΟΙΟΥ, από πλευράς «Στεγανότητας - Αντοχής - Ευστάθειας - Ασφάλειας Πλευστότητας».

Το πιστοποιητικό αυτό θα είναι ισχύος μέχρι ενός έτους και θα ανανεώνεται με μέριμνα των ενδιαφερομένων.

Θα εκδίδεται από Επιθεωρητή Εξουσιοδοτημένου Νηογνώμονα, για όσα πλοία παραμένουν στην κλάση τους ή από ιδιώτη Διπλωματούχο και αδειούχο Ναυπηγό Ανωτάτης Σχολής, για τα πλοία που δεν παρακολουθούνται από νηογνώμονα. Το πιστοποιητικό αυτό μπορεί κατά την έναρξη του παροπλισμού να υποκατασταθεί από αντίστοιχο «πιστοποιητικό Ασφάλειας Κατασκευής» (SAFETY OF CONSTRUCTION CERTIFICATE), εφόσον αυτό διατηρεί ισχύ για ένα ακόμη έτος μετά την έναρξη παροπλισμού και δεν έχει παρέλθει χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δυόμισυ ετών (2 1/2), από τον τελευταίο δεξαμενισμό του πλοίου.

β) ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΞΑΡΤΙΣΜΟΥ / ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ και ΣΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΔΥΝΟΥ για κάλυψη της προϋπόθεσης 1 β του άρθρου 3.

γ) ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ή άλλο αντίστοιχο αποδεικτικό, αναφορικά με την αυτόνομη συσκευή VHF.

δ) ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΑΠΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ (IOPPC), που προβλέπεται από τη Δ.Σ. MARROL 73/78.

ε) ΕΓΓΡΑΦΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ του υπευθύνου παροπλισμού και αντίστοιχη ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ του, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 4 του Κανονισμού αυτού.

στ) ΤΕΣΣΕΡΑ (4) ΑΝΤΙΤΥΠΑ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ μεταξύ προσλαμβανομένων φυλάκων και πλοιοκτήτριας Εταιρείας.

ζ) ΣΚΑΡΙΦΗΜΑ ΚΑΤΟΨΗΣ ΠΛΟΙΟΥ υπογεγραμμένο από τον Πλοίαρχο και τον υπεύθυνο παροπλισμού του πλοίου, στο οποίο θα φαίνονται οι θέσεις και ποσότητες των καυσίμων και λιπαντικών που παραμένουν πάνω σ’ αυτό καθώς και οι ειδικοί χώροι συγκέντρωσης των πάσης μορφής απορριμμάτων και λυμάτων. Επίσης θα επισημαίνονται τα χαρακτηριστικά του συνόλου των δεξαμενών, που υπάρχουν στο πλοίο (έρματος - φορτίου) και η κατάστασή τους από πλευράς περιεχομένου.

η) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Πλοιάρχου και Υπευθύνου Εκπροσώπου του πλοίου κατά τον παροπλισμό του, ότι «η απεικονιζόμενη στο σκαρίφημα της περίπτωσης (ζ) κατάσταση του πλοίου, είναι αληθής και ακριβής και σύμφωνα με τις απαιτήσεις (δ) - (ε) και (στ) των προϋποθέσεων παροπλισμού».

θ) ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΑΕΡΙΩΝ (GAS FREE) για τον παροπλισμό κάθε Δ/Ξ, χημικού Δ/Ξ, Υγραεριοφόρου πλοίου καθώς και BULK CARRIER ή ΟΒΟ, αν το τελευταίο στο προηγούμενο ταξίδι μετέφερε χύμα επικίνδυνα φορτία, σε οποιαδήποτε μορφή.

ι) ΒΙΒΛΙΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ, μαζί με αποδείξεις και λοιπά δικαιολογητικά, που να αποδεικνύουν την παράδοση καταλοίπων και απορριμμάτων του πλοίου, πριν τον παροπλισμό του.

ια) Οποιοδήποτε πρόσθετο στοιχείο ζητηθεί από τη Λιμενική Αρχή, για επαλήθευση της κατάστασης του πλοίου και των προϋποθέσεων του παροπλισμού του.

3. Ειδικώτερα για τα πλοία που δε φέρουν σημαία Κρατών - Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των Κρατών της ΕΖΕΣ (πλην Ελβετίας), πλέον των παραπάνω προϋποθέσεων απαιτείται και:

α) Δήλωση εταιρείας ρυμουλκών λιμένος ότι αναλαμβάνει σε περίπτωση ανάγκης ή εντολής της Λιμενικής Αρχής, να ρυμουλκήσει το πλοίο εκτός αγκυροβολίου και σε θέση που θα υποδείξει η Αρχή.

β) Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο για την κάλυψη των εξόδων ανέλκυσης του πλοίου, σε περίπτωση βυθίσεως του και την αποκατάσταση ζημιών σε βάρος τρίτων και σε βάρος λιμενικών εγκαταστάσεων.

 

Άρθρο 6

ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟΥ - ΕΓΚΡΙΣΗ - ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ -ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟΥ

τη συμπλήρωση του αριθμού αυτού για τον παροπλισμό απαιτείται έγκριση του ΥΕΝ/ΔΛΑ, η οποία χορηγείται κατά προτεραιότητα στα πλοία υπό σημαία Κρατών - Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των Κρατών της ΕΖΕΣ (πλην Ελβετίας).

2. Η άδεια παροπλισμού παρέχεται, κατά σειρά προτεραιότητας, ανάλογα με τους χρόνους υποβολής αίτησης και κατάπλου του πλοίου, τα μεγέθη του και τις υπάρχουσες δυνατότητες αγκυροβολίων καθώς και τις πραγματικές συνθήκες ασφαλείας και ακωλύτου ναυσιπλοΐας στην περιοχή παροπλισμού. Η έκδοση της αδείας επιφέρει την καταβολή της αξίας της, υπέρ Κεφαλαίου Λιμενικής Αστυνομίας, όπως το άρθρο 12 ορίζει.

3. Ο παροπλισμός του πλοίου και η απόλυση του πληρώματός του πρέπει να ολοκληρώνεται μέσα στην προθεσμία που ορίζεται από τη σχετική έγκριση, απαγορευομένης απολύτως κάθε απομάκρυνσης του πλοίου από τα όρια της Λιμενικής Αρχής παροπλισμού για εκτέλεση εμπορικών πράξεων.

 

Άρθρο 7

ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΦΥΛΑΚΑ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΕΝΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΑ - ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

1.  Η φύλαξη των παροπλισμένων πλοίων, ανεξαρτήτως χωρητικότητας είναι υποχρεωτική καθ’ όλο το 24ωρο. Γι’ αυτό ο πλοιοκτήτης ή ο εκπρόσωπος του που ζητούν τον παροπλισμό, υποχρεούνται να εξασφαλίσουν την πρόσληψη και εγκατάσταση πάνω στο πλοίο φυλάκων για τη διαρκή εκτέλεση υπηρεσίας φύλακος στο πλοίο.

2.  Οι φύλακες των παροπλισμένων πλοίων είναι:

α) Να είναι υπήκοοι των Κρατών - Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχουν την ιδιότητα του ναυτικού σύμφωνα με τη νομοθεσία του Κράτους καταγωγής ή προελεύσεώς τους, κάτοχοι αποδεικτικού ναυτικής ικανότητας Κλάδου Προσωπικού καταστρώματος ή Μηχανής.

β) Να είναι κάτοχοι πτυχίου Δημόσιας Σχολής Σωστικών Πυροσβεστικών μέσων.

γ) Να είναι υγιείς και αρτιμελείς γεγονός που βεβαιώνεται από ιατρικές γνωματεύσεις (ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ).

δ) Να μην είναι ηλικίας μεγαλύτερης των 60 ετών.

ε) Να διορίζονται με προηγούμενη έγκριση του πλοιοκτήτη ή του εκπροσώπου του.

στ) Να ασφαλίζονται κατά τη διάρκεια της εργασίας τους ως φύλακες με μέριμνα του εργοδότη στο Ν.Α.Τ. ή στο Ι.Κ.Α.

ζ) Να μη έχουν καταδικασθεί για παραβάσεις: 1) Νόμου περί ναρκωτικών, 2) Περί κατοχής - εμπορίας - χρήσεως όπλων, πυρομαχικών, εκρηκτικών υλών, 3) Κλοπής, λαθρεμπορίας, υπεξαίρεσης, απάτης και 4) αλιείας με δυναμίτιδα.

3.  Επιτρέπεται κατ’ εξαίρεση με αίτηση του υπευθύνου παροπλισμού και έπειτα από έγκριση της Λιμενικής Αρχής η πρόσληψη ως φυλάκων παροπλισμένων πλοίων:

α) Υπηκόων των Κρατών - Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχουν την ιδιότητα του ναυτικού σύμφωνα με τη νομοθεσία του Κράτους καταγωγής ή προελεύσεώς τους, που δεν κατέχουν το προβλεπόμενο στην περ. (α) της παραγρ. 2 αποδεικτικό ναυτικής ικανότητας, εφόσον βεβαιώνεται με σημείωμα του Γραφείου Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας (ΓΕΝΕ) ότι δεν προσφέρονται για φύλακες προσοντούχοι ναυτικοί.

β) Υπηκόων των Κρατών - Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είναι συνταξιούχοι, λόγω γήρατος, ναυτικοί σύμφωνα με τη νομοθεσία του Κράτους καταγωγής ή προελεύσεώς τους, ηλικίας μέχρι 65 ετών, κατά προτίμηση, ή άλλων κατάλληλων προσώπων κατά την κρίση της Λιμενικής Αρχής, εφόσον βεβαιώνεται με σημείωμα του ΓΕΝΕ ότι δεν προσφέρονται εν ενεργεία ναυτικοί για φύλακες.

4. Κάθε φύλακας παροπλισμένου πλοίου εφοδιάζεται από τη Λιμενική Αρχή Ελευσίνας με ΑΔΕΙΑ ΦΥΛΑΚΑ ΠΛΟΙΟΥ (ΠΑΣΣΟ), το οποίο εκδίδεται ύστερα από την υποβολή των κατωτέρω δικαιολογητικών:

α) Πιστοποιητικό φοιτήσεως σε Δημόσιο Σχολή Πυροσβεστικών και Σωστικών Μέσων.

β) Σύμβαση εργασίας μεταξύ του προσλαμβανομένου και του πλοιοκτήτη ή του νομίμου εκπροσώπου του, αντίγραφο της οποίας υποβάλλεται, μεριμνη του εργοδότη, στον ασφαλιστικό φορέα (NAT, IKA κ.λπ.).

γ) Αναγγελία προσλήψεως Οργανισμού Απασχολήσεως Εργατικού Δυναμικού ή ΓΕΝΕ.

δ) Φωτοαντίγραφο του Ναυτικού Φυλλαδίου καθώς και του αποδεικτικού ναυτικής ικανότητας, αν πρόκειται για εν ενεργεία προσοντούχο ναυτικό ή σημείωμα ΓΕΝΕ περί μη προσφοράς ναυτικού, αν πρόκειται για φύλακα των περιπτώσεων α και β της παραγράφου 3 του παρόντος.

ε) Δήλωση του φύλακα, για επιστροφή του πάσσου, εάν παύσει να προσφέρει υπηρεσίες φύλακος.

στ) Δύο (2) φωτογραφίες.

ζ) Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας.

θ) Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου.

ι) Ιατρική βεβαίωση (κάρτα υγείας).

ια) Δήλωση του πλοιοκτήτη ή του νόμιμου εκπροσώπου του, στην οποία θα δηλώνει ότι εντός δέκα (10) ημερών από την πρόσληψη του φύλακα θα υποβάλλει στο NAT ή στο ΙΚΑ αντίγραφο της Σχετικής Σύμβασης Ασφάλισης.

 

Άρθρο 8

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΦΥΛΑΚΩΝ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΕΝΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

Οι φύλακες επί των παροπλισμένων πλοίων υποχρεούνται όπως λαμβάνουν κάθε πρόσφορο και ενδεδειγμένο μέτρο για τη φύλαξη και διατήρηση αυτού σε ασφάλεια, κατά τις υπάρχουσες διατάξεις και τους κανόνες ναυτικής τέχνης και εμπειρίας.

Ειδικώτερα:

α) Ελέγχουν την ασφαλή πρόσδεση του πλοίου ώστε να μην προκληθούν ζημιές μεταξύ των πλοίων αλλά και στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή.

β) Ειδοποιούν άμεσα και με τον πλέον ενδεικνυόμενο τρόπο τη Λιμενική Αρχή, τους πλοιοκτήτες και τον υπεύθυνο παροπλισμού, για οποιαδήποτε μορφής ανωμαλία (πυρκαϊά, ρύπανση, κλίση του πλοίου κ.λπ.).

γ) Απαγορεύουν την προσέγγιση κάθε πλωτού μέσου, στο παροπλισμένο πλοίο, καθώς και την άνοδο σ’ αυτό κάθε προσώπου, χωρίς την άδεια της Λιμενικής Αρχής.

δ) Απαγορεύουν κάθε είδους εργασία, εφόσον δεν υπάρχει ειδική άδεια της Λιμενικής Αρχής.

ε) Ελέγχουν προσεκτικά όλους τους χώρους του πλοίου και ειδοποιούν τη Λιμενική Αρχή για οποιαδήποτε μεταβολή παρατηρήσουν.

στ) Παρέχουν κάθε πληροφορία που τυχόν θα τους ζητηθεί από τα Λιμενικά Όργανα.

ζ) Ανάβουν ανελλιπώς, κατά τη διάρκεια της νύχτας, τα φώτα αγκυροβολίας.

η) Επαίρουν καθημερινά τις απαραίτητες σημαίες και σήματα.

θ) Τηρούν ανελλιπώς «Ημερολόγιο Φύλακα», το οποίο θα ελέγχεται από τον Υπεύθυνο παροπλισμού του πλοίου και στο οποίο θα αναγράφεται κάθε περιστατικό που λαμβάνει χώρα επί του παροπλισμένου πλοίου. Το ημερολόγιο αυτό θα θεωρείται κάθε μήνα από τη Λιμενική Αρχή.

ι) Μεριμνούν για τη συγκέντρωση των πετρελαιοειδών μιγμάτων (σεντίνες), που παράγονται κατά τη διάρκεια του παροπλισμού, σε ειδική δεξαμενή και περιοδικά μετρούν και καταγράφουν την ποσότητά τους.

ια) Ελέγχουν και καταγράφουν συνεχώς τα βυθίσματα του πλοίου.

ιβ) Συγκεντρώνουν σε κατάλληλο χώρο τα απορρίμματα ή άλλα άχρηστα στερεά αντικείμενα, που παράγονται κατά τη διάρκεια του παροπλισμού.

ιγ) Μεριμνούν για την παράδοση των αποβλήτων σε κατάλληλες ευκολίες υποδοχής.

ιδ) Μεριμνούν για την καλή λειτουργία της συσκευής V.H.F., αναφέροντας άμεσα οποιαδήποτε ανωμαλία στη λειτουργία - ηλεκτρική τροφοδοσία της.

ιε) Επικοινωνούν καθημερινώς με τη Λιμενική Αρχή μέσω του πομποδέκτου V.H.F.

 

Άρθρο 9

ΕΛΕΓΧΟΙ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟ ΠΛΟΙΟΥ

1. Αμέσως μετά τον παροπλισμό του πλοίου πραγματοποιείται επιθεώρηση αυτού από επιθεωρητή της Λιμενικής Αρχής, τον υπεύθυνο παροπλισμού του πλοίου ή άλλους αντιπροσώπους της Εταιρείας (πλοίαρχο, Α’ Μηχανικό κ.λπ.) καθώς και τυχόν παρισταμένους εκπροσώπους άλλων εμπλεκόμενων Αρχών ή Υπηρεσιών, σύμφωνα με τις ειδικότερες διατάξεις, για να διαπιστωθεί ότι η πραγματική κατάσταση του πλοίου ανταποκρίνεται στις προβλεπόμενες προϋποθέσεις και στα υποβληθέντα δικαιολογητικά.

2.  Σε περίπτωση ύπαρξης ενδείξεων ότι η πραγματική κατάσταση του πλοίου δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφόμενη από τα σχετικά πιστοποιητικά, η Λιμενική Αρχή μπορεί να ζητά τη τεχνική συνδρομή της ΥΕΝ/ΔΕΕΠ ή άλλου αρμόδιου και αναγνωρισμένου τεχνικού οργανισμού, με δαπάνες των ενδιαφερομένων.

3. Η διαπιστωθείσα κατάσταση καταχωρείται σε ειδικό πρακτικό επιθεώρησης παροπλισμένου πλοίου, σύμφωνα με το επισυναπτόμενο υπόδειγμα, που υπογράφεται από όλους τους ενδιαφερόμενους. Το υπογεγραμμένο πρακτικό φυλάσσεται στο φάκελλο του παροπλισμένου πλοίου.

4.  Κάθε 12 μήνες ή και εκτάκτως κατά την κρίση της Αρχής, διενεργούνται επαναληπτικοί έλεγχοι του πλοίου, κατά τον ίδιο τύπο και διαδικασία, προκειμένου να διαπιστωθεί αν η κατάστασή του εξακολουθεί να ανταποκρίνεται στους όρους παροπλισμού του. Εφόσον διαπιστωθούν αποκλίσεις, ο υπεύθυνος παροπλισμού του πλοίου καλείται σε άμεση αποκατάσταση των πραγμάτων, σύμφωνα με τις υποχρεώσεις του και τις διατάξεις του Κανονισμού αυτού.

 

Άρθρο 10

ΘΕΣΕΙΣ - ΤΡΟΠΟΣ - ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΙΑ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟΥ

1.  Ο παροπλισμός των πλοίων στη θαλάσσια περιοχή Κόλπου Ελευσίνας επιτρέπεται στις περιοχές που σημειώνονται στο επισυναπτόμενο στον παρόντα Κανονισμό χαρτογράφημα, απαγορευομένης απολύτως της παραμονής παροπλισμένων πλοίων εκτός των περιοχών αυτών.

2.  Ο καθορισμός της ακριβούς θέσης παροπλισμού μέσα στις παραπάνω επιτρεπόμενες περιοχές γίνεται από τη Λιμενική Αρχή, η οποία και εγκρίνει τον τρόπο ασφαλούς αγκυροβολίας, τον αριθμό των προσδεδεμένων σε παραβολή μεταξύ τους παροπλισμένων πλοίων, την απαιτούμενη φωτοσήμανσή τους καθώς και άλλες λεπτομέρειες που υποδεικνύονται από αρμόδιους τεχνικούς οργανισμούς και Υπηρεσίες, ώστε να μην εγκυμονούνται κίνδυνοι για την ασφάλεια ναυσιπλοΐας της περιοχής και του ίδιου του πλοίου.

3. Τυχόν μεταβολή της αρχικής θέσης ή τρόπου αγκυροβολίας παροπλισμένου πλοίου, για οποιαδήποτε αιτία, πρέπει να διορθώνεται αμέσως, με φροντίδα και ευθύνη του υπεύθυνου παροπλισμού του πλοίου και σύμφωνα με τις υποδείξεις της Λιμενικής Αρχής.

 

Άρθρο 11

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ - ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ

Η εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή επισκευών σε παροπλισμένα πλοία, μπορεί να επιτραπεί μετά από έγγραφη άδεια της Λιμενικής Αρχής.

 

Άρθρο 12

ΤΕΛΗ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟΥ

1.  Τα καταπλέοντα στην περιοχή δικαιοδοσίας Κ.Λ. ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ πλοία για παροπλισμό καταβάλλουν τα προβλεπόμενα από την ισχύουσα Νομοθεσία τέλη παροπλισμού, υπέρ του Λιμενικού Ταμείου Ελευσίνας.

2. Τα Λιμενικά Τέλη υπολογίζονται από την ημερομηνία κατάπλου του πλοίου στη θέση παροπλισμού, μέχρι και της ημερομηνίας απόπλου του πλοίου.

3.  Οι άδειες παροπλισμού είναι διατετιμημένα έντυπα της Λιμενικής Αρχής Ελευσίνας, η τιμή των οποίων ανέρχεται για μεν τα πλοία υπό σημαία Κρατών - Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των Κρατών ΕΖΕΣ (πλην Ελβετίας), σε πενήντα χιλιάδες (50.000) δρχ., για δε τα λοιπά πλοία σε εκατό χιλιάδες (100.000) δραχμές. Η διαχείριση και ο τύπος των αδειών είναι ο προβλεπόμενος από το άρθρο 71 του Γενικού Κανονισμού Λιμένα Ελευσίνας. Η άδεια ανανεώνεται κάθε χρόνο με καταβολή 10.000 και 50.000 ετήσια αντίστοιχα ή για μέρος έτους.

 

Άρθρο 13

ΕΠΑΝΑΚΙΝΗΣΗ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΕΝΟΥ ΠΛΟΙΟΥ

1.  Οι υπεύθυνοι παροπλισμού παραπλεύρως ευρισκομένων πλοίων, οφείλουν να αναλάβουν κάθε χειρισμό διευκόλυνση της απομάκρυνσης του επανακινούντος πλοίου, αμέσως μόλις ειδοποιηθούν σχετικά από τον εκπρόσωπό του ή τη Λιμενική Αρχή.

2.  Τεχνικά μέσα και προσωπικό, που μπορεί να

απαιτηθούν για την παραπάνω κίνηση και διόρθωση θέσης άλλων παροπλισμένων πλοίων, εξασφαλίζονται κυρίως με φροντίδα και δαπάνες του υπεύθυνου παροπλισμό του επανακινούντος πλοίου.

3. Πριν τον απόπλου παροπλισμένου πλοίου η Λιμενική Αρχή πρέπει να ελέγχει:

α) Την ισχύ του «διεθνούς πιστοποιητικού πρόληψης της ρύπανσης από πετρέλαιο» (IOPPC) (αν διατίθεται), που προβλέπεται από τη ΔΣ MARPOL 73/78.

β) Τις ποσότητες των πετρελαιοειδών καταλοίπων και απορριμμάτων, που υπάρχουν στο πλοίο και οι οποίες πρέπει πριν τον απόπλου να παραδοθούν στις ευκολίες υποδοχής. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι δυνατή η διάθεση των πετρελαιοειδών καταλοίπων, κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται ο απόπλους εφόσον κατευθύνεται σε λιμάνι που υπάρχουν τέτοιες ευκολίες υποδοχής ή από τη Λιμενική Αρχή διαπιστωθεί ότι μπορούν να διατεθούν αυτά νόμιμα, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις της Δ.Σ. «MARPOL 73/78».

γ) Ότι στις δεξαμενές θαλασσέρματος (WATER BALLAST TANKS WBT) δεν περιέχονται πετρελαιοειδή. Σε περίπτωση που στις δεξαμενές αυτές διαπιστωθεί ύπαρξη πετρελαίου ή καταλοίπων αυτού, απαγορεύεται η τοποθέτηση θαλασσέρματος πριν αυτές πλυθούν. Στην περίπτωση αυτή το νερό πλύσης πρέπει να παραδοθεί σε ευκολίες υποδοχής ή να διατεθεί, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του πιο πάνω εδαφίου (β).

δ) Στις περιπτώσεις (β) και (γ) θα γίνεται ευδιάκριτη σχετική εγγραφή στην Ελληνική και Αγγλική, στο βιβλίο πετρελαίου και ημερολόγιο γέφυρας του πλοίου, προκειμένου να ελεγχθεί από τη Λιμενική Αρχή του λιμανιού που πρόκειται να καταπλεύσει το πλοίο.

 

Άρθρο 14

ΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ - ΑΦΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ VLCC ΚΑΙ ULCC

1.  Εφόσον παροπλισμένο Δ/Ξ ανήκει στην κατηγορία VLCC ή ULCC χωρίς δεξαμενές (SBT), μπορεί να επιτραπεί εφόσον επιβάλλεται από λόγους ασφάλειας η τοποθέτηση θαλασσέρματος σε δεξαμενές φορτίου του, προκειμένου να επιτευχθεί η ασφαλής παραμονή του σε καραβοστάσι (anchorage).

2.  Από το πλοίο της κατηγορίας αυτής μπορεί να επιτραπεί απόρριψη μόνο της αναγκαίας ποσότητας καθαρού θαλασσέρματος για την επίτευξη βυθίσματος, που να επιτρέπει την ασφαλή διέλευση του πλοίου από το δίαυλο Ν/Σ Σαλαμίνας, εφόσον αποδεδειγμένα δεν υπάρχει δυνατότητα παράδοσής του σε ευκολίες υποδοχής λιμένα, με τις ακόλουθες προϋποθέσεις προστασίας θαλασσίου περιβάλλοντος:

α) Η ενδιαφερόμενη ναυτιλιακή Εταιρεία να υποβάλει στη Λιμενική Αρχή αίτηση χορήγησης άδειας απόρριψης θαλασσέρματος με σκαρίφημα, στην οποία θα περιέχονται τα χαρακτηριστικά των δεξαμενών, η ποσότητα που πρέπει να απορριφθεί από κάθε δεξαμενή και συνολικά, για την επίτευξη του επιτρεπόμενου βυθίσματος, ενώ σε σχετική Υ.Δ. Ν. 1599/86 θα δηλώνεται ότι στις δεξαμενές αυτές δεν έχουν προστεθεί αντισκωριακές ουσίες, χημικά, πετρελαιοειδή κατάλοιπα κ.λπ.

β) Η Λιμενική Αρχή θα προβαίνει σε επιθεώρηση και

δειγματοληπτικό έλεγχο του περιεχομένου των προς αφερματισμό δεξαμενών, λαμβάνοντας τρία αντιπροσωπευτικά δείγματα από κάθε δεξαμενή (επιφάνεια, υδάτινη στήλη, πυθμένας). Τα δείγματα αυτά θα αποστέλλονται για εξέταση στο Γ.Χ. Κράτους, με το ερώτημα αν το έρμα αυτό μπορεί να απορριφθεί στη θάλασσα χωρίς να προκληθεί ρύπανση. Μετά τη λήψη θετικής απάντησης θα χορηγείται από τη Λιμενική Αρχή άδεια απόρριψης θαλασσέρματος, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της γνωμάτευσης του Γ.Χ. Κράτους.

γ) Για τον υπολογισμό του βυθίσματος απόπλου του πλοίου θα λαμβάνεται υπόψη το μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα από την ισχύουσα «Αγγελία προς τους Ναυτιλλόμενους» για το δίαυλο Ν/Σ Σαλαμίνας.

δ) Ο αφερματισμός θα γίνεται πάντα κατά τη διάρκεια της ημέρας, πάνω από την ίσαλο γραμμή του πλοίου και παρουσία οργάνου της Λιμενικής Αρχής.

ε) Υπεύθυνοι πλοίου μεριμνούν για λήψη κάθε πρόσφορου μέτρου πριν και κατά τη διάρκεια των εργασιών του αφερματισμού.

στ) Στην περίπτωση διαπίστωσης πρόκλησης ρύπανσης της θάλασσας, θα διακόπτεται αμέσως ο αφερματισμός, θα ανακαλείται η άδεια που χορηγήθηκε από τη Λιμενική Αρχή και θα επιβάλλονται με αυστηρότητα οι προβλεπόμενες από το νόμο κυρώσεις.

 

Άρθρο 15

ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Από την έναρξη εφαρμογής του παρόντος Κανονισμού καταργείται ο με αριθ. 9/81 (ΦΕΚ 611 Β’) Ειδικός Κανονισμός Λιμένος Ελευσίνας, «Περί ασφαλείας παροπλισμένων πλοίων» και κάθε άλλη διάταξη που ρυθμίζει διαφορετικά το θέμα ή αντίκειται στις διατάξεις του παρόντος Κανονισμού.

 

Άρθρο 16

κυρώσεις

Οι παραβάτες του παρόντος Κανονισμού, η εκτέλεση του οποίου ανατίθεται στα Λιμενικά Όργανα, ανεξάρτητα από τις συντρέχουσες αστικές και ποινικές ευθύνες κατά την ισχύουσα νομοθεσία, υπόκεινται και στις κυρώσεις του άρθρου 157 του Ν.Δ. 187/73 (261 Α’), όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 207/85 (76 Α’), το οποίο αντικαταστάθηκε με το Π.Δ. 111/93 (ΦΕΚ 50 Α’).

Ελευσίνα, 23 Μαΐου 1994

Ο Κεντρικός Λιμενάρχης κ.α.α. Αντ/ρχος ΛΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝ.

β) Η εφαρμογή του Κανονισμού αυτού αρχίζει ένα μήνα από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

γ) Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Πειραιάς, 30 Μαΐου 1994

 

 

Έχει διαβαστεί 1161 φορές