Υπουργική Απόφαση 611.15/13/2722/2013 - ΦΕΚ 2609/Β/15-10-2013
Σχέδια Περιοχών Καταφυγής - Ομάδα Διαχείρισης Περιστατικών Έκτακτης Ανάγκης .
ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
(α) Του Ν. 743/1977 (Α' 319) όπως κωδικοποιήθηκε με το Π.Δ. 55/98 «Προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος» (Α' 58).
(β) Του Ν. 2252/1994 «Κύρωση Διεθνούς Σύμβασης για την ετοιμότητα, συνεργασία και αντιμετώπιση της ρύπανσης της θάλασσας από πετρέλαιο, 1990 και άλλες διατάξεις» (Α' 192) όπως αντικαταστάθηκε και ισχύει με το Ν.3100/2003 «Κύρωση του πρωτοκόλλου για την ετοιμότητα, συνεργασία και αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης της θάλασσας από επικίνδυνες και επιβλαβείς ουσίες, 2000» (Α' 20).
(γ) Του Ν.3013/2002 «Αναβάθμιση της Πολιτικής Προστασίας και λοιπές διατάξεις» (Α' 102).
(δ) Του Ν. 3536/2007 «Ειδικές ρυθμίσεις θεμάτων μεταναστευτικής πολιτικής και λοιπών ζητημάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης (Α' 42).
(ε) Του Ν. 3922/2011 «Σύσταση Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής και άλλες διατάξεις» (Α' 35) όπως ισχύει.
(στ) Του Ν. 4150/2013 «Ανασυγκρότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και άλλες διατάξεις» (Α' 102).
(ζ) Του Π.Δ. 11/2002 «Εθνικό Σχέδιο Έκτακτης Ανάγκης για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης από πετρέλαιο και άλλες επιβλαβείς ουσίες» (Α' 6).
(η) Του Π.Δ. 49/2005 «Ενσωμάτωση της Οδηγίας
2002/59/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Ιουνίου 2002 “Δημιουργία κοινοτικού συστήματος παρακολούθησης της κυκλοφορίας των πλοίων και ενημέρωσης”» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει (Α' 66), ιδίως το άρθρο 20 αυτού.
(θ) Του Π.Δ. 67/2011 «Οργάνωση των Υπηρεσιών του Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής» (Α' 149).
(ι) Του Π.Δ. 85/2012 «Ίδρυση και μετονομασία Υπουργείων, μεταφορά και κατάργηση υπηρεσιών» (Α' 141), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 του Π.Δ. 94/2012 (Α' 149) και με το άρθρο 3 του Π.Δ. 98/2012 (Α' 98).
(ια) Του Π.Δ. 119/2013 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών, Υφυπουργών» (Α' 153).
(ιβ) Του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 (Α' 98).
(ιγ) Της απόφασης αριθ. 2411.1/07/03 «Οδηγίες / Διαδικασίες για αντιμετώπιση περιστατικών πλοίων που χρήζουν συνδρομής σύμφωνα με τις απαιτήσεις του άρθρου 20, της Κ.Ο. 2002/59 ορισμός περιοχών καταφυγής» (Β' 850).
(ιδ) Της απόφασης αριθ. 1299/2003 «Έγκριση του από 7.4.2003 Γενικού Σχεδίου Πολιτικής Προστασίας με τη συνθηματική λέξη “ΞΕΝΟΚΡΑΤΗΣ”» (Β' 423).
(ιε) Της αριθ. 218/2013 απόφασης «Καθορισμός καθηκόντων των Υπαρχηγών του Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής» (Β' 1199).
2. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
Εγκρίνεται Σχεδιασμός για αντιμετώπιση περιστατικών πλοίων που χρήζουν συνδρομής, ως ακολούθως:
Άρθρο 1
Ορισμοί
1. Για τους σκοπούς του παρόντος νοούνται ως: α) «Πλοίο χρήζον συνδρομής», με την επιφύλαξη των διατάξεων της διεθνούς σύμβασης για τη διάσωση προσώπων (SAR), θεωρείται το πλοίο που βρίσκεται σε κατάσταση που θεωρείται πιθανό να καταλήξει σε ναυάγιο ή σε κίνδυνο για τη ναυσιπλοΐα ή το περιβάλλον.
β) «Α.Λ.Σ./Λ.Σ.ΕΛ.ΑΚΤ»: το Αρχηγείο Λιμενικού ΣώματοςΕλληνικής Ακτοφυλακής. γ) «Δ.Α.Ν.»: η Διεύθυνση Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας δ) «Δ.Ε.Δ.»: η Διεύθυνση Έρευνας και Διάσωσης. ε) «ΔΙ.Π.ΘΑ.Π.»: η Διεύθυνση Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος.
στ) «Ε.Κ.Σ.Ε.Δ.»: το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης.
ζ) «Κ.ΕΠΙΧ./Λ.Σ.ΕΛ.ΑΚΤ.»: το Κέντρο Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής.
η) «Α.Α.Ν.»: ο Αξιωματικός Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας του Ε.Κ.Σ.Ε.Δ..
θ) «Α/Φ»: ο Αξιωματικός Φυλακής του Κ.ΕΠΙΧ./Λ.Σ.ΕΛ. ΑΚΤ.
ι) «R.C.C.»: το Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης.
ια) Ο.Δ.Π.Ε.Α: Ομάδα Διαχείρισης Περιστατικών Έκτακτης Ανάγκης.
ιβ) EMSA: Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια στη Θάλασσα.
ιγ) ΓΓΠΠ: Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.
ιδ) Υπεύθυνος Πλοίου: Πλοίαρχος, ή Πλοιοκτήτρια ή Διαχειρίστρια εταιρεία.
ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ (Ο.Δ.Π.Ε.Α)
Άρθρο 2
Αρμοδιότητες
1. Η Ομάδα Διαχείρισης Περιστατικών Έκτακτης Ανάγκης, εφεξής καλούμενη [Ο.Δ.Π.Ε.Α], έχει τις αρμοδιότητες που ορίζονται στα άρθρα 20, 20α και 20β του Π.Δ. 49/2005 (Α'66), όπως αυτό τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με το Π.Δ. 17/2011 (Α'37) και το άρθρο 24 του ν. 4033/2011 (Α'264) και ισχύει κάθε φορά, αποτελεί ανεξάρτητο όργανο ως προς τις αποφάσεις που λαμβάνει και συγκαλείται εφόσον απειλείται η Ασφάλεια της Ναυσιπλοΐας ή η Προστασία του Περιβάλλοντος.
2. Οι ενέργειες της Ο.Δ.Π.Ε.Α, έπονται των ενεργειών που αναλαμβάνει και διαχειρίζεται το Ε.Κ.Σ.Ε.Δ. κατά τους κανόνες και διαδικασίες λειτουργίας του για την έρευνα και διάσωση ατόμων που κινδυνεύουν στη θάλασσα.
3. Η ΟΔΠΕΑ συγκαλείται μόνο και εφόσον απαιτηθεί, αφού προηγουμένως εξαντληθεί κάθε περιθώριο ενεργειών εκ μέρους του πλοιάρχου ή/και της πλοιοκτήτριας/ διαχειρίστριας εταιρίας του κινδυνεύοντος ή χρήζοντος συνδρομής πλοίου για τη λήψη κάθε πρόσφορου μέσου που αποσκοπεί στην άρση κινδύνου για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας ή στην αποτροπή θαλάσσιας ρύπανσης.
4. Σε περίπτωση διατύπωσης περισσοτέρων της μιας γνώμης ως προς τον τρόπο διαχείρισης του περιστατικού, ο Πρόεδρος διαμορφώνει και απευθύνει το τελικό ερώτημα προς τα μέλη της ΟΔΠΕΑ, η οποία λαμβάνει, κατά πλειοψηφία, την τελική απόφαση για την αποδοχή εισόδου πλοίου χρήζοντος συνδρομής σε περιοχή καταφυγής, καθώς και άλλα μέτρα προς αποτροπή ή ελαχιστοποίηση του ενδεχόμενου κινδύνου. Εφόσον διαπιστωθεί ισοψηφία, η ψήφος του Προέδρου υπερισχύει κρίνοντας το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας.
Άρθρο 3
Λειτουργία Σύνθεση
1. Η Ο.Δ.Π.Ε.Α. για την άσκηση της αρμοδιότητας που αφορά:
α) Στην έγκριση σχεδίων για την υποδοχή πλοίων που χρήζουν συνδρομής, για τα οποία αρμόδια για την κατάρτισή τους ορίζεται έκαστη Περιφερειακή Διοίκηση ΛΣΕΛ.ΑΚΤ (λαμβάνοντας υπόψη τα προσαρτήματα Α και Β του Παραρτήματος IV της απόφασης αριθ. 2411.1/07/03 (Β' 85θ) καθώς και τυχόν οδηγίες που δίνονται από τις ΔΑΝ, ΔΕΔ και ΔΙΠΘΑΠ), συγκροτείται από: αα) Τον Αρχηγό ΛΣΕΛ.ΑΚΤ., ο οποίος αναπληρώνεται από τον Α' Υπαρχηγό.
ββ) τους αρμόδιους Επιθεωρητές Λ.Σ. ΕΛ.ΑΚΤ. Περιφερειακών Διοικήσεων.
γγ) τους αρμοδίους Διευθυντές των Κλάδων για θέματα Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας, Επιχειρήσεων, Αστυνομίας και Τάξης, Επιθεώρησης Πλοίων του Αρχηγείου Λ.Σ ΕΛ.ΑΚΤ.
δδ) τους αρμόδιους Προϊσταμένους Διευθύνσεων για θέματα Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος Σχεδιασμού Επιχειρήσεων Έρευνας και Διάσωσης Γενικής Αστυνόμευσης και Κανονισμών Λιμένων Λιμενικών Υποδομών, οι οποίοι εισηγούνται για θέματα αρμοδιότητός τους.
β) Στην εφαρμογή εγκεκριμένων σχεδίων για την υποδοχή πλοίων που χρήζουν συνδρομής και στην εισήγηση περί αποδοχής εισόδου πλοίου χρήζοντος συνδρομής σε λιμένα καταφυγής, συγκροτείται από: αα) τον Β' Υπαρχηγό Λ.Σ. ΕΛ.ΑΚΤ., ως Πρόεδρο, και σε περίπτωση απουσίας του ή κωλύματός του από τον αρχαιότερο εκ των Διευθυντών Κλάδων του επόμενου εδαφίου.
ββ) Τους αρμοδίους Διευθυντές Κλάδων για θέματα Επιχειρήσεων, Αστυνομίας και Τάξης, Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων και Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας του Αρχηγείου Λ.Σ. ΕΛ.ΑΚΤ., οι οποίοι επικουρούνται από τους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων: Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος Σχεδιασμού Επιχειρήσεων Έρευνας και Διάσωσης Γενικής Αστυνόμευσης και Κανονισμών Λιμένων Παλλαϊκής Άμυνας και Πολιτικής ΣχεδίασηςΈκτακτης Ανάγκης και Θαλασσίων Κρατικών Μεταφορών Επιθεώρησης Πλοίων, Μελετών & Κατασκευών και Λιμενικών Υποδομών.
2. Η Ο.Δ.Π.Ε.Α., με τη σύνθεση της β’ περίπτωσης, συγκαλείται ύστερα από εντολή του Β' Υπαρχηγού, κατόπιν εισήγησης ενός ή περισσοτέρων εκ των Διευθυντών των Κλάδων που μετέχουν σε αυτή, λαμβάνοντας υπόψη το επίπεδο κινδύνου σύμφωνα με το Προσάρτημα το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτής.
Με την ίδια σύνθεση, συγκαλείται τουλάχιστον μία φορά κάθε τέσσερις μήνες για την εξέταση πιθανών εισηγήσεων, για τη βελτίωση των μέτρων που λαμβάνονται.
3. Σε περίπτωση έκτακτου συμβάντος, η Ο.Δ.Π.Ε.Α. έχει ως σημείο επαφής το Κ.ΕΠΙΧ./Λ.Σ.ΕΛ.ΑΚΤ. Κατά τη διάρκεια των εργασιών της τηρούνται πρακτικά, τα οποία καταχωρούνται σε ειδικό βιβλίο και τα οποία έχουν το χαρακτηρισμό του απορρήτου. Στα πρακτικά καταγράφονται όλες οι εισηγήσεις και προτάσεις καθώς και οι τελικές αποφάσεις που λαμβάνονται, ενώ γραμματειακή υποστήριξη της Ο.Δ.Π.Ε.Α. παρέχεται από Αξιωματικό Λ.Σ. οριζόμενου, καθώς και του αντικαταστάτη του, από τον Αρχηγό Λ.Σ.ΕΛ.ΑΚΤ..
Άρθρο 4
Διαχείριση συμβάντων
1. Η Ο.Δ.Π.Ε.Α. της περίπτωσης β' της παραγράφου 1 του άρθρου 3 σε περιπτώσεις συμβάντων: α) Παρακολουθεί την κατάσταση ενός πλοίου, όταν από τις αναφορές που συλλέγονται από τα Επιχειρησιακά Κέντρα (Ε.Κ.Σ.Ε.Δ.Κ.ΕΠΙΧ.) συνεπάγεται ότι το περιστατικό μπορεί να οδηγήσει σε κατάσταση, κατά την οποία το πλοίο έχει ανάγκη παροχής βοήθειας.
β) Αναλύει και κατατάσσει τη σοβαρότητα των δυσμενών συνεπειών που θα μπορούσαν να επέλθουν από τη δυσχερή θέση του πλοίου σε «καταστροφικές», «σοβαρές», «σημαντικές», «δευτερεύουσες», καθώς και την πιθανότητα να συμβούν αυτές σε «υψηλής πιθανότητας», «πιθανής», «ενδεχόμενης», «μη πιθανής», με σκοπό να αποτιμήσει το επίπεδο κινδύνου σε «χαμηλό», «μεσαίο» και «υψηλό», σύμφωνα με το προσάρτημα στην παρούσα Απόφαση.
γ) Παρακολουθεί την επιχείρηση διάσωσης πλοίου που έχει αναληφθεί από ιδιωτικές εταιρείες και επικοινωνεί, όταν απαιτείται, με τους υπευθύνους του πλοίου και τις Αρχές του Κράτους Σημαίας.
δ) Δέχεται ενημέρωση/πληροφόρηση από τους Προϊστάμενους Περιφερειακών Διοικήσεων ΛΣΕΛ.ΑΚΤ και Λιμενάρχες των πλησιέστερων εμπλεκόμενων Λιμενικών Αρχών, καθώς και εισηγήσεις για την καταλληλότητα χρήσης περιοχής καταφυγής για την κατά περίπτωση υποδοχή πλοίου.
ε) Σταθμίζει, αναλύει και καταγράφει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, τους κινδύνους που θα προκαλέσει το πλοίο και αποφασίζει εάν αυτό παραμείνει στην ανοικτή θάλασσα, ή θα οδηγηθεί σε περιοχή καταφυγής. Τυχόν διαπίστωση έλλειψης ή ύπαρξης ληξιπρόθεσμου πιστοποιητικού ασφάλισης, σύμφωνα με την Οδηγία 2009/21, η οποία ενσωματώθηκε στην εσωτερική έννομη τάξη με το Π.Δ. 06/2012, δεν αναστέλλει την ανάληψη της διαχείρισης του περιστατικού, σύμφωνα και με το άρθρο 20γ του Π.Δ. 49/05 (Α' 66), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Επιπροσθέτως, προβαίνει σε ενέργειες, οι οποίες περιγράφονται στο Παράρτημα IV του Π.Δ. 49/05 (Α' 66), όπως ισχύει κάθε φορά, με σκοπό την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας, της περιουσίας και την αποτροπή της ρύπανσης της θάλασσας και των ακτών, που άμεσα και πρόδηλα απειλείται να προκληθεί από το πλοίο.
στ) Κατόπιν έγγραφου αιτήματος του πλοιάρχου ή της πλοιοκτήτριας/διαχειρίστριας εταιρείας, διαβιβάζει πληροφορίες προς τις εταιρείες που έχουν αναλάβει το έργο της επιθαλάσσιας αρωγής, μέσω του Κ.ΕΠΙΧ./Λ.Σ.ΕΛ.ΑΚΤ., προκειμένου το πλοίο να οδηγηθεί στην επιλεγείσα περιοχή καταφυγής, με σκοπό να σταθεροποιηθεί η κατάστασή του.
ζ) Εφόσον αυτό απαιτηθεί, εισηγείται στην Ιεραρχία την υποβολή αιτήματος για αποστολή υλικοτεχνικής βοήθειας από Κράτη Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (European Maritime Safety Agency: EMSA) και το Περιφερειακό Κέντρο Καταπολέμησης Ρύπανσης της Μεσογείου Θάλασσας (REMPEC).
η) Αξιολογεί τις συνέπειες, εάν η μετακίνηση του πλοίου σε περιοχή καταφυγής δεν καταστεί εφικτή, που θα περιλαμβάνουν και τις πιθανές επιπτώσεις / επιδράσεις σε γειτονικά κράτη.
θ) Δύναται να συγκροτεί ειδική ομάδα εμπειρογνωμόνων, εφόσον ο χρόνος και οι συνθήκες το επιτρέπουν, για την επιτόπου εκτίμηση της κατάστασης του πλοίου και για τα μέτρα που θα πρέπει να ληφθούν. Η ομάδα αυτή δύναται να μεταβαίνει στο χώρο του συμβάντος το συντομότερο δυνατό κάνοντας χρήση, όπου είναι εφικτό, των μέσων του Λ.Σ.ΕΛ.ΑΚΤ. ή άλλα διαθέσιμα μέσα.
ι) Εξετάζει μέσω της κείμενης νομοθεσίας, την τυχόν επίταξη / κινητοποίηση ιδιωτικών μέσων ή υπηρεσιών πολιτών, με σκοπό την αντιμετώπιση του περιστατικού και την ελαχιστοποίηση του κινδύνου, σε περίπτωση που ο Πλοίαρχος του πλοίου, ή οι υπεύθυνοι του πλοίου καθυστερούν ή αρνούνται να προβούν στις ενέργειες που προβλέπονται από τις υποχρεώσεις τους, όπως προβλέπονται από τα άρθρα 11 και 12 του Ν. 743/77 (Α' 319) όπως κωδικοποιήθηκε με το Π.Δ. 55/98 (Α' 58) και ισχύει.
Άρθρο 5
Από την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης καταργείται το Παράρτημα IV της αριθ. 2411.1/07/03 απόφασης «Οδηγίες / Διαδικασίες για την αντιμετώπιση περιστατικών πλοίων που βρίσκονται σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου σύμφωνα με τις απαιτήσεις του άρθρου 20 της Οδηγίας 2002/59 ορισμός περιοχών καταφυγής»(Β'850), παραμενόντων των Προσαρτημάτων Α και Β, ως έχουν, καθώς και κάθε διάταξη αυτής που έρχεται σε αντίθεση με τις ρυθμίσεις της παρούσας απόφασης.
Άρθρο 6
Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΑ
ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ
Α. Εκτίμηση της σοβαρότητας των δυσμενών συνεπειών:
Η σοβαρότητα των συνολικών συνεπειών που συνδέονται με περίπτωση κινδύνου κατηγοριοποιείται ως εξής:
Καταστροφικό: πολλαπλοί θάνατοι ή/και σοβαροί τραυματισμοί, εκτεταμένες ζημίες σε περιουσία ή/και περιβάλλον, εκτεταμένες αρνητικές συνέπειες στην οικονομία, σημαντικό δυσμενή εθνικό αντίκτυπο.
Σοβαρό: θάνατος, σοβαροί τραυματισμοί, σοβαρή ζημία σε περιουσία ή/και περιβάλλον, απώλεια του πλοίου, σοβαρή επίπτωση στην ασφάλεια ναυσιπλοΐας, περιφερειακός αντίκτυπος.
Σημαντικό: αρκετοί τραυματισμοί, σημαντική ζημία σε περιουσία ή/και περιβάλλον, βραχυπρόθεσμες συνέπειες, τοπικός αντίκτυπος.
Δευτερεύων: μικροτραυματισμοί, μικρή ζημία σε περιουσία ή/και περιβάλλον, μικρής χρονικής διάρκειας τοπικές συνέπειες.
Β. Εκτίμηση της πιθανότητας των δυσμενών συνεπειών:
Η συνολική πιθανότητα που συνδέεται με κατάσταση κινδύνου κατηγοριοποιείται ως εξής:
Υψηλής πιθανότητας : σχεδόν βέβαιο ότι το ατύχημα θα συμβεί.
Πιθανό: Το ατύχημα πιθανό να συμβεί.
Ενδεχόμενο: Το ατύχημα ίσως συμβεί.
Μη πιθανό: Το ατύχημα δεν είναι πιθανό να συμβεί.
Γ. Εκτίμηση του επιπέδου κινδύνου
Ο ακόλουθος πίνακας παρατίθεται προκειμένου να διευκολύνει τον καθορισμό και την εκτίμηση κινδύνου.
Σοβαρότητα |
Πιθανότητα των δυσμενών συνεπειών |
|||
Δυσμενών Συνεπειών |
Υψηλή πιθανότητα |
Πιθανό |
Ενδεχόμενο |
Μη πιθανό |
Καταστροφικό |
9 |
8 |
7 |
5 |
Σοβαρό |
8 |
7 |
6 |
3 |
Σημαντικό |
7 |
6 |
4 |
2 |
Δευτερεύων |
5 |
3 |
2 |
1 |
Επίπεδο κινδύνου: Χαμηλό(1-3) -Μεσαίο (4-6) -Υψηλό (7-9)
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Πειραιάς, 3 Οκτωβρίου 2013
Υ.Α. 611.15/13/2722/2013 - ΦΕΚ 2609/Β/15.10.2013
Σχέδια Περιοχών Καταφυγής - Ομάδα Διαχείρισης Περιστατικών Έκτακτης Ανάγκης .