x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Απόφαση 467/2015 –ΦΕΚ 3003/Β/31-12-2015

Τροποποίηση διατάξεων του Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΦΕΚ Β' 103/31.01.2012).

ΑΠΟΦΑΣΗ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

(συνεδρίαση 1 Δεκεμβρίου 2015)

Λαμβάνοντας υπ’ όψη:
1.Τις διατάξεις του N. 4001/2011 (ΦΕΚ Α' 179/22.08.2011), όπως ισχύει, και ιδίως τις διατάξεις των άρθρων 21, 22, 25 και 96 αυτού.
2.Τις διατάξεις του Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΦΕΚ Β' 103/31.01.2012), όπως ισχύει και ιδίως τις διατάξεις των άρθρων 116 και 280 αυτού.
3.Τον Κανονισμό 2009/714/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουλίου 2009 «σχετικά με τους όρους πρόσβασης στο δίκτυο για τις διασυνοριακές ανταλλαγές ηλεκτρικής ενεργείας και την κατάργηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθμ. 1228/2003».
4.Τα σχετικά αιτήματα από λειτουργούς Κατανεμόμενων Μονάδων βάσει της διάταξης της παραγράφου 10 του άρθρου 116 του Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, και ενδεικτικά:
i.Τις αριθμ. ΡΑΕ I176155/4.10.2013 και I181673/7.3.2014 επιστολές της Elpedison Power A.E.,
ii.τις αριθμ. ΡΑΕ I184104/19.5.2014 και Ι184105/19.5.2014
1επιστολές της Protergia,
iii.τις αριθμ. ΡΑΕ I193135/26.2.2015 και Ι193132/26.2.2015 επιστολές της Korinthos Power.
5.Τις αριθμ. ΡΑΕ 056897/16.12.2013 και Ο59785/
210.10.2014 επιστολές της ΡΑΕ προς την ΑΔΜΗΕ ΑΕ. με θέμα «Επιπρόσθετες πληρωμές Κατανεμόμενων Μονάδων».
6.Την αριθμ. ΡΑΕ I196513/17.6.2015 επιστολή της ΑΔΜΗΕ Α.Ε με θέμα «Επιπρόσθετες πληρωμές Κατανεμόμενων Μονάδων για πρόσθετο κόστος φυσικού αερίου».
7.Τα σχόλια των Συμμετεχόντων στη Δημόσια Διαβούλευση της ΡΑΕ για την τροποποίηση των Άρθρων 116 και 280 του Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΦΕΚ Β' 103/31.01.2012) που πραγματοποιήθηκε από 18/11/2015 ως 25/11/2015 και ειδικότερα:
i.Την αριθμ. Ι200985/25.11.2015 επιστολή της ΕΒΙΚΕΝ με θέμα «Δημόσια διαβούλευση της ΡΑΕ για την τροποποίηση του άρθρου 116 του Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας».
ii.Την αριθμ. I200999/25.11.2015 επιστολή της ΔΕΗ με θέμα «Τροποποίηση των άρθρων 116 και 280 του Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας».
iii.Την αριθμ. I201014/26.11.2015 επιστολή της Elpedison με θέμα «Δημόσια διαβούλευση της ΡΑΕ για την τροποποίηση των Άρθρων 116 και 280 του Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΚΔΕΣΜΗΕ)».
iv.Την αριθμ. I201015/26.11.2015 επιστολή της ΗΡΩΝ II Θερμοηλεκτρικός Σταθμός Βοιωτίας Α.Ε. με θέμα «Συμμετοχή στη Δημόσια Διαβούλευση για την τροποποίηση των άρθρων 116 και 280 του Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας».
ν. Την αριθμ. I201017/26.11.2015 επιστολή των Protergia Θερμοηλεκτρική και Korinthos Power με θέμα «Δημόσια διαβούλευση της ΡΑΕ για την τροποποίηση των Άρθρων 116 και 280 του Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας».
vi.Την αριθμ. I201026/26.11.2015 επιστολή της ΔΕΠΑ με θέμα «Απόψεις ΔΕΠΑ Α.Ε. στη Δημόσια διαβούλευση της ΡΑΕ επί των προτάσεων του ΑΔΜΗΕ για την τροποποίηση των άρθρων 116 και 280 του Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας».
vii.Την επιστολή συμμετέχοντα, ο οποίος ζήτησε την εμπιστευτική διαχείριση των σχολίων του.
8.Το αριθμ. ΡΑΕ I2001098/27.11.2015 μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ΑΔΜΗΕ Α.Ε. με το οποίο ενημερώνει την Αρχή για το χρονοδιάγραμμα καθορισμού του ύψους της εκχωρούμενης μεταφορικής ικανότητας στις διασυνδέσεις.
9.Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού, σκέφθηκε ως εξής:

Ι. Γενικά Αρμοδιότητες
Επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 22 του N. 4001/2011, όπως ισχύει, η ΡΑΕ: «στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, παρακολουθεί και εποπτεύει τη λειτουργία της αγοράς ενέργειας, εκπονεί μελέτες, συντάσσει, δημοσιεύει και υποβάλλει εκθέσεις, προβαίνει σε συστάσεις, αποφασίζει ή εισηγείται στα αρμόδια όργανα τη λήψη αναγκαίων μέτρων, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης κανονιστικών και ατομικών πράξεων, ιδίως για την τήρηση των κανόνων του ανταγωνισμού και των ρυθμιστικών υποχρεώσεων που τίθενται με τον παρόντα νόμο, την προστασία των καταναλωτών, την εκπλήρωση υποχρεώσεων παροχής υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, την προστασία του περιβάλλοντος, την ασφάλεια εφοδιασμού και την ανάπτυξη της εσωτερικής αγοράς ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ενωσης».
Επειδή, σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου
21του N. 4001/2011, όπως ισχύει, η ΡΑΕ: «θεσπίζει, παρακολουθεί και εποπτεύει την εφαρμογή των κανόνων πρόσβασης στις Διασυνδέσεις, συμπεριλαμβανόμενων των σχετικών τιμολογίων και της μεθοδολογίας υπολογισμού αυτών, του μηχανισμού κατανομής και αποδέσμευσης της δυναμικότητας και διαχείρισης της συμφόρησης... » και, σύμφωνα με την παράγραφο 2 του ίδιου άρθρου, η ΡΑΕ «παρακολουθεί τη δημοσίευση των απαραίτητων πληροφοριών από τους διαχειριστές των Συστημάτων Μεταφοράς και σχετικά με τις Διασυνδέσεις, τη διαχείριση των Συστημάτων Μεταφοράς και την κατανομή του δυναμικού στους ενδιαφερομένους και δύναται να ζητήσει από τους Διαχειριστές των Συστημάτων Μεταφοράς κάθε πληροφορία σχετική με την εκτέλεση των καθηκόντων τους».
Επειδή, σύμφωνα με την παράγραφο 5 του άρθρου 25 του N. 4001/2011, όπως ισχύει, «η ΡΑΕ διαβουλεύεται και συνεργάζεται για διασυνοριακά θέματα με τις ρυθμιστικές αρχές ενέργειας άλλων κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ενεργειακής Κοινότητας, καθώς και τρίτων χωρών με τα συστήματα των οποίων διασυνδέονται τα Συστήματα Μεταφοράς της Ελλάδος, με τον Οργανισμό Συνεργασίας Ρυθμιστικών Αρχών Ενέργειας και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και ιδίως για:
(α) Την προώθηση της δημιουργίας λειτουργικών διευθετήσεων, ώστε να παρέχεται η δυνατότητα για βέλτιστη διαχείριση του συστήματος, να προωθείται η ανάπτυξη κοινών χρηματιστηρίων ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου και η διασυνοριακή κατανομή δυναμικότητας, καθώς και να παρέχεται η δυνατότητα επαρκούς επιπέδου δυναμικού διασύνδεσης, μέσω και νέων Διασυνδέσεων, σε περιφερειακό επίπεδο και μεταξύ περιφερειών, ώστε να καθίσταται εφικτή η ανάπτυξη υγιούς ανταγωνισμού και η βελτίωση της ασφάλειας του εφοδιασμού, χωρίς διακρίσεις μεταξύ προμηθευτών σε διάφορα κράτη μέλη».
Επειδή, σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 96 του N. 4001/2011, όπως ισχύει: «Ο Κώδικας (Διαχείρισης του Συστήματος) τροποποιείται είτε με πρωτοβουλία της ΡΑΕ είτε κατόπιν αιτήματος του Διαχειριστή ή τρίτων προσώπων που έχουν έννομο συμφέρον, κατ' εφαρμογή της διαδικασίας του προηγούμενου εδαφίου». Επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 96 του N. 4001/2011:
«... 2. Με τον Κώδικα Διαχείρισης του Συστήματος ρυθμίζονται ιδίως: (ε) Τα κριτήρια που εφαρμόζει ο Διαχειριστής του Συστήματος για την κατανομή του φορτίου στις διαθέσιμες εγκαταστάσεις παραγωγής και των επικουρικών υπηρεσιών στις διαθέσιμες εγκαταστάσεις παραγωγής και σε εγκαταστάσεις που παρέχουν δυνατότητες διαχείρισης της ζήτησης και εξοικονόμησης ενέργειας, καθώς και τη χρήση των Διασυνδέσεων... (ιζ) Κάθε άλλη ρύθμιση απαραίτητη για την εύρυθμη,
ασφαλή και αποδοτική διαχείριση του Συστήματος
ιθ) Ο τρόπος, η διαδικασία και οι όροι διευθέτησης τυχόν πληρωμών ως αντάλλαγμα για τις μονάδες παραγωγής που έχουν κατανεμηθεί.»
II.Σχετικά με την πρόσθετη πληρωμή για την προμήθεια φυσικού αερίου Επειδή, σύμφωνα με το Άρθρο 116 του Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (εφεξής «ΚΔΣ») και συγκεκριμένα την παράγραφο 8 αυτού:
«Στην περίπτωση κατά την οποία Κατανεμόμενη Μονάδα με καύσιμο φυσικό αέριο λειτουργεί κατόπιν Εντολής Κατανομής πέραν της αναμενόμενης λειτουργίας της βάσει του Προγράμματος ΗΕΠ, με αποτέλεσμα την αυξημένη κατανάλωση φυσικού αερίου η οποία ενδεχομένως προκαλεί πρόσθετο κόστος προμήθειας καυσίμου λόγω ειδικών όρων του αντίστοιχου συμβολαίου, δύναται να καταβάλλεται πρόσθετη πληρωμή. Η πληρωμή αυτή καταβάλλεται μόνον κατόπιν έγκρισης της ΡΑΕ, η οποία χορηγείται κατόπιν αίτησης του κατόχου άδειας παραγωγής της Μονάδας στην οποία επισυνάπτονται τα σχετικά δικαιολογητικά αναφορικά με την κατανάλωση φυσικού αερίου της συγκεκριμένης Μονάδας καθώς και των λοιπών Μονάδων του ιδίου κατόχου άδειας παραγωγής. Με βάση τα δικαιολογητικά αυτά πρέπει να τεκμηριώνεται η καταβολή πρόσθετης πληρωμής για την προμήθεια καυσίμου από τον κάτοχο άδειας παραγωγής λόγω μη προγραμματισμένης λειτουργίας των Μονάδων του με καύσιμο φυσικό αέριο».
Επειδή, η ΡΑΕ, κατόπιν υποβολής σχετικών αιτημάτων από λειτουργούς Κατανεμόμενων Μονάδων (σχετικό αριθμ. 4), διαπίστωσε ότι η ΑΔΜΗΕ ΑΕ. έχει τη δυνατότητα να προχωρά σε έκδοση εντολών κατανομής που διαφοροποιούν το επίπεδο λειτουργίας των μονάδων σε σχέση με το επίπεδο που προέκυψε από την επίλυση του ΗΕΠ, σε χρόνο μεταγενέστερο της προθεσμίας που έχει τεθεί στους λειτουργούς των μονάδων ως Χρήστες ΕΣΦΑ, τόσο για υποβολή των σχετικών δηλώσεων για δέσμευση μεταφορικής δυναμικότητας του ΕΣΦΑ, όσο και για την υποβολή Ημερήσιας Δήλωσης για την Ημέρα Φυσικού Αερίου. Η ως άνω πρακτική έχει ως αποτέλεσμα οι λειτουργοί των μονάδων να επιβαρύνονται με Χρεώσεις Ημερήσιου Προγραμματισμού και Χρεώσεις Αποκλίσεων από τη Δεσμευμένη Μεταφορική Ικανότητα Παραλαβής, χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να ενσωματώσουν το σχετικό κόστος στις προσφορές τους.
Επειδή, η ΡΑΕ έκρινε εύλογο, στο πλαίσιο του άρθρου 116 του ΚΔΣ και μέχρι να ολοκληρωθεί η αναδιοργάνωση της εγχώριας αγοράς ηλεκτρισμού η οποία προβλέπει τη λειτουργία διακριτής ενδοημερήσιας αγοράς και αγοράς εξισορρόπησης, οι λειτουργοί Καταναμόμενων Μονάδων να αποζημιώνονται για το πρόσθετο κόστος φυσικού αερίου που αντιμετωπίζουν εξ' αιτίας των ως άνω συνθηκών λειτουργίας της αγοράς. Για το λόγο αυτό κάλεσε το Διαχειριστή του Συστήματος να εκθέσει τις απόψεις του επί των τεχνικών παραμέτρων και λεπτομερειών της προτεινόμενης διαδικασίας και να δρομολογήσει τις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να είναι εφικτή η αποζημίωση κατανεμόμενων μονάδων για πρόσθετο κόστος φυσικού αερίου χωρίς να απαιτείται κάθε φορά έγκριση από τη ΡΑΕ (σχετικά υπ' αριθμ. 5).
Επειδή, ο Διαχειριστής του Συστήματος εξέθεσε τις απόψεις του με σχετική εισήγηση προς την ΡΑΕ (σχετικό αριθμ. 6) και πρότεινε συγκεκριμένη μεθοδολογία για την αποζημίωση του πρόσθετου κόστους φυσικού αερίου, καθώς και μια εναλλακτική απλουστευμένη προσέγγιση της εν λόγω μεθοδολογίας.
Επειδή, η ΡΑΕ έθεσε σε δημόσια διαβούλευση την ανωτέρω εισήγηση του Διαχειριστή και την απλουστευμένη εναλλακτική για την τροποποίηση του άρθρου 116 του ΚΔΣ από 18 έως 25 Νοεμβρίου 2015, στο πλαίσιο της οποίας οι συμμετέχοντες διατύπωσαν τις απόψεις τους (σχετικά αριθμ. 7). Όπως προκύπτει από τις υποβληθείσες απόψεις, η προτεινόμενη μεθοδολογία, η οποία πρόκειται να συμπεριληφθεί στο Εγχειρίδιο του ΚΔΣ, θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο εκ νέου διαβούλευσης με τους αρμόδιους φορείς και τους συμμετέχοντες στην αγορά, καθώς υπάρχουν σημεία, τα οποία χρήζουν περαιτέρω εξειδίκευσης και αποσαφήνισης. Ωστόσο, η τροποποίηση του Άρθρου 116 κρίνεται εύλογη, κυρίως καθώς συμβάλλει στην ακριβέστερη αποτύπωση των περιπτώσεων επιβεβλημένων αποκλίσεων, αλλά και στον περιορισμό του συνολικού κόστους, με τη χρήση επικαιροποιημένων στοιχείων.
III.Σχετικά με την εκχωρούμενη μεταφορική ικανότητα στις διασυνδέσεις
Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού 2009/714/ΕΚ, ο υπολογισμός της εκχωρούμενης μεταφορικής ικανότητας πραγματοποιείται από τους Διαχειριστές των Συστημάτων Μεταφοράς των γειτονικών κρατών, σύμφωνα με συγκεκριμένο δημοσιευμένο μηχανισμό, τον οποίο οφείλουν να επανεξετάζουν οι Ρυθμιστικές Αρχές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την παράγραφο 5.2. του Παραρτήματος Ι του Κανονισμού: «Οι ΔΣΜ δημοσιεύουν γενική περιγραφή της εφαρμοζόμενης μεθόδου διαχείρισης της συμφόρησης υπό διαφορετικές περιστάσεις, για τη μεγιστοποίηση της διαθέσιμης δυναμικότητας στην αγορά, και γενικό μηχανισμό για τον υπολογισμό της δυναμικότητας διασύνδεσης για τα διάφορα χρονικά πλαίσια, με βάση τις πραγματικά επικρατούσες στο δίκτυο ηλεκτρικές και φυσικές συνθήκες. Ένας τέτοιος μηχανισμός υπόκειται σε επανεξέταση των ρυθμιστικών αρχών των οικείων κρατών μελών».
Επειδή, η ΡΑΕ στο πλαίσιο του άρθρου 280 του Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, όπως ισχύει, οφείλει να εγκρίνει την μεταφορική ικανότητα που τελικά εκχωρείται προς δέσμευση με τις δημοπρασίες του Διαχειριστή του Συστήματος σε μακροχρόνια βάση από ένα (1) μήνα έως και ένα (1) έτος, παρόλο που η αρμοδιότητα αυτή δεν προβλέπεται ρητά από τον Κανονισμό 2009/714/ ΕΚ και η έγκριση αυτή πραγματοποιείται συνήθως υπό ένα ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα, καθώς ο καθορισμός του ύψους της εκχωρούμενης μεταφορικής ικανότητας από τους γειτονικούς Διαχειριστές λαμβάνει χώρα μόλις μερικές μέρες πριν τη διενέργεια των αντίστοιχων δημοπρασιών. Επιπλέον, σε κάθε περίπτωση, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της που απορρέουν από το N. 4001/2011 και συγκεκριμένα από τα Άρθρα 21 και 25, όπως προαναφέρθηκε, η ΡΑΕ δύναται να παρακολουθεί την κατανομή του δυναμικού στους ενδιαφερομένους, καθώς επίσης και αν παρέχεται η δυνατότητα επαρκούς επιπέδου δυναμικού διασύνδεσης.
Επειδή, η ΡΑΕ πραγματοποίησε Δημόσια Διαβούλευση για την τροποποίηση του Άρθρου 280 του Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας από 18 έως 25 Νοεμβρίου 2015, προκειμένου να μην απαιτείται πλέον έγκριση από τη ΡΑΕ της εκχωρούμενης μεταφορικής ικανότητας σε μακροχρόνια βάση, αλλά μόνο κοινοποίηση στην Αρχή της σχετικής απόφασης του Διαχειριστή. Στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης δεν υποβλήθηκαν σχόλια από τους συμμετέχοντες για την τροποποίηση του Άρθρου 280 του ΚΔΣ.
Επειδή, ο ΑΔΜΗΕ (σχετικό αριθμ. 8) ενημέρωσε τη ΡΑΕ για το χρονοδιάγραμμα που απαιτείται, ώστε να εξασφαλίζεται η έγκαιρη ολοκλήρωση της κοινοποίησης των απαιτούμενων, για τον προσδιορισμό της διαθέσιμης ικανότητας μεταφοράς, δεδομένων από τους γειτονικούς Διαχειριστές.
Για τους παραπάνω λόγους, αποφασίζει:

Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της κατά το Άρθρο 96 του N. 4001/2011, για την τροποποίηση και συμπλήρωση των διατάξεων του Κώδικα Διαχείρισης Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΚΔΕΣΜΗΕ, ΦΕΚ Β' 103/31.01.2012) όπως ισχύει:

1.Την τροποποίηση της παραγράφου 8 του άρθρου 116 του ΚΔΕΣΜΗΕ ως εξής:
«8. Στην περίπτωση κατά την οποία Κατανεμόμενη Μονάδα με καύσιμο φυσικό αέριο λειτουργεί κατόπιν Εντολής Κατανομής που διαφοροποιεί τη λειτουργία της συγκριτικά με την αναμενόμενη βάσει είτε του Προγράμματος ΗΕΠ είτε του Προγράμματος Κατανομής όποιο εκ των ως άνω έχει δημοσιευθεί τελευταίο μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των σχετικών δηλώσεων στον ΔΕΣΦΑ με αποτέλεσμα την αυξημένη ή μειωμένη κατανάλωση φυσικού αερίου, δύναται να καταβάλεται πρόσθετη πληρωμή εφόσον προκαλείται πρόσθετο κόστος προμήθειας καυσίμου λόγω ειδικών όρων του αντίστοιχου συμβολαίου. Η πληρωμή αυτή καταβάλλεται μόνον κατόπιν έγκρισης της ΡΑΕ, η οποία χορηγείται κατόπιν αίτησης του κατόχου άδειας παραγωγής της Μονάδας στην οποία επισυνάπτονται τα σχετικά δικαιολογητικά αναφορικά με την κατανάλωση φυσικού αερίου της συγκεκριμένης Μονάδας καθώς και των λοιπών Μονάδων του ιδίου κατόχου άδειας παραγωγής. Με βάση τα δικαιολογητικά αυτά πρέπει να τεκμηριώνεται η καταβολή πρόσθετης πληρωμής για την προμήθεια καυσίμου από τον κάτοχο άδειας παραγωγής λόγω μη προγραμματισμένης λειτουργίας των Μονάδων του με καύσιμο φυσικό αέριο.»

2.Την τροποποίηση της παραγράφου 4 του άρθρου 280 του ΚΔΕΣΜΗΕ ως εξής:
«4. Η διαθέσιμη ικανότητα μεταφοράς στις διασυνδέσεις, η οποία εκχωρείται προς δέσμευση με τις δημοπρασίες της παραγράφου (2) σε μακροχρόνια βάση από ένα (1) μήνα έως και ένα (1) έτος καθορίζεται με απόφαση του Διαχειριστή του Συστήματος με βάση την μεθοδολογία η οποία περιγράφεται στο Εγχειρίδιο του Κώδικα Διαχείρισης Συστήματος. Η ως άνω απόφαση κοινοποιείται αμελλητί στη ΡΑΕ, και σε κάθε περίπτωση, τρεις (3) ημέρες πριν την διεξαγωγή της δημοπρασίας που αφορά.»

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 1 Δεκεμβρίου 2015
Ο Πρόεδρος

 


Κατεβάσετε επίσης το αρχείο με το πρωτότυπο κείμενο, όπως είναι δημοσιευμένο στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (Φ.Ε.Κ.) του Εθνικού Τυπογραφείου.


Τελευταία ενημέρωση
Έχει διαβαστεί 912 φορές

Τελευταία Νέα