Υπουργική Απόφαση οικ. 86603/5191/2019 - ΦΕΚ 4568/Β/13-12-2019
Καθορισμός προϋποθέσεων, δικαιολογητικών και διαδικασίας για τη μετατροπή μοτοσικλετών με και χωρίς καλάθι (side car) από επίπεδο επιδόσεων υποκατηγορίας (L3e/L4e)-A2 σε επίπεδο επιδόσεων υποκατηγορίας (L3e/L4e)-A3 και αντιστρόφως.
Υπουργική Απόφαση Αριθμ. οικ. 86603/5191/2019
ΦΕΚ 4568/Β/13-12-2019
Καθορισμός προϋποθέσεων, δικαιολογητικών και διαδικασίας για τη μετατροπή μοτοσικλετών με και χωρίς καλάθι (side car) από επίπεδο επιδόσεων υποκατηγορίας (L3e/L4e)-A2 σε επίπεδο επιδόσεων υποκατηγορίας (L3e/L4e)-A3 και αντιστρόφως.
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
α) των άρθρων 84 και 88 του ν. 2696/1999 «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» (Α΄ 57),
β) της παρ. 2 του άρθρου 18 του ν. 3446/2006 «Οργάνωση και λειτουργία αρχών ελέγχου κυκλοφορίας των οχημάτων - Ρυθμίσεις για τις επιβατικές μεταφορές και άλλες διατάξεις» (Α΄ 49),
γ) του ν.δ. 570/1970 «Περί αλλαγής κυρίων χαρακτηριστικών αυτοκινήτων» (Α΄ 125),
δ) του κατ’ εξουσιοδότηση κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 44/2014 της Επιτροπής της 21ης Νοεμβρίου 2013 που συμπληρώνει τον κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 168/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με την κατασκευή οχημάτων και τις γενικές απαιτήσεις για την έγκριση δίκυκλων ή τρίκυκλων οχημάτων και τετράκυκλων,
ε) του εκτελεστικού κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 901/2014 της Επιτροπής της 18ης Ιουλίου 2014 για την εφαρμογή του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 168/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου όσον αφορά τις διοικητικές απαιτήσεις για την έγκριση και την εποπτεία της αγοράς δίκυκλων ή τρίκυκλων οχημάτων και τετράκυκλων,
στ) του άρθρου 90 του Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα που κωδικοποιήθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98), όπως τροποποιήθηκε με το ν. 4320/2015 (Α΄ 29),
ζ) του άρθρου 5 του ν. 3469/2006 «Εθνικό Τυπογραφείο, Εφημερίς της Κυβερνήσεως και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 131),
η) των άρθρων 2, 3, και 4 του ν. 3861/2010 «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο «Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και άλλες διατάξεις (Α΄ 112),
θ) του π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 121),
ι) του π.δ. 123/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» (Α΄ 151),
ια) της με αριθμ. πρωτ. ΔΝΣα/οικ.59172/7775/ΦΝ459/2019 απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Ιωάννη Κεφαλογιάννη» (Β΄ 3058),
ιβ) της με αριθμ. πρωτ. οικ.33498/60551 απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών «Διορισμός μετακλητού Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» (Υ.Ο.Δ.Δ. 506).
2. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
Άρθρο 1
Πεδίο εφαρμογής - Σκοπός
1. Η παρούσα απόφαση εφαρμόζεται σε μοτοσικλέτες των υποκατηγοριών (L3e/L4e)-A2 και (L3e/L4e)-A3 με και χωρίς καλάθι (side car), που διαθέτουν έγκριση τύπου ΕΕ πλήρους οχήματος.
2. Με την παρούσα απόφαση καθορίζονται οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά και η διαδικασία για μετατροπή μοτοσικλετών των υποκατηγοριών (L3e/L4e)-A2 σε (L3e/L4e)-A3 με και χωρίς καλάθι (side car) και αντιστρόφως.
Άρθρο 2
Ορισμοί
Για τους σκοπούς της παρούσας απόφασης έχουν εφαρμογή οι εξής ορισμοί:
α) «όχημα»: αποκλειστικά μοτοσικλέτες των υποκατηγοριών (L3e/L4e)-A2 και (L3e/L4e)-A3, με και χωρίς καλάθι (side car), όπως αυτές ορίζονται στο άρθρο 4 του κανονισμού 168/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, που διαθέτουν έγκριση τύπου ΕΕ πλήρους οχήματος.
β) «μετατροπή οχήματος»: η μετατροπή του επιπέδου των επιδόσεων της προωθητικής μονάδας του οχήματος, εφόσον ικανοποιούνται οι ελεγχόμενες συνθήκες που περιγράφονται στην παρ. 4 του Παραρτήματος ΙΙΙ του Κανονισμού ΕΕ 44/2014.
γ) «αντιπρόσωπος του κατασκευαστή»: το φυσικό ή νομικό πρόσωπο εγκατεστημένο στην Ελλάδα, κατάλληλα εξουσιοδοτημένο από τον κατασκευαστή να τον εκπροσωπεί σχετικά με τη μετατροπή του οχήματος.
δ) «κοινό εργαλείο σάρωσης»: διαγνωστικό εργαλείο το οποίο πληροί ή υπερβαίνει τις λειτουργικές προδιαγραφές που προβλέπονται στο πρότυπο ISO 15031-4:2005, συνδέεται με όλα τα οχήματα κατηγορίας L που διαθέτουν διαγνωστικό σύστημα οχήματος OBD και αναγιγνώσκει κατ’ ελάχιστον τους αναγνωριστικούς αριθμούς λογισμικού (CID) της μονάδας ελέγχου του συστήματος ισχύος ή της μονάδας ηλεκτρονικού ελέγχου και τους αριθμούς επαλήθευσης βαθμονόμησης (CVN). Το εργαλείο συνοδεύεται και από ισχύον Πιστοποιητικό ανεξάρτητου φορέα, για τη συμμόρφωση με τα ανωτέρω.
Άρθρο 3
Διαδικασία μετατροπής οχήματος
1. Η μετατροπή οχήματος επιτρέπεται μόνο εφόσον πληρούνται οι διατάξεις της παρ. 4 «Διατάξεις αναφορικά με τη μετατροπή μοτοσικλετών των υποκατηγοριών (L3e/L4e)-A2 και (L3e/L4e)-A3» του Παραρτήματος ΙΙΙ του Κανονισμού ΕΕ αριθ. 44/2014 της Επιτροπής.
2. Η μετατροπή γίνεται αποκλειστικά βάσει των αναγραφομένων στη Δήλωση του κατασκευαστή περί τροποποίησης των κατασκευαστικών στοιχείων, μηχανικών μερών, λογισμικού κ.λπ. του οχήματος ώστε να μετατραπεί το επίπεδο επιδόσεων υποκατηγορίας (L3e/L4e)-A2 σε επίπεδο επιδόσεων (L3e/L4e)-A3 και αντιστρόφως, όπως αναφέρεται στην παρ. 4.2.7 του Παραρτήματος ΙΙΙ του Κανονισμού ΕΕ αριθ. 44/2014 της Επιτροπής. Πρότυπο της εν λόγω Δήλωσης, με όλα τα στοιχεία που πρέπει να αναγράφονται σε αυτή, δίδεται στο Παράρτημα Ι της παρούσης. Η Δήλωση εκδίδεται από τον κατασκευαστή ή τον αντιπρόσωπο του κατασκευαστή κατόπιν αίτησης του κατόχου του οχήματος.
3. Οποιαδήποτε άλλη τροποποίηση/μετατροπή του οχήματος πέραν της αναγραφόμενης στην παραπάνω Δήλωση του κατασκευαστή, απαγορεύεται.
4. Η μετατροπή και ο έλεγχος του οχήματος γίνεται μόνο με ευθύνη του κατασκευαστή ή του αντιπροσώπου του κατασκευαστή στη χώρα μας. Ο αντιπρόσωπος ορίζεται με επιστολή του εργοστασίου κατασκευής, επικυρωμένη επίσημα και θεωρημένη είτε από το εκεί Προξενείο μας είτε σύμφωνα με τη διαδικασία της συνθήκης της Χάγης. Η επιστολή υποβάλλεται στη Διεύθυνση Τεχνολογίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η οποία αναρτά στον ιστοχώρο του Υπουργείου τον σχετικό κατάλογο αντιπροσώπων. Ο κατάλογος των αντιπροσώπων ανανεώνεται κάθε φορά που υπάρχει μεταβολή.
5. Με την ολοκλήρωση της μετατροπής από (L3e/L4e)-A2 σε (L3e/L4e)-A3 ή αντιστρόφως, ο κατασκευαστής ή ο αντιπρόσωπος του κατασκευαστή:
α) προγραμματίζει την υποκατηγορία στη μνήμη της μονάδας ηλεκτρονικού ελέγχου του οχήματος, ώστε οι αναγνωριστικοί αριθμοί λογισμικού (CID) της μονάδας ελέγχου του συστήματος ισχύος ή της μονάδας ηλεκτρονικού ελέγχου και οι αριθμοί επαλήθευσης βαθμονόμησης (CVN) να είναι διαθέσιμοι σε αναγνώσιμη μορφή κατόπιν αιτήματος μέσω κοινού εργαλείου σάρωσης σύμφωνα με τις διατάξεις που ορίζονται στο παράρτημα XII «Απαιτήσεις που ισχύουν για τις λειτουργίες του διαγνωστικού συστήματος οχήματος (OBD)», του Κανονισμού ΕΕ αριθ. 44/2014 της Επιτροπής.
β) εκδίδει Βεβαίωση στην οποία αναγράφεται ότι το όχημα μετατράπηκε σε επίπεδο επιδόσεων (L3e/L4e)-A2 ή (L3e/L4e)-A3, σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στη Δήλωση, που έχει εκδοθεί βάσει της παρ. 2, του παρόντος άρθρου. Πρότυπο της εν λόγω Βεβαίωσης, με όλα τα στοιχεία που πρέπει να αναγράφονται σε αυτή, δίδεται στο Παράρτημα ΙΙ της παρούσης.
Άρθρο 4
Επαλήθευση αναγνωριστικών αριθμών λογισμικού (CID) και βαθμονόμησης (CVN) οχήματος σε ΚΤΕΟ λόγω μετατροπής
1. Μεταχειρισμένο όχημα που έχει υποστεί μετατροπή από επίπεδο επιδόσεων (L3e/L4e)-A2 σε επίπεδο επιδόσεων (L3e/L4e)-A3 ή αντιστρόφως, προσκομίζεται από τον κάτοχό του ή εξουσιοδοτημένο από αυτόν εκπρόσωπο σε ΚΤΕΟ για την επαλήθευση των αναγνωριστικών αριθμών λογισμικού (CID) και βαθμονόμησης (CVN).
2. Πριν από την έναρξη της επαλήθευσης, ο κάτοχος του οχήματος ή ο εκπρόσωπός του επιδεικνύει:
α) Την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, για μοτοσικλέτα που είναι ταξινομημένη και εφοδιασμένη με άδεια και πινακίδα κυκλοφορίας. Προκειμένου για ανάριθμο μεταχειρισμένο όχημα επιδεικνύεται ο τίτλος κυριότητας του οχήματος, δηλαδή το πιστοποιητικό ταξινόμησης Τελωνείου για μεταχειρισμένα οχήματα εισαγωγής ή το πιστοποιητικό που εκδίδεται από τον Οργανισμό Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού (ΟΔΔΥ) ή τα Τελωνεία, προκειμένου για εκποιούμενα από τους φορείς αυτούς οχήματα.
β) Δήλωση του κατασκευαστή ή του αντιπρόσωπου του κατασκευαστή, όπως αυτή ορίστηκε στην παρ. 2 του άρθρου 3.
γ) Βεβαίωση του κατασκευαστή ή του αντιπρόσωπου του κατασκευαστή, όπως αυτή ορίστηκε στην περίπτ. β΄ της παρ. 5 του άρθρου 3.
3. Εάν δεν επιδειχθούν τα ανωτέρω έγγραφα, δεν διενεργείται η επαλήθευση και ενημερώνεται σχετικά ο ενδιαφερόμενος.
4. Η επαλήθευση γίνεται με χρήση του κοινού εργαλείου σάρωσης που υποδεικνύει την κατάλληλη διαμόρφωση [αναγνωριστικός (-οί) αριθμός (-οί) του λογισμικού (CID) μονάδων ελέγχου του συστήματος ισχύος/μονάδων ηλεκτρονικού ελέγχου (PCUs/ECUs) και αριθμός (-οί) επαλήθευσης βαθμονόμησης (CVN)]. Οι αριθμοί αυτοί πρέπει να ταυτίζονται με αυτούς που αναγράφονται στη Δήλωση του κατασκευαστή ή αντιπροσώπου του κατασκευαστή, όπως αυτή ορίστηκε στην παρ. 2 του άρθρου 3.
5. Το ΚΤΕΟ εκδίδει Βεβαίωση Επαλήθευσης αναγνωριστικών αριθμών λογισμικού (CID) και βαθμονόμησης (CVN) του οχήματος σύμφωνα με το Παράρτημα ΙΙΙ της παρούσης. Η βεβαίωση επαλήθευσης εκδίδεται σε τρία (3) αντίγραφα [δύο (2) για τον κάτοχο του οχήματος, ένα (1) εκ των οποίων οφείλει να καταθέσει στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας προκειμένου να εκδοθεί νέα άδεια κυκλοφορίας σύμφωνα με την παρ.3 του άρθρου 6 της παρούσας και ένα (1) για το αρχείο του ΚΤΕΟ].
6. Η ανωτέρω Βεβαίωση Επαλήθευσης που εκδίδεται από ΚΤΕΟ, σε καμία περίπτωση δεν αποδεικνύει ότι η μετατροπή οχήματος από επίπεδο επιδόσεων (L3e/L4e)-A2 σε επίπεδο επιδόσεων (L3e/L4e)-A3 ή αντιστρόφως, έχει συντελεστεί σύμφωνα με τους κανόνες της τεχνικής που προβλέπονται στις σχετικές διατάξεις.
7. Το τέλος για την επαλήθευση αναγνωριστικών αριθμών λογισμικού (CID) και βαθμονόμησης (CVN) μοτοσικλέτας, από επίπεδο επιδόσεων (L3e/L4e)-A2 σε επίπεδο επιδόσεων (L3e/L4e)-A3 ή αντιστρόφως, υπολογίζεται με βάση τις διατάξεις της παρ. 6α του άρθρου 2 της κ.υ.α. 8913/1089/2013 (Β΄ 501). Το παραστατικό ότι καταβλήθηκε το προβλεπόμενο τέλος (για Δημόσιο ΚΤΕΟ) ή η απόδειξη ή το τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών (για Ιδιωτικό ΚΤΕΟ) υποβάλλεται πριν τη διενέργεια της επαλήθευσης.
8. Αντίγραφα των παραπάνω δικαιολογητικών διατηρούνται στο αρχείο του ΚΤΕΟ.
9. Τηρείται στο αρχείο του ΚΤΕΟ το απαραίτητο φωτογραφικό υλικό με το οποίο αποδεικνύεται η ανωτέρω διαδικασία επαλήθευσης [φωτογραφία/ες όπου απεικονίζονται ο αριθμός πλαισίου του οχήματος (όταν δεν είναι δυνατή η απεικόνισή του, λόγω αδυναμίας του διαγνωστικού συστήματος OBD οχήματος στη διαγνωστική συσκευή σάρωσης) και η διαγνωστική συσκευή σάρωσης με τους αναγνωριστικούς αριθμούς λογισμικού (CID) και βαθμονόμησης (CVN)]. Οι απαιτήσεις λήψης του φωτογραφικού υλικού πρέπει να είναι σύμφωνες με αυτές των ισχυουσών διατάξεων μηχανογράφησης των ΚΤΕΟ.
10. Για καινουργή οχήματα που μετατρέπονται πριν την πρώτη ταξινόμησή τους, δεν απαιτείται η παραπάνω διαδικασία.
Άρθρο 5
Περιοδικός τεχνικός έλεγχος μετατρεπόμενου οχήματος
1. Σε κάθε περιοδικό τεχνικό έλεγχο οχήματος που δύναται ή έχει μετατραπεί από επίπεδο επιδόσεων υποκατηγορίας (L3e/L4e)-A2 σε επίπεδο επιδόσεων υποκατηγορίας (L3e/L4e)-A3 και αντιστρόφως, πέραν των προβλεπόμενων, διενεργείται ο έλεγχος της παρ. 4 του άρθρου 4, με τις ακόλουθες επισημάνσεις:
α) Στην περίπτωση οχήματος με άδεια κυκλοφορίας (L3e/L4e)-A2 που κατά τη διενέργεια του ελέγχου με χρήση του κοινού εργαλείου σάρωσης, διαπιστώνεται ότι οι αναγνωριστικοί αριθμοί λογισμικού (CID) και βαθμονόμησης (CVN) το κατατάσσουν στο επίπεδο επιδόσεων (L3e/L4e)-A3, στο Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) που εκδίδεται, σημειώνεται επικίνδυνη έλλειψη στο σημείο ελέγχου 1402 με αιτιολογία «μη δηλωθείσα μετατροπή οχήματος (L3e/L4e)-A2 στο επίπεδο επιδόσεων (L3e/L4e)-A3», το όχημα ακινητοποιείται, αφαιρείται η άδεια και οι πινακίδες κυκλοφορίας του καθώς και το ΔΤΕ εφόσον υπάρχει, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις ισχύουσες διατάξεις, μέχρι την επαναφορά του σε επίπεδο επιδόσεων (L3e/L4e)-A2.
β) Στην περίπτωση οχήματος με άδεια κυκλοφορίας (L3e/L4e)-A3 που κατά τη διενέργεια του ελέγχου με χρήση του κοινού εργαλείου σάρωσης, διαπιστώνεται ότι οι αναγνωριστικοί αριθμοί λογισμικού (CID) και βαθμονόμησης (CVN) το κατατάσσουν στο επίπεδο επιδόσεων (L3e/L4e)-A2, στο ΔΤΕ που εκδίδεται, σημειώνεται σοβαρή έλλειψη στο σημείο ελέγχου 1402 με αιτιολογία «μη δηλωθείσα μετατροπή οχήματος (L3e/L4e)-A3 στο επίπεδο επιδόσεων (L3e/L4e)-A2», και ο ιδιοκτήτης του οχήματος υποχρεούται να αποκαταστήσει το όχημά του σε επίπεδο επιδόσεων (L3e/L4e)-A3 και να επαναφέρει το όχημά του για επανέλεγχο στο ΚΤΕΟ εντός προθεσμίας τριάντα (30) ημερών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις ισχύουσες διατάξεις.
2. Όσον αφορά τη λήψη και τήρηση του απαραίτητου φωτογραφικού υλικού ισχύουν τα οριζόμενα στην παρ. 9 του άρθρου 4 της παρούσας.
Άρθρο 6
Άδεια κυκλοφορίας οχήματος
1. Για καινουργές όχημα που δεν έχει μετατραπεί, η αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών Περιφερειακής Ενότητας εκδίδει άδεια κυκλοφορίας σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, όπου στο Πεδίο «Παρατηρήσεις» αναγράφεται: «Καν. 44/2014 Μετατρεπόμενο Όχημα χωρίς – Αναγνωριστικός αριθμός λογισμικού: …… – Αριθμός επαλήθευσης βαθμονόμησης: ……» (όπως οι αριθμοί αυτοί αναγράφονται στην έγκριση τύπου του οχήματος).
2. Για καινουργές όχημα που έχει μετατραπεί προτού ταξινομηθεί, η αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών Περιφερειακής Ενότητας εκδίδει άδεια κυκλοφορίας σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, βάσει των παρακάτω:
α) Δήλωση του κατασκευαστή ή του αντιπρόσωπου του κατασκευαστή, όπως αυτή ορίστηκε στην παρ. 2 του άρθρου 3.
β) Βεβαίωση Εκτέλεσης Μετατροπής του κατασκευαστή ή του αντιπρόσωπου του κατασκευαστή, όπως αυτή ορίστηκε στην περίπτ. β΄ της παρ. 5 του άρθρου 3.
Τα παραπάνω έγγραφα τηρούνται στο φάκελο πληροφοριών του οχήματος.
Στο Πεδίο «Παρατηρήσεις» της άδειας κυκλοφορίας αναγράφεται: «Καν. 44/2014 Μετατρεπόμενο Όχημα μετά – Αναγνωριστικός αριθμός λογισμικού: …… – Αριθμός επαλήθευσης βαθμονόμησης: ……» (όπως οι αριθμοί αυτοί αναγράφονται στην έγκριση τύπου του οχήματος).
3. Για μεταχειρισμένο όχημα που έχει μετατραπεί εντός της χώρας, η αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών Περιφερειακής Ενότητας εκδίδει νέα άδεια κυκλοφορίας βάσει των παρακάτω:
α) Βεβαίωση επαλήθευσης αναγνωριστικών αριθμών λογισμικού (CID) και βαθμονόμησης (CVN) από το ΚΤΕΟ.
β) Δήλωση του κατασκευαστή ή του αντιπρόσωπου του κατασκευαστή, όπως αυτή ορίστηκε στην παρ. 3 του άρθρου 3.
γ) Βεβαίωση εκτέλεσης μετατροπής του κατασκευαστή ή του αντιπρόσωπου του κατασκευαστή, όπως αυτή ορίστηκε στην περίπτ. β΄ της παρ. 5 του άρθρου 3.
Τα παραπάνω έγγραφα τηρούνται στο φάκελο πληροφοριών του οχήματος.
Η νέα άδεια κυκλοφορίας αναγράφει επιπλέον τα εξής στοιχεία:
α) νέα μέγιστη καθαρή ισχύς της μοτοσικλέτας (στη θέση P2),
β) λόγος ισχύς/βάρος (στη θέση Q),
γ) νέα στάθμη θορύβου «εν στάσει» και αριθμός στροφών του κινητήρα [στις θέσεις (U.1) εν στάσει [σε dB(A)] και (U.2) ταχύτητας κινητήρα (σε min-1)] και
δ) παρατήρηση «Καν. 44/2014 Μετατρεπόμενο Όχημα μετά – Αναγνωριστικός αριθμός λογισμικού: …… – Αριθμός επαλήθευσης βαθμονόμησης: ……» (όπως οι αριθμοί αυτοί αναγράφονται στην έγκριση τύπου του οχήματος).
Άρθρο 7
Παραρτήματα
Τα παραρτήματα Ι, ΙΙ και ΙΙΙ αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσης απόφασης.
(Βλέπε στο οικείο ΦΕΚ)
Άρθρο 8
Ισχύς
Η ισχύς της παρούσης αρχίζει δύο (2) μήνες μετά από την ημερομηνία δημοσίευσής της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Παπάγου, 27 Νοεμβρίου 2019
Κατεβάσετε το αρχείο με το πρωτότυπο κείμενο, όπως είναι δημοσιευμένο στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (Φ.Ε.Κ.) του Εθνικού Τυπογραφείου.
Υπουργική Απόφαση οικ. 86603/5191/2019 - ΦΕΚ 4568/Β/13-12-2019
Καθορισμός προϋποθέσεων, δικαιολογητικών και διαδικασίας για τη μετατροπή μοτοσικλετών με και χωρίς καλάθι (side car) από επίπεδο επιδόσεων υποκατηγορίας (L3e/L4e)-A2 σε επίπεδο επιδόσεων υποκατηγορίας (L3e/L4e)-A3 και αντιστρόφως.