x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Κοινή Υπουργική Απόφαση Φ25α/195192/Δ4/2018 - ΦΕΚ 5206/Β/20-11-2018

Πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας του προγράμματος «Μία νέα αρχή στα ΕΠΑ.Λ - υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑ.Λ.».


Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Φ25α/195192/Δ4/2018

ΦΕΚ 5206/Β/20-11-2018

Πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας του προγράμματος «Μία νέα αρχή στα ΕΠΑ.Λ - υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑ.Λ.».

ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ

ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Το άρθρο 7 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193) «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις», όπως αυτό αντικαταστάθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 66 του ν. 4386/2016 (Α΄ 83), τροποποιήθηκε με τις παρ. 1 και 2 του άρθρου 4 του ν. 4473/2017 (Α΄ 78) και συμπληρώθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 25 του ν. 4559/2018 (Α΄ 142) «Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιόνιο Πανεπιστήμιο και άλλες διατάξεις».

2. Τις διατάξεις του ν. 4485/2017 (Α΄ 114) «Οργάνωση και λειτουργία της ανώτατης εκπαίδευσης, ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις» και ιδίως το άρθρο 70 (παρ. 6 και 7) περί άσκησης καθηκόντων των αναπληρωτών κλάδου ΠΕ23 και ΠΕ30 σε μονάδες επαγγελματικής εκπαίδευσης και το άρθρο 89 και ιδίως την παρ. 5 (περ. δ) περί ορισμού εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας και τις παρ. 6 και 7, με τις οποίες τροποποιήθηκε το άρθρο 26 του ν. 4368/2016 (Α΄ 21) «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις».

3. Τις διατάξεις του ν. 4547/2018 (Α΄ 102) «Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις».

4. Τις διατάξεις του ν. 3861/2010 (Α΄ 112) «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο «Πρόγραμμα Διαύγεια» και άλλες διατάξεις.

5. Τις διατάξεις του ν. 1566/1985 (Α΄ 167) «Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

6. Τις διατάξεις του ν. 4024/2011 (Α΄ 226) «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενιαίο μισθολόγιο - βαθμολόγιο, εργασιακή εφεδρεία και άλλες διατάξεις εφαρμογής του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012-2015», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει με το ν. 4354/2015 (Α΄ 176), το ν. 4369/2016 (Α΄ 33) και το ν. 4484/2017 (άρθρο 21, παρ. 2) (Α΄ 110).

7. Το π.δ. 18/2018 (Α΄ 31) «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων», όπως ισχύει.

8. Το π.δ. 70/2015 (Α΄ 114) περί Μετονομασίας του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων σε Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

9. Το π.δ. 125/2016 (Α΄ 210) «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».

10. Το π.δ. 22/2018 (ΦΕΚ Α΄ 37) «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτή Υπουργού και Υφυπουργών».

11. Τη με αρ. 52935/Υ1/30-03-2018 (Β΄ 1227) κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Μερόπη Τζούφη», όπως τροποποιήθηκε με τη με αρ. Υ1/158719/24-09-2018 (Β΄4222) όμοιά της.

12. Τη με αρ. 142628/ΓΔ4/2017 (Β΄ 3032) απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης».

13. Τη με αρ. Φ.25γ/137912/Δ4/2018 (Β΄ 3622) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Ανάπτυξης και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Οργάνωση, Λειτουργία και Υλοποίηση Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα μαθήματα «Νέα Ελληνικά» και «Μαθηματικά» των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) της πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. - Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ.» για το σχολικό έτος 2018-2019».

14. Τη με αρ. Φ.25γ/137911/Δ4/2018 (Β΄ 3622) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Ανάπτυξης και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων "Πρόσληψη ψυχολόγων στα ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. -Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ.»".

15. Τη με αρ. Φ25α/174411/Δ4/2018 (Υ.Ο.Δ.Δ. 612) υπουργική απόφαση «Σύσταση και συγκρότηση Συντονιστικής Επιτροπής Έργου στο πλαίσιο της επέκτασης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ - Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ», με κωδ. ΟΠΣ 5010706, του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020.

16. Τη με αρ. Φ25α/180566/Δ4/2018 (Υ.Ο.Δ.Δ. 631) υπουργική απόφαση «Σύσταση και συγκρότηση Ομάδας Εμπειρογνωμόνων στο πλαίσιο της επέκτασης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ-Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ», με κωδ. ΟΠΣ 5010706, του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020».

17. Τη με αρ. Φ25α/19516/Δ4/2018 (ΑΔΑ: Ψ0624653ΠΣ-19Η) απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Ορισμός του Τεχνολογικού Φορέα «ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΝΟΗΣΙΣ)», που εποπτεύεται από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και την ΓΓΕΤ, ως δικαιούχο Πράξης στο πλαίσιο της Πρόσκλησης ΕΔΒΜ57, Α/Α ΟΠΣ: 2304 του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020.

18. Το ν. 4314/2014 «Α) «Για τη διαχείριση, τον έλεγχο και την εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την προγραμματική περίοδο 2014-2020, Β) Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2012/17 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουνίου 2012 (ΕΕ L 156/16.6.2012) στο ελληνικό δίκαιο, τροποποίηση του ν. 3419/2005 (Α΄ 297) και άλλες διατάξεις» (Α΄ 265), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

19. Τη με αρ. 110427/ΕΥΘΥ/1020/20-10-2016 (Β΄ 3521) υπουργική απόφαση με θέμα: «Τροποποίηση και αντικατάσταση της υπ΄ αριθ. 81986/ΕΥΘΥ712/31.07.2015 (Β΄ 1822) υπουργικής απόφασης «Εθνικοί κανόνες επιλεξιμότητας δαπανών για τα προγράμματα του ΕΣΠΑ 2014 - 2020 -Έλεγχοι νομιμότητας δημοσίων συμβάσεων συγχρηματοδοτούμενων πράξεων ΕΣΠΑ 2014-2020 από Αρχές Διαχείρισης και Ενδιάμεσους Φορείς - Διαδικασία ενστάσεων επί των αποτελεσμάτων αξιολόγησης πράξεων.», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

20. Τους Κανονισμούς 1303/2013 (ΕΕ L 347/20.12.2013) και 1304/2013 (ΕΕ L 347/20.12.2013) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, όπως ισχύουν.

21. Την παρ. 3 του άρθρου 6 του ν.4354/2015 (Α΄ 176) σχετικά με τη μετονομασία της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων σε Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Τομέα Παιδείας.

22. Τη με αρ. 47903/ΕΥΘΥ/495/09-05-2016 (Β΄ 1406) κοινή υπουργική απόφαση περί Αναδιάρθρωσης της Ειδικής Υπηρεσίας "Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Τομέα Παιδείας" [...]».

23. Τη με αρ. πρωτ. 14423/27-09-2017 (ΑΔΑ: ΩΒ1Υ465ΧΙ8-Ψ31) Πρόσκληση (Κωδ. ΕΔΒΜ57) της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Τομεακών ΕΠ του ΕΚΤ του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, για την υποβολή προτάσεων στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

24. Τη με αρ. πρωτ. 15907/17-11-2017 (ΑΔΑ: ΩΡ0Ι465ΧΙ8-ΘΧ3) απόφαση Ένταξης της πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. - Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑ.Λ.», με κωδικό ΟΠΣ 5010706, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

25. Τη με αρ. πρωτ. 4642/04-10-2018 (ΑΔΑ: 6ΡΝ54653 ΠΣ-8ΜΘ) απόφαση Έγκρισης του «Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου» της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ - Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ», MIS 5010706, του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020.

26. Την υπ" αριθ. πρωτ. Φ.1/Γ/485/189908/Β1/07-11-2018 Εισήγηση του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

27. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

 

Άρθρο 1

Περιγραφή του Προγράμματος

1. Από το σχολικό έτος 2018-2019 στα επαγγελματικά λύκεια της χώρας εφαρμόζεται το πρόγραμμα «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.», όπως αυτό περιγράφεται στο άρθρο 25 του ν. 4559/2018 (Α΄ 142), συγχρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ. Το πρόγραμμα στοχεύει στην αναβάθμιση και ενίσχυση της ποιότητας της παρεχόμενης επαγγελματικής εκπαίδευσης. Εφαρμόζεται κατά προτεραιότητα στους μαθητές της Α΄ Τάξης ΕΠΑ.Λ. με σκοπό την ομαλή τους μετάβαση από το Γυμνάσιο στην Επαγγελματική Εκπαίδευση.

2. Oι δράσεις του Προγράμματος υλοποιούνται από την Επιτελική Δομή του ΕΣΠΑ Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Τομέα Παιδείας, από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και από το Ν.Π.Ι.Δ. με την επωνυμία «Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας "Νόησις"».

α. Η Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Τομέα Παιδείας, σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου και τη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου, είναι αρμόδια για την υλοποίηση των εξής δράσεων:

- Εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά στους μαθητές της Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. με ταυτόχρονη διδασκαλία δύο εκπαιδευτικών στην τάξη. Για την υλοποίηση αυτής της δράσης προσλαμβάνονται αναπληρωτές εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03, όπως περιγράφεται αναλυτικά στην υπ" αριθμ. Φ.25γ/137912/Δ4/2018 (Β΄ 3622) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Ανάπτυξης και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

- Ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών μέσα από τη στελέχωση των σχολείων με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς. Για τον σκοπό αυτό προσλαμβάνονται αναπληρωτές ψυχολόγοι κλάδου ΠΕ23, όπως περιγράφεται αναλυτικά στην υπ΄ αριθμ. Φ.25γ/137911/Δ4/2018 (Β΄ 3622) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Ανάπτυξης και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

- Εξοπλισμό των ΕΠΑ.Λ. με υποδομές τηλεδιάσκεψης με στόχο τη δικτύωση των σχολείων μεταξύ τους και με την κοινωνία.

β. Το Ν.Π.Ι.Δ. με την επωνυμία «Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας «Νόησις» είναι αρμόδιο για την υλοποίηση της δράσης «Σχέδια Δράσης».

γ. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) είναι αρμόδιο για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία, την ψυχοκοινωνική στήριξη και τον θεσμό του Συμβούλου Καθηγητή.

 

Άρθρο 2

Δομή του Προγράμματος

1. Την ευθύνη συντονισμού του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» σε κεντρικό-επιτελικό επίπεδο έχει η Συντονιστική Επιτροπή Έργου, που ορίστηκε με τη με αρ. Φ25α/174411/Δ4/2018 (Υ.Ο.Δ.Δ. 612) υπουργική απόφαση «Σύσταση και συγκρότηση Συντονιστικής Επιτροπής Έργου στο πλαίσιο της επέκτασης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ - Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ», με κωδ. ΟΠΣ 5010706, του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020».

2. Προκειμένου να διασφαλιστεί η ορθή λειτουργία και ο καλύτερος συντονισμός του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ», η Συντονιστική Επιτροπή Έργου συνεπικουρείται στο έργο της από:

α. Την Ομάδα Συντονιστών των πιλοτικών σχολείων (ΕΠΑΛ), που αποτελείται από τους συντονιστές των σχολείων της πιλοτικής φάσης και άλλους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς σε δράσεις του προγράμματος. Τα μέλη της ομάδας και οι αρμοδιότητές τους θα οριστούν με υπουργική απόφαση, σύμφωνα με το άρθρο 25 του ν. 4559/2018 (Α΄ 142).

β. Την Ομάδα Εμπειρογνωμόνων, που ορίστηκε με τη με αρ. Φ25α/180566/Δ4/2018 (Υ.Ο.Δ.Δ. 631) υπουργική απόφαση «Σύσταση και συγκρότηση Ομάδας Εμπειρογνωμόνων στο πλαίσιο της επέκτασης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ - Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ», με κωδ. ΟΠΣ 5010706, του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020.».

γ. Η Συντονιστική Επιτροπή Έργου συνεργάζεται επίσης με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου που θα οριστούν υπεύθυνοι για το πρόγραμμα σε κάθε ΠΕ.Κ.Ε.Σ., σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις του ν. 4547/2018 (Α΄ 102).

δ. Την ευθύνη για την «Εποπτεία-Στήριξη» των ψυχολόγων που προσλαμβάνονται στα ΕΠΑ.Λ δύναται να αναλάβει κατά τους όρους του Συμφώνου Συνεργασίας που θα υπογραφεί με το ΥΠ.Π.Ε.Θ., ο Σύλλογος Ελλήνων Ψυχολόγων (Σ.Ε.Ψ.) με ομάδα μελών του. Η «Εποπτεία-Στήριξη» των ψυχολόγων θα πραγματοποιείται μέσω τηλεδιάσκεψης ή και διά ζώσης σε τακτά χρονικά διαστήματα. Τα μέλη της ομάδας, το έργο και οι αρμοδιότητες του Σ.Ε.Ψ. θα καθοριστούν με υπουργική απόφαση, σύμφωνα με το άρθρο 25 του ν. 4559/2018 (Α΄ 142).

 

Άρθρο 3

Αρμοδιότητες

1. Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι αρμόδιες για:

α. τον συντονισμό και την παρακολούθηση της υλοποίησης του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» σε περιφερειακό επίπεδο στις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς τους.

β. την επίλυση των προβλημάτων και δυσλειτουργιών που τυχόν παρουσιάζονται κατά την υλοποίηση του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» σε περιφερειακό επίπεδο στις σχολικές μονάδες αρμοδιότητας τους, σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

γ. την τήρηση του θεσμικού πλαισίου για την υλοποίηση του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» σε περιφερειακό επίπεδο.

2. Ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ορίζει έναν (1) ή και περισσότερους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς ή διοικητικούς υπαλλήλους ως υπεύθυνο/ους για τα θέματα του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» σε περιφερειακό επίπεδο. Ο αποσπασμένος εκπαιδευτικός ή διοικητικός υπάλληλος της Περιφερειακής Διεύθυνσης για το Πρόγραμμα «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» επικοινωνεί και συνεργάζεται με τους υπεύθυνους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και την Συντονιστική Επιτροπή Έργου του Προγράμματος, με στόχο την επίλυση των προβλημάτων που τυχόν ανακύπτουν.

3. Υπεύθυνος συντονισμού του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» σε επίπεδο περιφέρειας για θέματα επιμόρφωσης και επιστημονικής καθοδήγησης είναι ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου του αντίστοιχου ΠΕ.Κ.Ε.Σ.

Ο Υπεύθυνος Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου έχει τις εξής αρμοδιότητες για το πρόγραμμα «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.»:

α. την οργάνωση και υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων για τις δράσεις του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.», σε επίπεδο Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, είτε σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), ή με δικό του σχεδιασμό για θέματα που προκύπτουν από την καταγραφή των αναγκών των σχολικών μονάδων της περιοχής αρμοδιότητας τους.

β. την οργάνωση και υλοποίηση ημερίδων στα Γυμνάσια της περιοχής ευθύνης του με σκοπό την ενημέρωση για τις δράσεις του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.».

4. Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι αρμόδιες για:

α. τον συντονισμό και την παρακολούθηση της υλοποίησης του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» στις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς τους.

β. την υποβολή προτάσεων στην αρμόδια Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη λειτουργία του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» στα ΕΠΑ.Λ. της αρμοδιότητάς τους.

γ. τη διερεύνηση των προβλημάτων ή των ερωτημάτων που αναφέρουν οι Διευθυντές των ΕΠΑ.Λ., τη συλλογή ερωτημάτων που έχουν διατυπωθεί και την έγκαιρη διαβίβαση τους στην Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προς απάντηση, εφόσον δεν μπορούν να τα διαχειριστούν.

δ. την τήρηση του θεσμικού πλαισίου για την υλοποίηση του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.».

5. Η Ομάδα Συντονιστών των ΕΠΑ.Λ. πιλοτικής φάσης:

Ενημερώνει τα ΕΠΑ.Λ. της επικράτειας και τους μεταφέρει την εμπειρία της πιλοτικής φάσης με απόφαση της Συντονιστικής Επιτροπή Έργου, σε συνεργασία με τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τους Υπεύθυνους των ΠΕ.Κ.ΕΣ.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Μαρούσι, 14 Νοεμβρίου 2018

 


Κατεβάσετε το αρχείο με το πρωτότυπο κείμενο, όπως είναι δημοσιευμένο στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (Φ.Ε.Κ.) του Εθνικού Τυπογραφείου.


 

Έχει διαβαστεί 757 φορές

Τελευταία Νέα