Κοινή Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5/2023 - ΦΕΚ 388/Β/27-1-2023
Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της.
Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 9950/ΓΔ5/2023
ΦΕΚ 388/Β/27-1-2023
Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της.
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1.Τον ν. 4823/2021 «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις» (Α' 136) και ιδίως την παρ. 1 του άρθρου 29, τα άρθρα 56 και 66 έως και 80, την παρ. 2 του άρθρου 83 και τα άρθρα 231 και 232.
2.Τον ν. 1566/1985 «Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» (Α' 167).
3.Την παρ. 7 του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 «Συνέργειες Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τα Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις» (Α' 13).
4.Την παρ. 1 του άρθρου 78 του ν. 4997/2022 «Εξορθολογισμός ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής νομοθεσίας, ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και άλλες διατάξεις» (Α' 219).
5.Τα άρθρα 56, 57 και 58 του ν. 5014/2023 «Θεσμικό πλαίσιο για τη διερεύνηση αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων για την ασφάλεια των μεταφορών και άλλες διατάξεις» (Α' 14).
6.Τον ν. 4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α' 133).
7.Τον Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007, Α' 26).
8.Το άρθρο 90 του Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2005, Α' 98),
όπως διατηρήθηκε σε ισχύ με την παρ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019.
9.Τον ν. 4727/2020 «Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις» (Α' 184).
10.Τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, Α' 45).
11.Το π.δ. 18/2018 «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων» (Α' 31).
12.Το π.δ. 81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους - Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α' 119).
13.Το π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α' 121, διόρθωση σφάλματος Α' 126).
14.Το π.δ. 84/2019 «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων» (Α' 123).
15.To π.δ. 2/2021 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α' 2).
16.Την υπό στοιχεία 168/Υ1/8.1.2021 κοινή απόφαση Πρωθυπουργού και Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ζωή Μακρή» (Β' 33).
17.Την υπ' αρ. 3/27-05-2022 πράξη του Συμβουλίου της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε).
18.Την υπό στοιχεία ΥΣ 536/ΓΔ5/27-1-2023 εισήγηση του άρθρου 80 και της παρ. 2 του άρθρου 83 του ν. 4823/2021, της Γενικής Διευθύντριας Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
19.Την υπό στοιχεία Φ.1/24/26-1-2023 γνώμη του άρθρου 80 του ν. 4823/2021, της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.).
20.Την υπό στοιχεία Φ.1/25/26-1-2023 γνώμη της παρ. 2 του άρθρου 83 του ν. 4823/2021, της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.).
21.Το υπ' αρ. 49/16-09-2022 απόσπασμα πρακτικού του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), με τη γνώμη της παρ. 2 του άρθρου 83 του ν. 4823/2021, του Ι.Ε.Π..
22.Την ανάγκη ρύθμισης ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και τη διαδικασία διενέργειάς της.
23.Την υπό στοιχεία Φ.1/Γ/54/8443/Β1/25-1-2023 εισήγηση του άρθρου 24 του ν. 4270/2014 (Α' 143), της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.)
24.Το γεγονός ότι από την έκδοση της παρούσα ς απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του τακτικού προϋπολογισμού του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ή του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
Άρθρο 1
Σκοπός της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
Σκοπός της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π) της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι η βελτίωση της ατομικής απόδοσής τους και η προαγωγή και βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας του παιδαγωγικού, διδακτικού και υποστηρικτικού έργου που προσφέρεται, στο πλαίσιο της δημόσιας εκπαίδευσης, από τις εκπαιδευτικές και υποστηρικτικές δομές.
Άρθρο 2
Αρχές που διέπουν την αξιολογική διαδικασία.
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π) της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πραγματοποιείται σύμφωνα με τις αρχές της αμεροληψίας, της υπηρεσιακής, εκπαιδευτικής και υποστηρικτικής ικανότητας και αποδοτικότητας των εκπαιδευτικών και των μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. λαμβανομένης υπόψη της ιδιαιτερότητας του προσφερόμενου εκπαιδευτικού, παιδαγωγικού και υποστηρικτικού έργου.
Άρθρο 3
Αξιολόγηση σε τετράβαθμη περιγραφική κλίμακα.
1.Το έργο των εκπαιδευτικών και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) αξιολογείται τεκμηριωμένα σε τετράβαθμη περιγραφική κλίμακα από τα αρμόδια όργανα αξιολόγησης και όσον αφορά στα αντικείμενα αξιολόγησης που ειδικώς ορίζονται στο άρθρο 66 του ν. 4823/2021 (Α' 136). Στην εν λόγω κλίμακα το έργο τους διαβαθμίζεται σε εξαιρετικό, πολύ καλό, ικανοποιητικό ή μη ικανοποιητικό.
2.Με τη χρήση περιγραφικής κλίμακας αξιολόγησης αξιοποιούνται επίθετα ή φράσεις για να περιγραφούν οι προδιαγραφές, ποιότητας και αποτελεσματικότητας, των διαδοχικών βαθμίδων επίδοσης, όσον αφορά στις παραμέτρους του επιτελούμενου παιδαγωγικού, διδακτικού ή υποστηρικτικού έργου. Οι προβλεπόμενες τέσσερις (4) αλληλοδιάδοχες βαθμίδες δηλώνουν τον διαφορετικό βαθμό ύπαρξης των προδιαγραφών των υπό αξιολόγηση εκπαιδευτικών παραμέτρων. Η βαθμίδα του μη ικανοποιητικού δηλώνει τη σχετική απουσία των επιθυμητών προδιαγραφών και οι επόμενες βαθμίδες δηλώνουν τη σταδιακή ανάπτυξή τους μέχρι και τον υψηλότερο βαθμό για τον μαθησιακό και τον αναπτυξιακό τομέα ανά συγκεκριμένη μαθητική ηλικία και, λαμβανομένου υπόψη κάθε φορά του υφιστάμενου κοινωνικού και εκπαιδευτικού πλαισίου, καταγράφεται η σταδιακή, ανοδική πορεία, με διαρκή προσπάθεια και κατάλληλη στήριξη, των αξιολογούμενων και η σταδιακή προαγωγή, βελτίωση και τελικά υλοποίηση ενός αξιόλογου, από την άποψη της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας, εκπαιδευτικού ή υποστηρικτικού έργου.
Άρθρο 4
Πεδία και κριτήρια της αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών
1.Τα πεδία, στα οποία εστιάζει η περιγραφική αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών, είναι:
Α. το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού, το οποίο εξειδικεύεται σε
Α1: γενική και ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου και
Α2: παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης και
Β. η υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια του εκπαιδευτικού.
2.Γ ια την αξιολόγηση του κάθε ενός των πεδίων που αναφέρονται στην παρ. 1 λαμβάνονται υπόψη τα εξής κριτήρια:
α) Πεδίο Α1 :
αα) Προετοιμασία διδασκαλίας :
i)αξιολογούνται ο σχεδιασμός του μαθήματος, η προετοιμασία εκπαιδευτικού υλικού ή δραστηριοτήτων, η σαφήνεια των διδακτικών στόχων, η επιλογή και η συνεκτικότητα των δραστηριοτήτων, η εφαρμογή πρακτικών διαφοροποιημένης μάθησης και εν γένει σύγχρονων τεχνικών διδασκαλίας σε εναρμόνιση με τα προγράμματα σπουδών, τις συνθήκες της τάξης, τις γνωστικές και τις άλλες ανάγκες των μαθητών, η αξιοποίηση και των ψηφιακών μέσων και η γενικότερη μεθοδολογία της διδασκαλίας και
ii)για τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής, τμημάτων ένταξης και παράλληλης στήριξης, αξιολογούνται επιπλέον η εξειδίκευση των βασικών αξόνων του Εξατομικευμένου Προγράμματος Εκπαίδευσης (Ε.Π.Ε.), κατόπιν κατάλληλης διερεύνησης και αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ή άλλων αναγκών των μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η κατάρτιση κατάλληλα προσαρμοσμένων εξατομικευμένων ή ομαδικών προγραμμάτων εκπαιδευτικής υποστήριξης των μαθητών, η αποτίμηση και επαναξιολόγηση αυτών, καθώς και η αξιοποίηση εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης των μαθητών.
Το έργο του αξιολογούμενου αξιολογείται ως μη ικανοποιητικό, ικανοποιητικό, πολύ καλό ή εξαιρετικό, ιδίως όταν εξακριβωθούν και τεκμηριωθούν αιτιολογημένα όσα αναφέρονται στον ακόλουθο πίνακα:
(Ακολουθεί πίνακας για τον οποίο βλέπε στο οικείο ΦΕΚ)
Άρθρο 5
Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης
1.Τα πεδία, στα οποία εστιάζει η περιγραφική αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.), καθώς και των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων, Σχολικών Δραστηριοτήτων, Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Σ.Ε.Π.), Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών και Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού που υπηρετούν στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, είναι:
Α. το υποστηρικτικό, οργανωτικό, παιδαγωγικό έργο και Β. η υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια.
2.Για την αξιολόγηση του κάθε ενός των πεδίων που αναφέρονται στην παρ. 1 λαμβάνονται υπόψη τα εξής κριτήρια :
α) Πεδίο Α :
αα) Προετοιμασία και σχεδιασμός προγραμμάτων:
Αξιολογούνται ο προγραμματισμός, η οργάνωση και η υλοποίηση των προγραμμάτων, ο σχεδιασμός καινοτόμων δράσεων, η ανάπτυξη κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη των προγραμμάτων, η εφαρμογή κατάλληλου και αποτελεσματικού συστήματος εποπτείας, παρακολούθησης και αξιολόγησης των προγραμμάτων.
Το έργο του αξιολογούμενου αξιολογείται ως μη ικανοποιητικό, ικανοποιητικό, πολύ καλό ή εξαιρετικό,
ιδίως όταν εξακριβωθούν και τεκμηριωθούν αιτιολογημένα όσα αναφέρονται στον ακόλουθο πίνακα :
(Ακολουθεί πίνακας για τον οποίο βλέπε στο οικείο ΦΕΚ)
Άρθρο 6
Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού των σχολικών μονάδων
1.Τα πεδία, στα οποία εστιάζει η περιγραφική αξιολόγηση του έργου των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) των σχολικών μονάδων, είναι:
Α. το υποστηρικτικό και παιδαγωγικό έργο του μέλους του Ε.Ε.Π., το οποίο εξειδικεύεται σε:
Α1 : ειδικό υποστηρικτικό και παιδαγωγικό έργο και
Α2 : παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση του υποστηρικτικού έργου και
Β. η υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια του μέλους του Ε.Ε.Π..
2.Για την αξιολόγηση του κάθε ενός των πεδίων που αναφέρονται στην παρ. 1 λαμβάνονται υπόψη τα εξής κριτήρια :
α) Πεδίο Α1 :
αα) Προετοιμασία και σχεδιασμός προγραμμάτων ατομικής ή μικροομαδικής υποστήριξης μαθητών:
Αξιολογούνται ο προγραμματισμός και η οργάνωση του υποστηρικτικού έργου, ο σχεδιασμός, η διαμόρφωση και υλοποίηση εξατομικευμένων ή ομαδικών προγραμμάτων υποστήριξης των μαθητών, η ανάπτυξη κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού, η συμμετοχή στη διεπιστημονική ομάδα για την εξειδίκευση των βασικών αξόνων του Εξατομικευμένου Προγράμματος Εκπαίδευσης (Ε.Π.Ε.) των μαθητών, καθώς και η επαναξιολόγηση των προγραμμάτων.
Το έργο του αξιολογούμενου αξιολογείται ως μη ικανοποιητικό, ικανοποιητικό, πολύ καλό ή εξαιρετικό, ιδίως όταν εξακριβωθούν και τεκμηριωθούν αιτιολογημένα όσα αναφέρονται στον ακόλουθο πίνακα :
(Ακολουθεί πίνακας για τον οποίο βλέπε στο οικείο ΦΕΚ)
Άρθρο 8
Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των μελών του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού των σχολικών μονάδων
1.Τα πεδία, στα οποία εστιάζει η περιγραφική αξιολόγηση του έργου των μελών του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) των σχολικών μονάδων, είναι:
Α. το υποστηρικτικό έργο του μέλους του Ε.Β.Π. και
Β. η υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια του μέλους του Ε.Β.Π.
2.Για την αξιολόγηση του κάθε ενός των πεδίων που αναφέρονται στην παρ. 1 λαμβάνονται υπόψη τα εξής κριτήρια :
α) Πεδίο Α :
αα) Προετοιμασία και σχεδιασμός προγραμμάτων ατομικής ή μικροομαδικής υποστήριξης μαθητών:
Αξιολογούνται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση εξατομικευμένων ή ομαδικών δραστηριοτήτων υποστήριξης των μαθητών, η εφαρμογή υποστηρικτικών τεχνικών για την ενίσχυση των καθημερινών δεξιοτήτων των μαθητών, η ανάπτυξη κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού, η συμμετοχή στη διεπιστημονική ομάδα για την εξειδίκευση των βασικών αξόνων των Εξατομικευμένων Προγραμμάτων Εκπαίδευσης (Ε.Π.Ε.) των μαθητών.
Το έργο του αξιολογούμενου αξιολογείται ως μη ικανοποιητικό, ικανοποιητικό, πολύ καλό ή εξαιρετικό, ιδίως όταν εξακριβωθούν και τεκμηριωθούν αιτιολογημένα όσα αναφέρονται στον ακόλουθο πίνακα :
(Ακολουθεί πίνακας για τον οποίο βλέπε στο οικείο ΦΕΚ)
Άρθρο 9
Καταχώριση από τους αξιολογούμενους στοιχείων σε ηλεκτρονικό φάκελο
1.Κάθε εκπαιδευτικός ή μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) ή του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) δύναται να καταχωρίζει σε ηλεκτρονικό φάκελο, στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του άρθρου 81 του ν. 4823/2021 (Α' 136), τις ακόλουθες, μεταξύ άλλων, πληροφορίες:
α) Σπουδές, γνώσεις ξένων γλωσσών και Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.):
αα) πτυχίο διορισμού, δεύτερο ή περισσότερα πτυχία
αβ) μεταπτυχιακό δίπλωμα, δεύτερο ή περισσότερα μεταπτυχιακά διπλώματα
αγ) διδακτορικό δίπλωμα, δεύτερο ή περισσότερα διδακτορικά διπλώματα
αδ) τίτλους γνώσης ξένων γλωσσών ή επίπεδο γνώσης γλωσσομάθειας
αε) επίπεδο γνώσεων στην Τ.Π.Ε..
β) Συγγραφικό έργο στην παιδαγωγική ή διδακτική:
βα) βιβλία, τίτλος και Διεθνής Μοναδικός Αριθμός Βιβλίου (International Standard Book Number - ISBN),
ββ) κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους ή πρακτικά συνεδρίων, τίτλοι και ISBN,
βγ) βιβλία χωρίς ISBN.
βδ) άρθρα σε περιοδικά με κριτές,
βε)άρθρα σε περιοδικά χωρίς κριτές ή σε ιστοσελίδες,
βστ) λειτουργία ιστοσελίδας σχετικής με τη διδασκαλία και σχετικά με αυτή θέματα.
γ) Σχετικά με την επιμορφωτική εμπειρία:
γα) ως επιμορφωτής,
γβ) ως επιμορφούμενος.
δ) Σχετικά με το παιδαγωγικό, διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο του.
ε) Σχετικά με τη συμμετοχή σε ευρωπαϊκά και ερευνητικά προγράμματα.
στ) Σχετικά με ποικίλες δράσεις που συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση του επιτελούμενου έργου και κάθε είδους δράσεις που συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση του ρόλου του στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία, όπως αναφέρονται ιδίως στο άρθρο 47 του ν. 4547/2019 (Α' 102) και τα άρθρα 92 και 93 του ν. 4823/2021.
ζ) Πρόσθετες πληροφορίες βιογραφικού σημειώματος.
2.Η καταχώριση της παρ. 1 γίνεται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς ή τα μέλη του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π. και με ευθύνη τους. Η ακρίβειά τους πιστοποιείται κατά τον χρόνο αξιολόγησης από τους αξιολογητές ή, ανεξάρτητα από τον χρόνο της αξιολόγησης, από τους υπαλλήλους που έχουν πιστοποιηθεί αρμοδίως για την τήρηση των προσωπικών μητρώων των αξιολογουμένων.
3.Στο περιεχόμενο του ηλεκτρονικού φακέλου της παρ. 1 δύνανται να έχουν πρόσβαση οι αξιολογητές των εκπαιδευτικών ή των μελών του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π., η Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης του άρθρου 79 του ν. 4823/2021, ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης ή ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης αντίστοιχα, στην περιοχή ευθύνης της οποίας υπάγεται η σχολική μονάδα ή η εκπαιδευτική ή υποστηρικτική υπηρεσία ή δομή, στην οποία υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί ή τα μέλη του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π., καθώς και ο υπάλληλος ή οι υπάλληλοι του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2.
Άρθρο 10
Έκθεση αυτοαξιολόγησης
1.Κάθε εκπαιδευτικός ή μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) ή του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) καταχωρίζει στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του άρθρου 81 του ν. 4823/2021 (Α' 136), το αργότερο μέχρι την οργανωμένη συνάντησή του με τον αξιολογητή για συζήτηση σχετικά με τη διδασκαλία ή το υποστηρικτικό έργο που καθίσταται αντικείμενο παρακολούθησης και αξιολόγησης, έκθεση αυτοαξιολόγησης, η οποία δύναται να παραπέμπει σε τεκμήρια που έχει καταχωρίσει στον ηλεκτρονικό φάκελό του που αφορούν στο παιδαγωγικό, διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο του, προς τεκμηρίωση των απόψεων και ισχυρισμών του. Η έκθεση αυτοαξιολόγησης δύναται να επικαιροποιηθεί ή συμπληρωθεί με την έγγραφη έκθεση παρατηρήσεων του πέμπτου εδαφίου της παρ. 6 του άρθρου 11, την οποία συντάσσει για τον σκοπό αυτό ο αξιολογούμενος, ακόμη και αν δεν διαφωνεί με την αξιολογική κρίση του αξιολογητή.
2.Η έκθεση αυτοαξιολόγησης περιλαμβάνει τουλάχιστον: α) σύντομη περιγραφή μαθησιακού και κοινωνικοπολιτισμικού πλαισίου εντός του οποίου λαμβάνει χώρα το διδακτικό, παιδαγωγικό, συμβουλευτικό ή υποστηρικτικό έργο ή πρόγραμμα, β) στόχους που τέθηκαν, αντίστοιχες δράσεις που προγραμματίστηκαν και διδακτικά μέσα που προετοιμάστηκαν, καθώς και χρήση σύγχρονων τεχνικών και μεθοδολογιών, γ) ροή και σύνδεση διδακτικών, μαθησιακών και αξιολογικών δράσεων, δ) προσαρμογές που έγιναν κατά την υλοποίηση του προγραμματισμένου εκπαιδευτικού ή υποστηρικτικού έργου, ε) αποτίμηση και αντιπροτάσεις επί στόχων, δράσεων και μέσων, στ) εμπλοκή μαθητών στις μαθησιακές διαδικασίες, ζ) παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση τάξης, η) συνέπεια και εκτέλεση υπαλληλικών καθηκόντων, θ) συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση και στην εν γένει λειτουργία της σχολικής μονάδας, ι) συνεργασία με συναδέλφους, ια) επικοινωνία με γονείς ή κηδεμόνες και φορείς και ιβ) σχόλια ή αναστοχασμοί, εκτιμήσεις και προτάσεις.
3.Στην έκθεση αυτοαξιολόγησης δύνανται να έχουν πρόσβαση οι αξιολογητές των εκπαιδευτικών ή των μελών του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π., η Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης του άρθρου 79 του ν. 4823/2021 και ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης ή ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης αντίστοιχα, στην περιοχή ευθύνης της οποίας υπάγεται η σχολική μονάδα ή η εκπαιδευτική ή υποστηρικτική υπηρεσία ή δομή, στην οποία υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί ή τα μέλη του Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π..
Άρθρο 11
Λεπτομερειακές ρυθμίσεις της διαδικασίας αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών ή των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ή του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
1.Την ευθύνη του προγραμματισμού των αξιολογήσεων του έργου των εκπαιδευτικών ή των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) ή του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) έχουν ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης και ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης.
2.Ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με τον Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, υποβάλλουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ετήσιο προγραμματισμό των αξιολογήσεων στην περιοχή ευθύνης τους.
3.Τα πρόσωπα που έχουν την ευθύνη της παρ. 1 επιλέγουν τους προς αξιολόγηση εκπαιδευτικούς ή μέλη Ε.Ε.Π - Ε.Β.Π., καθορίζουν τον χρόνο έναρξης και λήξης της αξιολογικής περιόδου, συνολικά ή ανά αξιολογητή, και, γενικά, παρακολουθούν την πρόοδο της διαδικασίας αξιολόγησης και επιμελούνται της απρόσκοπτης εξέλιξής της.
4.Οι αξιολογητές οφείλουν να συνεργάζονται αρμονικά με τους αξιολογούμενους. Στο πλαίσιο αυτό και στις περιπτώσεις που προβλέπεται, οι αξιολογητές καλούνται, σε συνεννόηση με τους αξιολογούμενους, να κανονίζουν συνάντηση, είτε διά ζώσης είτε εξ αποστάσεως, στη διάρκεια της οποίας συνοργανώνουν και συνδιαμορφώνουν τη δομή της παρακολούθησης της διδασκαλίας διευκρινίζοντας τυπικά θέματα, όπως την ώρα, ημέρα, τάξη, τμήμα, μάθημα, καθώς και θέματα, όπως την ιδιαίτερη εστίαση και ενδεχόμενα συμπληρωματικά στοιχεία που θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν ως βοηθητικά τεκμήρια για τη διαμόρφωση πληρέστερης εικόνας σχετικά με την προσωπικότητα και το έργο των αξιολογούμενων. Τα κύρια σημεία και οι αποφάσεις της συζήτησης καταγράφονται σε πρακτικό, σύμφωνα με το υπόδειγμα του Παραρτήματος Α, το οποίο συνυπογράφεται από αξιο- λογητές και αξιολογούμενους, αμελλητί και πάντως πριν από την παρακολούθηση της συμφωνημένης πρώτης διδασκαλίας. Αντίγραφο του εγγράφου αυτού καταχωρίζεται από τους αξιολογητές στον ηλεκτρονικό φάκελο των αξιολογουμένων, στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του άρθρου 81 του ν. 4823/2021 (Α' 136), το αργότερο μέχρι την υποβολή της αξιολογικής έκθεσης από τον αξιολογητή. Το πρακτικό αυτό αποτελεί τεκμήριο για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Σε περίπτωση που αξιολογούμενος δεν συμπράττει στη διαδικασία και τις ενέργειες των προηγούμενων εδαφίων, αυτές ολοκληρώνονται μονομερώς από τον/τους αξιολογητή/τές, οι οποίοι συντάσσουν και υπογράφουν μόνοι τους το πρακτικό του τρίτου εδαφίου, στο οποίο καταγράφουν την αποχή του αξιολογουμένου από την εν λόγω διαδικασία και το γνωστοποιούν επί αποδείξει στον αξιολογούμενο με κάθε πρόσφορο τρόπο προκειμένου να προβούν στο επόμενο στάδιο της αξιολογικής διαδικασίας.
5.Οι αξιολογούμενοι δύνανται να προσκομίσουν συμπληρωματικά τεκμήρια, ανεξαρτήτως αν τους ζητηθούν από τους αξιολογητές τους, ακόμη κι αν δεν είναι οψιγενή, για τη διαμόρφωση πληρέστερης εικόνας εκ μέρους των αξιολογητών, εφόσον και όταν οι σχετικές διατάξεις τους παρέχουν το δικαίωμα να εκφέρουν απόψεις ή να προβάλλουν ενστάσεις προς υποστήριξη και τεκμηρίωση των ισχυρισμών τους.
6.Ο αξιολογητής συζητά την αξιολογική κρίση του με τον αξιολογούμενο και τη συλλογιστική με βάση την οποία κατέληξε στο περιεχόμενο αυτής. Τόσο η αξιολογική κρίση όσο και η συλλογιστική που ακολούθησε ο αξιολογητής αποτυπώνονται συνοπτικά σε έγγραφό του, το οποίο συντάσσεται με βάση το υπόδειγμα του Παραρτήματος Β. Ένα (1) αντίγραφο του εν λόγω εγγράφου παραδίδεται επί αποδείξει στον αξιολογούμενο και ένα (1) κρατείται από τον αξιολογητή. Αν αξιολογούμενος αρνηθεί να παραλάβει το εν λόγω έγγραφο, του κοινοποιείται επί αποδείξει με κάθε πρόσφορο τρόπο. Αν ο αξιολογούμενος διαφωνεί, μερικά ή ολικά, με την αξιολογική κρίση του αξιολογητή, καθώς και με τη συλλογιστική, η οποία ακολουθήθηκε και στην οποία στηρίζεται, δύναται να εκθέσει εγγράφως τις παρατηρήσεις του εντός πέντε (5) ημερών από την επομένη της παραλαβής ή κοινοποίησης του εγγράφου του αξιολογητή με βάση το υπόδειγμα του Παραρτήματος Β. Ένα (1) αντίγραφο αυτών παραδίδεται στον αξιολογητή και ένα (1) κρατείται από τον αξιολογούμενο. Ο αξιολογητής υποχρεούται να αναρτήσει την έκθεση αυτή του αξιολογούμενου στον ηλεκτρονικό φάκελό του, στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του άρθρου 81 του ν. 4823/2021, πριν ολοκληρώσει την τελική αξιολογική κρίση του και συντάξει την έκθεση αξιολόγησης.
7.Η αξιολογική έκθεση επιβάλλεται να είναι αιτιολογημένη και κάθε αξιολογική κρίση που εκφέρεται με αυτήν πρέπει να τεκμηριώνεται με ειδική αναφορά στα πορίσματα των αξιολογητών από: α) τις συναντήσεις προετοιμασίας της παρατήρησης διδασκαλιών ή υποστηρικτικών έργων ή προγραμμάτων ή παρουσιάσεων και αναλύσεων μελετών περίπτωσης συμβουλευτικών, υποστηρικτικών ή παιδαγωγικών έργων, β) τις παρατηρήσεις διδασκαλιών ή υποστηρικτικών έργων ή προγραμμάτων ή παρουσιάσεων και αναλύσεων μελετών περίπτωσης διερεύνησης αναγκών, σχεδιασμού αξιολογικής έκθεσης, παρέμβασης ή υποστήριξης είτε μαθητών και οικογενειών είτε σχολικής κοινότητας, γ) τις συζητήσεις ανατροφοδότησης και τον αναστοχασμό μετά τις παρατηρήσεις της περ. β, δ) τις εκθέσεις αυτοαξιολόγησης, ε) τα στοιχεία ή τεκμήρια, όσα ο αξιολογούμενος έχει συγκεντρώσει στον ηλεκτρονικό φάκελό του ή σε όσα ο αξιολογούμενος αναφέρεται ή παραπέμπει, στ) τα στοιχεία ή τεκμήρια που έχουν συγκεντρώσει οι αξιολογητές και ζ) τις παρατηρήσεις, ή εκθέσεις των αξιολογουμένων της παρ. 6. Η αποτίμηση του διδακτικού, παιδαγωγικού, συμβουλευτικού ή υποστηρικτικού έργου των αξιολογουμένων και η ένταξη αυτού σε μια (1) από τις τέσσερις (4) βαθμίδες της προβλεπόμενης κλίμακας επιβάλλεται να γίνεται τεκμηριωμένα με την υπαγωγή συγκεκριμένων πραγματικών στοιχείων, περιστατικών, περιστάσεων, δεδομένων και χαρακτηριστικών συνδεόμενων ή σχετιζόμενων ευθέως με το αξιολογούμενο έργο ορισμένου και συγκεκριμένου κάθε φορά υπό αξιολόγηση εκπαιδευτικού ή μέλους του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π. στα ανά πεδίο αξιολόγησης κριτήρια και τις λοιπές αξιολογικές παραμέτρους, οι οποίες προβλέπονται στα άρθρα 67 έως και 71 του ν. 4823/2021 και 4 έως και 8 της παρούσας και τη συνδρομή των οποίων οι αξιολογητές επιβάλλεται να εξακριβώσουν και τεκμηριώσουν αιτιολογημένα, όσον αφορά σε κάθε μία ξεχωριστά υπό αξιολόγηση περίπτωση. Η απλή και αόριστη επανάληψη του περιεχομένου διατάξεων του ν.4823/2021 και της πα- ρούσης, καθώς και η γενικευμένη χρήση στερεότυπων ή τυποποιημένων εκφράσεων ή και προτύπων ή υποδειγμάτων αξιολογικών εκθέσεων δεν προσδίδουν επαρκή και προσήκουσα αιτιολογία στις αξιολογικές εκθέσεις.
8.Η ορθή εφαρμογή και τήρηση της παρ. 7 από τους αξιολογητές ελέγχεται και επιβεβαιώνεται από τον Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης ή τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης αντίστοιχα, στην περιοχή ευθύνης της οποίας υπάγεται η σχολική μονάδα ή η εκπαιδευτική ή υποστηρικτική υπηρεσία ή δομή, στην οποία υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί ή τα μέλη του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π. που αξιολογήθηκαν. Γ ια τον σκοπό αυτό οι αξιολογητές τους αποστέλλουν τις εκθέσεις αξιολόγησης που συνέταξαν εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από τη σύνταξή τους. Ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης ή ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης κατά
περίπτωση, εντός των επόμενων τριών (3) εργάσιμων ημερών ελέγχει μακροσκοπικά την πληρότητα της αιτιολογίας της αξιολογικής έκθεσης. Αν διαπιστώσει ότι η αξιολογική έκθεση δεν έχει την προσήκουσα αιτιολογία, την επιστρέφει στον αξιολογητή που τη συνέταξε για να την συμπληρώσει τάσσοντάς του εύλογη προθεσμία, όχι μεγαλύτερη των δέκα (10) εργάσιμων ημερών. Το τελικό κείμενο της αξιολογικής έκθεσης, που πρέπει να είναι προσηκόντως αιτιολογημένη, αποστέλλεται εκ νέου στον οικείο Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης ή τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης προς επιβεβαίωση της συμμόρφωσης του αξιολογητή στα υποδειχθέντα. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί η μη συμμόρφωση του αξιολογητή στα υποδειχθέντα σχετικά με την προσήκουσα αιτιολόγηση της αξιολογικής έκθεσης εφαρμόζονται οι παρ. 4 έως 8 του άρθρου 56 του ν. 4823/2021. Η αξιολογική έκθεση, αφότου έχει υποστεί τον έλεγχο της παρούσης παραγράφου γνωστοποιείται επί αποδείξει στον αξιολογούμενο με κάθε πρόσφορο τρόπο.
9.Ο έλεγχος και οι ενέργειες που προβλέπονται στην παρ. 8, όταν αξιολογητής είναι ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης γίνονται από τον οικείο Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης και όταν αξιολογητής είναι ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης από τον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.
10.Αντίγραφο της αξιολογικής έκθεσης, η οποία οριστικοποιείται λόγω μη άσκησης της ένστασης του άρθρου 79 του ν. 4823/2021, υποβάλλεται από τους αξιολογητές στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ή στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατά περίπτωση, στην οποία τηρείται το προσωπικό μητρώο του αξιολογουμένου εκπαιδευτικού ή μέλους Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π.. Αν ασκηθεί ένσταση κατά της αξιολογικής έκθεσης, αντίγραφο της έκθεσης μαζί με την απόφαση της αρμόδιας Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης που απορρίπτει την ένσταση και οριστικοποιεί την αξιολογική έκθεση άλλως μόνο αντίγραφο της απόφασης της εν λόγω Επιτροπής που δέχεται την ένσταση και οριστικοποιεί το περιεχόμενο της αξιολογικής έκθεσης υποβάλλεται σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο με μέριμνα του Γραμματέα της οικείας Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης.
11.Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης ή οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ανάλογα του σε ποιόν υπάγονται διοικητικά οι αξιολογούμενοι, μεριμνούν για την ενημέρωση των προσωπικών μητρώων των εκπαιδευτικών ή των μελών Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π. με το αποτέλεσμα της αξιολόγησης, καθι-στώντας περιεχόμενο αυτών τις εκθέσεις αξιολόγησης ή τις αποφάσεις της Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης, αντίγραφα των οποίων τους υποβάλλονται σύμφωνα με την παρ. 10.
Άρθρο 12
Ενστάσεις
Ο αξιολογούμενος έχει δικαίωμα να ασκήσει ένσταση κατά των εκθέσεων αξιολόγησης ενώπιον τριμελούς Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης, η οποία λειτουργεί στην έδρα κάθε μίας από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο άρθρο 79 του ν. 4823/2021 (Α' 136).
Άρθρο 13
Μεταβατικές διατάξεις
1.Μέχρι την επιλογή και τοποθέτηση των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης την ευθύνη του προγραμματισμού των αξιολογήσεων έχει ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης.
2.Μέχρι την επιλογή και τοποθέτηση των Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης υποβάλλει τον ετήσιο προγραμματισμό των αξιολογήσεων στην περιοχή ευθύνης τους.
3.Μέχρι την επιλογή και τοποθέτηση των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης ή των Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης ο έλεγχος και οι ενέργειες που προβλέπονται στην παρ. 8 του άρθρου 11 γίνονται από τον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης ή τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αντίστοιχα, προς τους οποίους αποστέλλονται οι αξιολογικές εκθέσεις.
Άρθρο 14
Παραρτήματα
Προσαρτώνται και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας τα ακόλουθα παραρτήματα:
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α: ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΤ' ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΕΡ. Α) ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 75 ΤΟΥ Ν. 4823/2021
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β: ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ή ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Ή ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Ή ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ
ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ
Άρθρο 15
Έναρξη ισχύος
Η παρούσα απόφαση ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α
ΠΡΑΚΤΙΚΟ
(κατ' Εφαρμογή της περ.α' της παρ. 4 του άρθρου 75 του ν. 4823/2021)
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ή ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Ή ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Ή
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ
ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ
(Ακολουθεί πίνακας για τον οποίο βλέπε στο οικείο ΦΕΚ)
Προβολή πρωτότυπου ΦΕΚ
Κατεβάσετε το αρχείο με το πρωτότυπο κείμενο, όπως είναι δημοσιευμένο στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (Φ.Ε.Κ.) του Εθνικού Τυπογραφείου.
Κοινή Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5/2023 - ΦΕΚ 388/Β/27-1-2023
Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειά
Διαβάστε επίσης
- Οδηγίες για την διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ -ΕΒΠ σχολικού έτους 2023-2024
- Εγκύκλιος 118991/ΓΔ5/2023 [23-10-2023]
- Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ξεκινά η καταχώριση στοιχείων των εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ – ΕΒΠ
- Εγκύκλιος 14374/ΓΔ5/2023 - Οδηγίες αναφορικά με την διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ -ΕΒΠ
- Κοινή Υπουργική Απόφαση 12980/Ε3/2023 - ΦΕΚ 602/Β/8-2-2023
- Αξιολόγηση εκπαιδευτικών : Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η Απόφαση με τη διαδικασία και τις λεπτομέρειες
- Αξιολόγηση εκπαιδευτικών : Ξεκινά την ερχόμενη εβδομάδα, η ατομική αξιολόγηση