Προεδρικό Διάταγμα 321/1999 - ΦΕΚ 306/Α/31-12-1999
Οργανισμός του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.)
ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ Φ.Ε.Κ.
Το αρχικό κείμενο με τις διατάξεις όπως ήταν δημοσιευμένες στο Φ.Ε.Κ. οι οποίες έχουν τροποποιηθεί μεταγενέστερα.
ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΓΓ ΑΡΙΘ. 321/1999
ΦΕΚ 306/Α/31-12-1999
Οργανισμός του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ)
Έχοντας υπόψη:
1.Τις διατάξεις:
α) του άρθρου 20 του Ν. 2503/97 (Α' 107) «Διοίκηση, οργάνωση, στελέχωση της Περιφέρειας, ρύθμιση θεμάτων για την τοπική αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις».
β) του άρθρου 29Ατου Ν. 1558/1985 που προστέθηκε με το άρθρο 27 του Ν. 2081/1992 «Ρύθμιση του θεσμού των Επιμελητηρίων κ.λ.π.» (ΦΕΚ 154/Α') και τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 παρ.2α του Ν. 2469/1997 (ΦΕΚ 38/Α').
γ) Της αριθμ. 8211/8.3.99 απόφασης του Πρωθυπουργού και της Υπουργού Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στους Υφυπουργούς Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης» (Β' 198).
δ) Της αριθμ. 1107147/1239/006Α/4.10.96 απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομικών «Ανάθεση αρμοδιοτήτων του Υπουργού Οικονομικών στους Υφυπουργούς» (Β'922).
2.Τη γνώμη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (συνεδρίαση: 17η/13.10.98).
3.Το γεγονός ότι από την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος διατάγματος προκαλείται ετησίως δαπάνη ύψους 1.600.000 δραχμών για την καταβολή του επιδόματος ευθύνης προϊσταμένων και τις μισθολογικές διαφορές λόγω ανακατανομής θέσεων μεταξύ των κλάδων μονίμου προσωπικού που θα καλυφθεί από τον προϋπολογισμό του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών στον οποίο υπάρχει η σχετική πίστωση (ΚΑΕ 0200). Για την προσεχή πενταετία θα λαμβάνεται μέριμνα για την εγγραφή των απαιτουμένων πιστώσεων κατά την κατάρτιση των οικείων προϋπολογισμών του Ιδρύματος στους ανωτέρω ΚΑΕ.
4.Την αριθμ. 229/1999 γνωμοδότηση του Συμβουλίου της Επικρατείας με πρόταση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και των Υφυπουργών Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Οικονομικών, αποφασίζουμε:
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ - ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΣΚΟΠΟΣ-ΟΡΓΑΝΑ
Άρθρο 1
Σκοπός
1.Το Ι.Κ.Υ είναι Εθνικός Φορέας Υποτροφιών. Σκοποί του είναι:
α. Η χορήγηση υποτροφιών και οικονομικών ενισχύσεων, βάσει προγραμμάτων που συντάσσονται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Κ.Υ και εγκρίνονται από τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, σε: ί) πτυχιούχους της τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για μεταπτυχιακές σπουδές ή μετεκπαίδευση ή εξειδίκευση, ii) φοιτητές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με τη μορφή υποτροφιών επίδοσης και βραβείων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 41 του Ν.2413/96, iii) στον πρώτο επιτυχόντα φοιτητή κάθε μεταπτυχιακού προγράμματος μετά το τέλος κάθε έτους σπουδών εφόσον δεν είναι ήδη υπότροφος του Ι.Κ.Υ, ίν) διδάκτορες για μεταδιδακτορική έρευνα, ν) διδάσκοντες όλων των βαθμιδών εκπαίδευσης για την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ Ιδρυμάτων της ημεδαπής και της αλλοδαπής, νί) σε αλλοδαπούς και ομογενείς για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και την εξοικείωση με τον ελληνικό πολιτισμό, νίί) αλλοδαπούς και ομογενείς που υπάγονται σε ειδικά προγράμματα viii) μαθητές της δευτεροβάθμιας τεχνικήςεπαγγελματικής εκπαίδευσης. Των ενισχύσεων αυτών δικαιούνται μόνον πρόσωπα μη διαθέτοντα επαρκή ίδια (προσωπικά) οικονομικά μέσα που διακρίνονται για την επίδοση στις σπουδές τους, τη χρηστότητα και το ήθος.
β) Η χορήγηση υποτροφιών και οικονομικών ενισχύσεων στο πλαίσιο των προγραμμάτων ευρωπαϊκής συνεργασίας καθώς και άλλων φορέων που αναθέτουν στο Ι.Κ.Υ. την απονομή ή τη διαχείριση υποτροφιών.
γ) Η συγκέντρωση και διάδοση πληροφοριών για όλες τις χορηγούμενες υποτροφίες και οικονομικές ενισχύσεις
σε Έλληνες πολίτες ή για ελληνικά Ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και η παροχή διευκολύνσεων προς τους φορείς που τις χορηγούν.
δ) Η πραγματοποίηση ή η ανάθεση σε τρίτους έναντι αμοιβής, ερευνών, μελετών ή εκδόσεων σχετικών με τους σκοπούς του.
Άρθρο 2
Όργανα διοίκησης
1.Όργανα διοίκησης του Ι.Κ.Υ είναι το Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) και ο Γενικός Διευθυντής.
2.α) Το Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτείται με τη διαδικασία των δύο πρώτων περιόδων της παρ. 2 του άρθρου 2 του Ν. 2158/1993 (Α 109).
β) Το Διοικητικό Συμβούλιο συγκαλείται δύο (2) τουλάχιστον φορές το μήνα με πρόσκληση του Προέδρου, στην οποία καθορίζονται αναλυτικά τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που θα συζητηθούν.
γ) Το Διοικητικό Συμβούλιο βρίσκεται σε απαρτία όταν είναι παρόντα πέντε (5) μέλη, μεταξύ των οποίων ο Πρόεδρος ή ο Αντιπρόεδρος και αποφασίζει με βάση την απόλυτη πλειοψηφίατωνπαρισταμένων. Το δικαίωμα της ψήφου ασκείται μόνο από τα μέλη αυτοπροσώπως. Σε περίπτωση ισοψηφίας επικρατεί η ψήφος του Προέδρου.
δ) Η ημερήσια διάταξη καταρτίζεται από το Γενικό Διευθυντή, εγκρίνεται από τον Προέδρο του Δ.Σ και διανέμεται στα μέλη του μία τουλάχιστον ημέρα πριν από την καθορισμένη συνεδρίαση. Μετά από γραπτή αίτηση τριών (3) τουλάχιστον μελών του Δ.Σ αναγράφονται στην ημερήσια διάταξη της αμέσως προσεχούς συνεδριάσεως τα θέματα τα οποία αιτούνται. Εάν δεν επιτευχθεί απαρτία ή σε περίπτωση αναβολής της συζητήσεως των θεμάτων αυτών κατά την πρώτη συνεδρίαση για την οποία ορίστηκαν, αυτά αναγράφονται υποχρεωτικά πρώτα στην ημερήσια διάταξη της επόμενης συνεδρίασης.
ε) Για κάθε θέμα το οποίο περιλαμβάνεται στην ημερήσια διάταξη, συντάσσεται πρακτικό το οποίο περιλαμβάνει την εισήγηση του Γενικού Διευθυντή, τις συζητήσεις που διεξήχθησαν (στενογραφημένες εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο), τις ψηφοφορίες, τις απόψεις των μειοψηφούντων εφόσον το ζητήσουν. Στο πρακτικό αυτό διατυπώνεται τελικώς η απόφαση που ελήφθη.
ζ) Τα πρακτικά επικυρώνονται με την υπογραφή των μελών που παρέστησαν στη συνεδρίαση του Δ.Σ και καταχωρούνται στο βιβλίο πρακτικών με τίτλο «Πρακτικά Διοικητικού Συμβουλίου». Τα πρακτικά του Διοικητικού Συμβουλίου είναι δυνατόν να επικυρώνονται αυθημερόν εφόσον αυτό κρίνεται απαραίτητο. Καμμία απόφαση δεν θεωρείται έγκυρη εάν δεν επικυρωθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο με τον ανωτέρω τρόπο, εκτός από τις περιπτώσεις εκείνες κατά τις οποίες το Διοικητικό Συμβούλιο αναθέτει στον Πρόεδρο την επικύρωση των πρακτικών.
στ) Το Διοικητικό Συμβούλιο συζητεί και αποφασίζει για όλα τα θέματα που περιλαμβάνονται στην ημερήσια διάταξη. Ο Πρόεδρος του Δ.Σ σε εξαιρετική περίπτωση μπορεί να αποσύρει θέμα πριν την έναρξη της συζητήσεως. Το δικαίωμα αυτό δεν μπορεί να ασκηθεί εάνπρόκειται για θέμα που αναφέρεται στην περίπτωση της παρούσης παραγράφου. Εφόσον δεν επαρκεί ο χρόνος για λήψη αποφάσεως επί των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης, είναι δυνατόν να συνεχισθεί η συζήτησή τους με απόφαση του Δ.Σ. σε μία ή περισσότερες συνεδριάσεις.
η) Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου με σκοπό την διευκόλυνση της παρακολούθησης της λειτουργίας του Ιδρύματος και της εκπλήρωσηςτων γενικότερων σκοπών του, μπορεί να αναθέτει σε μέλη του Δ.Σ την μελέτη διαφόρων ζητημάτων. Το πόρισμα των εργασιών αυτών υποβάλλεται στην ολομέλεια του Δ.Σ το οποίο παίρνει τις τελικές αποφάσεις.
θ) Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου το οποίο απουσιάζει αδικαιολόγητα επί τρεις συνεχείς συνεδριάσεις μπορεί να θεωρηθεί με απόφαση του Δ.Σ ότι έχει παραιτηθεί. Στην περίπτωση αυτή το Δ.Σ μπορεί να προτείνει την αντικατάστασή του. Μέλος του Δ.Σ το οποίο διορίζεται σε αντικατάσταση άλλου λόγω αποχωρήσεως, διορίζεται για χρονικό διάστημα μέχρι τη λήξη της θητείας του μέλους που αποχωρεί.
ι) Το Διοικητικό Συμβούλιο ασκεί τις εξής αρμοδιότητες: Εγκρίνει τον προϋπολογισμό και τον απολογισμό του Ι.Κ.Υ, εγκρίνει τα προγράμματα και την κατανομή υποτροφιών και επιχορηγήσεων, εισηγείται την συγκρότηση επιτροπών πάσης φύσεως σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 Ν. 2158/93, καταρτίζει τις κανονιστικές διατάξεις που αφορούν τις προϋποθέσεις και τους όρους χορήγησης υποτροφιών των προγραμμάτων του Ι.Κ.Υ, προσλαμβάνει το προσωπικό του Ι.Κ.Υ, βάσει των κειμένων νομοθετικών διατάξεων, αποφασίζει ανέκκλητα για την άρση της υποτροφίας για λόγους επίδοσης, χρηστότητας και ήθους και αποφασίζει για τη διαχείριση και τη διάθεση της περιουσίας του Ι.Κ.Υ που αφορούν τη δημιουργία δικαιωμάτων ή την ανάληψη υποχρεώσεων υπέρ ή σε βάρος του Ιδρύματος.
ια) Το Διοικητικό Συμβούλιο μπορεί με απόφασή του να μεταβιβάζει μέρος των αρμοδιοτήτων του στον Πρόεδρο του Δ.Σ. και στον Γενικό Διευθυντή του Ι.Κ.Υ που ενεργούν σε αυτή την περίπτωση από κοινού. Το Διοικητικό Συμβούλιο όπως και οι εκπρόσωποι που ορίζονται από αυτό μπορούν μέσα στον κύκλο της εντολής αυτής να ορίζουν και άλλους πληρεξούσιους με σκοπό την εκτέλεση ειδικών και συγκεκριμένων εκάστοτε εντολών. Το Διοικητικό Συμβούλιο αποφασίζει και για κάθε γενικότερο ζήτημα που αφορά τη λειτουργία και τους σκοπούς του Ι.Κ.Υ εφόσον δεν έχει ανατεθεί ρητά με νόμο σε άλλο όργανο του Ιδρύματος.
3.α) Ο Γενικός Διευθυντής του ΙΚΥ, επιλέγεται και τοποθετείται με τη διαδικασία του πρώτου υποεδαφίου του εδαφίου α της παρ. 3 του άρθρου 2 του Ν. 2158/1993 (Α 109) .Η θητεία του γενικού διευθυντή είναι τριετής και μπορεί να ανανεώνεται μετά από γνώμη του Δ.Σ του I. Κ. Υ για δύο ακόμη τριετίες. Πρόωρη λήξη της θητείας του γενικού διευθυντή επιτρέπεται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων μετά από αιτιολογημένη απόφαση του Δ.Σ του Ι.Κ.Υ για λόγους ακαταλληλότητας ή αδυναμίας εκπληρώσεων των καθηκόντων του. Ο γενικός διευθυντής μετά τη λήξη της θητείας του επιστρέφει αυτοδικαίως στην οργανική του θέση η οποία παραμένει κενή καθόλη τη διάρκεια της θητείας του.
β) Ο γενικός διευθυντής καταρτίζει την ημερήσια διάταξη την οποία υποβάλλει για έγκριση στον Πρόεδρο, εισηγείται προς το Διοικητικό Συμβούλιο τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, προΐσταται των υπηρεσιών και του προσωπικού του Ι.Κ.Υ, συντονίζει, ελέγχει και εποπτεύει το έργο τους, μετέχει στις συνεδριάσεις του Δ.Σ χωρίς ψήφο και μεριμνά για την εκτέλεση των αποφάσεών του.
γ) Ο γενικός διευθυντής έχει την ευθύνη της τήρησης των πρακτικών των συνεδριάσεων του Δ.Σ βοηθούμενος από γραμματέα ο οποίος ορίζεται από τον Πρόεδρο του Δ.Σ από υπαλλήλους του Ιδρύματος, μετά από πρόταση του γενικού διευθυντή.
δ) Ο γενικός διευθυντής όταν απουσιάζει ή κωλύεται, αναπληρώνεται στην άσκηση των καθηκόντων του σύμφωνα με τις ισχύουσες κάθε φορά σχετικές διατάξεις.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ-ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ
Άρθρο 3
Βασική διάρθρωση υπηρεσιών
Οι Υπηρεσίες του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) συγκροτούνται από τις Διευθύνσεις: α) Υποτροφιών
β) Ειδικών Προγραμμάτων Διεθνών Υποτροφιών γ) Διοίκησης και Οικονομικής Διαχείρισης
Άρθρο 4
Διεύθυνση Υποτροφιών
1.Η Διεύθυνση Υποτροφιών περιλαμβάνει τα τμήματα: α) Τμήμα Υποτροφιών Προπτυχιακών Σπουδών
β) Τμήμα Υποτροφιών Μεταπτυχιακών Σπουδών Εσωτερικού
γ) Τμήμα Υποτροφιών Μεταπτυχιακών Σπουδών Εξωτερικού
δ) Τμήμα Διαγωνισμών
2.Αντικείμενο της διεύθυνσης είναι η προώθηση των διαδικασιών για τη χορήγηση υποτροφιών: α) σε μαθητές της δευτεροβάθμιας τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης β) σε προπτυχιακούς φοιτητές και σπουδαστές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης γ) σε ομογενείς φοιτητές/ σπουδαστές των ανωτάτων και τεχνολογικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων δ) σε πτυχιούχους για μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα ή το εξωτερικό και ε) σε διδάκτορες για μεταδιδακτορική έρευνα στην Ελλάδα.
3.Οι αρμοδιότητες της διεύθυνσης κατανέμονται μεταξύ των τμημάτων ως εξής:
α) Τμήμα Υποτροφιών Προπτυχιακών Σπουδών: Το τμήμα καταρτίζει και προκηρύσσει ετήσια προγράμματα υποτροφιών για μαθητές της δευτεροβάθμιας τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, για φοιτητές και σπουδαστές των Ανωτάτων και Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων καθώς και προγράμματα βραβείων για τους φοιτητές/ σπουδαστές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Χειρίζεται κονδύλι του Ταμείου Αποκατάστασης Προσφυγικών Ανταλλαξίμων Περιουσιών και χορηγεί υποτροφίες σε μαθητές της Δευτεροβάθμιας και φοιτητές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Καταρτίζει προκηρύσσει πρόγραμμα υποτροφιών ανταλλαγής προπτυχιακών φοιτητών Τμημάτων Ελληνικών ΑΕΙ και Ομογενών Ελλήνων φοιτητών του Hellenic College και του Holy Cross της Βοστώνης (Άρθρο 29 του Ν. 2083/92), πρόγραμμα υποτροφιών σε Ομογενείς Κυπρίους φοιτητές/σπουδαστές ΑΕΙ/ΤΕΙ με παρακολούθηση σπουδών και καταβολή τροφείων σε μηνιαία βάση, υποτροφίες σε Κυπρίους Διδασκάλους προς μετεκπαίδευση στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης (Μ.Δ.Δ.Ε). Καταρτίζει, προκηρύσσει και εκτελεί το πρόγραμμα ενίσχυσης των μειονοτικών φοιτητών του Τμήματος Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας του Πανεπιστημίου Αργυροκάστρου και το πρόγραμμα οικονομικής ενίσχυσης ομογενών φοιτητών ΑΕΙ και σπουδαστών ΤΕΙ που αφορά 'Ελληνες υπηκόους χωρών εξωτερικού. Αναλαμβάνει για λογαριασμό της Κυπριακής Κυβέρνησης τη δημοσίευση προκήρυξης των υποτροφιών που χορηγεί σε Έλληνες για σπουδές στο Ανώτερο Τεχνολογικό Ινστιτούτο Κύπρου (Α.Τ.Ι) και στο Ανώτερο Ξενοδοχειακό Ινστιτούτο Κύπρου (Α.Ξ.Ι.Κ) διενεργώντας για το Α.Τ.Ι. και σχετικό διαγωνισμό.
β) Τμήμα Υποτροφιών Μεταπτυχιακών Σπουδών Εσωτερικού: Το τμήμα έχει τη διοικητική μέριμνα και την ευθύνη για την έναρξη της υποτροφίας, την παρακολούθηση της επίδοσης και της εποπτείας των υποτρόφων του με βάση τις εξαμηνιαίες εκθέσεις σπουδών από τις τριμελείς τους επιτροπές ή από τον υπεύθυνο καθηγητή του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών, την καταβολή των μηνιαίων τους τροφείων, τη μέριμνα ένταξής τους στο Β' κύκλο σπουδών, την έκδοση αποφάσεων μετάβασης στο εξωτερικό όπου απαιτείται, αναστολής, έναρξης υποτροφίας, παράτασης προθεσμίας υποβολής των δικαιολογητικών, καταβολής δαπανών αναλωσίμων υλικών, δαπανών εκτύπωσης διδακτορικών διατριβών. Υλοποιεί τις υποτροφίες για μεταδιδακτορική έρευνα στην Ελλάδα, χειρίζεται τις υποτροφίες τωνπρωτευσάντων μεταπτυχιακών φοιτητών του Α' κύκλου σπουδώντων ΑΕΙ, μη υποτρόφων του Ι.Κ.Υ. (Ν.2413/96 άρθρο 41). Η χορήγηση των υποτροφιών αυτών προϋποθέτει την κατάρτιση προγράμματος, την έγκρισή του από τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και την κοινοποίησή του στα τμήματα που λειτουργούν μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών. Προκηρύσσει δημοσιεύει τις υποτροφίες που παρέχει η Κυπριακή Κυβέρνηση σε Έλληνες πτυχιούχους ΑΕΙ για μεταπτυχιακές σπουδές στο Διεθνές Ινστιτούτο Διεύθυνσης και Μεσογειακό Ινστιτούτο Διεύθυνσης Κύπρου.
γ) Τ μήμα Υποτροφιών Μεταπτυχιακών Σπουδών Εξωτερικού: Το τμήμα χειρίζεται τα θέματα που αφορούν την κατάρτιση, τον έλεγχο και την υποβολή προς έγκριση των μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών Οε πανεπιστημιακά ιδρύματα του εξωτερικού, του Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Φλωρεντίας (ΕΠΙΦ), την έναρξη της υποτροφίας, την παρακολούθηση της επίδοσης και της εποπτείας των υποτρόφων με εξαμηνιαίες εκθέσεις σπουδών, την αντικατάσταση εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και εποπτών καθηγητών, τη δαπάνη δημοσίευσης των διατριβών, την ανανέωση των υποτροφιών, τη μετατροπή υποτροφιών του εξωτερικού σε εσωτερικού, τη διακίνηση γνωμοδοτήσεων ελλήνων και αλλοδαπών εποπτών για την επίδοση των υποτρόφων, τη χορήγηση βεβαιώσεων και πιστοποιητικών των υποτρόφων. Έχει την ευθύνη της προώθησης των διαδικασιών για την έκδοση του συναλλάγματος, την αποστολή των εμβασμάτων πληρωμής για τροφεία, δίδακτρα, εργαστήρια και άλλες δαπάνες των υποτρόφων του εξωτερικού, την κάλυψη δαπάνης για δημοσίευση των διατριβών καθώς και την κάλυψη δαπάνης της οριστικής επανόδου στην Ελλάδα των υποτρόφων μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους στο εξωτερικό.
δ) Τμήμα Διαγωνισμών: Τ ο τμήμα έχει την ευθύνη για την προκήρυξη των μεταπτυχιακών προγραμμάτων υποτροφιών εξωτερικού (ΑΕΙ/ΤΕΙ), εσωτερικού, του προγράμματος για μεταδιδακτορική έρευνα στην Ελλάδα καθώς και για την κατ’ έτος καταγραφή προτάσεων φορέων (Υπουργείων, Δημοσίων Οργανισμών, ΑΕΙ, ΤΕΙ και λοιπών Οργανισμών) για την προκήρυξη θέσεων υποτροφιών για ειδικεύσεις, στις οποίες υπάρχουν διαπιστωμένες ανάγκες σέ εξειδικευμένο επιστημονικό δυναμικό, την κατανομή τους ανά τομέα επιστήμης, την επιμέλεια καθαρογραφής της «ύλης» κάθε ειδίκευσης, την υποβολή τους στο Διοικητικό Συμβούλιο για λήψη απόφασης επί νέων ειδικεύσεων, τη βελτίωσή των κανονιστικών διατάξεων που διέπουν τόσο τα μεταπτυχιακά προγράμματα όσο και το πρόγραμμα μεταδιδακτορικής έρευνας στην Ελλάδα και γενικά τη λήψη κάθε μέτρου που στοχεύει στην επιτυχή έκβαση της προετοιμασίας και διεξαγωγής των διαγωνισμών.
Άρθρο 5
Διεύθυνση Ειδικών Προγραμμάτων Διεθνών Υποτροφιών
1.Η Διεύθυνση Ειδικών Προγραμμάτων Διεθνών Υποτροφιών περιλαμβάνει τα τμήματα:
α) Τμήμα Υποτροφιών Αλλοδαπών και Μορφωτικών Ανταλλαγών και
β) Τμήμα Προγραμμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης
2.Αντικείμενο της διεύθυνσης είναι η χορήγηση υποτροφιών σε αλλοδαπούς καθώς και η διαχείριση προγραμμάτων της ευρωπαϊκής ένωσης.
3.Οι αρμοδιότητες της διεύθυνσης κατανέμονται μεταξύ των τμημάτων ως εξής:
α) Τμήμα Υποτροφιών Αλλοδαπών και Μορφωτικών Ανταλλαγών: Τ ο τμήμα χειρίζεται τα θέματα που αφορούν την εκπόνηση και εκτέλεση προγραμμάτων υποτροφιών για αλλοδαπούς, την προκήρυξη υποτροφιών για προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές, εκπόνηση της διδακτορικής διατριβής, πραγματοποίηση μεταδιδακτορικής έρευνας, συλλογή ερευνητικού υλικού, μετεκπαίδευση στην ελληνική γλώσσα, λογοτεχνία, φιλοσοφία, ιστορία και τέχνη και εξειδίκευση στις καλές τέχνες, μεριμνά για την εκπόνηση και εκτέλεση ειδικών προγραμμάτων υποτροφιών για εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού πολιτισμού, το θερινό κύκλο ελληνικών σπουδών, την αλληλογραφία με φορείς του εξωτερικού, έχει την ευθύνη για την παρακολούθηση της επίδοσης των υποτρόφων, την απρόσκοπτη έλευση και παραμονή των αλλοδαπών στη χώρα μας, τη χορήγηση βεβαιώσεων και πιστοποιητικών.
β) Τμήμα Προγραμμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Το τμήμα χειρίζεται τα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχει την ευθύνη της οικονομικής και διοικητικής διαχείρισής τους, την επικοινωνία με ελληνικούς φορείς και φορείς του εξωτερικού, την υπογραφή συμβάσεων με την Ε.Ε. τα Ιδρύματα, τους δικαιούχους, την απονομή των υποτροφιών, την κατάρτιση προϋπολογισμών και απολογισμών προς την Ε.Ε., τη διενέργεια διαχειριστικού ελέγχου, τη διαχείριση του προγράμματος Σωκράτης (Socrates) και των επί μέρους προγραμμάτων ERASMUS για υποτροφίες τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, COMENIUS για προγράμματα σχολικής εκπαίδευσης, LINGUA για προγράμματα για εκμάθηση ξένων γλωσσών, προγράμματα εκπαίδευσης εξ αποστάσεως, εκπαίδευση ενηλίκων καθώς και προγράμματα ανταλλαγής πληροφοριών σχετικά με τα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων χωρών καθώς και την εκπαιδευτική τους πολιτική. Στα πλαίσια της συμμετοχής του Ι.Κ.Υ. ως ιδρυτικού μέλους του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Academic Cooperation Association (ACA) έχει την υποχρέωση της αποστολής πληροφοριών και στατιστικών στοιχείων καθώς Και οτιδήποτε έχει ως στόχο την υλοποίηση των σκοπών του ανωτέρω φορέα.
Άρθρο 6
Διεύθυνση Διοίκησης και Οικονομικής Διαχείρισης
1.Η Διεύθυνση Διοίκησης και Οικονομικής Διαχείρισης περιλαμβάνει τα τμήματα:
α) Τμήμα Διοίκησης
β) Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης και
γ) Τμήμα Μηχανοργάνωσης
2.Αντικείμενο της διεύθυνσης είναι ο χειρισμός των θεμάτων που αφορούν, το προσωπικό, την οικονομική διαχείριση, τη μηχανοργάνωση και τη διαρκή μέριμνα της λειτουργίας του Ιδρύματρς Κρατικών Υποτροφιών.
3.Οι αρμοδιότητες της διεύθυνσης κατανέμονται μεταξύ των τμημάτων ως εξής:
α) Τμήμα Διοίκησης: Το τμήμα χειρίζεται τα θέματα που αφορούν τον διορισμό ή την πρόσληψη, μονιμοποίηση και εν γένει υπηρεσιακή κατάσταση του πάσης φύσεως και με οποιαδήποτε σχέση προσωπικού του ιδρύματος. Την έκδοση των σχετικών πράξεων και τη χορήγηση των πάσης φύσεως αδειών. Την έκδοση πράξεων μισθολογικών κλιμακίων και επιδομάτων, την έκδοση και θεώρηση των βιβλιαρίων νοσηλείας, τηντήρηση του προσωπικού μητρώου. Την επεξεργασία στοιχείων για την αριθμητική σύνθεση και τις αριθμητικές μεταβολές του προσωπικού και την εκτίμηση των αναγκών σε ανθρώπινο δυναμικό. Την τήρηση και ενημέρωση συλλογής νομοθεσίας και νομολογίας που αφορά το Ι.Κ.Υ. Την παραλαβή και διακίνηση της υπηρεσιακής αλληλογραφίας και την τήρηση, των διαδικασιών πρωτοκόλλησης και διεκπεραίωσης των εισερχομένων/ εξερχομένων εγγράφων. Τον προγραμματισμό των αναγκών και τη διοικητική μέριμνα για την προμήθεια, διαχείριση και φύλαξη αναλώσιμων υλικών και εντύπων. Την μέριμνα για την ασφάλεια, καθαριότητα και συντήρηση του κτιρίου και των εγκαταστάσεων. Τη διοικητική μέριμνα για καταγραφή των κληροδοτημάτων και την αξιοποίηση των περιουσιακών τους στοιχείων.
β) Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης: Το τμήμα χειρίζεται τα θέματα που αφορούν τη σύνταξη, τροποποίηση και εκτέλεση του προϋπολογισμού, τη σύνταξη απολογισμού και ισολογισμού, τη σύνταξη οικονομικών εκθέσεων και βεβαιώσεων, τις πράξεις προβλέψεων στον προϋπολογισμό, την προετοιμασία κατάστασης ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο, τις χρηματοδοτήσεις, την παρακολούθηση των επιχορηγήσεων του τακτικού προϋπολογισμού, του προϋπολογισμού δημοσίων επενδύσεων και κάθε άλλης επιχορήγησης από φορείς του εσωτερικού και διεθνών οργανισμών όπως το Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης (Κ.Π.Σ.). Στην αρμοδιότητα του τμήματος ανήκουν η εκκαθάριση των δαπανών, η έκδοση χρηματικών ενταλμάτων και γραμματίων εισπράξεως. Η έκδοση επιταγών πληρωμής με βάση τα θεωρημένα χρηματικά εντάλματα, η απόδοση κρατήσεων υπέρ Δημοσίου, Ι.Κ.Α., ασφαλιστικών φορέων κτλ. Η τήρηση των βιβλίων και στοιχείων της οικονομικής διαχείρισης και κάθε άλλο σχετικό θέμα. Η εκκαθάριση των αποδοχών κάθε είδους αμοιβών των υπαλλήλων του Ιδρύματος και των αποζημιώσεων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, των επιτροπών και ομάδων εργασίας, η αναγνώριση των παραπάνω δαπανών και η έκδοση των εγκριτικών αποφάσεων δαπάνης πληρωμών για μετακινήσεις εντός ή εκτός της χώρας. Η τήρηση μισθολογικών μητρώων, η έκδοση βεβαιώσεων αποδοχών και φορολογικών βεβαιώσεων. Η τήρηση βιβλιαρίων του Ιδρύματος Κοινωνικών Ασφαλίσεων, η ενημέρωση αποδόσεως δανείων από ασφαλιστικά ταμεία και λοιπούς δανειοδοτικούς οργανισμούς. Η κατάρτιση προγραμμάτων προμηθειών παγίου και αναλώσιμου υλικού για τις ανάγκες του Ιδρύματος. Οι οικονομικές ενέργειες για την προμήθεια των ανωτέρω υλικών. Η οργάνωση συστήματος καταγραφής του υλικού και η παρακολούθηση της εφαρμογής του με μηχανογραφικά μέσα. Η διενέργεια διαγωνισμών προμήθειας υλικών. Η κατάρτιση συμβάσεων προμηθευτών. Η αναγνώριση των δαπανών και η έκδοση των σχετικών εγκριτικών αποφάσεων και κάθε άλλο σχετικό θέμα. Τα θέματα που αφορούν στην υλοποίηση της Ενέργειας 3.2.γ του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΠΕΑΕΚ) δηλαδή σύνταξη τεχνικού δελτίου, παρακολούθηση της χρονικής εκτέλεσης των έργων και της οικονομικής πορείας αυτών (ως προς το σύνολο της ενέργειας και ως προς τα επιμέρους έργα), παραγωγή και έκδοση οικονομικών, στατιστικών στοιχείων, διοργάνωση ημερίδων, συνεδρίων, έκδοση στατιστικών επετηρίδων, σύνταξη μελετών και εκθέσεων αξιολογήσεων των προγραμμάτων. Η κατάρτιση προϋπολογισμού, απολογισμού των κληροδοτημάτων, η έκδοση εντολών πληρωμών και οι προτάσεις για την μεγιστοποίηση της απόδοσης των περιουσιακών στοιχείων.
γ) Τμήμα Μηχανοργάνωσης: Το τμήμα, έχει την ευθύνη της μηχανογραφικής υποστήριξης των υπηρεσιών του Ιδρύματος, για την καταγραφή και επεξεργασία των ατομικών στοιχείων των υποτρόφων και την έκδοση στατιστικών δεδομένων. Στο Τμήμα επίσης ανήκουν: Η εκπόνηση μελετών σκοπιμότητας για δημιουργία νέων πληροφοριακών συστημάτων, η επιλογή λογισμικού για ανάλυση και σχεδίασμά νέων εφαρμογών, η συντήρηση και αναβάθμιση των υπαρχόντων εφαρμογών (Λογισμικών), η εγκατάσταση νέου λογισμικού (Software) και η υποστήριξη λειτουργικού συστήματος δικτύου. Η εισήγηση, ο έλεγχος και η ενημέρωση μηχανογραφικών στοιχείων. Ο σχεδιασμός βάσει δεδομένων και η παροχή πληροφοριών. Η μέτρηση απόδοσης πληροφοριακών συστημάτων. Η ενημέρωση, εκπαίδευση του προσωπικού πάνω στις εξελίξεις των τομέων αυτών. Η επικοινωνία και η χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Η εισήγηση για καθορισμό προδιαγραφών, απόκτηση, εγκατάσταση και υποστήριξη νέων μηχανημάτων και περιφερειακών συσκευών μηχανογράφησης (Hardware), η μέριμνα για λειτουργία, εκμετάλλευση, επέκταση και συντήρηση του εξοπλισμού.
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α'
ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Άρθρο 7
Κατηγορίες-κλάδοι
1.Οι θέσεις του μόνιμου προσωπικού του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) κατανέμονται κατά κατηγορίες ως εξής:
α) Κατηγορία θέσεων Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (Π.Ε.)
β) Κατηγορία θέσεων Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.)
γ) Κατηγορία θέσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Ε.)
δ) Κατηγορία θέσεων Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (Υ.Ε.)
2.Οι κλάδοι για κάθε κατηγορία ορίζονται ως εξής: α) Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (Π.Ε.)
Κλάδος ΠΕ ΔιοικητικόςΟικονομικός Κλάδος ΠΕ ΜεταφραστώνΔιερμηνέων Κλάδος ΠΕ Πληροφορικής β) Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.)
Κλάδος ΤΕ ΔιοικητικόςΛογιστικός
Κλάδος ΤΕ Πληροφορικής
γ). Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Ε.)
Κλάδος ΔΕ ΔιοικητικόςΛογιστικός Κλάδος ΔΕ Χειριστών Η/Υ δ) Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (Υ.Ε.)
Κλάδος Υ.Ε. Επιμελητών
Κλάδος Υ.Ε. Προσωπικού Καθαριότητας
Άρθρο 8 Θέσεις προσόντα
1.Οι θέσεις των μονίμων υπαλλήλων του ΙΚΥ κατατάσσονται σε κλάδους και βαθμούς ως εξής:
α) Τριάντα τέσσερις (34) θέσεις οι οποίες κατανέμονται στους εξής κλάδους:
Κλάδος ΠΕ ΔιοικητικόςΟικονομικός: Δεκατέσσερεις (14) θέσεις από τις οποίες μία (1) προσωρινή.
Κλάδος ΠΕ ΜεταφραστώνΔιερμηνέων: Μία (1) θέση
Κλάδος ΠΕ Πληροφορικής: Δύο (2) θέσεις
Κλάδος ΤΕ ΔιοικητικόςΛογιστικός :Τρεις (3) θέσεις
Κλάδος ΤΕ Πληροφορικής: Μία (1) θέση
Κλάδος ΔΕ ΔιοικητικόςΛογιστικός: Εννέα (9) θέσεις από τις οποίες τρεις (3) προσωρινές.
Κλάδος ΔΕ Χειριστών Η/Υ: Μία (1) θέση
Κλάδος Υ.Ε Επιμελητών: Δύο (2) θέσεις
Κλάδος Υ.Ε. Προσωπικού Καθαριότητας: Μια (1) θέση προσωρινή
Οι θέσεις αυτές κατατάσσονται στους προβλεπόμενους από τον Υπαλληλικό Κώδικά (άρθρο 79 Ν. 2683/99) ενιαίους βαθμούς.
β) Εκ των ανωτέρω θέσεων ΠΕ και ΤΕ κατηγορίας διαβαθμίζονται στο βαθμό Διευθυντή δύο (2) θέσεις για τους κλάδους ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού και ΤΕ Διοικητικού Λογιστικού και μία (1) θέση για τους κλάδους ΠΕ ΔιοικητικούΟικονομικού, Π Ε Μεταφραστών Διερμηνέων και ΤΕ Διοικητικού Λογιστικού.
2.Οι θέσεις προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου ορίζονται κατά ειδικότητα ως εξής:
ΠΕ ΔιοικητικόςΟικονομικός: Δύο (2) θέσεις (αρ. 10,11, Ν. 2266/94, Ν. 1476/84)
ΔΕ Χειριστών Η/Υ: Πέντε (5) θέσεις (αρ.33 Ν. 1882/90, Ν. 1895/90)
ΥΕ Προσωπικού καθαριότητας: Μία (1) θέση (Ν. 1476/84).
3.Προσόντα διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των παραπάνω κλάδων, ορίζονται τα προβλεπόμενα στο Π.Δ. 194/88 (Α' 84) «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε θέσεις των δημοσίων υπηρεσιών και Ν.Π.Δ.Δ.» όπωςτροποποιήθηκε με το ΠΔ172/1992 και το ΠΔ 368/1992 (Α' 186).
4.Σε όσους κλάδους περιλαμβάνονται περισσότερες από μία (1) ειδικότητες, οι θέσεις κατά ειδικότητα ορίζονται με την προκήρυξη πλήρωσης κενών θέσεων.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β'
ΛΟΙΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Άρθρο 9
Προσωπικό με θητεία
Μία (1) θέση Γενικού Διευθυντή η οποία διέπεται από τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 2 του παρόντος διατάγματος.
Άρθρο 10
Ειδικό επιστημονικό προσωπικό
Μία (1) θέση Οικονομικού Συμβούλου, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με επιστημονική εξειδίκευση σε θέματα χρηματοοικονομικής διοίκησης δημοσίων οργανισμών, διεπόμενη από τα άρθρα 25 παρ.2 Ν. 1943/91 και 19 του Ν. 2190/94. Τα καθήκοντα του Οικονομικού Συμβούλου συνίστανται στην παρακολούθηση χαρτοφυλακίου επενδύσεων των κληροδοτημάτων (ακίνητα, τίτλοι), σε εισήγησεις προςτο Διοικητικό Συμβούλιο για την αποτελεσματικότητα της απόδοσης των τίτλων, σε τοποθετήσεις των πόρων χρηματοδοτήσεων του Ιδρύματος σε επικερδείς λογαριασμούς, στην παρακολούθηση των οικονομικών δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ενωσης, καθώς και στη σύνταξη οικονομοτεχνικών μελετών και γνωμοδοτήσεων οικονομικής και φορολογικής πολιτικής, σε εισηγήσεις για νομοθετικές ρυθμίσεις χρηματοδοτήσεων του Ιδρύματος. Ο Οικονομικός Σύμβουλος αναφέρεται για κάθε θέμα της αρμοδιότητάς του στο Διοικητικό Συμβούλιο.
Άρθρο 11
Νομικός Σύμβουλος
Μία (1) θέση Νομικού Συμβούλου, με έμμισθη εντολή κατά τις διατάξεις του άρθρου 63 παρ. 5 του Ν. 3026/1954 «περί του κώδικος των Δικηγόρων». Για τη θέση του Νομικού Συμβούλου, προσλαμβάνεται δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Ο Νομικός Σύμβουλος υπάγεται στην άμεση εποπτεία του Δ.Σ. και ασκεί τα εξής καθήκοντα: Υπερασπίζεται ενώπιον κάθε δικαστηρίου και κάθε άλλης αρχής τα συμφέροντα του Ιδρύματος. Παρακολουθεί τη νομοθεσία και μεριμνά για την κωδικοποίησή της. Συντάσσει γνωμοδοτήσεις και καθοδηγεί με νομικές συμβουλές τις Υπηρεσίες του Ιδρύματος. Είναι υπεύθυνος για τις νομικές διαδικασίες που απορρέουν από τη λειτουργία και τη διαχείριση των κληροδοτημάτων του Ιδρύματος. Εισηγείται προς το Συμβούλιο Κληροδοτημάτων τη διάθεση κληροδοτημάτων στο IΚΥ τα οποία έχουν καταληφθεί για παρεμφερείς σκοπούς, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Συντάσσει τα σχέδια των συμβάσεων μεταξύ του ΙΚΥ και των υποτρόφων καθώς και μεταξύ τρίτων οι οποίοι συνδέονται συμβατικά με αυτό, εισηγείταιτη λήψη κάθε μέτρου που αποσκοπεί στη νόμιμη προστασία, στη συντήρηση και στη διαφύλαξη των δικαιωμάτων του ΙΚΥ. Στη θέση του Νομικού Συμβούλου κατατάσσεται ο ήδη υπηρετών.
Άρθρο 12
Θέσεις ιδιωτικού δικαίου
Οι οργανικές προσωρινές θέσεις με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου σε εφαρμογή του άρθρου 21 παρ.3 του Ν. 2190/1994 ορίζονται συνολικά σε δέκα οκτώ (18) και διακρίνονται στις ακόλουθες ειδικότητες:
α) Π.Ε. ΔιοικητικούΟικονομικού:Τρείς (3) θέσεις
β) Π.Ε. ΜεταφραστώνΔιερμηνέων:Δύο (2) θέσεις γ) Π.Ε. Γαλλικής Γλώσσας
και Φιλολογίας:Μία (1) θέση
δ) Π.Ε. Στατιστικής:Δύο (2) θέσεις
ε) Π.Ε. Πληροφορικής:Δύο (2) θέσεις
στ) Τ.Ε. ΔιοικητικούΛογιστικού:Δύο (2) θέσεις
ζ) Τ.Ε. Πληροφορικής:Δύο (2) θέσεις η) Δ. Ε. ΔιοικητικούΛογιστικού: Τέσσερις (4) θέσεις
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Άρθρο 13
Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων
1.Των υπηρεσιών του ΙΚΥ προΐσταται ο Γενικός Διευθυντής, σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ. 3 (β) του παρόντος διατάγματος.
2.α) Ως προϊστάμενοι των Διευθύνσεων: Υποτροφιών και Διοίκησης και Οικονομικής Διαχείρισης τοποθετούνται υπάλληλοι του Κλάδου Π.Ε. Διοικητικού-Οικονομικού και εν ελλείψει υπάλληλοι του κλάδου ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού με βαθμό Διευθυντή.
β) Ως προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ειδικών Προγραμμάτων και Διεθνών Υποτροφιών τοποθετείται υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού ή ΠΕ Μεταφραστών-Διερμηνέων και εν ελλείψει υπάλληλος του κλάδου ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού με βαθμό Διευθυντή.
γ) Ως προϊστάμενοι των Τμημάτων Υποτροφιών Προπτυχιακών Σπουδών, Υποτροφιών Μεταπτυχιακών Σπουδών Εσωτερικού, Υποτροφιών Μεταπτυχιακών Σπουδών Εξωτερικού, Διαγωνισμών, Διοίκησης και Οικονομικής Διαχείρισης, επιλέγονται και τοποθετούνται για μια τριετία υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού ή ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού και εν ελλείψει υπάλληλος του κλάδου ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού.
δ) Ως προϊστάμενοι των Τμημάτων Υποτροφιών Αλλοδαπών και Μορφωτικών Ανταλλαγών και Προγραμμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης επιλέγονται και τοποθετούνται για μια τριετία υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού ή ΠΕ Μεταφραστών-Διερμηνέων ή ΤΕ Διοικητικού Λογιστικού.
ε) Ως προϊστάμενος του Τμήματος Μηχανοργάνωσης επιλέγεται και τοποθετείται για μια τριετία υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής ή ΤΕ Πληροφορικής.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Άρθρο 14
Κατάταξη προσωπικού
1.Οι κατά τη δημοσίευση του παρόντος μόνιμοι υπάλληλοι του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) συμπεριλαμβανομένων και όσων υπηρετούν σε προσωρινές θέσεις κατατάσσονται αυτοδικαίως σε ομοιόβαθμες θέσεις στους προβλεπόμενους από τον παρόντα οργανισμό αντίστοιχους κλάδους.
2.Στις προσωρινές θέσεις ιδιωτικού δικαίου του άρθρου 12 κατατάσσονται οι υπάλληλοι που υπηρετούν με τέτοια σχέση.
Άρθρο 15
Καταργούμενες διατάξεις
Καταργείται κάθε γενική ή ειδική διάταξη που αντίκειται στις διατάξεις του παρόντος ή ρυθμίζει διαφορετικά τα θέματα που περιλαμβάνονται σ’ αυτόν.
Άρθρο 16
Έναρξη ισχύος
Η ισχύς του παρόντος διατάγματος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Στον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων αναθέτουμε τη δημοσίευση και εκτέλεση του παρόντος διατάγματος
Αθήνα, 24 Δεκεμβρίου 1999
Κατεβάσετε επίσης το αρχείο με το πρωτότυπο κείμενο, όπως είναι δημοσιευμένο στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (Φ.Ε.Κ.) του Εθνικού Τυπογραφείου.
Προεδρικό Διάταγμα 321/1999 - ΦΕΚ 306/Α/31-12-1999