Υπουργική Απόφαση Κ1/49934/2018 - ΦΕΚ 1151/Β/29-3-2018
Κριτήρια και Μοριοδότηση για την επιλογή Διευθυντών στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.).
Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Κ1/49934/2018
ΦΕΚ 1151/Β/29-3-2018
Κριτήρια και Μοριοδότηση για την επιλογή Διευθυντών στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.).
ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των άρθρων 27, 44 και 47 του ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/Α’/2013) «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις», όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν.
2. Τις διατάξεις του άρθρου 13 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71/Α’/2010) «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις».
3. Το άρθρο 42 παρ. 2 του ν. 4403/2016 (ΦΕΚ 125/Α’/2016) «Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας .....Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού».
4. Την αριθμ. 5954/23-06-2014 (ΦΕΚ 1807/Α΄/02-07-2014) «Κανονισμός Λειτουργίας Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) που υπάγονται στη Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.)».
5. Το π.δ. 18/23-02-2018 (ΦΕΚ 31/Α’/2018) «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων».
6. Το π.δ. 70/22-9-2015 (ΦΕΚ 114/Α΄/2015) «Ανασύσταση των Υπουργείων .....».
7. Το π.δ. 73/23-9-2015 (Α’ 116) «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».
8. Το π.δ. 125/5-11-2016 (ΦΕΚ 210/Α’/2016) «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».
9. Την αριθμ. 178761/Γ2 απόφαση Πρωθυπουργού και Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ 803/Υ.Ο.Δ.Δ./2015) «Αποδοχή παραίτησης του Γενικού Γραμματέα Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς και διορισμός Γενικού Γραμματέα Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων».
10. Την αριθμ. 40023/Υ1 (ΦΕΚ 867/Β΄/2018) κοινή υπουργική απόφαση «Μεταβίβαση δικαιώματος υπογραφής ’’Με εντολή Υπουργού’’, ’’Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού’’ και ’’Με εντολή Υφυπουργού’’ στους Γενικούς/Διοικητικό ..... και ορισμός κυρίων διατακτών του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων».
11. Την αριθμ. 201408/Υ1/25-11-2016 (ΦΕΚ 3818/Β’/2016) κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, που αφορά στην ανάθεση των αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Δημήτριο Μπαξεβανάκη.
12. Το γεγονός ότι από την παρούσα δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
Ορίζουμε ως κριτήρια επιλογής και μοριοδότησης για την επιλογή των Διευθυντών στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) τα παρακάτω:
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
11. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
20 |
|
|
|
1.1. ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
|
14 |
|
|
1 .1 .Α |
Διδακτορικό |
|
|
9 |
1.1 .Β |
Μεταπτυχιακό |
|
|
6 |
1.1.Γ |
Δεύτερο Πτυχίο (δεν λαμβάνεται υπόψη πτυχίο ΣΕΛΕΤΕ μονοετούς φοίτησης και δεύτεροι μεταπτυχιακοί ή διδακτορικοί τίτλοι) |
|
|
5 |
|
||||
1.2. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Από δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς εκπαίδευσης (Μοριοδοτείται η παρακολούθηση αποκλειστικά ολοκληρωμένων επιμορφώσεων) (Δεν μοριοδοτούνται επιμορφώσεις διάρκειας μικρότερης των 15 ωρών, καθώς και Ημερίδες, Διημερίδες, Συνέδρια κ.λπ. και επιμόρφωση που ήταν προαπαιτούμενη για την πιστοποίηση εκπαιδευτών Μητρώου ΕΟΠΠΕΠ/ΕΚΕΠΙΣ) |
|
6 |
|
|
1.2.Α |
Σε θέματα σχετικά με το θεσμό της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (0,25 μόρια ανά 50 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 2) |
|
|
2 |
1.2.Β |
Στις αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων (επιμόρφωση εκτός θεμάτων κατάρτισης) (0,25 μόρια ανά 50 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 2) |
|
|
2 |
1.2.Γ |
Στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων (0,25 μόρια ανά 50 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 2) |
|
|
2 |
2. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (Στη διδακτική εμπειρία δεν προσμετράται χρόνος άδειας άνευ αποδοχών, εκπαιδευτικής άδειας ή απόσπασης σε θέση με διοικητικά καθήκοντα. Εξαιρούνται όσοι εμπίπτουν στις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 27 του ν. 4186/2013 ) |
15 |
|
|
|
2.1. |
Στα I.E.K. (0,25 μόρια ανά 50 ώρες διδασκαλίας, με μέγιστο αριθμό μορίων 5) Δεν μοριοδοτείται προϋπηρεσία που αναγνωρίστηκε για διορισμό στην τυπική εκπαίδευση. |
|
|
5 |
2.2. |
Στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (εκτός Ι.Ε.Κ. και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης) (0,25 μόρια ανά 50 ώρες διδασκαλίας, με μέγιστο αριθμό μορίων 5) Συμπεριλαμβάνεται και η διδακτική προϋπηρεσία ωρομισθίων σε Σ.Δ.Ε. η οποία δεν έχει αναγνωριστεί για διορισμό στην τυπική εκπαίδευση. |
|
|
5 |
2.3. |
Στην τυπική εκπαίδευση (διδακτικό έργο στην Πρωτοβάθμια/Δευτεροβάθμια/Τριτοβάθμια Εκπαίδευση) (1 μόριο ανά σχολικό έτος, πέραν της 8ετίας με μέγιστο αριθμό μορίων 5) |
|
|
5 |
3. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ |
16 |
|
|
|
3.1. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ |
|
14 |
|
|
3.1.Α |
Στα Δ.Ι.Ε.Κ./Δ.Σ.Ε.Κ. (Διευθυντής) (1 μόριο ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 6) |
|
|
6 |
3.1.Β |
Στα Δ.Ι.Ε.Κ./Δ.Σ.Ε.Κ. (Αναπληρωτής Διευθυντής - Υποδιευθυντής) (0,50 μόρια ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 4) |
|
|
4 |
3.1.Γ |
Στην τυπική εκπαίδευση (Διευθυντής - Υποδιευθυντής) και στα Σ.Δ.Ε. (Διευθυντής - Υποδιευθυντής) (1 μόριο ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 4) |
|
|
4 |
3.2. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ |
|
2 |
|
|
3.2.Α |
Διοικητική Υπηρεσία σε Ι.Ε.Κ. (0,50 μόρια ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 2) |
|
|
2 |
|
||||
4. ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
5 |
|
|
|
4.1. |
1η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ |
|
2 |
|
4.1.Α |
Καλή γνώση (επίπεδο Β2) |
|
|
1 |
4.1.Β |
Πολύ καλή γνώση (επίπεδο C1) |
|
|
1,5 |
4.1.Γ |
Άριστη γνώση (επίπεδο C2) |
|
|
2 |
4.2. |
2η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ |
|
1 |
|
4.2.Α |
Καλή γνώση (επίπεδο Β2) |
|
|
0,5 |
4.2.Β |
Πολύ καλή γνώση (επίπεδο C1) |
|
|
0,75 |
4.2.Γ |
Άριστη γνώση (επίπεδο C2) |
|
|
1 |
|
||||
4.3. |
ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ Η/Υ (ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ) |
|
2 |
|
4.3. |
Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις Τ.Π.Ε. επιπέδου 1 του ΥΠΟΠΑΙΘ ή πιστοποιητικά γνώσης Η/Υ σύμφωνα με ΑΣΕΠ |
|
|
2 |
ΣΥΝΟΛΟ: 56 |
||||
5. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ |
10 |
|
|
|
Για τη συνέντευξη τηρείται η διαδικασία που προβλέπεται από το άρθρο 13, παρ. 4 του ν. 3848/2010 και τη σχετική εγκύκλιο με αριθμ. Φ.353.1/23/85196/Δ1 (ΦΕΚ 1085/Β'/16-07-2010) «Καθορισμός του τρόπου τήρησης των πρακτικών και της διαδικασίας συνέντευξης των υποψηφίων στελεχών της εκπαίδευσης». Η συνέντευξη μαγνητοφωνείται για τη διασφάλιση της διαφάνειας. 1. Μέσω της συνέντευξης εκτιμώνται η προσωπικότητα, η επαγγελματική ανάπτυξη και η ικανότητα του υποψηφίου όπως η αντιληπτική ικανότητα, η ικανότητα επικοινωνίας, η ικανότητα συνεργασίας, η ικανότητα ανάπτυξης πρωτοβουλιών και επίλυσης προβλημάτων, ιδίως διδακτικών, οργανωτικών και λειτουργικών, η ικανότητα να δημιουργεί κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον και να εμπνέει τους εκπαιδευτικούς στην άσκηση των καθηκόντων τους. |
2. Η διαδικασία περιλαμβάνει:
α) την προετοιμασία του υποψηφίου πάνω σε μία μελέτη περίπτωσης,
β) την παρουσίαση του βιογραφικού του από κάποιο μέλος της επιτροπής,
γ) την παρουσίαση του θέματος που επεξεργάστηκε.
3. Για τη μοριοδότηση της συνέντευξης η επιτροπή συνεκτιμά και τα παρακάτω σημεία:
τα στοιχεία που ο υποψήφιος αναφέρει στο βιογραφικό του σημείωμα τα οποία αποδεικνύονται με παραστατικά (αντίγραφα, βεβαιώσεις) και τα οποία δεν έχουν μοριοδοτηθεί, όπως άλλες σπουδές, επιμόρφωση και μετεκπαίδευση, οργάνωση εκπαιδευτικών συνεδρίων, σεμιναρίων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή συμμετοχή σε αυτά με την ιδιότητα του εισηγητή, του μέλους της επιστημονικής ομάδας ή του επιμορφωτή, συγγραφικό και ερευνητικό έργο, πρωτοβουλίες σε σχέση με το εκπαιδευτικό έργο, υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εφαρμογή καινοτομιών σχετική με την εκπαίδευση.
Η παρούσα απόφαση ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και καταργεί κάθε προηγούμενη.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Μαρούσι, 26 Μαρτίου 2018
Κατεβάσετε το αρχείο με το πρωτότυπο κείμενο, όπως είναι δημοσιευμένο στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (Φ.Ε.Κ.) του Εθνικού Τυπογραφείου.
ΦΕΚ 1151/Β/29-3-2018