Κοινή Υπουργική Απόφαση Δ13οικ.92262/5-10-2022 - ΦΕΚ 5252/Β/11-10-2022
Καθορισμός πλαισίου διαδικασιών για την καταγραφή και διαχείριση στεγαστικών αιτημάτων και τη διασύνδεση των φορέων παροχής υπηρεσιών σε αστέγους.
Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ13οικ.92262/5-10-2022
ΦΕΚ 5252/Β/11-10-2022
Καθορισμός πλαισίου διαδικασιών για την καταγραφή και διαχείριση στεγαστικών αιτημάτων και τη διασύνδεση των φορέων παροχής υπηρεσιών σε αστέγους.
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ - ΥΓΕΙΑΣ - ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ - ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ - ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
Έχοντας υπόψη:
1.Το άρθρο 29 του ν. 4052/2012 «Νόμος αρμοδιότητας Υπουργείων Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης για εφαρμογή του νόμου «Έγκριση των Σχεδίων Συμβάσεων Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Ε.Τ.Χ.Σ.), της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Τράπεζας της Ελλάδος,
του Σχεδίου του Μνημονίου Συνεννόησης μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Τράπεζας της Ελλάδος και άλλες επείγουσες διατάξεις για τη μείωση του δημοσίου χρέους και τη διάσωση της εθνικής οικονομίας» και άλλες διατάξεις» (Α' 41), όπως αυτό ισχύει τροποποιηθέν με την υποπαρ. Α.2 της παρ. Α του ν. 4254/2014 «Μέτρα στήριξης και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας στο πλαίσιο εφαρμογής του ν. 4046/2012 και άλλες διατάξεις» (Α' 85) και το άρθρο 22 του ν. 4255/2014 «Εκλογή μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και άλλες διατάξεις» (Α' 89).
2.TOV ν. 4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α' 133), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 174 του ν. 4635/2019 (Α' 167).
3.Τον ν. 4270/2014 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ ΕΕ) - δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις» (Α' 143).
4.Το Μέρος Α' του ν. 4727/2020 «Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις» (Α' 184).
5.Τον ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87).
6.Τον ν. 3607/2007 «Σύσταση και Καταστατικό της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης ΑΕ (Η.ΔΙ.ΚΑ. Α.Ε.) και λοιπές ασφαλιστικές και οργανωτικές διατάξεις» (Α' 245).
7.Τον ν. 3469/2006 «Εθνικό Τυπογραφείο, Εφημερίς της Κυβερνήσεως και λοιπές διατάξεις» (Α' 131).
8.Το π.δ. 2/2021 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α' 2).
9.Το π.δ. 56/2021 «Διορισμός Υπουργού και Υφυπουργών» (Α' 142).
10.Το π.δ. 68/2021 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρώτριας Υπουργού και Υφυπουργών» (Α' 155).
11.Το π.δ. 40/2020 «Οργανισμός του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης» (Α' 85).
12.Το π.δ. 81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση υπουργείων και καθορισμός αρμοδιοτήτων - Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α' 119).
13.Το π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α' 121).
14.Το π.δ. 84/2019 «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων» (Α' 123).
15.Το π.δ. 141/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Εσωτερικών (Α' 180), σε συνδυασμό με το άρθρο 12 του π.δ. 84/ 2019 «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων» (Α' 123) και το άρθρο 1 του π.δ. 40/ 2021 «Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων και Γενικών Γραμματειών, σύσταση και μετονομασία Γενικών Γραμματειών» (Α' 100).
16.Το π.δ. 134/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» (Α' 168).
17.Το π.δ. 121/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας» (Α' 148).
18.Το άρθρο 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2005, Α' 98), όπως διατηρήθηκε σε ισχύ με την παρ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019 (Α' 133).
19.Την υπό στοιχεία 33168/Δ1.11369 απόφαση «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνα-Μαρία Μιχαηλίδου» (Β' 3053).
20.Την υπό στοιχεία Υ22/17.06.2021 απόφαση του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών, Στυλιανό Πέτσα» (Β' 2607), όπως τροποποιήθηκε με την υπό στοιχεία Υ9/12.5.2022 (Β' 2357) απόφαση του Πρωθυπουργού.
21.Την υπό στοιχεία Υ6/09.07.2019 απόφαση του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υπουργό Επικρατείας» (Β' 2902).
22.Την υπό στοιχεία 1786/14-2-2022 κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Επικρατείας «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Θεόδωρο Λιβάνιο» (Β' 638).
23.Την υπό στοιχεία 33911/Δ1.11556 απόφαση «Διορισμός μετακλητού Γενικού Γραμματέα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας του ΥΠ.Ε.Κ.ΥΠ.» (Υ.Ο.Δ.Δ. 511).
24.Την υπό στοιχεία Δ23/οικ.19061-1457/2016 κοινή υπουργική απόφαση «Καθορισμός πλαισίου ελάχιστων προδιαγραφών για Δομές Παροχής Υπηρεσιών σε Αστέγους» (Β' 1336).
25.Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
26.Την ανάγκη διασύνδεσης των φορέων που παρέχουν υπηρεσίες σε άστεγο πληθυσμό για τη διαχείριση των αιτημάτων φιλοξενίας σε δομές αστέγων (εφεξής «στεγαστικών αιτημάτων»), με τον καθορισμό των απαιτούμενων διοικητικών διαδικασιών και τη χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ), αποφασίζουμε:
Άρθρο 1
Αντικείμενο - σκοπός
Σκοπός της παρούσας είναι ο καθορισμός ενιαίου πλαισίου διαδικασιών για την υποβολή και διαχείριση αιτημάτων φιλοξενίας σε δομές αστέγων (εφεξής «στεγαστικών αιτημάτων»), καθώς και τη λειτουργική διασύνδεση των δομών παροχής υπηρεσιών σε αστέγους με τη δημιουργία ηλεκτρονικού Μητρώου Φορέων και Δομών και Μητρώου στεγαστικών αιτημάτων.
Άρθρο 2
Μητρώο Φορέων και Δομών παροχής υπηρεσιών σε αστέγους και Μητρώο στεγαστικών αιτημάτων
1.Συνιστάται και λειτουργεί Μητρώο Φορέων και Δομών παροχής υπηρεσιών σε αστέγους και Μητρώο στεγαστικών αιτημάτων, που φιλοξενείται στις υποδομές της ΗΔΙΚΑ Α.Ε., για λογαριασμό του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Η ΗΔΙΚΑ είναι υπεύθυνη για την απρόσκοπτη και ασφαλή λειτουργία των εν λόγω υποδομών στις οποίες φιλοξενούνται τα υπό σύσταση Μητρώα.
2.Το Μητρώο Φορέων παροχής υπηρεσιών σε αστέγους περιλαμβάνει τα ακόλουθα, ιδίως, στοιχεία για κάθε Φορέα: την επωνυμία, τη νομική μορφή του, την έδρα, τον ΑΦΜ, τον νόμιμο εκπρόσωπο, τη γεωγραφική εμβέλεια δράσης και τα στοιχεία επικοινωνίας. Ιδιαίτερη μέριμνα λαμβάνεται για τη διαλειτουργικότητα του Μητρώου με το Ενιαίο Γεωπληροφοριακό Σύστημα του Εθνικού Μηχανισμού του ν. 4445/2016.
3.Το Μητρώο Δομών παροχής υπηρεσιών σε αστέγους περιλαμβάνει τα ακόλουθα, ιδίως, στοιχεία ανά φορέα και για κάθε δομή:
α. Τα γενικά στοιχεία της δομής, ιδίως τον διακριτικό τίτλο, την έδρα, τη γεωγραφική εμβέλεια δράσης, τα στοιχεία επικοινωνίας, το είδος της δομής, τις παρεχόμενες υπηρεσίες, την άδεια ίδρυσης και λειτουργίας, τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας και το ωράριο λειτουργίας.
β. Τον φορέα χρηματοδότησης και λειτουργίας της δομής, καθώς και στοιχεία του Επιστημονικά Υπεύθυνου και του Συντονιστή ή Προϊσταμένου.
γ. Την εξυπηρετούμενη ομάδα στόχο.
δ. Τη δυναμικότητα και τη διαθεσιμότητα των στεγαστικών δομών σε κλίνες. Οι φορείς που λειτουργούν στεγαστικές δομές ενημερώνουν άμεσα το Μητρώο για κάθε μεταβολή της διαθεσιμότητας των δομών τους σε κλίνες. Τα στοιχεία διαθεσιμότητας καθίστανται προσβάσιμα σε πραγματικό χρόνο από τη δομή που έχει υποβάλει το στεγαστικό αίτημα.
ε. Τα στοιχεία για το προσωπικό της δομής κατά ειδικότητα και καθεστώς απασχόλησης.
στ. Λίστα συνημμένων εγγράφων, όπου απαιτείται (ιδίως, άδεια ή κατάθεση αιτήματος για έκδοση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας, εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας, εκθέσεις ελέγχου από τις αρμόδιες Υπηρεσίες των
Περιφερειακών Ενοτήτων και ετήσιο απολογισμό φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της δομής προς τη Διεύθυνση Καταπολέμησης της Φτώχειας, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 10 της υπό στοιχεία Δ23/οικ.19061- 1457/2016 κοινής υπουργικής απόφασης.
4.Το Μητρώο στεγαστικών αιτημάτων περιλαμβάνει το σύνολο των στεγαστικών αιτημάτων που κατατίθενται σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στα άρθρα 3 και 4 της παρούσας.
5.Τα ως άνω Μητρώα φιλοξενούνται στις υποδομές της ΗΔΙΚΑ Α.Ε. και είναι προσβάσιμα μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr- ΕΨΠ). Υπεύθυνος επεξεργασίας των τηρούμενων στοιχείων είναι η Διεύθυνση Καταπολέμησης της Φτώχειας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Πρόσβαση στα στοιχεία έχουν ο Γενικός Διευθυντής Κοινωνικής Αλληλεγγύης και εξουσιοδοτημένο προσωπικό της Διεύθυνσης Καταπολέμησης της Φτώχειας.
6.Όλοι οι δημόσιοι και ιδιωτικοί Φορείς που λειτουργούν δομές παροχής υπηρεσιών σε αστέγους υποχρεούνται να εγγράφονται στα ανωτέρω Μητρώα και να τηρούν επικαιροποιημένα τα σχετικά στοιχεία. Η εγγραφή πραγματοποιείται εντός προθεσμίας τριών (3) μηνών από τη δημοσίευση της παρούσας. Εντός της ίδιας προθεσμίας οι δομές που παρέχουν υπηρεσίες στέγασης, καταχωρούν τα στοιχεία των φιλοξενούμενών τους. Η εγγραφή και η τήρηση επικαιροποιημένων στοιχείων αποτελεί προϋπόθεση για την αδειοδότηση των δομών παροχής υπηρεσιών σε αστέγους και για τη λήψη χρηματοδότησης ή επιχορήγησης για δομές και προγράμματα προστασίας αστέγων.
Άρθρο 3
Αρμόδιοι φορείς και δομές υποβολής στεγαστικών αιτημάτων
Αρμόδιοι φορείς και δομές για την υποβολή στεγαστικών αιτημάτων υπέρ και για λογαριασμό των ωφελούμενων είναι οι ακόλουθοι:
α. Τα Ανοικτά Κέντρα Ημέρας, τα Υπνωτήρια και οι Ξενώνες Μεταβατικής Φιλοξενίας αστέγων.
β. Οι Κοινωνικές Υπηρεσίες και τα Κέντρα Κοινότητας των Δήμων.
γ. Οι Κοινωνικές Υπηρεσίες και δομές νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, εποπτευόμενα από τη Γενική Γραμματεία Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας.
δ. Οι Κοινωνικές Υπηρεσίες και δομές νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα του ν. 4139/2013.
ε. Οι Κοινωνικές Υπηρεσίες και δομές πιστοποιημένων, σύμφωνα με τον ν. 2646/1998, νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που δραστηριοποιούνται στην παροχή υπηρεσιών σε αστέγους.
Άρθρο 4
Διαδικασία υποβολής και διαχείρισης στεγαστικού αιτήματος
1.Το στεγαστικό αίτημα υποβάλλεται ηλεκτρονικά σε οποιαδήποτε δομή του άρθρου 3 κατόπιν υπογραφής εντύπου συναίνεσης, με το οποίο ο αιτών συναινεί:
α. στην υποβολή της αίτησης από εξουσιοδοτημένο χρήστη και στις διασταυρώσεις που θα πραγματοποιηθούν για την επιβεβαίωση των στοιχείων ταυτότητάς του,
β. στην προσβασιμότητα τυχόν προηγούμενων υποβληθέντων ή εκκρεμών στεγαστικών αιτημάτων με την παρούσα διαδικασία,
γ. στην προσβασιμότητα της αίτησής του από στεγαστικές δομές με διαθέσιμες κλίνες, εφόσον πραγματοποιηθεί παραπομπή.
2.Το στεγαστικό αίτημα υποβάλλεται ηλεκτρονικά, διεκπεραιώνεται και είναι προσβάσιμο αποκλειστικά από εξουσιοδοτημένους κοινωνικούς λειτουργούς ή ψυχολόγους των δομών του παρόντος άρθρου. Η χορήγηση κωδικών πρόσβασης γίνεται από τη Διεύθυνση Καταπολέμησης της Φτώχειας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
3.Ο εξουσιοδοτημένος χρήστης συμπληρώνει τον ΑΜΚΑ, και τα στοιχεία ταυτότητας του αιτούντα και τον ενημερώνει για όσα στοιχεία έχουν προσυμπληρωθεί και είναι διαθέσιμα από το μητρώο ΑΜΚΑ, την πλατφόρμα του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος ή άλλες βάσεις δεδομένων. Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής διασταύρωσης των στοιχείων ταυτότητας από το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ-ΕΜΑΕΣ της ΗΔΙΚΑ ΑΕ, η καταχώρηση και υποβολή του αιτήματος πραγματοποιείται με την προσκόμιση οποιουδήποτε άλλου πρόσφορου εγγράφου ταυτοποίησης (ενδεικτικά Π.Α.Α.Υ.Π.Α., ΠΑΜΚΑ, διαβατήριο, ταυτότητα, νομιμοποιητικό έγγραφο διαμονής, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, αποφυλακιστήριο).
4.Το στεγαστικό αίτημα συμπληρώνεται με τα κοινωνικοδημογραφικά στοιχεία από το ιστορικό του αιτούντος, περιλαμβανομένης της οικογενειακής και στεγαστικής του κατάστασης, καθώς και στοιχεία για το εκπαιδευτικό επίπεδο, την εργασιακή και οικονομική του κατάσταση.
5.Εφόσον το αίτημα υποβάλλεται σε στεγαστική δομή με διαθέσιμες κλίνες, η διαδικασία εισαγωγής ολοκληρώνεται με την προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών, την υπογραφή του ατομικού συμφωνητικού αποδοχής του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας και την εγγραφή του αιτούντος στο Μητρώο ωφελουμένων της δομής, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 5 «Διαδικασίες εισαγωγής, διαδικασίες αποχώρησης ή διακοπής της παραμονής» του παραρτήματος I της υπό στοιχεία Δ23/οικ.19061-1457/2016 κοινής υπουργικής απόφασης «Πρότυπος κανονισμός λειτουργίας Δομών Παροχής Υπηρεσιών σε Αστέγους».
6.Εφόσον το αίτημα υποβάλλεται σε δομή που δεν παρέχει υπηρεσίες στέγασης ή σε στεγαστική δομή που δεν μπορεί να ικανοποιήσει το αίτημα άμεσα ή εντός ευλόγου διαστήματος λόγω μη ύπαρξης διαθέσιμων κλινών ή λόγω ασυμβατότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της με το προφίλ του αιτούντος, η δομή προβαίνει σε αναζήτηση κατάλληλης στεγαστικής δομής με διαθέσιμες κλίνες, συνεργάζεται μαζί της για την εξέταση του αιτήματος και στη συνέχεια παραπέμπει τον αιτούντα με σύμφωνη γνώμη του. Μετά την αποδοχή του αιτήματος παραπομπής από στεγαστική δομή, η αρμοδιότητα για την εξέτασή του ανήκει αποκλειστικά σε αυτή.
7.Εφόσον δεν υπάρχει διαθέσιμη κλίνη σε καμία στεγαστική δομή συμβατή με το προφίλ του αιτούντος, το αίτημα παραμένει εκκρεμές έως την διεκπεραίωσή του. Η δομή στην οποία υποβλήθηκε το αίτημα προβαίνει σε καθημερινή αναζήτηση διαθεσιμότητας και ενημερώνει τον αιτούντα, όταν βρεθεί διαθέσιμη κλίνη.
8.Αίτημα σε αναμονή ακυρώνεται κατόπιν αίτησης του αιτούντα και απορρίπτεται: α) λόγω αδυναμίας επικοινωνίας ή συνεργασίας με τον αιτούντα μετά από εύλογο χρονικό διάστημα, που δεν δύναται να υπερβαίνει τους τρεις μήνες, β) εφόσον διαπιστωθεί ότι ο αιτών διαμένει σε άλλη δομή, γ) εφόσον κριθεί, κατόπιν ειδικής αιτιολογίας, ότι έχει υποβληθεί καταχρηστικά.
9.Το αίτημα θεωρείται ότι έχει υποβληθεί καταχρηστικά όταν διαπιστωθεί ότι ο αιτών διαβιεί σε καθεστώς ασφαλούς στέγασης. Δεν συνιστά λόγο απόρριψης η μη ύπαρξη διαθέσιμων κλινών ή στεγαστικών δομών συμβατών με το προφίλ του αιτούντος. Δεν συνιστούν λόγο απόρριψης καθαυτά, άλλα ζητήματα που εξετάζονται και συνεκτιμώνται από το επιστημονικό προσωπικό της στεγαστικής δομής, στην οποία έχει παραπεμφθεί ο αι-τών, ιδίως η υπέρμετρη καθυστέρηση στην προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών και η προηγούμενη φιλοξενία ή αποχώρηση ή απόρριψη φιλοξενίας του αιτούντος σε στεγαστική δομή.
10.Κατά τη διαδικασία υποβολής στεγαστικού αιτήματος, είναι προσβάσιμα στο εξουσιοδοτημένο προσωπικό της παρ. 2 τα ακόλουθα στοιχεία προηγούμενων στεγαστικών αιτημάτων που υποβλήθηκαν σε άλλες δομές με την παρούσα διαδικασία: η ημερομηνία υποβολής, η δομή στην οποία υποβλήθηκε και διεκπεραιώθηκε το αίτημα και η τρέχουσα κατάσταση του αιτήματος. Δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στα στοιχεία ιστορικού προηγούμενου στεγαστικού αιτήματος που υποβλήθηκε ή διεκπεραιώθηκε από άλλη δομή. Νέο αίτημα δεν κατατίθεται, εφόσον ο αιτών φιλοξενείται ήδη σε στεγαστική δομή ή έχει καταθέσει αίτημα, το οποίο εκκρεμεί προς εξέταση.
Άρθρο 5
Ζητήματα προστασίας προσωπικών δεδομένων
1.Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων ορίζεται ως υπεύθυνος επεξεργασίας, κατά την έννοια της περ. 7 του άρθρου 4 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27 ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων - ΓΚΠΔ), για τους σκοπούς της λειτουργίας της εφαρμογής της παρούσας.
2.Η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. ενεργεί ως Εκτελούσα την Επεξεργασία αναφορικά με την φιλοξενία των υπό σύσταση Μητρώων στις υποδομές της για λογαριασμό του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, και έχει την υποχρέωση της απρόσκοπτης και ασφαλούς λειτουργίας των εν λόγω υποδομών, υπό συνθήκες που διασφαλίζουν την ακεραιότητα, την εμπιστευτικότητα και τη διαθεσιμότητα των τηρούμενων δεδομένων.
Άρθρο 6
Έναρξη ισχύος
Η απόφαση αυτή ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Κοινή Υπουργική Απόφαση Δ13οικ.92262/5-10-2022 - ΦΕΚ 5252/Β/11-10-2022
Καθορισμός πλαισίου διαδικασιών για την καταγραφή και διαχείριση στεγαστικών αιτημάτων και τη διασύνδεση των φορέων παροχής υπηρεσιών σε αστέγους.
