x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Κοινή Υπουργική Απόφαση 5786/2017 - ΦΕΚ 11/Β/11-1-2017

Μεταφορά και κατανομή των αρμοδιοτήτων του άρθρου 69Γ του ν. 4270/2014 σε οργανικές μονάδες της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, Διοικητικής Υποστήριξης και Προμηθειών του Υπουργείου Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας Θράκης).


Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 5786/2017

ΦΕΚ 11/Β/11-1-2017

Μεταφορά και κατανομή των αρμοδιοτήτων του άρθρου 69Γ του ν. 4270/2014 σε οργανικές μονάδες της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, Διοικητικής Υποστήριξης και Προμηθειών του Υπουργείου Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας Θράκης).

 

ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 69Γ του ν. 4270/2014 (ΦΕΚ 143 Α’), όπως αυτό προστέθηκε με την παρ.24 του άρθρου 10 του ν. 4337/2015 (ΦΕΚ 129 Α’) και συμπληρώθηκε με την παρ.4 του άρθρου 58 του ν. 4438/2016 (ΦΕΚ 220 Α’).

2. Την αριθ. 2/16570/0026/13.5.2016 κοινή υπουργική απόφαση «Καθορισμός διαδικασίας και εξειδίκευση μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου/Ειδικό Λογιστήριο στις Οικονομικές Υπηρεσίες των Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης» (ΦΕΚ Β’ 1381 - ΑΔΑ: 6ΡΩΣΗ-ΞΝΛ).

3. Το π.δ. 108/2014 (ΦΕΚ 175/τ.Α’/28-8-2014) «Οργανισμός του Υπουργείου Μακεδονίας και Θράκης».

4. Το π.δ. 24/2015 (ΦΕΚ 20/τ.Α’/27-01-2015) «Σύσταση και μετονομασία Υπουργείων, μεταφορά της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων».

5. Το π.δ. 123/2016 (ΦΕΚ 208/τ.Α’/4-11-2016) «Ανασύσταση και μετονομασία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ανασύσταση του Υπουργείου Τουρισμού, σύσταση Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, μετονομασία Υπουργείων Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων».

6. Το π.δ. 73/2015 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (ΦΕΚ 116/τ.Α’/23-9-2015).

7. Το π.δ. 125/2016 (ΦΕΚ 210/τ.Α’/5-11-2016) «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».

8. Το άρθρο 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005» (Α’ 98).

9. Τη με αριθ. Υ29/9.10.2015 απόφαση του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών Γεώργιο Χουλιαράκη» (ΦΕΚ 2168 Β’)

10. Τη με αριθμ. 39324/6-12-2016 απόφαση που αφορά στην «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Εσωτερικών, Μαρία Κόλλια - Τσαρουχά» (ΦΕΚ 3959 Β΄).

11. Τις εγκυκλίους του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους αριθ. 2/51290/0026/2.6.2016 με θέμα την παροχή οδηγιών επί της αριθ. 2/16570/0026/13.5.2016 κοινής υπουργικής απόφασης (ΑΔΑ: 9637Η-ΩΛΦ) και αριθ. 2/77786/0026/26.9.2016 με θέμα «Αναδιοργάνωση των Γενικών Διευθύνσεων Οικονομικών Υπηρεσιών» (ΑΔΑ: 6ΞΓΑΗ-ΦΒΑ).

12. Την αριθ. πρωτ. 5153/06.12.2016 εισήγηση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, Διοικητικής Υποστήριξης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας Θράκης).

13. Την ανάγκη αποτελεσματικής λειτουργίας του συστήματος διαχείρισης και ελέγχου δαπανών από 1.1.2017.

14. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

1. Κατανέμουμε τις αρμοδιότητες της παραγράφου 1 του άρθρου 69Γ του ν. 4270/2014, όπως αυτές εξειδικεύτηκαν στην παράγραφο 2 του άρθρου 1 της αριθ. 2/16570/0026 κοινής υπουργικής απόφασης, σε οργανικές μονάδες της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, Διοικητικής Υποστήριξης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών ( Μακεδονίας Θράκης), η οποία για το σκοπό αυτό αναδιοργανώνεται ως ακολούθως:

α) Το Τμήμα Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών μετονομάζεται σε Τμήμα Προϋπολογισμού, Δημοσιονομικών Αναφορών και Πληρωμών.

β) Το Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης και Εκκαθάρισης Αποδοχών μετονομάζεται σε Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης.

γ) Το Τμήμα Κρατικών Ενισχύσεων μετονομάζεται σε Τμήμα Κρατικών Ενισχύσεων, Προμηθειών και Διαχείρισης Υλικού.

δ) Το Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης και Προμηθειών μετονομάζεται σε Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης.

2. Συνεπεία των παραπάνω αντικαθίστανται οι παρ. 1 και 2α, 2β, 2γ και 2δ του άρθρου 6 και οι παρ. 9,10,11 και 12 του άρθρου 19 του π.δ. 108/2014, ως ακολούθως:

«Άρθρο 6

Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών, Διοικητικής Υποστήριξης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

1. Η Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών, Διοικητικής Υποστήριξης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης έχει ως επιχειρησιακούς στόχους:

α) τη διασφάλιση της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης της Κεντρικής Υπηρεσίας (ΚΥ) και των εποπτευομένων φορέων,

β) την εποπτεία της ορθής εφαρμογής όλων των διαδικασιών που αφορούν στον προϋπολογισμό και την ορθή λογιστική αποτύπωση των δραστηριοτήτων της ΚΥ και των εποπτευόμενων φορέων του,

ε) την τήρηση των κανόνων των κρατικών ενισχύσεων, κατά την προετοιμασία και την υλοποίηση μέτρων που εμπεριέχουν στοιχεία κρατικής ενίσχυσης,

γ) την τήρηση των διαδικασιών για τη σύναψη πάσης φύσης συμβάσεων, όπου αναθέτουσα αρχή είναι η ΚΥ,

δ) το σχεδιασμό, την εφαρμογή και την παρακολούθηση της πολιτικής για τη διοίκηση του προσωπικού της ΚΥ και των εποπτευόμενων φορέων,

στ) την παρακολούθηση της εφαρμογής μέτρων για την απλούστευση διαδικασιών,

ζ) την εφαρμογή συστημάτων στοχοθεσίας και μεθόδων μέτρησης της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας καθώς και των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας,

η) την προώθηση εφαρμογών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης,

θ) τη διάθεση και την απρόσκοπτη λειτουργία όλων των απαραίτητων για την εκπλήρωση των δραστηριοτήτων της ΚΥ πληροφοριακών συστημάτων,

ι) τη σύνταξη των απόψεων της Διοίκησης προς το Ελεγκτικό Συνέδριο, το Συμβούλιο της Επικρατείας και τα διοικητικά δικαστήρια και την εμπρόθεσμη αποστολή τους σε αυτά,

ια) τη συνεργασία με κάθε αρχή για την προώθηση ζητημάτων κοινού ενδιαφέροντος και την παροχή κάθε αναγκαίας πληροφόρησης για κάθε θέμα, που σχετίζεται με τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης.

2. Η ανωτέρω Διεύθυνση συγκροτείται από πέντε (5) τμήματα, στα οποία και κατανέμονται οι αρμοδιότητες ως εξής:

α) Τμήμα Προϋπολογισμού, Δημοσιονομικών Αναφορών και Πληρωμών

Από το Τμήμα ασκούνται οι ακόλουθες αρμοδιότητες:

αα) Ο σχεδιασμός και η κατάρτιση του τακτικού προϋπολογισμού και του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής (ΜΠΔΣ) του φορέα και η προετοιμασία των απαιτούμενων αναλύσεων και αναφορών σχετικά με τα στοιχεία τους.

ββ) Η κατάρτιση και αναθεώρηση του Προϋπολογισμού Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) και η εκτίμηση της επίπτωσης του ΠΔΕ στον τακτικό προϋπολογισμό του φορέα.

γγ) Η παρακολούθηση στοιχείων εκτέλεσης του τακτικού προϋπολογισμού του Φορέα, προκειμένου οι δαπάνες να καλυφθούν εντός των διαθέσιμων πιστώσεων του προϋπολογισμού και των εγκεκριμένων από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ) κονδυλίων / ποσοστών διάθεσης και η διαβίβαση στο ΓΛΚ αιτημάτων μεταβολών του τακτικού προϋπολογισμού του Φορέα.

δδ) Η συγκέντρωση των δημοσιονομικών στοιχείων από τα μητρώα δεσμεύσεων του τακτικού προϋπολογισμού, του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, των ειδικών φορέων και των εποπτευόμενων φορέων του Φορέα και η καταγραφή τους στη διαδικτυακή πύλη (E-portal) σε τακτική βάση.

εε) Η κατάρτιση και η υποβολή των προβλεπόμενων οικονομικών καταστάσεων και αναφορών για την Κεντρική Υπηρεσία και τους εποπτευόμενους φορείς σχετικών με τη λειτουργία των μητρώων δεσμεύσεων και των καθυστερούμενων πληρωμών.

στστ) Η παρακολούθηση της οικονομικής διαχείρισης των εποπτευόμενων φορέων, η ανάλυση και επεξεργασία των οικονομικών τους στοιχείων και η παρακολούθηση των χορηγούμενων στους εποπτευόμενους και άλλους φορείς επιχορηγήσεων.

ζζ) Η πληροφόρηση των φορέων εφαρμογής και των υπηρεσιών που είναι υπεύθυνες για έργα του ΠΔΕ σχετικά με Συλλογικές Αποφάσεις Έργων (Σ.Α.Ε.) και με Συλλογικές Αποφάσεις Μελετών και Σχεδιασμού (Σ.Α.Μ.Σ.) και η κοινοποίηση των οικονομικών στοιχείων αναλυτικά για τα έργα που αφορούν.

ηη) Η συγκέντρωση των στοιχείων και ο συντονισμός των ενεργειών για τη σύνταξη και προώθηση της πρότασης χρηματοδότησης του ΠΔΕ από το αρμόδιο υπουργείο.

θθ) Η παρακολούθηση των κατανομών και των απορροφήσεων των εγκεκριμένων πιστώσεων στο ΠΔΕ, η συγκέντρωση οικονομικών στοιχείων για τις επιμέρους κινήσεις των τραπεζικών λογαριασμών των έργων που τηρούνται στην Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ), καθώς και έλεγχος και επεξεργασία των γενικών απολογιστικών στοιχείων.

ιι) Η παραγωγή στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Δημοσιονομικής Πολιτικής (ΟΠΔΠ) ηλεκτρονικών εντολών μεταφοράς και πίστωσης λογαριασμού προς την Τράπεζα της Ελλάδος για την εξόφληση των εκδιδόμενων χρηματικών ενταλμάτων (τακτικών και προπληρωμής) με πίστωση των τραπεζικών λογαριασμών των δικαιούχων και την απόδοση των διενεργούμενων κρατήσεων υπέρ τρίτων σε αυτούς.

ιαια) Η μέριμνα για τη διενέργεια συμψηφισμών και η απόδοση στο Δημόσιο και στα οικεία ασφαλιστικά ταμεία των οφειλών των δικαιούχων που αναγράφονται στις σχετικές βεβαιώσεις φορολογικών και ασφαλιστικών οφειλών.

ιβιβ) Η ενημέρωση των δικαιούχων και των φορέων για την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων και την πληρωμή των δικαιούχων.

ιγιγ) Η καταχώριση των στοιχείων κατασχέσεων και εκχωρήσεων στα τηρούμενα μητρώα.

ιδιδ) Η έκδοση εντολών κατανομής του ΠΔΕ για την πίστωση των λογαριασμών των έργων που τηρούνται στην Τράπεζα της Ελλάδας.

ιειε) Η πληρωμή των έργων του ΠΔΕ τόσο για το εθνικό όσο και για το συγχρηματοδοτούμενο σκέλος.

ιστιστ) Η χορήγηση κάθε είδους ενίσχυσης σύμφωνα με τις διατάξεις του επενδυτικού και του αναπτυξιακού νόμου.

β) Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης

Από το Τμήμα αυτό ασκούνται οι ακόλουθες αρμοδιότητες:

αα. Ο έλεγχος νομιμότητας και κανονικότητας καθώς και η εκκαθάριση των δαπανών του οικείου φορέα.

ββ. Η έκδοση τίτλου για την πληρωμή των δαπανών του οικείου φορέα, μέσα στα καθοριζόμενα κατά μήνα όρια πληρωμών εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας από το ενωσιακό και εθνικό κανονιστικό πλαίσιο.

γγ. Η σύνταξη έκθεσης επί διαφωνιών με το διατάκτη ως προς τη νομιμότητα και κανονικότητα των εκκαθαριζόμενων δαπανών και υποβολή της μετά του σχετικού φακέλου στη Διεύθυνση Συντονισμού και Ελέγχου Εφαρμογής Δημοσιολογιστικών Διατάξεων με σχετική κοινοποίηση στην αρμόδια Γενική Διεύθυνση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (παρ.1 άρθρο 26 του

ν. 4270/2014).

δδ. Η τακτοποίηση των χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής και η εποπτεία των οριζομένων υπολόγων.

εε. Η έκδοση συμψηφιστικών ενταλμάτων (τακτικών και προπληρωμής) για την εμφάνιση των εξόδων που βαρύνουν το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στη δημόσια ληψοδοσία, καθώς και η έκδοση λοιπών συμψηφιστικών χρηματικών ενταλμάτων, όπου προβλέπεται.

στστ. Η καταχώριση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών και η τήρηση του μητρώου αυτών.

ζζ. Η κοινοποίηση στην αρμόδια Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου (Δ.Υ.Ε.Ε.) των δικαστικών αποφάσεων από τις οποίες προκύπτει επιβάρυνση στον προϋπολογισμό του φορέα.

ηη) Η σύνταξη έκθεσης προς την αρμόδια Υπηρεσία προκειμένου να κινηθεί η προβλεπόμενη από τις κείμενες διατάξεις διαδικασία του επιτόπιου ελέγχου.

θθ) Η παροχή βεβαίωσης επί των πράξεων διορισμών, εντάξεων, μετατάξεων, αποσπάσεων και προαγωγών του προσωπικού κάθε κατηγορίας του Υπουργείου για την ύπαρξη των σχετικών προβλέψεων στον προϋπολογισμό του.

ιι) Η τήρηση μισθολογικού μητρώου του τακτικού προσωπικού και στοιχείων για τη μισθοδοσία του μη τακτικού προσωπικού του Φορέα.

ιαια) Η παροχή στοιχείων, βεβαιώσεων και οδηγιών για τις αποδοχές, πρόσθετες αμοιβές, αποζημιώσεις, κρατήσεις.

ιβιβ) Η κατάρτιση του σχεδίου απόφασης ανάληψης υποχρέωσης κατόπιν τεκμηριωμένου αιτήματος από το διατάκτη και η καταχώρηση των αναλαμβανόμενων δεσμεύσεων στα οικεία λογιστικά βιβλία και στο Μητρώο Δεσμεύσεων.

ιγιγ) Ο έλεγχος τήρησης των περί ανάληψης υποχρεώσεων διατάξεων και η παροχή βεβαίωσης επί των σχεδίων των σχετικών πράξεων για την ύπαρξη της απαιτούμενης πίστωσης και για τη μη υπέρβαση του οριζόμενου κάθε φορά από το αρμόδιο όργανο ποσοστού διάθεσης της πίστωσης.

ιδιδ) Η σύνταξη έκθεσης προς την αρμόδια Δ.Υ.Ε.Ε. σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 3δ του άρθρου 66 του ν. 4270/2014 όπως ισχύει και του περί ανάληψης υποχρεώσεων προεδρικού διατάγματος.

ιειε) Η διασφάλιση της εφαρμογής των κατευθυντήριων αρχών του ΓΛΚ σχετικών με την εκτέλεση του προϋπολογισμού.

ιστιστ) Η επεξεργασία ανακατανομών προϋπολογισμού στο μητρώο δεσμεύσεων.

ιζιζ) Η τήρηση μητρώου δεσμεύσεων τακτικού προϋπολογισμού και ΠΔΕ.

ιηιη) Ο έλεγχος των δικαιολογητικών και η έκδοση των εντολών καταβολής ενισχύσεων που υπάγονται στις διατάξεις του επενδυτικού και του αναπτυξιακού νόμου.

ιθιθ) Η παρακολούθηση του βιβλίου υπολόγων και η εισήγηση στο ΓΔΟΥ για την έκδοση εντολών προς τους οικείους εκκαθαριστές αποδοχών για την επίσχεση των αποδοχών δημοσίων υπολόγων.

κκ) Η τήρηση των λογιστικών βιβλίων που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις.

κακα) Η εισήγηση αρμοδίως για καταλογισμό δημοσίου υπολόγου καθώς και λαβόντα αχρεώστητης πληρωμής.

γ) Τμήμα Κρατικών Ενισχύσεων, Προμηθειών και Διαχείρισης Υλικού.

Από το Τμήμα αυτό ασκούνται οι ακόλουθες αρμοδιότητες:

αα) Η συγκέντρωση αιτημάτων προμηθειών των υπηρεσιών του φορέα και η παρακολούθηση και ενημέρωση σχετικά με τις αναλώσεις και την ανάγκη ανανέωσης των αποθεμάτων.

ββ) Ο προγραμματισμός και η υλοποίηση των τακτικών και έκτακτων προμηθειών.

γγ) Η τήρηση ηλεκτρονικού αρχείου με όλα τα στοιχεία για τους διαγωνισμούς, τις προσφορές και κάθε έγγραφο της σύμβασης.

δδ) Η μέριμνα για κοστολόγηση των προς προμήθεια αγαθών ή υπηρεσιών ύστερα από έρευνα αγοράς.

εε) Η διενέργεια των απαραίτητων διαδικασιών για προκηρύξεις, διαγωνισμούς και η σύναψη και διαχείριση συμβάσεων προμήθειας αγαθών, παροχής υπηρεσιών, έργου και μελετών.

στστ) Η μέριμνα για την τήρηση διαδικασιών δημοσιότητας.

ζζ) Η μέριμνα για την καταχώριση στα ηλεκτρονικά συστήματα δημοσίων συμβάσεων των πρωτογενών αιτημάτων, των αποφάσεων ανάθεσης, των διακηρύξεων και των συμβάσεων.

ηη) Η μέριμνα για την παραλαβή, αποθήκευση, ταξινόμηση και διακίνηση των προμηθευόμενων υλικών και για την καταστροφή και εκποίηση του άχρηστου υλικού.

θθ) Η μέριμνα για τη διενέργεια με τον οικονομικότερο και προσφορότερο τρόπο των μετακινήσεων του προσωπικού του Υπουργείου.

ιι) Η ρύθμιση κάθε θέματος που αφορά στην κίνηση και διάθεση υπηρεσιακών οχημάτων, που ανήκουν στη δύναμη της υπηρεσίας, καθώς και στην άρση κυκλοφορίας αυτών.

ιαια) Η προμήθεια οχημάτων και η ανάθεση εργασιών για τη συντήρηση και επισκευή τους.

ιβιβ) Η ρύθμιση κάθε θέματος που αφορά στην προμήθεια και κατανάλωση καυσίμων και στην προμήθεια ανταλλακτικών και λιπαντικών.

ιγιγ) Η προετοιμασία και η προώθηση σχεδίων, συμπεριλαμβανομένων και σχεδίων νόμων, που αφορούν σε διαχείριση ή παροχή κρατικών πόρων και ενδέχεται να εμπεριέχουν στοιχεία κρατικής ενίσχυσης με την έννοια του άρθρου 107.1 της ΣΛΕΕ για γνωμοδότηση ή και έγκριση από την Κεντρική Μονάδα Κρατικών Ενισχύσεων του Υπουργείου Οικονομικών (ΚεΜΚΕ).

ιδιδ) Η εποπτεία και η υποστήριξη των φορέων αρμοδιότητάς της σε ό,τι αφορά την τήρηση των κανόνων κρατικών ενισχύσεων, κατά την προετοιμασία και την υλοποίηση μέτρων που εμπεριέχουν στοιχεία κρατικής ενίσχυσης.

ιειε) Η έγκριση όλων των σχεδίων κρατικών ενισχύσεων, που δεν απαιτούν κοινοποίηση.

ιστιστ) Η παροχή στην ΚεΜΚΕ κάθε είδους βοήθειας και υποστήριξης, σε περίπτωση κοινοποίησης ενός σχεδίου από την ΚεΜΚΕ στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή σε περίπτωση αιτήματος της ΕΕ για παροχή πληροφοριών επί μέτρων κρατικής ενίσχυσης της αρμοδιότητάς της.

ιζιζ) Η καταχώριση των σχεδίων στο ηλεκτρονικό σύστημα SANI και ηλεκτρονική υποβολή της ετήσιας έκθεσης κρατικών ενισχύσεων μέσω του διαδραστικού συστήματος SARI.

ιηιη) Η μέριμνα για την ενημέρωση του μητρώου παρακολούθησης κρατικών ενισχύσεων της υποπαραγράφου Β.8 του ν. 4152/2013, ως προς τα μέτρα αρμοδιότητάς τους.

ιθιθ) Η εποπτεία για την εφαρμογή των αποφάσεων ανάκτησης παράνομων κρατικών ενισχύσεων που έχουν χορηγηθεί από το Υπουργείο ή τους εποπτευόμενους φορείς αρμοδιότητάς της, με βάση τις οδηγίες της ΚεΜΚΕ και η παροχή όλων των απαραίτητων στοιχείων στην ΚεΜΚΕ για την υποβολή τους στην ΕΕ.

δ) Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης

Από το Τμήμα αυτό ασκούνται οι ακόλουθες αρμοδιότητες:

αα) Η διαχείριση όλων των θεμάτων υπηρεσιακής κατάστασης του προσωπικού του Φορέα και η τήρηση του προσωπικού μητρώου των υπαλλήλων του.

ββ) Η επεξεργασία των στοιχείων της τηρούμενης βάσης δεδομένων για την αριθμητική σύνθεση και τις αριθμητικές μεταβολές του προσωπικού του Φορέα, ο προγραμματισμός των αναγκών σε ανθρώπινο δυναμικό και η στελέχωση των υπηρεσιών του Φορέα.

γγ) Ο χειρισμός των θεμάτων οργάνωσης των υπηρεσιών του Φορέα και η μελέτη και εισήγηση μέτρων ορθολογικής οργάνωσης, διάρθρωσης και λειτουργίας των υπηρεσιών του Φορέα, σε συνεργασία με τις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες.

δδ) Η συγκρότηση των προβλεπόμενων συλλογικών οργάνων, ομάδων εργασίας και επιτροπών του Φορέα και ο ορισμός εκπροσώπων του Φορέα σε συλλογικά όργανα, ομάδες εργασίας και επιτροπές άλλων Υπουργείων και φορέων.

εε) Η διοικητική εποπτεία των εποπτευόμενων από το Υπουργείο φορέων.

στστ) Η υποστήριξη της λειτουργίας του υπηρεσιακού και του πειθαρχικού συμβουλίου.

ζζ) Η μέριμνα για την κατάρτιση, αξιολόγηση και ανασχεδίαση περιγραμμάτων καθηκόντων και προσόντων των θέσεων εργασίας και η ανίχνευση σε συνάρτηση με τα περιγράμματα αυτά των εκπαιδευτικών αναγκών του προσωπικού του Φορέα, η ανάπτυξη και εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

ηη) Η μελέτη, η εισήγηση και η παρακολούθηση της εφαρμογής μέτρων για την απλούστευση γραφειοκρατικών τύπων και διαδικασιών, καθώς και την κατάργηση περιττών διατυπώσεων.

θθ) Η μέριμνα για την ανάπτυξη και εφαρμογή συγχρόνων τεχνικών και μεθόδων εργασίας για την αύξηση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων του Φορέα.

ιι) Η μελέτη, εισήγηση και παρακολούθηση της εφαρμογής μέτρων για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης των πολιτών από τις υπηρεσίες του Φορέα.

ιαια) Η εφαρμογή συστημάτων στοχοθεσίας και μεθόδων μέτρησης της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας του προσωπικού και των υπηρεσιών του Φορέα, η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων των μετρήσεων και η διατύπωση συγκεκριμένων προτάσεων για τη βελτίωση της λειτουργίας των υπηρεσιών.

ιβιβ) Η εφαρμογή των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας, ιδίως του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης.

ιγιγ) Η μελέτη και η εισήγηση μέτρων προτυποποίησης των διοικητικών διαδικασιών βάσει σύγχρονων προτύπων ISO.

ιειε) Η έκδοση αποφάσεων για μετακινήσεις εντός και εκτός έδρας του συνόλου προσωπικού σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.

ιστιστ) Η έκδοση αποφάσεων ορισμού υπολόγων-διαχειριστών».

«Άρθρο 19

9. Στο Τμήμα Προϋπολογισμού, Δημοσιονομικών Αναφορών και Πληρωμών προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ή της ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή TE Διοικητικού Λογιστικού.

10. Στο Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ή της ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού ή TE Διοικητικού Λογιστικού.

11. Στο Τμήμα Κρατικών Ενισχύσεων, Προμηθειών και Διαχείρισης Υλικού προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ή της ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή TE Διοικητικού Λογιστικού.

12. Στο Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ή της ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού ή TE Διοικητικού Λογιστικού».

 

Άρθρο 2

Οι υπάλληλοι που κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος προΐστανται στις οργανικές μονάδες, που με τις διατάξεις της παρούσας απόφασης μετονομάζονται, εξακολουθούν να ασκούν καθήκοντα προϊσταμένου στις ίδιες οργανικές μονάδες.

Η παρούσα απόφαση ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Θεσσαλονίκη, 30 Δεκεμβρίου 2016


Κατεβάσετε επίσης το αρχείο με το πρωτότυπο κείμενο, όπως είναι δημοσιευμένο στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (Φ.Ε.Κ.) του Εθνικού Τυπογραφείου.


 

Έχει διαβαστεί 1251 φορές

Τελευταία Νέα