x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Προεδρικό Διάταγμα 158/2006 - ΦΕΚ 168/Α/7-8-2006 (Καταργημένο)

Εναρμόνιση της Ελληνικής νομοθεσίας με την οδηγία 2004/51/ΕΟΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 29ης Απριλίου 2004 και τροποποίηση της διάταξης του άρθρου 9 του π.δ. 41/2005.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
Το Π.Δ.158/2006 καταργήθηκε με το άρθρο 60 του
Νόμου 4408/2016 - ΦΕΚ 135/Α/27-7-2016

 

Έχοντας υπόψη:
1.α)τις διατάξεις του άρθρου 3 ν. 1338/1983 (Α' 34), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 65 του ν. 1892/1990 (Α' 101), και του άρθρου 4 του ίδιου νόμου, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 6 παρ. 4 του ν. 1440/1984 (Α' 70) και τροποποιήθηκε με τα άρθρα 7 του ν. 1775/1988 (Α' 101), 31 του ν. 2076/1992 (Α' 130), 19 του ν. 2367/1995 (Α' 261), 22 του ν. 2789/2000 και 48 του ν. 3427/2005 (Α' 132),
β) το άρθρο 90 του π.δ. 63/2005 «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα» (Α' 98),
2.Το γεγονός ότι από τις διατάξεις του παρόντος δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού,
3.Την υπ’ αριθμ. 176/2006 γνωμοδότηση του Συμβουλίου της Επικρατείας μετά από πρόταση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Μεταφορών και Επικοινωνιών, αποφασίζουμε:

ΑΡΘΡΟ 1
Με τις διατάξεις του παρόντος τροποποιείται το π.δ. 41/2005 (Α' 60), σε συμμόρφωση προς την Οδηγία 2004/51/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 29ης Απριλίου 2004 που αφορά τροποποίηση της Οδηγίας 91/440/ΕΟΚ του Συμβουλίου για την ανάπτυξη των κοινοτικών σιδηροδρόμων.

ΑΡΘΡΟ 2
1.Η παρ. 3 του άρθρου 9 του π.δ. 41/2005 αντικαθίσταται ως εξής:
«3. Στις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις που είναι νομίμως εγκατεστημένες σε κράτος μέλος, χορηγείται, με δίκαιους όρους, από την έναρξη ισχύος του παρόντος, πρόσβαση στο διευρωπαϊκό δίκτυο σιδηροδρομικών υπηρεσιών μεταφοράς φορτίου και στην εθνική σιδηροδρομική υποδομή, με σκοπό την εκτέλεση υπηρεσιών διεθνών μεταφορών εμπορευμάτων.
Από 1ης Ιανουαρίου 2007, στις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις της παραπάνω παραγράφου παρέχεται με δίκαιους όρους πρόσβαση στην εθνική σιδηροδρομική υποδομή με σκοπό την εκτέλεση παντός τύπου σιδηροδρομικών υπηρεσιών μεταφοράς εμπορευμάτων».
2.Η παρ. 4 του άρθρου 9 του π.δ. 41/2005 αντικαθίσταται ως εξής:
«4. Η σιδηροδρομική πρόσβαση και η παροχή υπηρεσιών στους τερματικούς σταθμούς και τους λιμένες που συνδέονται με σιδηροδρομικές δραστηριότητες που αναφέρονται στις παραγράφους 1,2 και 3 του παρόντος άρθρου και οι οποίες εξυπηρετούν, πραγματικά ή δυνητικά, περισσότερους από έναν τελικούς πελάτες, παρέχονται σε όλες τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις κατά τρόπο αμερόληπτο και με διαφάνεια. Οι σχετικές αιτήσεις σιδηροδρομικών επιχειρήσεων μπορεί να υπάγονται σε περιορισμούς μόνο εάν υπάρχουν βιώσιμες σιδηροδρομικές εναλλακτικές λύσεις, λαμβανομένων υπόψη των συνθηκών της αγοράς».
3.Η παρ. 5 του άρθρου 9 του π.δ. 41/2005 αντικαθίσταται ως εξής:
«5. Κάθε σιδηροδρομική επιχείρηση που έχει αναλάβει την παροχή υπηρεσιών σιδηροδρομικών μεταφορών συνάπτει τις αναγκαίες διοικητικές, τεχνικές και χρηματοδοτικές συμφωνίες με τους διαχειριστές υποδομής της χρησιμοποιούμενης σιδηροδρομικής υποδομής. Οι όροι που διέπουν αυτές τις συμφωνίες είναι αμερόληπτοι και διαφανείς, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος προεδρικού διατάγματος, σχετικά με την κατανομή της χωρητικότητας των σιδηροδρομικών υποδομών και τις χρεώσεις για τη χρήση σιδηροδρομικής υποδομής καθώς και με την πιστοποίηση ασφαλείας».

ΑΡΘΡΟ 3
Έναρξη ισχύος.

Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από την ημερομηνία της δημοσιεύσεώς του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Στον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών αναθέτουμε τη δημοσίευση και εκτέλεση του παρόντος.
Αργοστόλι, 29 Ιουλίου 2006

 

 

Τελευταία ενημέρωση
Έχει διαβαστεί 745 φορές