x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Κοινή Υπουργική Απόφαση Δ11/4657/154/2021 - ΦΕΚ 2175/Β/25-5-2021

Ανάθεση οργάνωσης και λειτουργίας κατασκηνώσεων του Κρατικού προγράμματος σε Δήμους.


Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ11/4657/154/2021

ΦΕΚ 2175/Β/25-5-2021

Ανάθεση οργάνωσης και λειτουργίας κατασκηνώσεων του Κρατικού προγράμματος σε Δήμους.

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ -

ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ -

ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Έχοντας υπόψη:

Α. Τις διατάξεις:

1. Της παρ. 6 του άρθρου 19 του ν. 2646/1998 «Ανάπτυξη του Εθνικού Συστήματος Κοινωνικής Φροντίδας και άλλες διατάξεις» (Α’ 236), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 57 του ν. 4520/2018 «Μετεξέλιξη του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων σε Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) και λοιπές διατάξεις» (Α’ 30),

2. του ν. 749/1948 «Περί Παιδικών εξοχών και ειδικών εστιών σιτίσεως παίδων» (Α’ 200),

3. του ν. 2190/1994 (Α’ 28),

4. της περ. 10 της υποπαρ. Β της παρ. 3 του άρθρου 94 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87),

5. της παρ. 6 του άρθρου 49 του ν. 4351/2015 «Βοσκήσιμες γαίες Ελλάδας και άλλες διατάξεις» (Α’ 164),

6. της παρ. 2 του άρθρου 16 του ν. 3144/2003 «Κοινωνικός διάλογος για την προώθηση της απασχόλησης και την κοινωνική προστασία και άλλες διατάξεις» (Α’ 111),

7. του από 24.6.1949 β.δ. «Περί οργανώσεως και λειτουργίας παιδικών εξοχών» (Α’ 144), όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε μεταγενέστερα με το από 14.4.1952 β.δ. (Α’ 98) και το π.δ. 272/1978 (Α’ 59),

8. του άρθρου 90 του Κώδικα της Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2005, Α΄ 98), όπως διατηρήθηκε σε ισχύ με την παρ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019 (Α΄ 133),

9. του π. δ. 134/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» (Α’ 168),

10. του π.δ. 141/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Εσωτερικών» (Α’ 180),

11. του π.δ. 441/1986 «Τροποποίηση και συμπλήρωση διατάξεων του από 24.6.1949 β.δ. ’’περί οργανώσεως και λειτουργίας Παιδικών Εξοχών’’ και του από 14.4.1952 β.δ. ’’Περί καθορισμού λεπτομερειών τινών του ν. 1727/1951 κ.λπ.’’, όπως τροποποιήθηκαν και συμπληρώθηκαν μεταγενέστερα» (Α’ 216), όπως αυτό τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε μεταγενέστερα με το π.δ. 512/1988 (Α’ 232), το οποίο τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε μεταγενέστερα με το π.δ. 312/2001 (Α’ 210),

12. της υπό στοιχεία Δ11/οικ. 23973/811/18-6-2020 (ΑΔΑ: 6ΑΚΡ46ΜΤΛΚ-ΛΑΥ) εγκυκλίου,

13. του π.δ. 80/2016 «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες» (Α’ 145),

14. του π.δ. 142/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Οικονομικών» (Α’ 181),

15. του π. δ. 81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους. - Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α’ 119),

16. του π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 121),

17. του άρθρου 12 του π.δ. 84/2019 «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων» (Α’ 123),

18. του π.δ. 62/2020 «Διορισμός Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 155) και

19. του π.δ. 2/2021 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 2).

Β. 20. Την υπό στοιχεία 33168/Δ1. 11369/25-7-2019 κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνα - Μαρία Μιχαηλίδου» (Β’ 3053).

21. Την υπό στοιχεία Υ 70/30-10-2020 απόφαση του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Θεόδωρο Σκυλακάκη» (Β’ 4805).

22. Την υπό στοιχεία Υ 1/8-1-2021 απόφαση του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών, Στυλιανό Πέτσα» (Β’ 48).

23. Την υπό στοιχεία Δ4/Α/Φ1/οικ. 51352/2873/16-12-2020 απόφαση «Κατανομή Πιστώσεων Τακτικού Προϋπολογισμού Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Οικονομικού έτους 2021» (ΑΔΑ: ΩΖΜΛ46ΜΤΛΚ-8ΕΤ).

24. Την υπό στοιχεία 2/81998/ΔΠΓΚ/16-12-2020 απόφαση «Διάθεση των πιστώσεων του κρατικού προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2021» (ΑΔΑ: ΩΛΩΒΗ- ΙΙΒ),

25. την υπ’ αρ. 2/3199/26-1-2021 απόφαση «Μεταβολές Εκτελούμενου Προϋπολογισμού».

26. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής προκαλείται εφάπαξ δαπάνη κατά το τρέχον οικονομικό έτος, το ύψος της οποίας δεν μπορεί να προσδιορισθεί επακριβώς, λόγω της ιδιαίτερης φύσης λειτουργίας των Κατασκηνώσεων. Εκτιμάται πάντως ότι δεν θα υπερβεί το ποσό των 3.410.000,00 ευρώ. Η ανωτέρω δαπάνη, στην οποία περιλαμβάνονται η μισθοδοσία του προσωπικού, δαπάνες εκτέλεσης έργων και εργασιών, καθώς και πάσης φύσεως λειτουργικές δαπάνες των κατασκηνώσεων, θα καλυφθεί από τις εγγεγραμμένες πιστώσεις στον προϋπολογισμό του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων οικονομικού έτους 2021 (Ειδ. Φ. 1033 - 202 - 0000000 ΑΛΕ 2310401007), με τις οποίες εν συνεχεία θα επιχορηγηθούν οι οικείοι Δήμοι οι οποίοι θα λειτουργήσουν κατά το τρέχον έτος τις κατασκηνώσεις, καθώς και οι Δήμοι που θα προετοιμάσουν τις κατασκηνώσεις για μελλοντική λειτουργία.

27. Την υπ’ αρ. 5513/972/12-2-2021 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων για τη δέσμευση πιστώσεων ύψους 3.410.000,00 €, που καταχωρήθηκε με α.α. 13969 στο Βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων (ΑΔΑ: 9Δ8Ο46ΜΤΛΚ-9ΓΤ).

28. Την υπ’ αρ. οικ. 10032/513/4-3-2021 εισήγηση του Αναπληρωτή Προϊσταμένου της Γ.Δ.Ο.Υ. Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αποφασίζουμε:

 

Άρθρο 1

Για το έτος 2021 η οργάνωση και η λειτουργία των Κατασκηνώσεων του Κρατικού Προγράμματος ανατίθεται στους παρακάτω Δήμους, ως ακολούθως:

Α/ΑΔΗΜΟΣΑ/ΑΟΝΟΜΑΣΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΕΞΟΧΗΣ -

ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

1.ΠΕΝΤΕΛΗΣ1Β’ Ν. ΠΕΝΤΕΛΗΣ

2ΠΕΝΤΕΛΗΣ

2.ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ - ΜΕΘΑΝΩΝ3ΓΑΛΑΤΑ ΠΟΡΟΥ

3ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ4Δ’ ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑ

5Ε’ ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑ

4.ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ6ΚΕΡΑΤΕΑΣ

5.ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ7ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ ΜΠΟΥΚΑ

6.ΓΡΕΒΕΝΩΝ8ΦΙΛΙΠΠΑΙΩΝ ΓΡΕΒΕΝΩΝ

7.ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ9ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΔΡΑΜΑΣ

8.ΠΑΓΓΑΙΟΥ10Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

9.ΘΑΣΟΥ11ΠΟΤΑΜΙΑΣ ΘΑΣΟΥ

10.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ12ΜΑΚΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

11.ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ13ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΟΚΚΙΝΗ ΧΑΝΙ

12.ΧΑΝΙΩΝ14ΚΑΛΑΘΑ ΧΑΝΙΩΝ

13.ΒΟΛΒΗΣ15ΣΤΑΥΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

14.ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ16ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

15.ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ17ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

16.ΣΕΡΡΩΝ 18ΧΡΥΣΟΠΗΓΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

17.ΛΙΜΝΗΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑ19ΝΕΡΑΪΔΑΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

18.ΑΓΙΑΣ 20ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ

19.ΒΟΛΟΥ 21Β’ ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

20.ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ 22ΠΕΥΚΗΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

21.ΚΕΡΚΥΡΑΣ 23ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΔΕΣΣΥΛΑΣ ΟΡΜΟΥ ΓΟΥΒΙΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

22.ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ 24Η’ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΚΛΗΜΕΝΤΙΟΥ ΚΑΙΣΑΡΕΙΑΣ)

23.ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ 25ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

24.ΣΑΜΟΥ 26ΠΡΙΝΙΩΝ ΣΑΜΟΥ

25.ΧΙΟΥ 27ΣΚΛΑΒΙΩΝ ΧΙΟΥ

26.ΜΩΛΟΥ - ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 28Α’ ΚΑΜ. ΒΟΥΡΛΩΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

29Β’ ΚΑΜ. ΒΟΥΡΛΩΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

27.ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 30ΕΥΡΩΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ ΟΛΥΜΠΙΑΣ

28.ΘΕΡΜΟΥ 31ΘΕΡΜΟΥ

29.ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ 32ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ

 

Άρθρο 2

Διοίκηση Παιδικών Εξοχών - Κατασκηνώσεων

Κάθε Παιδική Εξοχή - Κατασκήνωση του Κρατικού Προγράμματος διοικείται από Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.), που συγκροτείται με απόφαση του οικείου Δημάρχου, και του οποίου η σύνθεση καθορίζεται ως εξής:

- Ένας (1) υπάλληλος του οικείου Δήμου

- Ένας (1) εκπρόσωπος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας

- Ένα (1) μέλος που να διακρίνεται για την κοινωνική του δράση και προσφορά, οριζομένων μεταξύ αυτών του Προέδρου, του Αντιπροέδρου και του Οικονομικού Συμβούλου.

Ο Πρόεδρος εκπροσωπεί το Δ.Σ. στις δημόσιες και άλλες αρχές και λαμβάνει γνώση των εγγράφων, εγκυκλίων και υπολοίπων οδηγιών των αρμοδίων Διευθύνσεων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του, τα καθήκοντά του εκτελούνται από τον Αντιπρόεδρο.

 

Άρθρο 3

Αρμοδιότητες Διοικητικού Συμβουλίου

Το Δ.Σ. έχει τη γενικότερη ευθύνη της διοίκησης της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης και της διαχείρισης της κάθε είδους περιουσίας της.

Α) Συντάσσει λεπτομερή προϋπολογισμό των απαιτουμένων πιστώσεων για την αντιμετώπιση:

α) των δαπανών εκτέλεσης των απαραίτητων τεχνικών εγκαταστάσεων της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης, συντήρησής τους, διάλυσης και συγκέντρωσης του υλικού και

β) των δαπανών διατροφής και λειτουργίας εν γένει της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης, τον οποίο υποβάλλει στον οικείο Δήμο.

Β) Παρακολουθεί και εποπτεύει την πιστή εφαρμογή και τήρηση του κανονισμού εσωτερικής λειτουργίας της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης.

 

Άρθρο 4

Λειτουργία Παιδικών Εξοχών - Κατασκηνώσεων

Η λειτουργία της κάθε Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης ρυθμίζεται λεπτομερώς από την υπό στοιχεία

Ι. 5144/58 απόφαση, όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε μεταγενέστερα, και αποτελεί τον Κανονισμό Εσωτερικής Λειτουργίας Παιδικών Εξοχών και Κατασκηνώσεων.

Ο Συντονιστής (Αρχηγός) έχει την ευθύνη της ομαλής λειτουργίας και του συντονισμού των δράσεων προσωπικού και κατασκηνωτών σε καθημερινή βάση. Ενημερώνεται έγκαιρα για την τοποθέτησή του όχι όμως νωρίτερα των 15 ημερών από την έναρξη της πρώτης κατασκηνωτικής περιόδου.

Στο έργο του αυτό υποβοηθείται από τους Επιμελητές, τους Τμηματάρχες, τους Ομαδάρχες, τους γυμναστές και τους ειδικούς συνεργάτες σε θέματα ψυχαγωγίας και χειροτεχνίας.

Οι διαχειριστές βρίσκονται στον χώρο της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης 15 ημέρες πριν και 10 ημέρες μετά, ενώ τα στελέχη και το υπόλοιπο προσωπικό 3 ημέρες πριν και 3 ημέρες μετά την έναρξη και τη λήξη της κατασκηνωτικής περιόδου, αντίστοιχα.

Για την υγιεινή του χώρου της κάθε Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης και την υγεία των κατασκηνωτών υπεύθυνος είναι ο γιατρός της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης. Μετέχει ενεργά καθημερινά στη ζωή της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης, προσφέρει τις πρώτες βοήθειες σε κατασκηνωτές και προσωπικό και συνεργάζεται άμεσα με το Συντονιστή σε θέματα πρόληψης, διαιτολογίου κ.λπ. Στο έργο του βοηθείται από Νοσοκόμα/ο.

Ο Διαχειριστής και ο βοηθός του είναι αρμόδιοι για τον εξοπλισμό της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης με αναλώσιμο και μη αναλώσιμο υλικό.

Ο Διαχειριστής καλύπτει τα τρέχοντα λειτουργικά έξοδα από κονδύλιο ύψους όχι ανώτερου των 293,47 ευρώ, ανανεούμενο με την παρουσίαση των σχετικών αποδείξεων.

Το Διαιτολόγιο καθορίζεται μετά από συνεργασία Συντονιστή, Γιατρού και Διαχειριστή. Εγκρίνεται από το Δ.Σ. της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης. Λαμβάνονται κάθε φορά υπόψη μεμονωμένες περιπτώσεις ειδικής διατροφής κατασκηνωτών για λόγους υγείας ή θρησκευτικούς, καθώς και τα ενδεικτικά δεκαήμερα διατροφικά πλάνα που συντάχθηκαν από το Τμήμα Επιστήμης και Διατροφής του Ανθρώπου του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών (υπό στοιχεία Δ22/οικ. 27412/853/3-6-2017 έγγραφο).

Η προετοιμασία των κατάλληλων γευμάτων και ροφημάτων σε σκεύη και χώρους καθαρούς και η διανομή τους σε προκαθορισμένες ώρες βάσει του ωρολόγιου καθημερινού προγράμματος της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης, είναι ευθύνη του μάγειρα και του βοηθού του. Σε περιπτώσεις αδυναμίας πρόσληψης μάγειρα και βοηθού μαγείρου λόγω μη υποβολής αιτήσεων, επιτρέπεται η σύναψη συμβάσεων με Κοινωνικούς Συνεταιρισμούς Περιορισμένης Ευθύνης, προκειμένου να τους ανατεθεί η εργασία παρασκευής των γευμάτων εντός του χώρου της Παιδικής Εξοχής - κατασκήνωσης.

Κατ’ εξαίρεση, σε περιπτώσεις που οι εγκαταστάσεις των μαγειρείων παρουσιάζουν εκτεταμένες φθορές και δεν είναι δυνατή η ανακατασκευή και προετοιμασία τους εντός του διαστήματος που απομένει για τη λειτουργία των κατασκηνώσεων, η τροφοδοσία δύναται να ανατεθεί από τον εξουσιοδοτημένο Δήμο σε εταιρεία παραγωγής και διάθεσης ετοίμων γευμάτων, με την προϋπόθεση ότι το κόστος δεν υπερβαίνει: α) το ημερήσιο εφόδιο τροφοδοσίας που καθορίζεται για την τρέχουσα κατασκηνωτική περίοδο και β) τη δαπάνη μισθοδοσίας του προσωπικού το οποίο σε αυτή την περίπτωση δεν απαιτείται να προσληφθεί (Μάγειρας και βοηθός Μάγειρα).

Για την ανάθεση απαιτείται εγκριτική απόφαση της Υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, που εκδίδεται ύστερα από σχετική απόφαση του Δ.Σ. της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης και σύμφωνη γνώμη του οικείου Δημάρχου, τηρουμένων των οικείων διατάξεων.

Το προσωπικό βοηθητικών εργασιών είναι επιφορτισμένο με την καθαριότητα των χώρων που σερβίρονται τα γεύματα, καθώς και των χώρων υγιεινής κ.λπ.

Τα στελέχη και το προσωπικό διαμένουν εντός της κατασκήνωσης και παρέχουν τις υπηρεσίες τους καθ’ όλη τη διάρκεια της κατασκηνωτικής περιόδου.

Στις Παιδικές Εξοχές - Κατασκηνώσεις, κατά τις περιόδους που φιλοξενούνται παιδιά απαγορεύεται η λειτουργία καντίνας ή κυλικείου. Επιτρέπεται μόνο κατά τις περιόδους που φιλοξενούνται οικογένειες, ηλικιωμένα άτομα και άτομα με αναπηρίες. Το ποσοστό κέρδους ανέρχεται σε 15% βάσει των τιμολογίων αγοράς, τα οποία εκδίδονται στο όνομα του ιδιώτη μισθωτή της καντίνας, και όχι της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης. Την επίβλεψη για τη σωστή λειτουργία της, έχει το Δ.Σ. της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης. Το ποσόν που καταβάλλεται από τον ιδιώτη μισθωτή στην Παιδική Εξοχή - Κατασκήνωση, διατίθεται ύστερα από απόφαση του Δ.Σ. αυτής για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών κ.λπ.

 

Άρθρο 5

Φιλοξενούμενοι

Στις Παιδικές Εξοχές - Κατασκηνώσεις φιλοξενούνται:

A. Παιδιά ηλικίας 6-16 ετών, που έχουν ανάγκη παραθερισμού. Από τις Παιδικές Εξοχές - Κατασκηνώσεις αποκλείονται μέχρι αποκαταστάσεως της υγείας τους, τα παιδιά που πάσχουν από μεταδοτικά νοσήματα (κοκίτης κ.λπ.) και εντελώς τα παιδιά που πάσχουν από ψυχονευρωτικά νοσήματα (επιληψία κ.λπ.) σύμφωνα με τις παρ. 3 και 4 του άρθρου 1 του ν. 749/1948.

Στις Παιδικές Εξοχές - Κατασκηνώσεις φιλοξενούνται και παιδιά με αναπηρίες, που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις και διαθέτουν ιατρική βεβαίωση ότι η κατάσταση της υγείας τους επιτρέπει τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης.

Β. Ηλικιωμένοι, είτε επισκέπτονται ΚΑΠΗ είτε όχι, εφόσον βρίσκονται σε οικονομική αδυναμία, είναι μόνοι λόγω έλλειψης άλλης οικογένειας, χηρείας κ.λπ. και

διαθέτουν ιατρική βεβαίωση ότι η κατάσταση της υγείας τους επιτρέπει τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα κατασκήνωσης.

Γ. Ενήλικοι με αναπηρίες, εφόσον προσκομίσουν ιατρική βεβαίωση ότι η κατάσταση της υγείας τους επιτρέπει τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα κατασκήνωσης.

 

Άρθρο 6

Διαδικασίες Συμμετοχής

Οι εγγραφές των κατασκηνωτών (πλην των ατόμων με αναπηρίες) γίνονται στους Δήμους που θα λειτουργήσουν κατασκηνώσεις μέχρι την 15η Ιουνίου 2021.

Για την εγγραφή των παιδιών απαιτείται:

- Αίτηση του γονέα ή κηδεμόνα προς τον Δήμο που έχει την ευθύνη οργάνωσης και λειτουργίας της κατασκήνωσης στην οποία αναγράφεται το ονοματεπώνυμο, το φύλο και η ηλικία του παιδιού.

- Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα ή κηδεμόνα, στην οποία να αναγράφεται το ύψος του ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος του προηγούμενου έτους, ο αριθμός των προστατευόμενων μελών, οι ηλικίες των τέκνων, ο τύπος της οικογένειας (π.χ. μονογεονεική, τρίτεκνη, πολύτεκνη), άλλα κοινωνικά χαρακτηριστικά (π.χ. δικαιούχοι ΚΕΑ, άνεργοι, ανασφάλιστοι, σε κατάσταση ένδειας, οικογένειες σε κρίση, πληθυσμιακές μειονότητες κ.λπ.).

- Βεβαίωση ιδιώτη γιατρού ή γιατρού του ασφαλιστικού φορέα, στην οποία υποχρεωτικά να αναγράφεται: η κατάσταση υγείας του παιδιού, ο εμβολιασμός του με τα υποχρεωτικά εμβόλια, ότι δεν πάσχει από μεταδοτικά νοσήματα, ότι η εν γένει κατάσταση της υγείας του επιτρέπει τη συμμετοχή του σε κατασκηνωτικό πρόγραμμα και τυχόν λοιπές παρατηρήσεις (φαρμακευτική αγωγή, αλλεργίες κ.λπ.).

Για την εγγραφή ηλικιωμένων ατόμων απαιτείται:

- Αίτηση του ατόμου στον Δήμο που έχει την ευθύνη οργάνωσης και λειτουργίας της κατασκήνωσης.

- Υπεύθυνη δήλωση, που θα αναφέρει το ύψος του οικογενειακού ή ατομικού εισοδήματός του.

- Βεβαίωση ιδιώτη γιατρού ή γιατρού του ασφαλιστικού φορέα, στην οποία υποχρεωτικά να αναγράφεται ότι δεν πάσχει από μεταδοτικά νοσήματα και ότι η εν γένει κατάσταση της υγείας του επιτρέπει τη συμμετοχή του σε κατασκηνωτικό πρόγραμμα.

Οι αιτήσεις διαβιβάζονται ατομικά ή συλλογικά μέσω των ΚΑΠΗ που συμμετέχει κάθε ηλικιωμένος.

Οι διαδικασίες αιτήσεων, επιλογής και συμμετοχής ατόμων με αναπηρίες, η πρόσληψη των συνοδών και του ειδικού προσωπικού και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια, ορίζονται με σχετική κοινή υπουργική απόφαση που εκδίδεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην περ. γ

της παρ. 6 του άρθρου 19 του ν. 2646/1998 (Α΄ 236), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 57 του ν. 4520/2018 (Α’ 30).

Κατά την επιλογή των κατασκηνωτών προτιμούνται οι οικονομικά ασθενέστεροι.

Οι κατηγορίες των κατασκηνωτών καταβάλλουν ποσό συμμετοχής «30,00» ευρώ, εξαιρουμένων των κάτωθι περιπτώσεων που δεν καταβάλλουν ποσό συμμετοχής:

α) τα παιδιά των πολύτεκνων και τρίτεκνων οικογενειών, των οικογενειών που ο ένας ή και οι δύο γονείς είναι άνεργοι καθώς και των οικογενειών που είναι δικαιούχοι του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος,

β) τα άτομα με αναπηρίες, ανεξάρτητα από το πρόγραμμα που συμμετέχουν,

γ) ηλικιωμένα άτομα δικαιούχοι του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος.

Κάθε εξουσιοδοτημένος Δήμος που θα λειτουργήσει κατασκηνώσεις του Κρατικού Προγράμματος, πρέπει να ανοίξει λογαριασμό σε Τράπεζα, όπου ο κατασκηνωτής, εφόσον επιλεγεί, καταθέτει το ποσό συμμετοχής του και στη συνέχεια οι ενδιαφερόμενοι δίδουν το διπλότυπο της απόδειξης κατάθεσης της Τράπεζας στον Διαχειριστή της κατασκήνωσης με την υποχρέωση να ενημερώσει τον οικονομικό σύμβουλο αυτής.

Το ποσό συμμετοχής επιστρέφεται στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος δεν συμμετέχει τελικά στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα.

Τα έσοδα που προκύπτουν από τη συμμετοχή των κατασκηνωτών χρησιμοποιούνται για την βελτίωση των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού των κατασκηνώσεων και για την κάλυψη των πάσης φύσεως δαπανών λειτουργίας τους.

Η κίνηση των λογαριασμών αυτών γίνεται μετά από εισήγηση των Διοικητικών Συμβουλίων των κατασκηνώσεων και έγκριση του οικείου Δημάρχου.

Οι Δήμοι που λειτουργούν Παιδικές Εξοχές - Κατασκηνώσεις του Κρατικού Προγράμματος υποχρεωτικά πρέπει να φιλοξενούν κατασκηνωτές και από τους άλλους Δήμους της χώρας, εφόσον υποβάλλονται σχετικές αιτήσεις.

 

Άρθρο 7

Προσωπικό

Κάθε Παιδική Εξοχή - Κατασκήνωση πλαισιώνεται από το ακόλουθο προσωπικό:

α) έναν συντονιστή,

β) έναν επιμελητή για μέχρι 60 παιδιά,

γ) έναν ομαδάρχη για μέχρι 15 παιδιά,

δ) έναν γιατρό,

ε) έναν νοσοκόμο,

στ)έναν γυμναστή μέχρι 75 παιδιά,

ζ) έναν ειδικό συνεργάτη, ειδικευμένο σε θέματα ψυχαγωγίας για μέχρι 75 παιδιά,

η) έναν ειδικό συνεργάτη, ειδικευμένο σε θέματα χειροτεχνίας για μέχρι 75 παιδιά,

θ) έναν διαχειριστή,

ι) έναν βοηθό διαχειριστή,

ια) έναν μάγειρα,

ιβ) έναν βοηθό μάγειρα,

ιγ) έναν αποθηκάριο,

ιδ) έναν ειδικό τεχνίτη και ανάλογο προσωπικό βοηθητικών εργασιών,

ιε) έναν φυσιοθεραπευτή, κατά το διάστημα φιλοξενίας ατόμων με αναπηρίες και ηλικιωμένων ατόμων.

Το προαναφερόμενο προσωπικό κατανέμεται από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, σε κάθε Παιδική Εξοχή - Κατασκήνωση, προκειμένου στη συνέχεια να γίνει η πρόσληψή του από τον οικείο Δήμο σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

Άρθρο 8

Προσόντα στελεχών

Τα στελέχη της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης είναι απόφοιτοι της σχολής Εκπαίδευσης Στελεχών Παιδικών Εξοχών ή απόφοιτοι των ΙΕΚ με ειδικότητα στελεχών κατασκηνώσεων.

Ο Συντονιστής είναι πτυχιούχος Ανώτατης ή Ανώτερης Σχολής.

Σε περίπτωση έλλειψης υποψηφίων με τα παραπάνω προσόντα, προτιμώνται απόφοιτοι Λυκείου με ευδόκιμη κατασκηνωτική εμπειρία.

Ο Επιμελητής είναι απόφοιτος τουλάχιστον Β’ τάξεως Λυκείου με ευδόκιμη κατασκηνωτική εμπειρία.

Ο Τμηματάρχης είναι άτομο με ευδόκιμη κατασκηνωτική εμπειρία, απόφοιτος Λυκείου.

Ο Ομαδάρχης είναι απόφοιτος Α’ τάξης Λυκείου.

Οι Ειδικοί Συνεργάτες είναι πτυχιούχοι ή φοιτητές των παρακάτω σχολών:

α) Παιδαγωγικών Τμημάτων και ΤΕΙ Βρεφονηπιοκομίας,

β) Τ.Ε.Ε.ΦΑ.,

γ) Τμημάτων Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής,

δ) Θεατρικών και Δραματικών Σχολών,

ε) Μουσικών και χορευτικών σχολών, και

στ) Σχολών καλλιτεχνικών μαθημάτων.

Σε περίπτωση έλλειψης υποψηφίων με τα παραπάνω προσόντα, είναι δυνατή η πρόσληψη στελεχών με κατασκηνωτική εμπειρία που να αποδεικνύεται.

 

Άρθρο 9

Προσόντα λοιπού προσωπικού

Ο Διαχειριστής είναι τουλάχιστον απόφοιτος Λυκείου και κατά προτίμηση υπάλληλος του οικείου Δήμου, καθώς είναι υπόλογος και υπεύθυνος έναντι του Δήμου και του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Σε περίπτωση που ως διαχειριστής επιλεγεί υπάλληλος του οικείου Δήμου, η θέση αυτή δεν προκηρύσσεται για πλήρωση.

Ο Γιατρός της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης είναι απόφοιτος ιατρικής Σχολής με άδεια άσκησης επαγγέλματος και υποχρεούται να βρίσκεται καθημερινά στους χώρους της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης. Σε περίπτωση αδυναμίας πρόσληψης Ιατρού λόγω μη υποβολής αιτήσεων, επιτρέπεται η σύναψη συμβάσεων με ιδιώτες Ιατρούς για 24ωρη ιατρική κάλυψη της κατασκήνωσης.

Ο Νοσοκόμος είναι απόφοιτος σχολής Νοσοκόμων με άδεια άσκησης επαγγέλματος ή τελειόφοιτος Σχολής Νοσοκόμων.

Ο Φυσιοθεραπευτής είναι απόφοιτος σχολής Π.Ε. ή Τ.Ε., μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Φυσιοθεραπευτών, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.

Ο Μάγειρας και ο βοηθός του είναι απόφοιτοι ή τελειόφοιτοι Σχολής Μαγείρων ή ΥΕ με εμπειρία στην ειδικότητα που να αποδεικνύεται.

Ο Αποθηκάριος είναι τουλάχιστον απόφοιτος Λυκείου και κατά προτίμηση με προϋπηρεσία που να αποδεικνύεται.

Ο Ειδικός Τεχνίτης είναι απόφοιτος ανάλογης Σχολής ή με εμπειρία στην ειδικότητα που να αποδεικνύεται.

Το Βοηθητικό προσωπικό δεν απαιτείται να διαθέτει ιδιαίτερα προσόντα.

 

Άρθρο 10

Κόστος σίτισης

Το ημερήσιο κόστος σίτισης ανά κατασκηνωτή και προσωπικό στις κατασκηνώσεις, ορίζεται ως εξής:

Α/ΑΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΩΝΚΟΣΤΟΣ

ΣΙΤΙΣΗΣ ΑΝΑ

ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΗ

ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

1Για τα παιδιά από 6 - 11 ετών7,50 ευρώ

2Για τα παιδιά από 12 - 16 ετών8,00 ευρώ

3Για τα ηλικιωμένα άτομα8,50 ευρώ

4Για τα άτομα με αναπηρίες και

τους συνοδούς αυτών8,50 ευρώ

5Για τα στελέχη και το προσωπικό8,50 ευρώ

 

Άρθρο 11

Προγραμματισμός λειτουργίας

1. Για το έτος 2021 ο αριθμός των φιλοξενουμένων ανέρχεται σε 12.280 άτομα, ως ακολούθως:

Α) 7.550 παιδιά

Β) 1.670 ηλικιωμένοι

Γ) 3.060 άτομα με αναπηρίες (παιδιά και ενήλικες).

2. Δεν λειτουργούν κατά την τρέχουσα κατασκηνωτική περίοδο οι κατασκηνώσεις: Β’ Ν. Πεντέλης, Πεντέλης, Γαλατά Πόρου, Δ’ Αγίου Ανδρέα, Φιλιππαίων Γρεβενών, Καλλιθέας Δράμας, Ποταμιάς Θάσου, Αγίας Τριάδας Θεσσαλονίκης, Χρυσοπηγής Σερρών, Β’ Πορταριάς Μαγνησίας, Πεύκης Τρικάλων, Η’ Κορίνθου (Κλημεντίου Καισάρειας), Πρινίων Σάμου, Α’ Καμ. Βούρλων, Β’ Καμ. Βούρλων και Θέρμου.

3. Οι κατασκηνώσεις που λειτουργούν την τρέχουσα κατασκηνωτική περίοδο, ο αριθμός και οι κατηγορίες φιλοξενουμένων, καθώς και οι δεκαήμερες περίοδοι λειτουργίας τους είναι οι εξής:

1. Ε’ Αγίου Ανδρέα Αττικής: 1.450 άτομα, ήτοι: 1.200 άτομα με αναπηρία (4 περίοδοι Χ 300 ΑμεΑ) και 250 ηλικιωμένα άτομα (1 περίοδος Χ 250 άτομα).

2. Κερατέας Αττικής: 800 παιδιά (4 περίοδοι Χ 200 παιδιά).

3. Αγίας Παρασκευής Λάρισας: 700 άτομα, ήτοι: 300 παιδιά (2 περίοδοι Χ 150 παιδιά) και 400 άτομα με αναπηρίες (4 περίοδοι Χ 100 ΑμεΑ).

4. Σταυρού Θεσσαλονίκης: 1.250 άτομα, ήτοι: 800 παιδιά (4 περίοδοι Χ 200 παιδιά), 150 άτομα με αναπηρία (1 περίοδος Χ 150 ΑμεΑ) και 300 ηλικιωμένα άτομα

(2 περίοδοι Χ 150 ηλικιωμένα άτομα).

5. Μεταμόρφωσης Χαλκιδικής: 1.160 άτομα, ήτοι: 400 παιδιά (2 περίοδοι Χ 200 παιδιά), 510 άτομα με αναπηρίες (3 περίοδοι Χ 170 ΑμεΑ) και 250 ηλικιωμένα άτομα (1 περίοδος Χ 250 άτομα).

6. Νέας Περάμου Καβάλας: 1.480 άτομα, ήτοι: 700 παιδιά (2 περίοδοι Χ 200 παιδιά και 1 περίοδος Χ 300 παιδιά), 480 άτομα με αναπηρίες (4 περίοδοι Χ 120 ΑμεΑ) και 300 ηλικιωμένα άτομα (2 περίοδοι Χ 150 άτομα με αναπηρίες).

7. Μάκρης Αλεξανδρούπολης: 1.000 άτομα (900 παιδιά και 100 Άτομα με Αναπηρίες σε μεικτές περιόδους)

(5 περίοδοι Χ 200 παιδιά και ΑμεΑ).

8. Αγίας Μαρίνας Μεσσηνίας: 400 άτομα, ήτοι 300 άτομα (250 παιδιά και 50 Άτομα με Αναπηρίες σε μεικτές περιόδους) (2 περίοδοι Χ 150 παιδιά και ΑμεΑ) και 100 ηλικιωμένα άτομα (1 περίοδος Χ 100 άτομα).

9. Σκλαβιών Χίου: 340 άτομα, ήτοι: 240 παιδιά (2 περίοδοι Χ 120 παιδιά) και 100 ηλικιωμένα άτομα (1 περίοδος Χ 100 άτομα).

10. Αμφιλοχίας: 800 άτομα, (700 παιδιά και 100 Άτομα με Αναπηρίες σε μεικτές περιόδους) (4 περίοδοι Χ 200 παιδιά και ΑμεΑ).

11. Καρδίτσας: 400 άτομα, ήτοι: 300 παιδιά (2 περίοδοι Χ 150 παιδιά) και 100 ηλικιωμένα άτομα (1 περίοδος Χ 100 ηλικιωμένα άτομα).

12. Κέρκυρας: 280 άτομα, ήτοι: 190 παιδιά και 20 Άτομα με Αναπηρίες σε μεικτές περιόδους (3 περίοδοι Χ 70 παιδιά και ΑμεΑ) και 70 ηλικιωμένα άτομα (1 περίοδος Χ 70 άτομα).

13. Ηρακλείου: 900 άτομα, ήτοι 680 παιδιά και 120 άτομα με αναπηρίες σε μεικτές περιόδους (4 περίοδοι Χ 400 παιδιά και ΑμεΑ) και 100 ηλικιωμένα άτομα (1 περίοδος Χ 100 άτομα).

14. Ολυμπιάδα: 320 άτομα με αναπηρίες (4 περίοδοι Χ 80 ΑμεΑ).

15. Χανίων: 800 άτομα, ήτοι: 580 παιδιά και 120 άτομα με αναπηρίες σε μεικτές περιόδους (4 Χ 175 παιδιά και ΑμεΑ) και 100 ηλικιωμένα άτομα (1 περίοδος Χ 100 άτομα).

16. Νεάπολης Μυτιλήνης: 200 παιδιά (2 περίοδοι Χ 70 παιδιά και 1 περίοδος Χ 60 παιδιά).

 

Άρθρο 12

Οι κάθε είδους προμήθειες αναλώσιμου και μη αναλώσιμου υλικού διενεργούνται με μειοδοτικό διαγωνισμό, σύμφωνα με τις ισχύουσες για τους Δήμους διατάξεις.

Επίσης, η εκτέλεση εργασιών στις κατασκηνώσεις γίνεται από τους Δήμους σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

Άρθρο 13

Δεν επιτρέπεται η παραχώρηση του χώρου και των εγκαταστάσεων της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης σε φορείς για τη λειτουργία κατασκηνωτικού προγράμματος.

Επιτρέπεται η παραχώρηση μέρους των εγκαταστάσεων των Παιδικών Εξοχών - Κατασκηνώσεων σε ενδιαφερόμενους φορείς (π.χ. σχολεία, συλλόγους, κ.λπ.) για να χρησιμοποιηθούν περιστασιακά για διάφορες εκδηλώσεις τους και όχι για να λειτουργήσουν ως κατασκηνώσεις, σε χρόνο εκτός κατασκηνωτικής περιόδου. Για την παραχώρηση απαιτείται απόφαση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων που εκδίδεται ύστερα από αίτηση του ενδιαφερόμενου φορέα, σχετική απόφαση του Δ.Σ. της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης και σύμφωνη γνώμη του οικείου Δημάρχου.

 

Άρθρο 14

Οι εξουσιοδοτημένοι με την παρούσα απόφαση Δήμοι, δύνανται και σε συνεργασία με άλλους Δήμους, να αναλαμβάνουν τη λειτουργία των παιδικών εξοχών - κατασκηνώσεων της χωροταξικής τους αρμοδιότητας για τις οποίες έχει αποφασισθεί η αναστολή λειτουργίας τους, καθώς και των παιδικών εξοχών - κατασκηνώσεων που λειτουργούν κατά το τρέχον έτος μετά το πέρας της προγραμματισμένης από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κατασκηνωτικής περιόδου, εντός του χρονικού διαστήματος 1ης Ιουνίου έως 30ης Σεπτεμβρίου, με ίδια μέσα.

Για την ανάληψη λειτουργίας απαιτείται απόφαση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων που εκδίδεται ύστερα από πρόταση του Δ. Σ. της Παιδικής Εξοχής - Κατασκήνωσης, οικονομική έκθεση της αρμόδιας

υπηρεσίας του Δήμου (ή των Δήμων) με εκτίμηση της δαπάνης, σχετική Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης που συντάσσεται από την οικονομική υπηρεσία του Δήμου (ή των Δήμων), εξασφάλιση του απαιτούμενου προσωπικού κατ’ εφαρμογή των άρθρων 7, 8, και 9 της παρούσας και σύμφωνη γνώμη του οικείου Δημοτικού Συμβουλίου (ή των Δημοτικών Συμβουλίων).

 

Άρθρο 15

Έλεγχος λειτουργίας

Α. Η Εθνική Αρχή Διαφάνειας - Μονάδα Επιθεωρήσεων και Ελέγχων (πρώην Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.), κατά το διάστημα λειτουργίας των κατασκηνώσεων, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της πραγματοποιεί, κατ’ εντολή ή αυτεπάγγελτα, ελέγχους για τη διαπίστωση της εφαρμογής:

α) των διατάξεων της παρούσας απόφασης

β) των εγκυκλίων οδηγιών που έχουν εκδοθεί για την λειτουργία των κατασκηνώσεων

γ) την πρόληψη τυχόν παραλείψεων που έχουν δυσμενείς επιπτώσεις στην ασφαλή και υγιεινή διαβίωση των κατασκηνωτών και

δ) την ομαλή και εν γένει απρόσκοπτη λειτουργία τους.

Τα σχετικά πορίσματα των Επιθεωρητών γνωστοποιούνται έγκαιρα ώστε να υπάρχουν τα χρονικά περιθώρια για τη λήψη των απαραίτητων μέτρων και οι σχετικές υποδείξεις τους να υλοποιούνται άμεσα ώστε να διασφαλίζονται οι κατασκηνωτές και να περιφρουρείται το κύρος του θεσμού.

Β. Κατά το χρονικό διάστημα λειτουργίας σε κάθε κατασκήνωση πραγματοποιούντα τουλάχιστον δύο (2) επιτόπιοι έλεγχοι (ένας στην αρχή της κατασκηνωτικής περιόδου και ένας κατά τη διάρκεια) από επιτροπή, που συνιστάται για τον σκοπό αυτό στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αποτελούμενη από: έναν (1) υπάλληλο του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας της Περιφέρειας, όπου βρίσκεται η κατασκήνωση, έναν (1) υπάλληλο του οικείου Δήμου, έναν (1) εκπρόσωπο του φορέα στον οποίο θα ανατεθούν υποστηρικτικές υπηρεσίες για την φιλοξενία ατόμων με αναπηρίες Οι οριζόμενοι ως μέλη των ανωτέρω επιτροπών δεν δύναται να μετέχουν στην οργάνωση και τη λειτουργία της κατασκήνωσης και να υπηρετούν σε υπηρεσίες που εμπλέκονται καθ’ οιονδήποτε τρόπο στην λειτουργία της κατασκήνωσης.

Η επιτροπή πιστοποιεί την τήρηση των διατάξεων της παρούσας απόφασης, του κανονισμού λειτουργίας των κατασκηνώσεων και των σχετικών εγκυκλίων και συντάσσει εκθέσεις για τα θέματα λειτουργίας, αποτελεσματικότητας και ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους κατασκηνωτές, οι οποίες υποβάλλονται, η μεν πρώτη εντός 5νθημέρου από την πραγματοποίηση του επιτόπιου ελέγχου, η δε δεύτερη έως την 31η Αυγούστου, στον οικείο Δήμο και στη Διεύθυνση Προστασίας Παιδιού και Οικογένειας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

 

Άρθρο 16

Θέματα λειτουργίας του κατασκηνωτικού προγράμματος που δεν αναφέρονται ρητά στην παρούσα απόφαση, ρυθμίζονται από τις σχετικές ισχύουσες διατάξεις.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 20 Μαΐου 2021

 

 


Έχει διαβαστεί 3198 φορές

Τελευταία Νέα