Απόφαση Ρ.Α.Ε.63/2022 - ΦΕΚ 520/Β/9-2-2022
Ειδικές ρυθμίσεις για την εφαρμογή της Δράσης Δ1: «Ρύθμιση για την έκτακτη προσφερόμενη από τον Διαχειριστή δυναμικότητα και κατανομή στα Σημεία Εισόδου» στο πλαίσιο υλοποίησης του Σχεδίου Προληπτικής Δράσης 2021.
Απόφαση Ρ.Α.Ε.Αριθμ. 63/2022
ΦΕΚ 520/Β/9-2-2022
Ειδικές ρυθμίσεις για την εφαρμογή της Δράσης Δ1: «Ρύθμιση για την έκτακτη προσφερόμενη από τον Διαχειριστή δυναμικότητα και κατανομή στα Σημεία Εισόδου» στο πλαίσιο υλοποίησης του Σχεδίου Προληπτικής Δράσης 2021.
Η ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Λαμβάνοντας υπόψη:
Τον ν. 4001/2011 «Για τη λειτουργία των Ενεργειακών Αγορών Ηλεκτρισμού και Φυσικού Αερίου για Έρευνα, Παραγωγή και δίκτυα μεταφοράς Υδρογονανθράκων και άλλες ρυθμίσεις» (Α' 179) και ιδίως τα άρθρα 23 και 69 αυτού.
Τον ν. 2773/1999 «Απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας - Ρύθμιση Θεμάτων ενεργειακής πολιτικής και άλλες διατάξεις» (Α' 286).
Το π.δ. 139/2001 «Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας και Διαχείρισης της ΡΑΕ» (Α' 121).
Τον ν. 3428/2005 «Απελευθέρωση της αγοράς φυσικού αερίου» (Α' 313).
Την Οδηγία 2009/73/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουλίου 2009 «Σχετικά με τους κοινούς κανόνες για την εσωτερική αγορά Φυσικού Αερίου και την κατάργηση της Οδηγίας 2003/55/ ΕΚ» (ΕΕ L 211/14.8.2009).
Τον Κανονισμό (ΕΚ) 715/2009 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουλίου 2009 σχετικά με τους όρους πρόσβασης στα δίκτυα μεταφοράς φυσικού αερίου και για την κατάργηση του κανονισμού (ΕΚ) υπ'αρ. 1775/2005 (EE L 211/14.8.2009) και την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής της 24ης Αυγούστου 2012, για τροποποίηση του Παραρτήματος I του Κανονισμού (ΕΚ) υπ'αρ. 715/2009 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, περί όρων πρόσβασης στα δίκτυα μεταφοράς φυσικού αερίου (L 231/16-20, 28.8.2012) με την οποία θεσπίζονται μέτρα διαχείρισης της συμβατικής συμφόρησης σε δίκτυα μεταφοράς φυσικού αερίου, καθώς και οι αντίστοιχες ημερομηνίες για τη θέση τους σε εφαρμογή.
Τον Κανονισμό (ΕΕ) 1938/2017 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25 ης Οκτωβρίου 2017
σχετικά με τα μέτρα κατοχύρωσης της ασφάλειας εφοδιασμού με φυσικό αέριο και για την κατάργηση του κανονισμού (ΕΕ) υπ'αρ. 994/2010 (ΕΕ L 280/28.10.2017).
8.Τον Κανονισμό (ΕΕ) 459/2017 της Επιτροπής της 16ης Μαρτίου 2017 για τη θέσπιση κώδικα δικτύου σχετικά με μηχανισμούς κατανομής δυναμικότητας στα συστήματα μεταφοράς αερίου και για την κατάργηση του κανονισμού (ΕΕ) υπ'αρ. 984/2013 (ΕΕ L 72/17.03.2017).
9.Τον Κανονισμό (ΕΕ) υπ'αρ. 312/2014 της Επιτροπής της 26ης Μαρτίου 2014 για τη θέσπιση κώδικα δικτύου όσον αφορά την εξισορρόπηση του φορτίου φυσικού αερίου στα δίκτυα μεταφοράς (EE L 91/27.3.2014).
10.Τον Κανονισμό (ΕΕ) 1775/2005 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 28ης Σεπτεμβρίου 2005 σχετικά με τους όρους πρόσβασης στα δίκτυα μεταφοράς φυσικού αερίου (ΕΕ L 289/3.11.2005).
11.Την υπό στοιχεία Δ1/Α/5346/22.3.2010 απόφαση του Υφυπουργού Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής «Κώδικας Διαχείρισης του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου» (Β' 379) (εφεξής: «Κώδικας Διαχείρισης ΕΣΦΑ»), όπως τροποποιήθηκε με τις υπ' αρ. 1096/2011 (Β' 2227), υπ' αρ. 526/2013 (Β' 3131), υπ' αρ. 239/2017 (Β' 1549, Β' 2159), υπ' αρ. 123/2018 (Β' 788) και υπ' αρ. 735/2021 (Β' 4687) αποφάσεις της ΡΑΕ.
12.Την υπ' αρ. 567/2019 απόφαση της ΡΑΕ «Έγκριση επικαιροποιημένου Σχεδίου Έκτακτης Ανάγκης σύμφωνα με τα άρθρα 8 και 10 του Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1938 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2017 σχετικά με τα μέτρα κατοχύρωσης της ασφάλειας εφοδιασμού με φυσικό αέριο και την κατάργηση του Κανονισμού (ΕΕ) υπ'αρ. 994/2010.»(Β' 2501/2021).
13.Την υπ' αρ. 216/2021 απόφαση της ΡΑΕ «Έγκριση Σχεδίου Προληπτικής Δράσης σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 2017/1938 σχετικά με τα μέτρα κατοχύρωσης της ασφάλειας εφοδιασμού με φυσικό αέριο και με την κατάργηση του κανονισμού (ΕΕ) υπ'αρ. 994/2010» (Β' 877) και πιο συγκεκριμένα το εδάφιο 5.1.1 της παρ. 5.1 του κεφαλαίου 5.
14.Την υπό στοιχεία 0-90196/12.10.2021 επιστολή της Αρχής προς τον ΔΕΣΦΑ Α.Ε. «Υλοποίηση Δράσης Δ1 του Σχεδίου Προληπτικής Δράσης για την ασφάλεια εφοδιασμού της Χώρας με φυσικό αέριο» με την οποία ζητήθηκε εισήγηση του Διαχειριστή για την εφαρμογή της Δράσης Δ1.
15.Την υπό στοιχεία Ι-312297/25.10.2021 επιστολή της ΔΕΣΦΑ Α.Ε. «Προτεινόμενες ρυθμίσεις για την εφαρμογή της Δράσης Δ1 του Σχεδίου Προληπτικής Δράσης», η οποία υποβλήθηκε σύμφωνα με το σχετικό 11 (βλ. ανωτέρω)
16.Το γεγονός ότι η ΡΑΕ, κατά τα προβλεπόμενα στις διατάξεις των παρ. 1 των άρθρων 29 και 69 του ν. 4001/2011, έθεσε στις 05.11.2021 σε δημόσια διαβού- λευση την εισήγηση της ΔΕΣΦΑ Α.Ε. αναφορικά με την «Πρόταση του ΔΕΣΦΑ αναφορικά με τις ειδικές ρυθμίσεις για την εφαρμογή της Δράσης Δ1 «Ρύθμιση για την έκτακτη προσφερόμενη από τον Διαχειριστή δυναμικότητα και κατανομή στα Σημεία Εισόδου» στο πλαίσιο υλοποίησης των Δράσεων του Σχεδίου Προληπτικής Δράσης (Β' 877/2021), το οποίο εγκρίθηκε με την υπ' αρ. 216/2021 απόφαση ΡΑΕ, με αρχική καταληκτική ημερομηνία την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021.
17.Το έγγραφο υπό στοιχεία ΡΑΕ Ι-314360/24.11.2021 από την ΔΕΠΑ Α.Ε. που υποβλήθηκε, ως μοναδικό σχόλιο, στο πλαίσιο της ανωτέρω δημόσιας διαβούλευσης,
18.Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται επιβάρυνση στον κρατικό προϋπολογισμό.
Σκέφθηκε ως εξής:
Επειδή, η ΡΑΕ, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στη διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 22 του ν. 4001/2011, παρακολουθεί και εποπτεύει τη λειτουργία της αγοράς ενέργειας και αποφασίζει τη λήψη αναγκαίων μέτρων, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης κανονιστικών πράξεων, ιδίως ως προς την τήρηση των κανόνων του ανταγωνισμού, των ρυθμιστικών υποχρεώσεων που τίθενται με τον ν. 4001/2011, την προστασία των καταναλωτών και την ανάπτυξη της εσωτερικής αγοράς ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Επειδή, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 1938/2017 σχετικά με τα μέτρα κα-τοχύρωσης της ασφάλειας εφοδιασμού με φυσικό αέριο, η ΡΑΕ βάσει της Μελέτης Εκτίμησης Επικινδυνότητας που εκπονήθηκε σύμφωνα με το άρθρο 9 του Κανονισμού (ΕΕ) 994/2010, εξέδωσε την υπ' αρ. 216/2021 απόφαση με την οποία εγκρίθηκε το Σχέδιο Προληπτικής Δράσης στο οποίο καθορίζονται τα μέτρα που απαιτούνται για την εξάλειψη ή τον μετριασμό των κινδύνων που εντοπίστηκαν στην εν λόγω Μελέτη Εκτίμησης Επικινδυνότητας. Συγκεκριμένα, στο Σχέδιο Προληπτικής Δράσης προβλέπονται οι δράσεις που κρίθηκαν υλοποιήσιμες και ικανές να υποστηρίξουν τις στρατηγικές που αφορούν: α) στην βελτίωση του ρυθμιστικού πλαισίου για την αύξηση της χρησιμοποίησης των υφιστάμενων υποδομών ΦΑ (Στρατηγική 1) και β) στην ενίσχυση διαθεσιμότητας ΥΦΑ σε περιόδους αυξημένης επικινδυνότητας (Στρατηγική 2).
Επειδή, στον κατάλογο των δράσεων για την υλοποίηση των ανωτέρω στρατηγικών περιλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, η Δράση 1 «Δ1. Ρύθμιση για την έκτακτη προσφερόμενη από τον Διαχειριστή δυναμικότητα και κατανομή στα Σημεία Εισόδου» η οποία αναφέρει μεταξύ άλλων: «Σε περίπτωση κρίσης φυσικού αερίου επιπέδου 2 ή/και 3 (σ.σ: βλ. ορισμούς στο σχετ. 15) κατά τις οποίες λαμβάνει χώρα σε ένα τουλάχιστον εκ των ανωτέρω Σημείων
Εισόδου του ΕΣΜΦΑ σημαντικά μειωμένη παράδοση Ποσοτήτων ΦΑ (ενν. σε σχέση με τις Επιβεβαιωμένες Ποσότητες ΦΑ των Χρηστών Μεταφοράς) ή/και πίεση παράδοσης μικρότερη της ελάχιστης πίεσης εισόδου, κρίνεται σκόπιμο να παρέχεται η δυνατότητα στον Διαχειριστή ΕΣΦΑ, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες λειτουργικές συνθήκες να μεταβάλλει εκτάκτως τις δυναμικότητες των υπολοίπων Σημείων Εισόδου και να τις προσφέρει μέσω μηχανισμών αγοράς και δη μέσω δημοπρασιών με χρήση ηλεκτρονικού βάθρου. Με τον τρόπο αυτό μπορεί να αξιοποιείται στο μέγιστο η τεχνική δυνατότητα του Συστήματος».
Επειδή, ο Διαχειριστής ΕΣΦΑ, κατά τα ανωτέρω, υπέβαλε με το υπό στοιχεία ΡΑΕ Ι-312297/25.11.2021 έγγραφο την εισήγησή του «Προτεινόμενες ρυθμίσεις για την εφαρμογή της Δράσης Δ1 του Σχεδίου Προληπτικής Δράσης» (σχετ. 15) όπου αναπτύσσει αναλυτικά τις προτεινόμενες ρυθμίσεις για την εφαρμογή της Δράσης Δ1 σύμφωνα με το ανωτέρω εδάφιο.
Επειδή, η ΡΑΕ έθεσε την ανωτέρω εισήγηση του Διαχειριστή ΕΣΦΑ σε Δημόσια Διαβούλευση, από την 5η Νοεμβρίου 2021 έως την 26η Νοεμβρίου 2021 (σχετ. 16).
Επειδή, κατά την ανωτέρω Δημόσια Διαβούλευση της πρότασης του ΔΕΣΦΑ υποβλήθηκε ένα (και μόνον) σχόλιο από την ΔΕΠΑ (σχετ. 17) στο οποίο η ΔΕΠΑ προτείνει: «Αναφορικά με την Δράση Δ1: Ρύθμιση για την έκτακτη προσφερόμενη από τον Διαχειριστή δυναμικότητα και κατανομή στα Σημεία Εισόδου (από το 2020 και έπειτα) σε περίπτωση κρίσης επιπέδου 2 ή 3, προτείνεται η διατιθέμενη επαυξημένη Δυναμικότητα που διατίθεται σε ένα Σημείο Εισόδου είτε να μην χρεώνεται είτε να προσφέρεται με μεγάλη έκπτωση της τάξης του 95% και άνω, επί του Συντελεστή Χρέωσης Δεσμευμένης Μεταφορικής Ικανότητας ως αντιστάθμισμα της μεγάλης πιθανότητας η προσφερόμενη δυναμικότητα να αντιστοιχεί σε ήδη δεσμευμένη δυναμικότητα σε άλλο Σημείο Εισόδου (πιθανότατα Ανταγωνιστική), που λόγω των συνθηκών κρίσης (2 ή 3), δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί για την εισαγωγή φυσικού αερίου».
Επειδή, σύμφωνα με την άποψη του Διαχειριστή, το ανωτέρω σχόλιο δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό για τους παρακάτω λόγους:
Για την υλοποίηση της Δράσης Δ1 του Σχεδίου Προληπτικής Δράσης, σε Καταστάσεις Συναγερμού 2 (Επίπεδο Επιφυλακής) ή/και 3 (Επίπεδο Έκτακτης Ανάγκης) διατίθεται Πρόσθετη Μεταφορική Ικανότητα (ΜΙ) Παράδοσης, επιπλέον αυτής που υπολογίζεται και διατίθεται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 20ΑΒ του Κώδικα Διαχείρισης του ΕΣΦΑ. Η Πρόσθετη ΜΙ Παράδοσης διατίθεται μέσω δημοπρασιών ως αδιάλειπτη ΜΙ Παράδοσης και τιμολογείται σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού Τιμολόγησης για την χρέωση της αδιάλειπτης ΜΙ.
Ως εκ τούτου, λαμβάνοντας υπόψη ότι:
- Η εν λόγω ΜΙ Παράδοσης είναι δυνατόν να δεσμευθεί από οποιονδήποτε Χρήστη Μεταφοράς και όχι μόνον από τους Χρήστες Μεταφοράς, οι οποίοι δέσμευαν ΜΙ Παράδοσης στο(α) Σημείο(α) Εισόδου που επηρεάστηκε(αν) από την Κατάσταση Συναγερμού.
-Η Πρόσθετη ΜΙ Παράδοσης διατίθεται σε Σημείο Εισόδου επιπλέον της Μεταφορικής Ικανότητας Παράδοσης του Σημείου αυτού (ήτοι επιπλέον της τεχνικής δυναμικότητας του Σημείου, βάσει της οποίας έχει υπο- λογισθεί το σχετικό τιμολόγιο πρόσβασης στο Σημείο αυτό).
-Κατά τη διαδικασία επαναγοράς εφαρμόζεται ενιαία τιμή εκκίνησης της δημοπρασίας ίση με τον ΣΔΜϊ, η οποία είναι 20 φορές υψηλότερη της προτεινόμενης από τη ΔΕΠΑ τιμής διάθεσης της Πρόσθετης ΜΙ Παράδοσης για τους σκοπούς της Δράσης Δ1.
-Το σύνολο του εσόδου από τη διάθεση Πρόσθετης ΜΙ Παράδοσης λογίζεται ως έσοδο της βασικής Υπηρεσίας Μεταφοράς, συμβάλλοντας κατ' αυτόν τον τρόπο στη μείωση των τιμολογίων μεταφοράς.
-Η διάθεση Πρόσθετης ΜΙ Παράδοσης για σκοπούς της Δράσης Δ1 με έκπτωση, προϋποθέτει αναθεώρηση του Κανονισμού Τιμολόγησης του ΕΣΦΑ και σχετική αναβάθμιση του Ηλεκτρονικού Πληροφοριακού Συστήματος.
-Σύμφωνα με τον Κώδικα (Άρθρα 64.4 και 65.8): «δεν αναστέλλονται οι οικονομικές υποχρεώσεις των Χρηστών, σύμφωνα με τους όρους των Συμβάσεων Μεταφοράς ή των Συμβάσεων ΥΦΑ που έχουν συνάψει με τον Διαχειριστή» κατά την διάρκεια Κατάστασης 2 και 3.
Επειδή, η εισήγηση του Διαχειριστή ΕΣΦΑ (σχετ.15) συμφωνεί με τις ισχύουσες διατάξεις του «Κώδικας Διαχείρισης ΕΣΦΑ» (σχετ.11).
Επειδή, η εισήγηση του Διαχειριστή ΕΣΦΑ (σχετ.15) πληροί τις προϋποθέσεις της Δράσης Δ1, όπως αυτή διατυπώθηκε στην υπ' αρ. 216/2021 απόφαση της ΡΑΕ «Έγκριση Σχεδίου Προληπτικής Δράσης σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 2017/1938 σχετικά με τα μέτρα κατοχύρωσης της ασφάλειας εφοδιασμού με φυσικό αέριο και με την κατάργηση του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 994/2010» (Β' 877) και συγκεκριμένα στην παρ. 5.1.1. περί της δυνατότητας του Διαχειριστή ΕΣΦΑ σε περίπτωση κρίσης φυσικού αερίου επιπέδου 2 ή 3 να μεταβάλλει εκτάκτως τις δυναμικότητες των υπολοίπων Σημείων Εισόδου και να τις προσφέρει μέσω μηχανισμών αγοράς και δη μέσω δημοπρασιών με χρήση ηλεκτρονικού βάθρου (σχετ. 13), καθώς στόχος της Δράσης Δ1 είναι η αύξηση της χρησιμοποίησης των υφιστάμενων υποδομών ΦΑ και εν τέλει η αύξηση της τροφοδοσίας φυσικού αερίου της Χώρας από τα λοιπά διαθέσιμα Σημεία Εισόδου με μηχανισμούς αγοράς οι οποίες παρέχουν ίσες ευκαιρίες στο σύνολο των Προμηθευτών ΦΑ.
Επειδή, η υλοποίηση της Δράσης Δ1 κρίνεται άμεσης προτεραιότητας για την ενίσχυση της Ασφάλειας Εφοδιασμού της Χώρας σε περιπτώσεις κρίσης Φυσικού Αερίου επιπέδου 2 ή/και 3.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, αποφασίζει:
1.Την έγκριση της εισήγησης του Διαχειριστή ΕΣΦΑ «Προτεινόμενες ρυθμίσεις για την εφαρμογή της Δράσης Δ1 του Σχεδίου Προληπτικής Δράσης», το κείμενο της οποίας προσαρτάται στην παρούσα Απόφαση ως «Προσάρτημα» και αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα αυτής.
ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΑ:
«Εκτός εάν προβλέπεται άλλως, οι όροι που χρησιμοποιούνται στην παρούσα πρόταση έχουν την έννοια που τους αποδίδεται στον ν. 4001/2011, στον Κώδικα Διαχείρισης του ΕΣΦΑ (Β' 4687/2021, εφεξής Κώδικας), και στο Σχέδιο Έκτακτης Ανάγκης (Β' 2501/2019), όπως εκάστοτε ισχύουν.
1. Στην περίπτωση όπου ισχύουν σωρευτικά οι κατωτέρω συνθήκες:
1.έχει κηρυχθεί Κατάσταση Συναγερμού 2 (Επίπεδο Επιφυλακής) ή/και Κατάσταση Συναγερμού 3 (Επίπεδο Έκτακτης Ανάγκης) για μία Ημέρα D σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις του Σχεδίου Έκτακτης Ανάγκης, και
ii.σε ένα ή περισσότερα από τα Σημεία Εισόδου του ΕΣΜΦΑ διαπιστώνεται ή εκτιμάται μείωση παραδόσεων Φυσικού Αερίου κατά την Ημέρα D (Σημεία Δράσης Δ1), και
iii.διαπιστώνεται από τον Διαχειριστή ότι είναι δυνατή η αύξηση της Ημερήσιας Παράδοσης Ποσοτήτων Φυσικού Αερίου σε άλλα Σημεία Εισόδου του ΕΣΜΦΑ λόγω της συνδρομής των συνθηκών υπό τα στοιχεία Α) και Β) ανωτέρω, o Διαχειριστής δύναται να προβεί στις ενέργειες που περιγράφονται στις επόμενες παραγράφους, για την εφαρμογή της Δράσης Δ1, όπως αυτή περιγράφεται στο Σχέδιο Προληπτικής Δράσης.
2.Κατόπιν απόφασης της Ομάδας Διαχείρισης Κρίσεων, ο Διαχειριστής, σε εφαρμογή της Δράσης Δ1, ανακοινώνει στο Ηλεκτρονικό Πληροφοριακό Σύστημα Πρόσθετη Μεταφορική Ικανότητα Παράδοσης, σε ημερήσια ή/και ενδοημερήσια χρονική κλίμακα, για την παράδοση Φυσικού Αερίου σε Σημεία Εισόδου του ΕΣΜΦΑ της παραγράφου 1Γ, πλην των Σημείων Δράσης Δ1 (Σημεία Πρόσθετης ΜΙ).
3.Για σκοπούς εφαρμογής της Δράσης Δ1 σύμφωνα με την παρούσα [πρόταση/απόφαση], εφαρμόζεται το Άρθρο 20ΑΒ του Κώδικα πλην των διατάξεων των παρ. [2], [3] και [4] του Άρθρου αυτού.
4.Η Πρόσθετη Μεταφορική Ικανότητα Παράδοσης για την Δράση Δ1 προσφέρεται πλέον της Μεταφορικής Ικανότητας Παράδοσης των Σημείων Πρόσθετης ΜΙ, που έχει ανακοινώσει ο Διαχειριστής και λαμβάνεται υπόψη για τον καθορισμό αντιστοίχως της διαθέσιμης Μεταφορικής Ικανότητας Παράδοσης των εν λόγω Σημείων. Το σύνολο της προσφερόμενης προς δέσμευση Πρόσθετης Μεταφορικής Ικανότητα Παράδοσης για την Δράση Δ1, ισούται κατά μέγιστο με το άθροισμα της Μεταφορικής Ικανότητας Παράδοσης των Σημείων Δράσης Δ1.
5.Στην περίπτωση κατά την οποία, για την Ημέρα D έχει δεσμευθεί το σύνολο ή μέρος της Πρόσθετης Μεταφορικής Ικανότητας σε Σημείο Πρόσθετης ΜΙ και συντρέχουν οι προϋποθέσεις της παρ. [5] του άρθρου 20ΑΒ του Κώδικα, ο Διαχειριστής δύναται εκκινήσει την Διαδικασία Επαναγοράς σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. [6] έως και [19] του Άρθρου αυτού».
Η παρούσα υπόκειται σε αίτηση ακύρωσης ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 33 του ν. 4001/2011.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 20 Ιανουαρίου 2022
Απόφαση Ρ.Α.Ε.63/2022 - ΦΕΚ 520/Β/9-2-2022
Ειδικές ρυθμίσεις για την εφαρμογή της Δράσης Δ1: «Ρύθμιση για την έκτακτη προσφερόμενη από τον Διαχειριστή δυναμικότητα και κατανομή στα Σημεία Εισόδου» στο πλαίσιο υλοποίησης του Σχεδίου Προληπτικής Δράσης 2021.