x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Απόφαση Ρ.Α.Ε. 699/2019 - ΦΕΚ 3926/Β/25-10-2019

Σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού σύμφωνα με το άρθρο 118 παρ. 1 περ. (ιζ) και το άρθρο 152 παράγραφος 6 του κανονισμού (ΕΕ) 2017/1485 της Επιτροπής, της 2ας Αυγούστου 2017, σχετικά με τον

 καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για τη λειτουργία του συστήματος μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας.


Απόφαση Ρ.Α.Ε. Αριθμ.699/2019

ΦΕΚ 3926/Β/25-10-2019

Σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού σύμφωνα με το άρθρο 118 παρ. 1 περ. (ιζ) και το άρθρο 152 παράγραφος 6 του κανονισμού (ΕΕ) 2017/1485 της Επιτροπής, της 2ας Αυγούστου 2017, σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για τη λειτουργία του συστήματος μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας.

Η ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

(Συνεδρίαση την 26η Ιουνίου 2019

η οποία συνεχίστηκε την 27η και 28η Ιουνίου 2019)

Λαμβάνοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του ν. 4425/2016 (ΦΕΚ Α΄185/ 30.09.2016) «Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις» και ιδίως τα άρθρα 6 και 12 αυτού του Κεφαλαίου Γ του νόμου αυτού.

2. Τις διατάξεις του ν. 4001/2011 (ΦΕΚ Α΄ 179/22.08.2011) «Για τη λειτουργία Ενεργειακών Αγορών Ηλεκτρισμού και Φυσικού Αερίου, για Έρευνα, Παραγωγή και δίκτυα μεταφοράς Υδρογονανθράκων και άλλες ρυθμίσεις», όπως ισχύει, ιδίως τα άρθρα 18, 22 και 25.

3. Τις διατάξεις του Κανονισμού (ΕΚ) 714/2009 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουλίου 2009, σχετικά με τους όρους πρόσβασης στο δίκτυο για τις διασυνοριακές ανταλλαγές ηλεκτρικής ενέργειας και την κατάργηση του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1228/ 2003 (EE L 211 της 14.08.2009 σελ. 15).

4. Τις διατάξεις του Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1485 της Επιτροπής της 2ας Αυγούστου 2017 (στο εξής «Κανονισμός») σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για τη λειτουργία του συστήματος μεταφοράς ενέργειας και ιδίως τα άρθρα 6, 118 και 152.

5. Τις διατάξεις του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/1222 της Επιτροπής της 24ης Ιουλίου 2015 σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντηρίων γραμμών για την κατανομή της δυναμικότητας και τη διαχείριση της συμφόρησης και ιδίως του άρθρου 17 αυτού.

6. Τη Δημόσια Διαβούλευση της ΡΑΕ επί της ανωτέρω κοινής πρότασης όλων των ΔΣΜ, η οποία έλαβε χώρα από 05/11/2018 έως και 30/11/2018 και την ανακοίνωση αυτής στην ιστοσελίδα της ΡΑΕ.

7. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΡΑΕ Ι-246582/02.10.2018 επιστολή της ΑΔΜΗΕ Α.Ε. αναφορικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού σύμφωνα με το άρθρο 152 παράγραφος 6 του κανονισμού (ΕΕ) 2017/1485 της Επιτροπής της 2ας Αυγούστου 2017 σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για τη λειτουργία του συστήματος μεταφοράς ενέργειας (εφεξής ΚΓ ΛΣ), στην οποία συμπεριλαμβάνεται η ανωτέρω κοινή πρόταση των ΔΣΜ και η μετάφρασή της στην ελληνική γλώσσα.

8. Το γεγονός ότι η παρούσα απόφαση είναι κανονιστικού περιεχομένου και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 32 του ν. 4001/2011, δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

9. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.

Σκέφτηκε ως εξής:

Επειδή, στο πλαίσιο επίτευξης της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, εξεδόθη, κατ’ αρχήν, ο κανονισμός (ΕΚ) υπ’ αριθμ. 714/2009 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουλίου 2009 σχετικά με τους όρους πρόσβασης στο δίκτυο για τις διασυνοριακές ανταλλαγές ηλεκτρικής ενέργειας και την κατάργηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1228/2003

(σχετ. 3). Στο άρθρο 19 «Ρυθμιστικές Αρχές» του κανονισμού αυτού ρητώς ορίζεται ότι: «Κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, οι Ρυθμιστικές Αρχές εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση προς τον παρόντα κανονισμό και προς τις κατευθυντήριες γραμμές που θεσπίζονται σύμφωνα με το άρθρο 18. Εφόσον ενδείκνυται για την επίτευξη των σκοπών του παρόντος κανονισμού, οι ρυθμιστικές αρχές συνεργάζονται μεταξύ τους καθώς και με την Επιτροπή και τον Οργανισμό σύμφωνα με το κεφάλαιο IX της οδηγίας 2009/72/ΕΚ.».

Επειδή, δυνάμει της εξουσιοδότησης του άρθρου 18 του κανονισμού (ΕΚ) 714/2009 και ιδίως της παραγράφου 3 στοιχείο δ) και παραγράφου 5 του εν λόγω άρθρου, εξεδόθη από την Επιτροπή ο υπ’ αριθμ. 2017/1485 Κανονισμός (ΕΕ) 2ας Αυγούστου 2017 (εφεξής ο «Κανονισμός», σχετ. 4), σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για τη λειτουργία του συστήματος μεταφοράς ενέργειας στα Κράτη Μέλη. Στόχος του Κανονισμού είναι, μεταξύ άλλων, να θεσπίσει αναλυτικές κατευθυντήριες γραμμές όσον αφορά τις απαιτήσεις και τις αρχές που διέπουν τη λειτουργία του συστήματος με σκοπό να διασφαλιστεί η ασφαλής λειτουργία του διασυνδεδεμένου συστήματος καθώς και η επιχειρησιακή ασφάλεια, η ποιότητα της συχνότητας και η αποδοτική χρήση του διασυνδεδεμένου συστήματος και των πόρων.

Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 παρ. 1 περίπτωση (ιζ) του Κανονισμού, όλοι οι ΔΣΜ κάθε συγχρονισμένης περιοχής καταρτίζουν κοινές προτάσεις για τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού σύμφωνα με το άρθρο 152 παράγραφος 6. Ειδικότερα στο άρθρο αυτό ορίζονται τα εξής:

«Άρθρο 152

Καταστάσεις του συστήματος

σε σχέση με τη συχνότητα συστήματος

6. Όλοι οι ΔΣΜ μιας συγχρονισμένης περιοχής καθορίζουν στην επιχειρησιακή συμφωνία συγχρονισμένης περιοχής κοινούς κανόνες για τη λειτουργία του ελέγχου φορτίου- συχνότητας σε κανονική κατάσταση λειτουργίας και σε κατάσταση συναγερμού.

…»

Επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 5 του Κανονισμού «1.Οι ΔΣΜ καταρτίζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις ή μεθοδολογίες που απαιτούνται σύμφωνα με τον παρόντα Κανονισμό και τα υποβάλλουν προς έγκριση στις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές σύμφωνα με το άρθρο 6 παράγραφοι 2 και 3 ή στην ορισθείσα από το κράτος μέλος οντότητα σύμφωνα με το άρθρο 6 παράγραφος 4, εντός των αντίστοιχων προθεσμιών που προβλέπονται στον παρόντα Κανονισμό.». Συναφώς, στο άρθρο 6 ορίζεται ότι «1. Κάθε ρυθμιστική αρχή εγκρίνει τους όρους και τις προϋποθέσεις ή τις μεθοδολογίες που έχουν καταρτίσει οι ΔΣΜ σύμφωνα με τις παραγράφους 2 και 3. Η οντότητα που έχει ορίσει το κράτος μέλος εγκρίνει τους όρους και τις προϋποθέσεις ή τις μεθοδολογίες που έχουν αναπτύξει οι ΔΣΜ σύμφωνα με την παράγραφο 4. Η ορισθείσα οντότητα είναι η ρυθμιστική αρχή, εκτός εάν προβλέπεται διαφορετικά από το κράτος μέλος.».

Επειδή, ειδικότερα, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 6 του Κανονισμού, η πρόταση των ΔΣΜ για τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού σύμφωνα με το άρθρο 152 παράγραφος 6 του Κανονισμού, υπόκειται στην διακριτική ευχέρεια του κράτους-μέλους να απαιτήσει να εγκριθεί προηγουμένως από την αρμόδια ρυθμιστική αρχή η εν λόγω απαίτηση.

Επειδή, σύμφωνα με τις ανωτέρω διατάξεις, καθώς και τις διατάξεις του Κανονισμού 714/2009 (άρθρο 19) κατ’ εξουσιοδότηση του οποίου εκδόθηκε ο Κανονισμός 2017/1485, καθώς και σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 6 παρ. 1β του Κεφαλαίου Γ του ν. 4425/2016 σε συνδυασμό με το άρθρο 22 του ν. 4001/2011, η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας αποτελεί την ορισθείσα από το Κράτος μέλος οντότητα που παρακολουθεί την εφαρμογή του Κανονισμού και εγκρίνει τις μεθοδολογίες και τους όρους που καταρτίζονται από τους ΔΣΜ σε εφαρμογή των οριζόμενων στον Κανονισμό.

Επειδή, με την υπό σχετ. 7 επιστολή, υπεβλήθη στη ΡΑΕ η κοινή πρόταση των ΔΣΜ της Ηπειρωτικής ευρώπης για τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού σύμφωνα με το άρθρο 152 παράγραφος 6 του κανονισμού (ΕΕ) 2017/1485 της Επιτροπής της 2ας Αυγούστου 2017 σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για τη λειτουργία του συστήματος μεταφοράς ενέργειας, στην οποία συμπεριλαμβάνεται η ανωτέρω κοινή πρόταση των ΔΣΜ και η μετάφρασή της στην ελληνική γλώσσα.

Επειδή, κατά το άρθρο 22 του ν. 4001/ 2011 «Η ΡΑΕ, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, παρακολουθεί και εποπτεύει τη λειτουργία της αγοράς ενέργειας… συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης κανονιστικών και ατομικών πράξεων, ιδίως για την …ανάπτυξη της εσωτερικής αγοράς ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης…» και κατά το άρθρο 32 του ίδιου νόμου «1. Οι πράξεις και αποφάσεις της ΡΑΕ, … δημοσιοποιούνται με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα της. Οι κανονιστικού χαρακτήρα αποφάσεις της ΡΑΕ δημοσιεύονται επιπλέον στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως….».

Για τους παραπάνω λόγους, αποφασίζει:

Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της κατά το άρθρο 6 παράγραφος 1 και 5 του Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1485, το άρθρο 19 του Κανονισμού 2009/714, σε συνδυασμό με τα άρθρα 6 παρ. 1β του Κεφαλαίου Γ του ν. 4425/2016 (ΦΕΚ Α΄ 185), καθώς και 22 του ν. 4001/2011 (ΦΕΚ Α΄ 179):

1. Την έγκριση από την Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας της Ελλάδος της πρότασης των ΔΣΜ της Ηπειρωτικής ευρώπης για τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού σύμφωνα με το άρθρο 118 παρ. 1 περ. ιζ) και το άρθρο 152 παράγραφος 6 του κανονισμού (ΕΕ) 2017/1485 της Επιτροπής της 2ας Αυγούστου 2017 σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για τη λειτουργία του συστήματος μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας, ως κατωτέρω.

2. Την κοινοποίηση της παρούσας απόφασης στην εταιρεία με την επωνυμία «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΕ», και με δ.τ. «ΑΔΜΗΕ Α.Ε.» για τις σχετικές της ενέργειες σύμφωνα με τον Κανονισμό.

3. Την ανάρτηση της παρούσα απόφασης στην επίσημη ιστοσελίδα της ΡΑΕ και τη δημοσίευσή της στο Φύλλο Εφημερίδος της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ).

Όλοι οι διαχειριστές συστημάτων μεταφοράς της συγχρονισμένης περιοχής της Ηπειρωτικής ευρώπης λαμβάνουν υπόψη τα εξής:

Εκτιμώντας τα ακόλουθα

(1) Το παρόν έγγραφο εκπονήθηκε από όλους τους διαχειριστές συστήματος μεταφοράς της συγχρονισμένης περιοχής CE (εφεξής «ΔΣΜ») σχετικά με την ανάπτυξη κοινών κανόνων για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού (εφεξής η «πρόταση σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού») σύμφωνα με το άρθρο 152 παράγραφος 6 του κανονισμού (ΕΕ) 2017/1485 της Επιτροπής της 2ας Αυγούστου 2017 σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για τη λειτουργία του συστήματος μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας (εφεξής «ΚΓ ΛΣ»).

(2) Η πρόταση σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού λαμβάνει υπόψη τις γενικές αρχές και τους στόχους που ορίζονται στις ΚΓ ΛΣ όπως επίσης και στον κανονισμό (ΕΚ) αριθ. 714/2009 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουλίου 2009 σχετικά με τους όρους πρόσβασης στο δίκτυο για τις διασυνοριακές ανταλλαγές ηλεκτρικής ενέργειας (στο εξής «κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 714/2009»). Στόχος των ΚΓ ΛΣ είναι η διασφάλιση της επιχειρησιακής ασφάλειας, της ποιότητας, της συχνότητας και της αποδοτικής χρήσης του διασυνδεδεμένου συστήματος και των πόρων. Για τον σκοπό αυτό, προβλέπει τις απαιτήσεις προσδιορισμού των κοινών κανόνων για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού.

(3) Οι αποκλίσεις συχνότητας σε κανονική κατάσταση και κατάσταση συναγερμού θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια του συστήματος και μπορούν να πυροδοτήσουν αυτόματα την αποβολή φορτίου και την απόζευξη μονάδων παραγωγής. Για την αποτροπή τέτοιων συμβάντων και τη μη εξάντληση ΕΔΣ, ΕΑΣ και ΕΑ, εφαρμόζονται κοινοί κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού.

(4) Το άρθρο 118 παράγραφος 1 στοιχείο ιζ) απαιτεί όλοι οι ΔΣΜ να καταρτίζουν πρόταση για κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού.

(5) Το πεδίο εφαρμογής της πρότασης σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού καλύπτει τους κοινούς κανόνες για τη μείωση της απόκλισης συχνότητας σε κανονική κατάσταση και κατάσταση συναγερμού, ήτοι εντός του φάσματος των +/- 200mHz.

(6) Σύμφωνα με το άρθρο 6 των ΚΓ ΛΣ, πρέπει να περιγραφούν οι αναμενόμενες επιπτώσεις που θα έχει η πρόταση σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού στους στόχους των ΚΓ ΛΣ. Αυτές παρουσιάζονται ακολούθως. Οι προτεινόμενοι κοινοί κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού συμβάλλουν γενικά στην επίτευξη των στόχων του άρθρου 4 παράγραφος 1 των ΚΓ ΛΣ.

(7) Εν κατακλείδι, η πρόταση σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού συμβάλλει στην επίτευξη των γενικών στόχων των ΚΓ ΛΣ προς όφελος όλων των συμμετεχόντων στην αγορά και των τελικών καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας.

Άρθρο 1

Αντικείμενο και πεδίο εφαρμογής

Η πρόταση σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού, όπως ορίζεται στην παρούσα πρόταση, θεωρείται κοινή πρόταση όλων των ΔΣΜ της CE σύμφωνα με το άρθρο 152 παράγραφος 6 των ΚΓ ΛΣ.

Άρθρο 2

Ορισμοί και ερμηνεία

1. Για τους σκοπούς της πρότασης σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού, οι όροι που χρησιμοποιούνται στο παρόν έγγραφο έχουν την έννοια των ορισμών που περιλαμβάνονται στο άρθρο 3 των ΚΓ ΛΣ, στο άρθρο 2 του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 714/2009, στο άρθρο 2 της οδηγίας 2009/72/ΕΚ και στο άρθρο 2 του κανονισμού αριθ. (ΕΕ) 543/2013 της Επιτροπής.

2. Στην εν λόγω πρόταση σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού, εκτός αν άλλως απαιτείται από τα συμφραζόμενα:

α) ο ενικός αριθμός περιλαμβάνει τον πληθυντικό και το αντίστροφο•

β) ο πίνακας περιεχομένων και οι επικεφαλίδες εισάγονται για λόγους διευκόλυνσης και μόνο και δεν επηρεάζουν την ερμηνεία της παρούσας πρότασης σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού και

γ) οποιαδήποτε αναφορά σε νομοθεσία, κανονισμούς, οδηγία, εντολή, πράξη, κώδικα ή οποιαδήποτε άλλη νομοθετική διάταξη περιλαμβάνει οποιαδήποτε τροποποίηση, επέκταση ή εκ νέου θέσπισή της που ισχύει τη δεδομένη στιγμή..

Άρθρο 3

Κοινοί κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική

κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού

Όπως όλοι οι κοινοί κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού αντικατοπτρίζουν τον στόχο ελέγχου φορτίου-συχνότητας για τη μείωση των αποκλίσεων συχνότητας. Οι συγκεκριμένοι κανόνες αναφέρονται στους κανόνες για τις επιχειρησιακές διαδικασίες για τη μείωση των αποκλίσεων συχνότητας σύμφωνα με το «Β-9 Επιχειρησιακές διαδικασίες για τη μείωση απόκλισης συχνότητας».

Επιπλέον, και για τον σκοπό της αποτροπής εισόδου σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ο ΔΣΜ προσπαθεί να συνάψει αμοιβαίες συμφωνίες παροχής υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης. Οι εν λόγω συμφωνίες δεν θα πρέπει να περιορίζονται σε συμφωνίες των ΔΣΜ εντός της συγχρονισμένης περιοχής αλλά και μεταξύ συγχρονισμένων περιοχών.

Σε περίπτωση αξιοσημείωτης ανισορροπίας ισοζυγίου μεγάλης διάρκειας ενός ΔΣΜ η οποία δεν ενεργοποιεί (ακόμα) το στάδιο 1 ή στάδιο 2, αλλά δεν αναμένεται να αντισταθμιστεί στο άμεσο μέλλον ή σε περίπτωση ανίχνευσης μιας αναμενόμενης επικίνδυνης κατάστασης ανισορροπίας ισοζυγίου, ο ΔΣΜ με αξιοσημείωτη ανισορροπία ισοζυγίου μεγάλης διάρκειας ή οποιοσδήποτε ΔΣΜ που έχει επηρεαστεί από τη συγκεκριμένη, μεγάλης διάρκειας ανισορροπία, έχει το δικαίωμα να ζητήσει τη χειροκίνητη ενεργοποίηση ανά πάσα στιγμή επικοινωνώντας με το αρμόδιο κέντρο συντονισμού. Το κέντρο συντονισμού αποφασίζει σχετικά με τις κατάλληλες ενέργειες και ενεργοποιεί το στάδιο 1 ή στάδιο2.

Σε περίπτωση απόκλισης συχνότητας άνω των 200 mHz, διαπιστώνεται κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Οποιαδήποτε αντίστοιχη ενέργεια και διαδικασία περιγράφεται στην πολιτική για την έκτακτη ανάγκη και την αποκατάσταση.

Άρθρο 4

Δημοσίευση και εφαρμογή της πρότασης

σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη

λειτουργία σε κανονική κατάσταση

και σε κατάσταση συναγερμού

1. Οι ΔΣΜ της CE δημοσιεύουν την πρόταση σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού τουλάχιστον 3 μήνες πριν από την έναρξη ισχύος της επιχειρησιακής συμφωνίας της συγχρονισμένης περιοχής.

2. Οι ΔΣΜ της CE εφαρμόζουν την πρόταση σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού αμέσως μετά την έναρξη ισχύος της επιχειρησιακής συμφωνίας της συγχρονισμένης περιοχής.

Άρθρο 5

Γλώσσα

Η γλώσσα αναφοράς της εν λόγω πρότασης σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού είναι η αγγλική. Για την αποφυγή αμφιβολιών, εάν οι ΔΣΜ πρέπει να μεταφράσουν την παρούσα πρόταση σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού στην(στις) εθνική(-ές) γλώσσα(-ες) τους, σε περίπτωση που διαπιστωθούν ασυμφωνίες μεταξύ της αγγλικής έκδοσης που εκδίδεται από τους ΔΣΜ σύμφωνα με το άρθρο 8 των ΚΓ ΛΣ και οποιασδήποτε έκδοσης σε άλλη γλώσσα, οι οικείοι ΔΣΜ θα παρέχουν, σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία, μια επικαιροποιημένη μετάφραση της πρότασης σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τη λειτουργία σε κανονική κατάσταση και σε κατάσταση συναγερμού στις οικείες εθνικές ρυθμιστικές αρχές.

Αθήνα, 28 Ιουνίου 2019

 


Κατεβάσετε το αρχείο με το πρωτότυπο κείμενο, όπως είναι δημοσιευμένο στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (Φ.Ε.Κ.) του Εθνικού Τυπογραφείου.


 

 

Έχει διαβαστεί 217 φορές

Τελευταία Νέα