x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Απόφαση Ρ.Α.Ε.796/2019 - ΦΕΚ 3517/Β/19-9-2019

Λήψη απόφασης περί της τροποποίησης της πρότασης όλων των Διαχειριστών Συστήματος Μεταφοράς για τους κοινούς κανόνες εκκαθάρισης σε όλες τις εκούσιες ανταλλαγές ενέργειας ως αποτέλεσμα της διαδικασίας αντικατάστασης εφεδρειών, της διαδικασίας

 αποκατάστασης συχνότητας με χειροκίνητη και αυτόματη ενεργοποίηση και της διαδικασίας συμψηφισμού ανισορροπιών, σύμφωνα με το άρθρο 50 παράγραφος 1 του Κανονισμού (ΕΕ) 2017/2195 της Επιτροπής, της 23ης Νοεμβρίου 2017, σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριας γραμμής για την εξισορρόπηση ηλεκτρικής ενέργειας.


Απόφαση Ρ.Α.Ε.Αριθμ.796/2019

ΦΕΚ 3517/Β/19-9-2019

Λήψη απόφασης περί της τροποποίησης της πρότασης όλων των Διαχειριστών Συστήματος Μεταφοράς για τους κοινούς κανόνες εκκαθάρισης σε όλες τις εκούσιες ανταλλαγές ενέργειας ως αποτέλεσμα της διαδικασίας αντικατάστασης εφεδρειών, της διαδικασίας αποκατάστασης συχνότητας με χειροκίνητη και αυτόματη ενεργοποίηση και της διαδικασίας συμψηφισμού ανισορροπιών, σύμφωνα με το άρθρο 50 παράγραφος 1 του Κανονισμού (ΕΕ) 2017/2195 της Επιτροπής, της 23ης Νοεμβρίου 2017, σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριας γραμμής για την εξισορρόπηση ηλεκτρικής ενέργειας.

Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας

(Συνεδρίαση την 31η Ιουλίου 2019)

Λαμβάνοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του ν. 4425/2016 (ΦΕΚ Α΄185/30.09.2016) «Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει, και ιδίως των άρθρων 6 και 17 του Κεφαλαίου Γ του νόμου αυτού.

2. Τις διατάξεις του ν. 4001/2011 (ΦΕΚ Α΄ 179/ 22.08.2011) «Για τη λειτουργία Ενεργειακών Αγορών Ηλεκτρισμού και Φυσικού Αερίου, για Έρευνα, Παραγωγή και δίκτυα μεταφοράς Υδρογονανθράκων και άλλες ρυθμίσεις», όπως ισχύει, ιδίως των άρθρων 22 και 32 αυτού.

3. Τις διατάξεις του Κανονισμού (ΕΚ) 714/2009 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουλίου 2009, σχετικά με τους όρους πρόσβασης στο δίκτυο για τις διασυνοριακές ανταλλαγές ηλεκτρικής ενέργειας και την κατάργηση του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1228/2003 (EE L 211 της 14.08.2009 σελ. 15).

4. Τις διατάξεις του Κανονισμού (ΕΕ) 2017/2195 της Επιτροπής της 23ης Νοεμβρίου 2017 σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριας γραμμής για την εξισορρόπηση ηλεκτρικής ενέργειας (ΕΕL 312 της 28.11.2017, σελ. 6 επ.) και ιδίως των άρθρων 5, 6 και 50 αυτού.

5. Την αριθμ. ΡΑΕ I-251592/18.12.2018 επιστολή της ΑΔΜΗΕ Α.Ε. σχετικά με την έγκριση της κοινής πρότασης όλων των Διαχειριστών Συστήματος Μεταφοράς (εφεξής «ΔΣΜ») για τους κοινούς κανόνες εκκαθάρισης σε όλες τις εκούσιες ανταλλαγές ενέργειας ως αποτέλεσμα της διαδικασίας αντικατάστασης εφεδρειών, της διαδικασίας αποκατάστασης συχνότητας με χειροκίνητη και αυτόματη ενεργοποίηση και της διαδικασίας συμψηφισμού ανισορροπιών, σύμφωνα με τις προβλέψεις του άρθρου 50 παρ. 1 του Κανονισμού (ΕΚ) 2017/2195 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

6. Την αριθμ. ΡΑΕ I-255214/21.02.2019 επιστολή της ΑΔΜΗΕ Α.Ε. με τη μετάφραση της ανωτέρω πρότασης.

7. Τη Δημόσια Διαβούλευση της ΡΑΕ επί της ανωτέρω κοινής πρότασης των ΔΣΜ, η οποία έλαβε χώρα από 27.03.2019 έως 30.04.2019.

8. Τα αποτελέσματα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας του Energy Regulators Forum (ERF) (εφεξής «ERF») την 23.07.2019 τα οποία επιβεβαίωσαν την ομόφωνη συμφωνία (unanimous agreement) των Εθνικών Ρυθμιστικών Αρχών επί της τροποποίησης της πρότασης όλων των ΔΣΜ για τους κοινούς κανόνες εκκαθάρισης σε όλες τις εκούσιες ανταλλαγές ενέργειας ως αποτέλεσμα της διαδικασίας αντικατάστασης εφεδρειών, της διαδικασίας αποκατάστασης συχνότητας με χειροκίνητη και αυτόματη ενεργοποίηση και της διαδικασίας συμψηφισμού ανισορροπιών, σύμφωνα με τις προβλέψεις του άρθρου 50 παρ. 1 του Κανονισμού (ΕΚ) 2017/2195 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της 23ης Νοεμβρίου 2017 με συνημμένη α) την επιστολή του ERF προς το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Διαχειριστών Συστημάτων Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΕΔΔΣΜ-ηλ/ENTSO-E) (εφεξής «ENTSOE »), την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τον Οργανισμό Συνεργασίας Ρυθμιστικών Αρχών Ενέργειας (ΟΣΡΑΕ – ACER) (εφεξής «ACER») και β) την απόφαση των Εθνικών Ρυθμιστικών Αρχών, μέσω του ERF, περί της τροποποίησης της ανωτέρω πρότασης των ΔΣΜ (αριθμ. ΡΑΕ Ι-266865/2019).

9. Το γεγονός ότι σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 32 του ν. 4001/2011, οι πράξεις κανονιστικού χαρακτήρα που εκδίδονται από τη ΡΑΕ, δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

10. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού.

Σκέφτηκε ως εξής:

Επειδή, στο πλαίσιο επίτευξης της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, εξεδόθη, κατ’ αρχήν, ο Κανονισμός (ΕΚ) αριθμ. 714/2009 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουλίου 2009 σχετικά με τους όρους πρόσβασης στο δίκτυο για τις διασυνοριακές ανταλλαγές ηλεκτρικής ενέργειας και την κατάργηση του Κανονισμού (ΕΚ) αριθμ. 1228/2003 (σχετ. 3).

Επειδή, στη συνέχεια, με εξουσιοδότηση που προβλέπεται στο άρθρο 18 του Κανονισμού (ΕΚ) 714/ 2009 και σύμφωνα με το άρθρο 290 ΣΛΕΕ, εξεδόθη από την Επιτροπή ο υπ’ αριθ. 2017/2195 Κανονισμός (ΕΕ) της 23ης Νοεμβρίου 2017 (εφεξής «Κανονισμός» σχετ. 4), με τον οποίο καθορίζονται κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με την εξισορρόπηση ηλεκτρικής ενέργειας στα Κράτη Μέλη.

Επειδή, στόχος του ανωτέρω Κανονισμού είναι, μεταξύ άλλων, να διαμορφώσει ορισμένους κοινούς κανόνες εκκαθάρισης σε όλες τις εκούσιες ανταλλαγές ενέργειας, λαμβάνοντας υπόψη, μεταξύ άλλων, και τις αρχές, τους κανόνες καθώς και τον τρόπο τιμολόγησης των επιμέρους προϊόντων της αγοράς εξισορρόπησης.

Επειδή, προκειμένου για την ικανοποίηση του ανωτέρω στόχου, οι ΔΣΜ καταρτίζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις ή τις μεθοδολογίες που απαιτούνται από τον Κανονισμό και τους υποβάλλουν προς έγκριση στις οικείες ρυθμιστικές αρχές, σύμφωνα με το άρθρο 37 της οδηγίας 2009/72/ΕΚ, εντός των αντίστοιχων προθεσμιών που προβλέπονται στον Κανονισμό.

Επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 50 του Κανονισμού «Εκούσιες ανταλλαγές ενέργειας» προβλέπονται τα εξής:

«1. Εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος του παρόντος κανονισμού, όλοι οι ΔΣΜ καταρτίζουν πρόταση για κοινούς κανόνες εκκαθάρισης εφαρμοστέους σε όλες τις εκούσιες ανταλλαγές ενέργειας ως αποτέλεσμα μία ή περισσότερων από τις ακόλουθες διαδικασίες σύμφωνα με τα άρθρα 146, 147 και 148 του κανονισμού (ΕΕ) 2017/1485, για καθένα από τα ακόλουθα:

α) τη διαδικασία αντικατάστασης εφεδρείας

β) τη διαδικασία εφεδρειών αποκατάστασης συχνότητας με χειροκίνητη ενεργοποίηση

γ) τη διαδικασία εφεδρειών αποκατάστασης συχνότητας με αυτόματη ενεργοποίηση

δ) τη διαδικασία συμψηφισμού ανισορροπιών.

2. Η εκκαθάριση πραγματοποιείται από κάθε υπηρεσία εκκαθάρισης ΔΣΜ-ΔΣΜ σύμφωνα με τους κανόνες εκκαθάρισης δυνάμει της παραγράφου 1.

3. Εντός δεκαοκτώ μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος κανονισμού, όλοι οι ΔΣΜ που ανταλλάσσουν εκουσίως ενέργεια εντός συγχρονισμένης περιοχής καταρτίζουν πρόταση για κοινούς κανόνες εκκαθάρισης εφαρμοστέους σε εκούσιες ανταλλαγές ενέργειας, ως αποτέλεσμα:

α) της διαδικασίας διατήρησης συχνότητας, σύμφωνα με το άρθρο 142 του κανονισμού (ΕΕ) 2017/1485 και/ή β) της περιόδου μεταβολής, σύμφωνα με το άρθρο 136 του κανονισμού (ΕΕ) 2017/1485.

4. Εντός δεκαοκτώ μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος κανονισμού, όλοι οι ασύγχρονα συνδεδεμένοι ΔΣΜ που ανταλλάσσουν εκουσίως ενέργεια μεταξύ συγχρονισμένων περιοχών καταρτίζουν πρόταση για κοινούς κανόνες εκκαθάρισης εφαρμοστέους σε εκούσιες ανταλλαγές ενέργειας, ως αποτέλεσμα:

α) διαδικασίας διατήρησης συχνότητας για παραγωγή ενεργού ισχύος σε επίπεδο συγχρονισμένης περιοχής σύμφωνα με τα άρθρα 172 και 173 του κανονισμού (ΕΕ) 2017/1485 και/ή

β) περιορισμών μεταβολής για παραγωγή ενεργού ισχύος σε επίπεδο συγχρονισμένης περιοχής σύμφωνα με το άρθρο 137 του κανονισμού (ΕΕ) 2017/1485.

5. Οι κοινοί κανόνες εκκαθάρισης σύμφωνα με την παράγραφο 1 πρέπει να προβλέπουν τουλάχιστον ότι η εκούσια ανταλλαγή ενέργειας υπολογίζεται βάσει των ακόλουθων κριτηρίων:

α) για περιόδους που συμφωνούνται μεταξύ των σχετικών ΔΣΜ

β) ανά κατεύθυνση

γ) ως το ολοκλήρωμα της υπολογιζόμενης ανταλλαγής ισχύος για τις περιόδους της παραγράφου 5 στοιχείο α).

6. Για τους κοινούς κανόνες εκκαθάρισης εκούσιων ανταλλαγών ενέργειας σύμφωνα με την παράγραφο 1 στοιχεία α), β) και γ) λαμβάνονται υπόψη:

α) όλες οι τιμές ενέργειας εξισορρόπησης που καθορίζονται σύμφωνα με το άρθρο 30 παράγραφος 1

β) η μεθοδολογία τιμολόγησης της διαζωνικής δυναμικότητας που χρησιμοποιείται για την ανταλλαγή ενέργειας εξισορρόπησης σύμφωνα με το άρθρο 30 παράγραφος 3.

7. Για τους κοινούς κανόνες εκκαθάρισης εκούσιων ανταλλαγών ενέργειας σύμφωνα με την παράγραφο 1 στοιχείο δ) λαμβάνεται υπόψη η μεθοδολογία τιμολόγησης της διαζωνικής δυναμικότητας που χρησιμοποιείται για την εφαρμογή της διαδικασίας συμψηφισμού ανισορροπιών σύμφωνα με το άρθρο 30 παράγραφος 3.

8. Όλοι οι ΔΣΜ θεσπίζουν συντονισμένο μηχανισμό για προσαρμογές στις εκκαθαρίσεις μεταξύ όλων των ΔΣΜ.».

Επειδή, κατά τις παρ. 1 και 2 του άρθρου 5 του Κανονισμού, η πρόταση των ΔΣΜ για τους κοινούς κανόνες εκκαθάρισης σε όλες τις εκούσιες ανταλλαγές ενέργειας ως αποτέλεσμα της διαδικασίας αντικατάστασης εφεδρειών, της διαδικασίας αποκατάστασης συχνότητας με χειροκίνητη και αυτόματη ενεργοποίηση και της διαδικασίας συμψηφισμού ανισορροπιών, κατά το άρθρο 50 παρ. 1 του Κανονισμού, υπόκειται στην έγκριση όλων των ρυθμιστικών αρχών.

Επειδή, κατά την παρ. 6 του άρθρου 5 του Κανονισμού:

«Όταν για την έγκριση όρων και προϋποθέσεων ή μεθοδολογιών απαιτείται απόφαση από περισσότερες της μίας ρυθμιστικές αρχές, οι οικείες ρυθμιστικές αρχές διαβουλεύονται και συνεργάζονται στενά και συντονίζονται μεταξύ τους, με στόχο την επίτευξη συμφωνίας. Όταν ο Οργανισμός εκδίδει γνώμη, οι οικείες ρυθμιστικές αρχές λαμβάνουν υπόψη την εν λόγω γνώμη. Οι ρυθμιστικές αρχές λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με όρους και προϋποθέσεις ή μεθοδολογίες που υποβλήθηκαν σύμφωνα με τις παραγράφους 2 και 3, εντός έξι μηνών από την παραλαβή των όρων και προϋποθέσεων ή μεθοδολογιών από την οικεία ρυθμιστική αρχή ή, κατά περίπτωση, από την τελευταία εμπλεκόμενη οικεία ρυθμιστική αρχή.».

Επειδή, κατά την παρ. 1 του άρθρου 6 του Κανονισμού:

«Όταν μία ή περισσότερες ρυθμιστικές αρχές ζητούν, σύμφωνα με το άρθρο 37 της οδηγίας 2009/72/ΕΚ, τροποποίηση για να εγκρίνουν τους όρους και τις προϋποθέσεις ή μεθοδολογίες που υποβάλλονται σύμφωνα με το άρθρο 5 παράγραφοι 2, 3 και 4, οι οικείοι ΔΣΜ υποβάλλουν πρόταση τροποποίησης των όρων και προϋποθέσεων ή μεθοδολογιών προς έγκριση εντός δύο μηνών από το αίτημα των οικείων ρυθμιστικών αρχών. Οι οικείες ρυθμιστικές αρχές λαμβάνουν απόφαση σχετικά με τους τροποποιημένους όρους και προϋποθέσεις ή τις μεθοδολογίες εντός δύο μηνών από την υποβολή τους.».

Επειδή, η απαίτηση για τροποποίηση εκ μέρους των Ρυθμιστικών Αρχών υποβάλλεται στους σχετικούς ΔΣΜ κατόπιν σχετικής απόφασης και εντός των προθεσμιών των άρθρων 50 και 5 του Κανονισμού.

Επειδή, κατά το άρθρο 6 παρ. 1β του Κεφαλαίου Γ του ν. 4425/2016 (σχετ.1), προβλέπεται ότι:

«1. Πέραν των αρμοδιοτήτων που προβλέπονται στην κείμενη νομοθεσία και ιδίως στις διατάξεις του ν. 4001/2011, η ΡΑΕ: … γ) Ασκεί τις αρμοδιότητες των ρυθμιστικών αρχών που προβλέπονται στον Κανονισμό (ΕΚ) 714/2009 [...] ».

Επειδή, περαιτέρω, κατά το άρθρο 17 παρ. 7 του Κεφαλαίου Γ του ίδιου ν. 4425/2016 (σχετ.1), προβλέπεται ότι:

«7. Ο Διαχειριστής του ΕΣΜΗΕ έχει τις αρμοδιότητες που προβλέπονται στον Κανονισμό (ΕΚ) 714/2009 [...]. Η άσκηση των αρμοδιοτήτων του Διαχειριστή συντείνει, ιδίως, στην επίτευξη του στόχου σύγκλισης της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας με τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές και στην ολοκλήρωση της ενιαίας εσωτερικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας της Ε.Ε., σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.».

Επειδή, με την υπό σχετ. 5 επιστολή, υπεβλήθη στη ΡΑΕ η πρόταση όλων των ΔΣΜ για τους κοινούς κανόνες εκκαθάρισης σε όλες τις εκούσιες ανταλλαγές ενέργειας ως αποτέλεσμα της διαδικασίας αντικατάστασης εφεδρειών, της διαδικασίας αποκατάστασης συχνότητας με χειροκίνητη και αυτόματη ενεργοποίηση και της διαδικασίας συμψηφισμού ανισορροπιών.

Επειδή, με την υπό σχετ. 6 επιστολή, υπεβλήθη στη ΡΑΕ η μετάφραση της ανωτέρω πρότασης στην ελληνική γλώσσα.

Επειδή, ακολούθως, η ΡΑΕ, από 27.03.2019 έως 30.04.2019 έθεσε την υπό σχετ. 5 πρόταση των ΔΣΜ σε Δημόσια Διαβούλευση (σχετ. 7), κατά τη διάρκεια της οποίας δεν υπεβλήθησαν παρατηρήσεις.

Επειδή, στη συνέχεια οι Ρυθμιστικές Αρχές κατόπιν της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας που ολοκληρώθηκε στις 23.07.2019, συμφώνησαν ομόφωνα (unanimous agreement) μέσω του ERF, ως συλλογικού οργάνου των Ρυθμιστικών Αρχών, επί της τροποποίησης της ανωτέρω πρότασης των ΔΣΜ, που αφορά κυρίως (α) στην ανάγκη να καταστεί σαφές ποιες θα είναι συνολικά οι συνιστώσες που θα αποτελούν το ποσό εκκαθάρισης των ΔΣΜ, συμπεριλαμβάνοντας όλες τις οικονομικές ποσότητες που εμπλέκονται στην ανταλλαγή ενέργειας εξισορρόπησης, β) στην ανάγκη σχεδιασμού και ορισμού μιας ξεκάθαρης διαδικασίας εκκαθάρισης, ανεξάρτητης από πιθανές αλλαγές στις παραμέτρους άλλων μεθοδολογιών, γ) στην τροποποίηση της πρότασης, ούτως ώστε να γίνει πιο γενική, καλύπτοντας και την εκκαθάριση ενεργοποιήσεων που σχετίζονται με σκοπούς περιορισμών του συστήματος, ανεξάρτητα από τους συγκεκριμένους κανόνες τιμολόγησης που θα υιοθετηθούν, δ) στη διασφάλιση ότι η μεθοδολογία θα υπολογίζει το συνολικό ποσό εκκαθάρισης εξαιτίας των περιορισμών του συστήματος, κάνοντας αναφορά σε κατάλληλες μεθοδολογίες για την κατανομή του κόστους, όπου είναι απαραίτητο, και ε) στην ανάγκη αξιολόγησης των βασικών αρχών που καθορίζουν ποιοι ΔΣΜ θα επωμιστούν τα κόστη και πώς θα γίνει η βέλτιστη κατανομή αυτών, στην περίπτωση ύπαρξης περιορισμών του συστήματος που δεν ορίζονται σε ό,τι προβλέπουν τα άρθρα 35 και 74 του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/1222 της Επιτροπής της 24ης Ιουλίου 2015, σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για την κατανομή της δυναμικότητας και τη διαχείριση της συμφόρησης, καθώς επίσης το άρθρο 76 του Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1485 της Επιτροπής της 2ας Αυγούστου 2017, σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για τη λειτουργία του συστήματος μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας (σχετ. 8).

Επειδή, ομοίως με την υπό σχετ. 8 επιστολή γνωστοποιήθηκε προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τον ACER, και τον ENTSO-E η ανωτέρω απόφαση των Ρυθμιστικών Αρχών περί τροποποίησης της εν λόγω πρότασης των ΔΣΜ, προκειμένου ο ACER να μην προχωρήσει στην έκδοση απόφασης της παρ. 7 του άρθρου 5 του Κανονισμού το οποίο προβλέπει ότι «7. Εάν οι οικείες ρυθμιστικές αρχές δεν καταλήξουν σε συμφωνία εντός της περιόδου που αναφέρεται στην παράγραφο 6, ή κατόπιν κοινού αιτήματός τους, ο Οργανισμός εκδίδει απόφαση σχετικά με τις υποβληθείσες προτάσεις για όρους και προϋποθέσεις ή μεθοδολογίες εντός έξι μηνών από την ημέρα παραπομπής, σύμφωνα με το άρθρο 8 παράγραφος 1 του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 713/2009.».

Επειδή, κατά το άρθρο 22 του ν. 4001/ 2011 «Η ΡΑΕ, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, παρακολουθεί και εποπτεύει τη λειτουργία της αγοράς ενέργειας… συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης κανονιστικών και ατομικών πράξεων, ιδίως για την …ανάπτυξη της εσωτερικής αγοράς ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης…» και κατά το άρθρο 32 του ίδιου νόμου «1. Οι πράξεις και αποφάσεις της ΡΑΕ, … δημοσιοποιούνται με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα της. Οι κανονιστικού χαρακτήρα αποφάσεις της ΡΑΕ δημοσιεύονται επιπλέον στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως….».

Για τους παραπάνω λόγους, αποφασίζει:

Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της κατά τα άρθρα 5 (παρ. 1, 2 και 6), 6 και 50 του Κανονισμού (ΕΕ) 2017/2195, 6 του ν. 4425/2016 (ΦΕΚ Α΄ 185) και 22 και 32 του ν. 4001/2011 (ΦΕΚ Α΄ 179):

1. Την τροποποίηση από τους Διαχειριστές Συστημάτων Μεταφοράς (ΔΣΜ) της πρότασής τους για τους κοινούς κανόνες εκκαθάρισης σε όλες τις εκούσιες ανταλλαγές ενέργειας ως αποτέλεσμα της διαδικασίας αντικατάστασης εφεδρειών, της διαδικασίας αποκατάστασης συχνότητας με χειροκίνητη και αυτόματη ενεργοποίηση και της διαδικασίας συμψηφισμού ανισορροπιών, ως εξής:

2. Την κοινοποίηση της παρούσας απόφασης στην εταιρεία με την επωνυμία «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΕ» και με διακριτικό τίτλο «ΑΔΜΗΕ Α.Ε.» για τις σχετικές της ενέργειες σύμφωνα με τον Κανονισμό.

3. Την ανάρτηση της παρούσας απόφασης στην επίσημη ιστοσελίδα της ΡΑΕ και τη δημοσίευσή της στο Φύλλο Εφημερίδος της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ).

Η παρούσα υπόκειται στον ακυρωτικό έλεγχο του Συμβουλίου της Επικρατείας, σύμφωνα με τις διατάξεις του όρθρου 33 του ν. 4001/2011.

Αθήνα, 31 Ιουλίου 2019

Ο Πρόεδρος

 


Κατεβάσετε το αρχείο με το πρωτότυπο κείμενο, όπως είναι δημοσιευμένο στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (Φ.Ε.Κ.) του Εθνικού Τυπογραφείου.


 

 

Έχει διαβαστεί 163 φορές