x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Προεδρικό Διάταγμα 79/1989 - ΦΕΚ 36/Α/7-2-1989

Καθορισμός επαγγελματικών δικαιωμάτων των πτυχιούχων του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.


ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 79/1989

ΦΕΚ 36/Α/7-2-1989

Καθορισμός επαγγελματικών δικαιωμάτων των πτυχιούχων του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Έχοντας υπόψη:

1.Τις διατάξεις του εδ. γ' τής παρ. 2 του άρθρου 25 του ν. 1404/1983 (ΦΕΚ 173/24.11.83).

2.Την από 8/2.9.88 γνωμοδότηση του Συμβουλίου Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Σ.Τ.Ε.).

3.Την αρ. 687/28.9.88 γνωμοδότηση του Συμβουλίου της Επικράτειας με πρόταση των Υπουργών Προεδρίας της Κυβέρνησης, Εθνικής Παιδείας και θρησκευμάτων και Εμπορίου, αποφασίζουμε:

 

Άρθρο 1

Επαγγελματικά Δικαιώματα των Πτυχιούχων του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης

1.Οι πτυχιούχοι του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης τηί Σχολής Δ/σης και Οικονομίας των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις τους, ασχολούνται επαγγελματικά, είτε αυτοδύναμα, είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες με τη μελέτη, έρευνα και εφαρμογή της τεχνολογίας, πάνω σε σύγχρονους και ειδικούς τομείς του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης, όπως είναι π.χ. η έρευνα της αγοράς, η ανάπτυξη πωλήσεων, η διαφήμιση και η προβολή.

2.Επίσης οι παραπάνω πτυχιούχοι έχουν δικαίωμα απασχόλησης ως στελέχη μονάδων στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα όπως αυτός προσδιορίζεται από τις διατάξεις που ισχύουν κάθε φορά.

Στα πλαίσια της άσκησης του επαγγέλματος τους ασχολούνται με τα παρακάτω αντικείμενα και δραστηριότητες: α) Προγραμματισμό της έρευνας αγοράς:

(ϊ) Μορφοποίηση του προβλήματος,

(ϋ) Καθορισμό πηγών πληροφοριών,

(iii) Έλεγχο αξιοπιστίας πηγών πληροφοριών,

(ϊν) Σχεδίασμά δείγματος,

(ν) Συλλογή πληροφοριών,

(νί) Επεξεργασία και ανάλυση στοιχείων,

(vii)Παρουσίαση στοιχείων,

(viii)Σύνταξη έκθεσης, β) Έρευνα Αγοράς:

(ϊ) Διερεύνηση ανταγωνιστικής θέσης προϊόντων, επιχείρησης στην αγορά,

(ϋ) Ανάλυση μεγέθους αγοράς,

(iii) Εκτίμηση ζήτησης νέων προϊόντων,

(ίν) Πρόβλεψη πωλήσεων,

(ν) Μελέτη συμπεριφοράς καταναλωτών,

(νί) Έλεγχος αγοράς, γ) Έρευνα μεθόδων πωλήσεων:

(ϊ) Ανάλυση δραστηριοτήτων πωλητών,

(ϋ) Μέτρηση αποτελεσματικότητας πωλητών,

(iii) Αξιολόγηση μεθόδων πωλήσεων,

(ϊν) Έλεγχος αποτελεσματικότητας μέσων προώθησης πωλήσεων,

(ν) Σύγκριση τιμών και μεθόδων τιμολόγησης,

(vi) Ανάλυση κόστους διανομής,

δ) Παραγωγή διαφήμισης:

(i)Σχεδιασμός διαφημιστικού μηνύματος,

(ϋ) Εκλογή διαφημιστικών μέσων,

(iii) Προσδιορισμός στόχων διαφήμισης,

(ίν) Μέτρηση αποτελεσματικότητας διαφήμισης,

ε) Σχεδίαση και οργάνωση διαφημιστικής εκστρατείας:

(i) Προγραμματισμός διαφημιστικής εκστρατείας,’

(ii)Προϋπολογισμός δαπανών διαφημιστικής εκστρατείας,

(iii)Συντονισμός διαφημιστικής εκστρατείας,

(ίν) Έλεγχος και αξιολόγηση αποτελεσμάτων διαφημιστικής εκστρατείας.

στ) Οργάνωση εκθέσεων

3.Οι πτυχιούχοι του Τμήματος, απασχολούνται σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, σύμφωνα με την κείμενη κάθε φορά ισχύουσα νομοθεσία.

4.Οι πτυχιούχοι του Τμήματος εξελίσσονται σε όλο το φάσμα της διοικητικής ιεραρχίας της σχετικής με τους τομείς της ειδικότητάς τους.

Επίσης, μπορούν να απασχοληθούν με την έρευνα θεμάτων της ειδικότητάς τους.

5.Οι πτυχιούχοι του τμήματος με την απόχτηση του πτυχίου τους ασκούν το επάγγελμα είτε σαν στελέχη μονάδων, είτε σαν αυτοαπασχολούμενοι στο πλαίσιο των παραπάνω επαγγελματικών δικαιωμάτων.

 

Άρθρο 2

1.Η ισχύς αυτού του Προεδρικού Διατάγματος, αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως

2.Στον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και θρησκευμάτων, αναθέτουμε τη δημοσίευση και εκτέλεση του παρόντος διατάγματος.

Αθήνα, 30 Ιανουάριου 1989

 

 

Έχει διαβαστεί 84 φορές

Τελευταία Νέα