x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Υπουργική Απόφαση 72009/7816/2005 - ΦΕΚ 1780/16-12-2005 (Κατάργηση απο 27-9-2019)

Τροποποίηση της υπ'αριθμ. 71703/8028/2003 ΥΑ «Τρόπος, διαδικασία και πιστοποίηση του τεχνικού ελέγχου των οχημάτων από τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ.»

ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΑΠΟ 27-9-2019
Η παρούσα Υ.Α. καταργείται από 27-9-2019 με το άρθρο 14 της Υ.Α.οικ. 19111/192/2019 - ΦΕΚ 1003/Β/26-3-2019


Υπουργική Απόφαση 72009/7816/2005 - ΦΕΚ 1780/16-12-2005
Τροποποίηση της υπ'αριθμ. 71703/8028/2003  ΥΑ «Τρόπος, διαδικασία και πιστοποίηση του τεχνικού ελέγχου των οχημάτων από τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ.»

ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ


Έχοντας υπόψη:
1.Τις διατάξεις:
α. Του άρθρου 86 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που κυρώθηκε με το ν. 2696/1999 (Α' 57).
β. Της παρ. 2 του άρθρου 37 του ν. 2963/2001 (Α' 268) «Οργάνωση και λειτουργία των δημοσίων επιβατικών μεταφορών με λεωφορεία, τεχνικός έλεγχος οχημάτων και ασφάλεια χερσαίων μεταφορών και άλλες διατάξεις».
γ. Του άρθρου 90 του «κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα», που κωδικοποιήθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 «Κωδικοποίηση της Νομοθεσίας» (Α 98).
δ. Του ν. 2472/1997 (Α' 50) «Προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα», όπως ισχύει.
ε. Της Φ2/64580/2288/1999 (Β' 1523) απόφασης των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Μεταφορών και Επικοινωνιών «Τεχνικός έλεγχος μηχανοκίνητων οχημάτων και των ρυμουλκούμενών τους σε συμμόρφωση προς την οδηγία 96/96/ΕΚ», όπως ισχύει.
στ. Της ΥΑ 44800/123/1985 (Β' 781) «τρόπος, διαδικασία και πιστοποίηση διενέργειας του Περιοδικού Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων» όπως ισχύει.
ζ. Της ΥΑ 58413/7516/2002 (Β' 1350) «Τεχνικές προδιαγραφές συστήματος μηχανογράφησης Ιδιωτικών ΚΤΕΟ. Συγκέντρωση επεξεργασία και αποστολή στοιχείων των διενεργουμένων τεχνικών ελέγχων».
η. Της αριθμ. 18674/4176/2004 (Β' 535) απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών για την ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών.
2.Το γεγονός ότι:
α. Η ενσωματωμένη σε έντυπα υδατογράφηση είναι επίπεδο ασφαλείας με υψηλό κόστος και χρησιμοποιείται συνήθως σε έντυπα, η διάρκεια ισχύος των οποίων δεν είναι περιορισμένη όπως των Δελτίων Τεχνικού Ελέγχου (ΔΤΕ).
β. Οι προμηθευτές υδατογραφημένων εντύπων είναι περιορισμένοι και βρίσκονται εκτός Ελλάδος.
γ. Η επαλήθευση των στοιχείων των ΔΤΕ, προς διαπίστωση τυχόν παραποιήσεων είναι εφικτή με τη βοήθεια του Μηχανογραφικού Συστήματος των ΙΚΤΕΟ.
3.Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Η υπ’ αριθμ. 71703/8028/2003 απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών «Τρόπος, διαδικασία και πιστοποίηση του τεχνικού ελέγχου των οχημάτων από τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ.» (Β' 1824), όπως ισχύει, τροποποιείται ως ακολούθως:
1.Στο Παράρτημα Ι του άρθρου 4:
α. Η παράγραφος 1 αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Η μορφή του ΔΤΕ έχει ως εξής: α. To έντυπο είναι διαστάσεων Α4 με δυνατότητα αύξησης του ύψους μέχρι 304,8 χιλιοστόμετρα (mm) (12 ίντσες) στην περίπτωση μηχανογραφικού εντύπου. Αποτελείται από το πρωτότυπο φύλλο που παραδίδεται στον ενδιαφερόμενο και το αντίγραφό του που αρχειοθετείται στο ΙΚΤΕΟ (σύνολο 2 φύλλα). Προαιρετικά είναι επιτρεπτή η χρήση και δεύτερου φύλλου με το αντίγραφό του (σύνολο 4 φύλλα) για την καταγραφή πρόσθετων τεχνικών πληροφοριών και στοιχείων που προκύπτουν από τη διενέργεια του τεχνικού ελέγχου. Το δεύτερο αυτό φύλλο δεν έχει ισχύ ΔΤΕ.
β. Το πρωτότυπο φύλλο έχει κατ' ελάχιστο ως επίπεδο ασφαλείας την εμφάνιση σε περίπτωση φωτοτυπίας του ΔΤΕ, με κατάλληλο τρόπο της λέξης «VOID» ή «COPY» που δε φαίνεται με γυμνό οφθαλμό, αλλά εμφανίζεται στη φωτοτυπία.»
β. Το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 3α αντικαθίσταται ως εξής:
«Για λόγους που αφορούν την παρακολούθηση της διακίνησης των ΔΤΕ, καθίσταται υποχρεωτική, με ευθύνη του ΙΚΤΕΟ η αναγραφή από τον προμηθευτή του ΔΤΕ, στο κάτω αριστερό τμήμα του ΔΤΕ, ενός προτυπωμένου αύξοντα αριθμού. Πριν από τον αριθμό αυτόν επιτρέπεται η αναγραφή ενός ή δύο γραμμάτων, που ταυτοποιούν, εναλλακτικά, είτε τον ίδιο τον προμηθευτή του ΔΤΕ είτε το Ιδιωτικό ΚΤΕΟ για το οποίο αυτό προορίζεται.
Το ΙΚΤΕΟ υποχρεούται να εξασφαλίζει την πρόσβαση στους χώρους αποθήκευσης των ΔΤΕ των εποπτικών οργάνων του ΥΜΕ που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 3, του άρθρου 38, του ν.2963/2001 και να θέτει στη διάθεση τους όποτε του ζητηθούν:
i)Τα σχετικά παραστατικά κάθε παραγγελίας ΔΤΕ στην οποία προβαίνει στον προμηθευτή του, το πεδίο αρίθμησης των ως άνω προτυπωμένων αριθμών παρακολούθησης εντός των οποίων θα υλοποιηθεί η παραγγελία του από τον προμηθευτή.
ii)Κατά το στάδιο υλοποίησης της παραγγελίας του, τους συγκεκριμένους προτυπωμένους αριθμούς των ΔΤΕ τα οποία θα χρησιμοποιήσει.
iii)Τα αναγκαία αποδεικτικά στοιχεία για την όλη διαδικασία παραγωγής και διακίνησης των ΔΤΕ που χρησιμοποιεί, από το στάδιο εκτύπωσης του αριθμού παρακολούθησης διακίνησης των ΔΤΕ.
Κάθε εξάμηνο, το ΙΚΤΕΟ υποχρεούται να υποβάλλει στη ΔΑΧΜ, προς έλεγχο, έκθεση συνοδευόμενη από όλα τα αναγκαία στοιχεία που να αποδεικνύουν τη σωστή προμήθεια και διάθεση των ΔΤΕ.» γ. Η παράγραφος 4 αντικαθίσταται ως εξής:
«4. Το πρωτότυπο φύλλο στην οπίσθια όψη του φέρει: α. Προεκτυπωμένο ενημερωτικό κείμενο για τους πολίτες, που συντάσσεται από τη Δ/νση Ασφάλειας Χερσαίων Μεταφορών, στο οποίο περιλαμβάνεται και αναφορά σύμφωνη με τα οριζόμενα στο άρθρο 11 του ν.2472/1997 (Α' 50) για την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων, στα πλαίσια των διατάξεων της ΥΑ 58413/7516/2002 (Β' 1350).
β. Τυχόν πρόσθετο κείμενο του ενδιαφερόμενου Ι. ΚΤΕΟ.»
2.Η παρ. 1 του άρθρου 5 καταργείται.

Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησεως.
Αθήνα, 8 Δεκεμβρίου 2005

 

Τελευταία ενημέρωση
Έχει διαβαστεί 1893 φορές