x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Υπουργική Απόφαση 2222.1-2/449/2019 - ΦΕΚ 227/Β/4-2-2019

Κύρωση τροποποίησης του Διεθνούς Κώδικα για τα Ταχύπλοα Σκάφη, 2000 (International Code of Safety for High Speed Craft, 2000), ο οποίος έγινε αποδεκτός με την αριθμ. 4113.179/01/2004 (Β’ 341) υπουργική απόφαση, όπως αυτή υιοθετήθηκε την 24 Μαΐου 2012

 της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).


Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 2222.1-2/449/2019

ΦΕΚ 227/Β/4-2-2019

Κύρωση τροποποίησης του Διεθνούς Κώδικα για τα Ταχύπλοα Σκάφη, 2000 (International Code of Safety for High Speed Craft, 2000), ο οποίος έγινε αποδεκτός με την αριθμ. 4113.179/01/2004 (Β’ 341) υπουργική απόφαση, όπως αυτή υιοθετήθηκε την 24 Μαΐου 2012 με την απόφαση MSC.326(90)/24.05.2012 της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).

ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) Του άρθρου τέταρτου του ν. 2208/1994 «Κύρωση του Πρωτοκόλλου 1988 που αναφέρεται στη Διεθνή Σύμβαση για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα 1974» (Α΄71),όπως αυτή ισχύει.

β) του ν. 4150/2013 «Ανασυγκρότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και άλλες διατάξεις» (Α΄ 102), όπως ισχύει.

γ) του π.δ. 88/2018 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄160).

δ) του άρθρου 90 του «Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» [άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98)].

2. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, σύμφωνα με το αριθμ. 2811.8/90661/2018/11.12.2018 έγγραφο Γ.Δ.Ο.Υ., αποφασίζουμε:

 

ΑΡΘΡΟ 1

1. Κυρώνεται η τροποποίηση, που υιοθετήθηκε με την αριθμ. MSC.326(90)/24.05.2012 απόφαση της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), του Διεθνούς Κώδικα για τα Ταχύπλοα Σκάφη, 2000 (International Code of Safety for High Speed Craft, 2000), όπως αυτός έγινε αποδεκτός με την αριθμ. 4113.179/01/2004 (Β’ 341) υπουργική απόφαση.

2. Το κείμενο της απόφασης MSC. 326(90)/24.05.2012, παρατίθεται σε πρωτότυπο στην Αγγλική γλώσσα και σε μετάφραση στην Ελληνική γλώσσα ως «ΜΕΡΟΣ Α» και «ΜΕΡΟΣ Β», αντίστοιχα.

3. Σε περίπτωση αντίθεσης μεταξύ του αγγλικού και του ελληνικού κειμένου των τροποποιήσεων, που κυρώνονται με την απόφαση αυτή, κατισχύει το αγγλικό.

ΜΕΡΟΣ A

(Αγγλικό Κείμενο)

RESOLUTION MSC.326(90)

(adopted on 24 May 2012)

AMENDMENTS TO THE INTERNATIONAL CODE OF SAFETY FOR HIGHSPEED CRAFT, 2000 (2000 HSC CODE)

 

ΜΕΡΟΣ B

(Ελληνικό Κείμενο)

ΑΠΟΦΑΣΗ MSC 326 (90)

(Υιοθετήθηκε στις 24 Μαΐου 2012)

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΗ ΚΩΔΙΚΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΑΧΥΠΛΟΩΝ ΣΚΑΦΩΝ, 2000 ( ΚΩΔΙΚΑΣ HSC 2000)

Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ,

ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 28 (b) της Σύμβασης του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού σχετικά με τις αρμοδιότητες της Επιτροπής,

ΣΗΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ την Απόφαση MSC .97 (73) σύμφωνα με την οποία υιοθέτησε τον Δι,εϋνή Κώδικα Ασφάλειας Ταχύπλοων Σκαφών 2000(εφεξής αναφέρεται ως «HSC Κώδικας 2000») ο οποίος έχει γίνει υποχρεωτικός σύμφωνα με το κεφάλαιο X της Δι,εϋνούς Σύμβασης Ασφάλειας Ζωής στη Θάλασσα (SOLAS) ,1974 (εφεξής αναφέρεται ως «η Σύμβαση»)

ΣΗΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΕΠΙΣΗΣ το άρθρο VIII (b) και τον κανονισμό Χ/1.2 της Σύμβασης σχετικά με τη διαδικασία τροποποίησης του Κώδικα HSC 2000,

ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙ στην δέκατη ένατη σύνοδό της , τις τροποποιήσεις στον Κώδικα HCS 2000, που πρότεινε και κοινοποίησε σύμφωνα με το άρθρο VIII (b) (i) της Σύμβασης,

1.ΥΙΟΘΕΤΕΙ , σύμφωνα με το Αρθρο VIII (b) (iv) της Σύμβασης, τροποποιήσεις στο Διεθνή Κώδικα Ασφάλειας Ταχύπλοων Σκαφών (Κώδικας HSC 2000) , το κείμενο των οποίων παρατίθεται στο Παράρτημα στην παρούσα απόφαση'

2.ΟΡΙΖΕΙ, σύμφωνα με το άρθρο VIII (b) (vi) (2) (bb) της Σύμβασης ότι οι εν λόγω τροποποιήσεις πρέπει να εκτιμώνται ότι έχουν γίνει αποδεκτές την 1η Ιουλίου 2013, εκτός, εάν πριν από εκείνη την ημερομηνία, περισσότερες του ενός τρίτου των Συμβαλλομένων Κυβερνήσεων στην Σύμβαση ή των Συμβαλλόμενων Κυβερνήσεων οι συνδυασμένοι στόλοι εμπορικών στόλων των οποίων αποτελούν όχι λιγότερο από το 50% ολικής χωρητικότητας του παγκόσμιου εμπορικού στόλου, έχουν ενημερώσει για τις αντιθέσεις τους στις τροποποιήσεις'

3.ΚΑΛΕΙ τις Συμβαλλόμενες Κυβερνήσεις στην Σύμβαση να σημειώσουν ότι, σύμφωνα με το άρθρο VIII (b) (vii) (2) της Σύμβασης, οι τροποποιήσεις πρέπει να τεθούν σε ισχύ την 1η Ιανουάριου 2014 με την αποδοχή τους σύμφωνα με την παράγραφο 2 ανωτέρω'

4.ΑΙΤΕΙΤΑΙ από τον Γενικό Γραμματέα , σε συμμόρφωση με το άρθρο VIII (b) (ν) της Σύμβασης να διαβιβάσει επικυρωμένα αντίγραφα της παρούσας απόφασης και το κείμενο των τροποποιήσεων που εμπεριέχονταιστο παράρτημα σεόλεςτιςΣυμβαλλόμενες Κυβερνήσεις στην Σύμβαση'

5.ΑΙΤΕΙΤΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ από τον Γενικό Γραμματέα να διαβιβάσει αντίγραφα της παρούσας απόφασης και του παραρτήματος της στα Μέλη του Οργανισμού που δεν είναι Συμβαλλόμενες Κυβερνήσεις στην Σύμβαση.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΗ ΚΩΔΙΚΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

ΤΑΧΥΠΛΟΩΝ ΣΚΑΦΩΝ,2000

(Κώδικας HSC 2000)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14 Ραδιοεπικοινωνίες

Στην παράγραφο 14.15.10 η υποπαράγραφος 1 αντικαθίσταται από τα ακόλουθα:

«.1 υπόκειται σε ετήσια δοκιμή σχετικά με όλες τις πλευρές επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας , με ιδιαίτερη έμφαση στον έλεγχο εκπομπής επιχειρησιακών συχνοτήτων, κωδικοποίησης και καταχώρησης , σε διαστήματα 3 μηνών πριν από την ημερομηνία λήξης, ή 3 μήνες πριν ή μετά την ημερομηνία έκδοσης του Πιστοποιητικού Ασφάλειας Ταχύπλοου..

Η δοκιμή μπορεί να διεξαχθεί επί του πλοίου ή σε εγκεκριμένο σταθμό δοκιμής' και»

 

ΑΡΘΡΟ 2

Έναρξη ισχύος

Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Πειραιάς,  3 Ιανουαρίου 2019


Κατεβάσετε το αρχείο με το πρωτότυπο κείμενο, όπως είναι δημοσιευμένο στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (Φ.Ε.Κ.) του Εθνικού Τυπογραφείου.


 

Έχει διαβαστεί 327 φορές