x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Καταργήθηκε η φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα για ανανέωση ή νέα άδεια στους πωλητές λαϊκών αγορών

Με τη ρύθμιση αυτή μειώνεται η γραφειοκρατία κατά τη διαδικασία ανανέωσης των αδειών λαϊκών και οι πωλητές δεν κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλειά τους λόγω χρεών

Με την Απόφαση 95491/2024 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ, τέθηκε σε ισχύ η κατάργηση της υποχρέωσης των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας κατά την ανανέωση της άδειάς τους ή τη χορήγηση νέας άδειας.

Με την απόφαση αυτή, οι πωλητές δεν θα χρειάζεται πλέον να προσκομίζουνε στα δικαιολογητικά τους, αποδεικτικό φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας κατά την ανανέωση ή τη χορήγηση νέας άδειας μας.

Η Απόφαση ισχύει για τη χορήγηση άδειας και την απόδοση θέσεων ή δικαιώματος δραστηριοποίησης στο πλανόδιο εμπόριο επαγγελματία πωλητή αλλά και ανανέωση άδειας παραγωγού πωλητή και την ανανέωση άδειας επαγγελματία πωλητή.

Παράλληλα, το υπουργείο σημειώνει πως ικανοποιείται έτσι ακόμα ένα αίτημα των παραγωγών και των επαγγελματιών πωλητών λαϊκών αγορών που προσφέρει ταχύτερες διαδικασίες ανανέωσης αδειών και, κυρίως, εργασιακή ασφάλεια στους πωλητές.

Η υποχρέωση τήρησης των ασφαλιστικών και φορολογικών υποχρεώσεων των πωλητών λαϊκών αγορών συνεχίζει να υφίσταται και να ελέγχεται από τις αρμόδιες αρχές (ΑΑΔΕ και e-ΕΦΚΑ), όπως καταλήγει το Υπουργείο.

 

Διαβάστε αναλυτικά

Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 95491/2024 ΦΕΚ 7590/Β/31-12-2024   

Δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη χορήγηση, τη μεταβίβαση και την ανανέωση της άδειας παραγωγού και επαγγελματία πωλητή και των αντίστοιχων θέσεων ή δικαιωμάτων δραστηριοποίησης στο υπαίθριο εμπόριο. Τροποποίηση της υπ' αρ. 21061/25-02-2022 (Β'980) απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

 

 

Έχει διαβαστεί 399 φορές