x

Σύνδεση

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε

Τροπολογία στη Βουλή με ρυθμίσεις για την Αθηναϊκή Ριβιέρα και τη ΔΕΘ HELEXPO

Επανακαθορίζεται το νομοθετικό πλαίσιο ανάπλασης του παραλιακού μετώπου της Αττικής, ως προς τον χρόνο ανάθεσής του στην Περιφέρεια Αττικής, καθώς και την προέλευση των αναγκαίων πόρων για τη λειτουργία του.

Με τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή, παραχωρείται χωρίς αντάλλαγμα, στην Περιφέρεια Αττικής, το δικαίωμα χρήσης αιγιαλού και παραλίας για την εκτέλεση του έργου ανάπλασης του παραλιακού μετώπου της Αττικής.

H Τροπολογία κατατέθηκε το βράδυ της Παρασκευής στο νομοσχέδιο με τίτλο «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 – Κύρωση Πρόσθετης Πράξης στο Νέο Συνυποσχετικό μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Ναυτιλιακής Κοινότητας και φορολογικές ρυθμίσεις για τη ναυτιλία – Επείγουσες φορολογικές και τελωνειακές ρυθμίσεις – Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της Κεντρικής Μονάδας Κρατικών Ενισχύσεων και του Δικτύου Κρατικών Ενισχύσεων – Μισθολογικές ρυθμίσεις και άλλες διατάξεις».

Με τις διατάξεις της υπόψη τροπολογίας, ρυθμίζονται μεταξύ άλλων τα εξής:

1.α. Επανακαθορίζεται το νομοθετικό πλαίσιο ανάπλασης του παραλιακού μετώπου της Αττικής (άρθρο 6 του ν. 4918/2022) ως προς τον χρόνο ανάθεσής του στην Περιφέρεια Αττικής, καθώς και την προέλευση των αναγκαίων πόρων για τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου.

β. Παραχωρείται χωρίς αντάλλαγμα, στην Περιφέρεια Αττικής, το δικαίωμα χρήσης αιγιαλού και παραλίας για την εκτέλεση του έργου ανάπλασης του παραλιακού μετώπου της Αττικής.

2.Αποσαφηνίζονται θέματα σχετικά με το θεσμικό πλαίσιο που διέπει το:

-μισθολογικό καθεστώς των υπαλλήλων της ανώνυμης εταιρείας Δ.Ε.Θ. HELEXPO Α.Ε.,

-καθεστώς προμηθειών της προαναφερόμενης εταιρείας, για την οριζόμενη χρονική περίοδο.

3.Τροποποιούνται-συμπληρώνονται διατάξεις του ν.4797/2021 αναφορικά με τη διαδικασία της παρεχόμενης κρατικής αρωγής, προς επιχειρήσεις και μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα φορείς, που έχουν πληγεί από θεομηνία. Ειδικότερα:

α. Καθορίζεται ο ελάχιστος αριθμός [τουλάχιστον τρία (3)] των μελών των επιτροπών εκτίμησης και καταγραφής των ζημιών (άρθρο 16 ν. 4797/2021), για την παροχή της κρατικής αρωγής στους προαναφερόμενους φορείς, που έχουν πληγεί από θεομηνία.

β. Προβλέπεται η δυνατότητα μετάταξης, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα, στη Διεύθυνση Κρατικής Αρωγής του Υπουργείου Οικονομικών, αποσπασμένων υπαλλήλων, που υπηρετούν στην ανωτέρω Διεύθυνση, έως τις 31.12.2022 και προέρχονται από φορείς του δημοσίου τομέα.

γ.Προβλέπεται:

-η έκδοση από τον Υπουργό Οικονομικών, κατά παρέκκλιση της παρ. 1 του άρθρου 4 της υποπαρ. Δ9 του άρθρου 2 του Μέρους Β' του ν.4336/2015, των αποφάσεων μετακίνησης των μελών των ομάδων εργασίας του άρθρου 5Α της ΠΥΣ 3/2021, σε πληγείσες από θεομηνίες περιοχές, για την εκτέλεση του έργου τους,

-η δυνατότητα μίσθωσης επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης τόσο για τις εντός και εκτός έδρας μετακινήσεις των μελών των ως άνω ομάδων εργασίας όσο και για τις εκτός έδρας μετακινήσεις των υπαλλήλων της Διεύθυνσης Κρατικής Αρωγής.

δ.Συμπεριλαμβάνονται στους δικαιούχους κρατικής αρωγής και οι κοινωνίες

αστικού και κληρονομικού δικαίου που έχουν πληγεί από θεομηνίες κατά το οριζόμενο χρονικό διάστημα.

4.α. Αναπροσαρμόζεται το ανώτατο όριο της συνολικής δαπάνης για την καταβολή του Κινήτρου Επίτευξης Δημοσιονομικών Στόχων (Κ.Ε.Δ.Σ.) του ν. 4940/2022, σε εννέα (9.000.000) εκατομμύρια ευρώ ανά έτος [από πέντε (5.000.000) εκατομμύρια ευρώ].

β. Παρέχεται η δυνατότητα καθορισμού, με υ.α. του μέγιστου ύψους της ετήσιας δαπάνης Κ.Ε.Δ.Σ. ανά υπηρεσία.

 

ΠΡΟΣΘΗΚΗ - 1Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

στο σχέδιο νόμου του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

με τίτλο

«Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 - Κύρωση Πρόσθετης Πράξης στο Νέο Συνυποσχετικό μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Ναυτιλιακής Κοινότητας και φορολογικές ρυθμίσεις για τη ναυτιλία - Επείγουσες φορολογικές και τελωνειακές ρυθμίσεις - Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της Κεντρικής Μονάδας Κρατικών Ενισχύσεων και του Δικτύου Κρατικών Ενισχύσεων - Μισθολογικές ρυθμίσεις και άλλες διατάξεις»

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

 

Άρθρο 1

Ρυθμίσεις για την «Αθηναϊκή Ριβιέρα»- Τροποποίηση παρ. 1 και προσθήκη παρ. 5 στο άρθρο 6 ν. 4918/2022

Στο άρθρο 6 του ν. 4918/2022 (Α' 68) επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις:

1.Η παρ. 1 τροποποιείται α) ως προς την αφαίρεση από το πρώτο εδάφιο του χρόνου ανάθεσης στην Περιφέρεια Αττικής της αρμοδιότητας για τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου και β) ως προς την αντικατάσταση του δευτέρου εδαφίου και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:

«1. Για το έργο «Αθηναϊκή Ριβιέρα (Παρεμβάσεις σε αστικές περιοχές και στο κτιριακό απόθεμα)» που έχει ενταχθεί στο Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ν. 4799/2021 (Α' 78) και περιλαμβάνεται στο εγκεκριμένο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, καθώς και στο άρθρο 30 και στο Παράρτημα XIV του ν. 4277/2014 (Α' 156, διόρθωση σφάλματος Α' 165), αναθέτουσα αρχή, κατά την έννοια του ν. 4412/2016 (Α' 147), ορίζεται η Περιφέρεια Αττικής, η οποία και είναι αρμόδια για τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών καθορίζονται η προέλευση των αναγκαίων πόρων για τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου της παρούσας, ο τρόπος μεταφοράς τους στην Περιφέρεια Αττικής, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για τη χρηματοδότηση της αρμοδιότητας του πρώτου εδαφίου.».

2.Προστίθεται παρ. 5, ως εξής:

«5. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Εσωτερικών, παραχωρείται για λόγους δημόσιας ωφέλειας, χωρίς αντάλλαγμα, στην Περιφέρεια Αττικής, ως αναθέτουσα αρχή, το δικαίωμα χρήσης αιγιαλού και παραλίας για την εκτέλεση του έργου της παρ. 1, μετά την έγκριση των μελετών της παρ. 3 και τη σύμφωνη γνώμη της αρμόδιας Κτηματικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Οικονομικών, για τη συνδρομή των προϋποθέσεων εκτέλεσης κοινόχρηστου και κοινωφελούς έργου, για τους κοινόχρηστους χώρους αρμοδιότητάς της, εντός των οποίων εμπίπτουν τα τμήματα του έργου. Με την ίδια απόφαση ορίζεται το χρονικό διάστημα της παραχώρησης, καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας. Η απόφαση του πρώτου εδαφίου επέχει θέση άδειας παραχώρησης για την εκτέλεση έργων του ν. 2971/2001 (Α' 285), κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης.».

3.Η ισχύς της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 4918/2022, όπως τροποποιείται με την παρ. 1 του παρόντος, αρχίζει από τη δημοσίευση της απόφασης του δεύτερου εδαφίου της.

 

Άρθρο 2

Μισθολογικές ρυθμίσεις για τη ΔΕΘ HELEXPO - Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 34 ν. 4972/2022

1.Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 34 του ν. 4972/2022 (Α' 181) τροποποιείται α) με την υποδιαίρεση του μισθολογικού καθεστώτος των ΕΛ.ΤΑ. ωςπερ. α', β) με την προσθήκη του μισθολογικού καθεστώτος της ΔΕΘ HELEXPO ως περ. β', και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:

«1. Το μισθολογικό καθεστώς του πάσης φύσεως προσωπικού που απασχολείται στις λοιπές θυγατρικές εταιρείες της Ε.Ε.ΣΥ.Π., οι οποίες δεν περιλαμβάνονται στο Μητρώο Φορέων Γενικής Κυβέρνησης, ρυθμίζεται από τα άρθρα 7 έως 35 του ν. 4354/2015 (Α'176). Ειδικά για α)τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛ.ΤΑ.) Α.Ε.το μισθολογικό καθεστώς ρυθμίζεται από το άρθρο 41 του ν. 4758/2020 (Α'242) και την περ. β' της παρ. 6 του άρθρου 31 του ν. 4141/2013 (Α'81) και β) τη ΔΕΘ HELEXPO το μισθολογικό καθεστώς ρυθμίζεται από την παρ. 18 του άρθρου 12 του ν. 4109/2013 (Α'16).».

2.Η ισχύς της περ. β' της παρ. 1 του παρόντος αρχίζει από την έναρξη ισχύος του ν. 4972/2022.

 

Άρθρο 3

Μεταβατική περίοδος για το θεσμικό πλαίσιο προμηθειών της Δ.Ε.Θ. HELEXPO -

Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 38 ν. 4972/2022

1.Η παρ. 4 του άρθρου 38 του ν. 4972/2022 (Α' 181) τροποποιείται α) με την υποδιαίρεση της υπό επιφύλαξη παραπομπής ως περ. α', β) με την προσθήκη δεύτερης υπό επιφύλαξη παραπομπής ως περ. β', και η παρ. 4 διαμορφώνονται ως εξής:

«4. Μέχρι την έγκριση του Κανονισμού Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών, σύμφωνα με την παρ. 3, οι εταιρείες, ως προς τις συμβάσεις δημόσιων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών, εφαρμόζουν τις διατάξεις του ν. 4412/2016, με την επιφύλαξη α) του τρίτου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 48 του ν. 4758/2020 (Α'242), περί της πολιτικής προμηθειών της Ανώνυμης Εταιρείας Ελληνικά Ταχυδρομεία, και β) της παρ. 18 του άρθρου 12 του ν. 4109/2013 (Α' 16), περί συγχώνευσης των ανωνύμων εταιρειών ΔΕΘ Α.Ε. και HELEXPO Α.Ε..»

2.Η ισχύς της περ. β' της εσωτερικής παρ. 4 της παρ. 1 αρχίζει από την έναρξη ισχύος του ν. 4972/2022.

 

Άρθρο 4

Επιτροπές Κρατικής Αρωγής - Τροποποίηση άρθρου 16 ν. 4797/2021

Στην παρ. 1 του άρθρου 16 του ν. 4797/2021 (Α' 66) προστίθεται δεύτερο εδάφιο και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής: «1. Μετά από θεομηνία, με απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη στον οποίο έχουν ανατεθεί οι αρμοδιότητες που απορρέουν από το άρθρο 160 του ν. 3852/2010 (Α' 87), η οποία εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του περιφερειακού συντονιστή κρατικής αρωγής, συστήνονται και συγκροτούνται, αμελλητί, επιτροπές κρατικής αρωγής ανά περιφερειακή ενότητα. Οι επιτροπές κρατικής αρωγής συγκροτούνται από τρία (3) τουλάχιστον μέλη, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 13 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, Α' 45).»

 

Άρθρο 5

Στελέχωση της Διεύθυνσης Κρατικής Αρωγής - Προσθήκη παρ. 8 στο άρθρο 20 ν.4797/2021

Στο άρθρο 20 του ν. 4797/2021 (Α' 66) προστίθεται παρ. 8 ως εξής:

«8. Με απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Υπουργείου Οικονομικών, μετά από σύμφωνη γνώμη του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Κρατικής Αρωγής, αποσπασμένοι υπάλληλοι που υπηρετούν στην Διεύθυνση Κρατικής Αρωγής έως τις 31.12.2022 και προέρχονται από φορείς του δημοσίου τομέα, όπως αυτός ορίζεται στην περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 (Α'143), μετατάσσονται στη Διεύθυνση Κρατικής Αρωγής κατά τη λήξη της απόσπασης, εφόσον υποβάλουν σχετική αίτηση, κατά παρέκκλιση του ν. 4440/2016 (Α' 224), τηρουμένων του άρθρου 35 του ν. 4873/2021 (Α' 248), της παρ. 1 του άρθρου 177 του ν. 4876/2021 (Α'251) και του άρθρου 68 του ν. 4954/2022 (Α' 136), κατά περίπτωση. Οι υπάλληλοι μετατάσσονται σε κενή οργανική θέση του ίδιου κλάδου, με τον βαθμό και το μισθολογικό κλιμάκιο που κατέχουν, την ίδια σχέση εργασίας και με διατήρηση τυχόν προσωπικής διαφοράς στις αποδοχές. Εάν η απόσπαση λήγει πριν από τη δημοσίευση της πράξης μετάταξης, παρατείνεται αυτοδικαίως μέχρι την έκδοση της πράξης μετάταξης και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τους έξι (6) μήνες. Οι υπάλληλοι που δεν υποβάλλουν αίτηση ή δεν μετατάσσονται, επιστρέφουν στην υπηρεσία, στην οποία ανήκει η οργανική τους θέση, μετά τη λήξη της απόσπασης. Για τους υπαλλήλους που μετατάσσονται και προέρχονται από φορέα, στον οποίο δεν εφαρμόζεται ενιαίο μισθολόγιο, η κατάταξή τους γίνεται με προσμέτρηση α) του χρόνου υπηρεσίας στον φορέα που υπηρετούν και β) του χρόνου υπηρεσίας που έχει διανυθεί στον φορέα προέλευσης, σύμφωνα με τον ν. 4354/2015 (Α' 176).»

 

Άρθρο 6

Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Κρατικής Αρωγής - Μετακίνηση ομάδων εργασίας σε πληγείσες από θεομηνίες περιοχές - Επιτροπές κρατικής αρωγής και δικαιούχοι -Τροποποίηση άρθρου 22 ν. 4797/2021

Στο άρθρο 22 του ν. 4797/2021 (Α' 66), α) παρατείνεται η προθεσμία του πρώτου εδαφίου έως την 30η.6.2023, β) προστίθεται παρ. 15, και οι παρ. 14 και 15 του άρθρου 22 διαμορφώνονται ως εξής:

«14. Ειδικώς μέχρι την 30η.6.2023 και σε εξαιρετικές περιπτώσεις θεομηνιών με μεγάλο αριθμό πληγέντων, οι αρμοδιότητες του Τμήματος Α' της Διεύθυνσης Κρατικής Αρωγής της Γενικής Γραμματείας Οικονομικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών αναφορικά με την κατάρτιση και έκδοση κανονιστικών πράξεων για την παροχή επιχορήγησης, προκαταβολής έναντι επιχορήγησης και πρώτης αρωγής σε επιχειρήσεις και φορείς που έχουν πληγεί από θεομηνίες, κατόπιν επεξεργασίας σχετικών στοιχείων, εκτός του σταδίου ελέγχου, εκκαθάρισης και πληρωμής, δύνανται να ασκούνται και από τα Τμήματα Β' και Γ της Διεύθυνσης, κατόπιν απόφασης του Υπουργού Οικονομικών, μετά από πρόταση της Διεύθυνσης Κρατικής Αρωγής. Με την ίδια απόφαση δύναται να καθορίζεται το ειδικότερο χρονικό διάστημα και κάθε άλλη λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας.

15. Κατά παρέκκλιση της παρ. 1 του άρθρου 4 της υποπαρ. Δ9 του άρθρου 2 του Μέρους Β' του ν. 4336/2015 (Α' 94), οι αποφάσεις μετακίνησης των μελών των ομάδων εργασίας του άρθρου 5Α της υπ' αρ. 3/2021 Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου (Α' 56) σε πληγείσες από θεομηνίες περιοχές, για την εκτέλεση του έργου τους, εκδίδονται από τον Υπουργό Οικονομικών, μετά από αίτημα του Προέδρου της Κυβερνητικής Επιτροπής Κρατικής Αρωγής. Τα έξοδα κίνησης, τα έξοδα διανυκτέρευσης και η ημερήσια αποζημίωση των μελών των ομάδων εργασίας βαρύνουν τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Οικονομικών. Για τις μετακινήσεις εντός και εκτός έδρας, τα μέλη των ομάδων εργασίας δύνανται να μισθώνουν επιβατικό αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης, με προσωπική ευθύνη για ατύχημα ή ζημία, κατόπιν έγκρισης του αρμοδίου οργάνου. Στην τελευταία αυτή περίπτωση αναγνωρίζονται το ποσό του κόστους μίσθωσης και η χιλιομετρική αποζημίωση. Το τρίτο και το τέταρτο εδάφιο εφαρμόζονται και για τις μετακινήσεις εκτός έδρας των υπαλλήλων της Διεύθυνσης Κρατικής Αρωγής του άρθρου 19.»

 

Άρθρο 7

Μεταβατικές διατάξεις για ζητήματα κρατικής αρωγής - Προσθήκη παρ. 10 και 11 στο άρθρο 24 ν. 4797/2021

Στο άρθρο 24 του ν. 4797/2021 (Α' 66) προστίθενται παρ. 10 και 11 ως εξής:

«10. Οι επιτροπές κρατικής αρωγής που έχουν συγκροτηθεί και λειτουργήσει με δύο (2) μέλη μέχρι την έναρξη ισχύος του δευτέρου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 16, έχουν νόμιμη συγκρότηση, σύμφωνα με την εξαίρεση της παρ. 2 του άρθρου 13 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, Α' 45).

11. Στους δικαιούχους κρατικής αρωγής συμπεριλαμβάνονται και οι κοινωνίες αστικού και κληρονομικού δικαίου που έχουν πληγεί από θεομηνίες που συνέβησαν από την 1η Ιουνίου 2020 και εφεξής.»

 

Άρθρο 8

Όριο δαπάνης Κινήτρου Επίτευξης Δημοσιονομικών Στόχων - Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 25 ν. 4940/2022

Στο τρίτο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 25 του ν. 4940/2022 (Α' 112) τροποποιείται το όριο της συνολικής δαπάνης για την καταβολή του Κινήτρου Επίτευξης Δημοσιονομικών Στόχων (Κ.Ε.Δ.Σ.), και η παρ. 4 διαμορφώνεται ως εξής:

«4. Το Κ.Ε.Δ.Σ. υπολογίζεται επί του βασικού μισθού και του επιδόματος θέσης ευθύνης, δεν συμψηφίζεται με την προσωπική διαφορά της παρ. 1 του άρθρου 27 του ν. 4354/2015 και την αντίστοιχη του άρθρου 155 του ν. 4472/2017 (Α' 74), δεν μπορεί να υπερβαίνει, ανά έτος, το δεκαπέντε τοις εκατό (15%) του αθροίσματος του ετήσιου βασικού μισθού και του επιδόματος θέσης ευθύνης κάθε υπαλλήλου και υπόκειται στις ασφαλιστικές εισφορές και λοιπές κρατήσεις των πρόσθετων αποδοχών. Από το Κ.Ε.Δ.Σ. εξαιρούνται οι υπάλληλοι που λαμβάνουν κάποια από τις ανταμοιβές των άρθρων 23 ή 24 ή 26 ή 27. Η συνολική δαπάνη yia την καταβολή του Κ.Ε.Δ.Σ. δεν μπορεί να υπερβαίνει τα εννέα εκατομμύρια (9.000.000) ευρώ ανά έτος.»

 

Άρθρο 9

Εξουσιοδοτική διάταξη για Κίνητρο Επίτευξης Δημοσιονομικών Στόχων - Τροποποίηση παρ. 10 άρθρου 62 ν. 4940/2022

Στο άρθρο 62 του ν. 4940/2022 (Α' 112), τροποποιείται η παρ. 10 με την προσθήκη της αναφοράς σε μέγιστο ύφος ετήσιας δαπάνης του Κ.Ε.Δ.Σ. ανά υπηρεσία, και η παρ. 10 διαμορφώνεται ως εξής:

«10. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών εξειδικεύονται οι ποσοτικοί στόχοι για κάθε υπηρεσία, οι λοιπές υπηρεσίες και οι φορείς, που εποπτεύονται ή υπάγονται στο Υπουργείο Οικονομικών, οι οποίοι λαμβάνουν το Κίνητρο Επίτευξης Δημοσιονομικών Στόχων (Κ.Ε.Δ.Σ.), η μέθοδος και το σύστημα αξιολόγησης της απόδοσης, το ύφος του Κ.Ε.Δ.Σ., το μέγιστο ύψος της ετήσιας δαπάνης του Κ.Ε.Δ.Σ. ανά υπηρεσία, ο χρόνος και ο τρόπος καταβολής, καθώς και κάθε άλλο θέμα που σχετίζεται με την εφαρμογή του άρθρου 25.»

 

Κατεβάστε εδώ την Τροπολογία

 

Έχει διαβαστεί 452 φορές

Τελευταία Νέα